3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

27.12

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84................31v......kp 7/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 11/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 12/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 12/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 13/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 14/24-28..........yk 18.........luomu
Kicumisu............31v......kp 23/25.............,.yk 5...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 32/27-34...........yk 6...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Aloitin nyt uuden ketjun ja samalla vähän muokkasin tota listaa niinkuin aiemmin mietittiin et voisi tehdä, saatiin sitä vähän lyhyemmäksi. :)Jätin vuoden 2014 plussanneet pois ja jätin taustailijoihin vain ne, jotka ovat ihan nyt viimeisimpänä ketjussa kirjoitelleet. Taustailijat jotka vielä lueskelette ketjua ilmoittakaa itsenne, niin lisätään teidät takaisin. :) Poistin nyt kaikki, kun siellä tosiaan oli paljon semmosia, jotka ei ole aikoihin täällä kirjoitelleet ja oli vähän mahdotonta tietää, ketä vielä ketjua lueskelee. Niin siksi näin. Ei ollut tarkoitus heivata ketään pois. :LOL::ROFLMAO:

Lennis, siis mieletön tuuri teillä kyl oli, kerta oli vain aikaisilla päivillä seksiä! Upeeta! Varmaan tuntuukin ihan kummalliselta, että aiemmissa kierroissa on jyystetty menemään sen minkä kerkiää ja nyt sitten lykästi, kun oli vähemmän yritystä. :LOL: Todellakin kaikki on näemmä mahdollista. Ja hyvä niin! (y):love: Onnea nyt vielä plussasta, kiva kun pysyt vielä täällä ja kertoile säkin välillä sit teidän kuulumisia. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. :)

Tilulilu, sepäs siinä, kun ne digit on niin kalliita, ettei niitä oikeen raaski ostella. Oot ihan oikeessa, että odottelen ja tikuttelen sit jos käsky käy. :LOL: Ja varmaan tekee just hyvää olla nyt vähän rennommin tuon yrityksen suhteen. Paneloidaan kun huvittaa. ;) (Katsotaan nyt kuinka kauan tää tuuli mulla kestää, meneekö pari päivää ja oon taas ihan toisella mielellä, heh. :ROFLMAO:)

Voi ei Lillans! Oon pahoillani. :( Tosi ikävää! Kuinka olet nyt jaksellut? Tsemppiä uuteen yritykseen ja jaksamista! Kerro sitten, jos haluat listalle, niin tehdään sulle rivi. Toivottavasti pystyt olemaan miettimättä liikaa näitä juttuja. Ja kiitos yritän pötkiä pian plussanneiden perään. Toivottomalta tää välillä tahtoo tuntua, mutta eihän tässä toivo ihan menetetty kuitenkaan oo. :)

Mites piinapäiväläisillä menee? :)
 
Joulu juhlittu ja paluu arkeen... Olisin voinut jatkaa lomailua vielä uudenvuoden yli, oon mä vaan niin laiska! :p

Kiitti Mustikk4 kun jaksoit väsäillä uuden listan. Hyvältä näyttää lyhenneltynä.

Lillans voi ei, pahoittelut tänne takaisin joutumisesta. Tää paikka on kyllä niin hyvä vertaistuki, ettei täältä voi olla pois :).

Tilulilu milloin sulla on se varhaisultra? Ja paljon sulla on viikot silloin? Tuntuu, että tosi nopeaan menee tää aika ja pian sä katoat äitiyden maailmaan :love:. Kiva, kun jaksoit taas kertoa niin perinpohjin siitä ekasta lapsettomuuslääkärikäynnistä. Odotan omaa käyntiä kovasti (ja pelolla). Miehellä on pian oma käynti edessä, et pääsee hoitamaan omaa osuuttaan ja sen jälkeen jäädään odottamaan et saadaan lähete ja se aika sitten. (y) Toivottavasti ehditään selvitellä jotain ja edetä edes johonkin ennen kesän taukoja.

Nyt taukokierron loppusuoralla voin todeta helpottuneena, että kyllä kannatti taukoilla omien hermojen kannalta! Suosittelen muillekin! Ei tarvinnut pohtia ovista ja stressata koko kiertoa kaikesta mahdottomasta, vaikka oviksen aikoihin tuli ajatus, et pitäiskö sittenkin (no ei!). Seuraavaan kiertoon yritän saada intoa.

Tsemppiä vuoden viimeisten päivien rutistuksiin!!
 
tilulilu ja lennis: ihan älyttömästi onnea molemmille. luo tosiaan meille kaikille toivoa...:)(y)

kiva kun uuden ketjun aloitit mustikk4.

lillans: pahoittelut tänne takaisin paluustasi, mutta täällä saa vertaistukea.

omanapa: olen pitänyt netti vapaata joulun ajan siksi minusta ei mitään ole kuulunut. Piinapäiviä kai mennään tosin. menkkoja odottelen, koska tein 23.12 negatiivisen testin. Testasin jotta tiedän voinko syödä joulupöydässä kaikkea. Tämä oli elämäni toinen raskaustesti ja molemmat olleet negoja. Ensin mietin että pitäisin taukoa yrittämisestä ja antaisin mennä fiiliksen mukaan. Mutta toisaalta voisin kyllä tilata ovulaatiotestejäkin, jotta selvittäisin ihan vain ovuloinko mä ja tunnistanko oireet...:whistle: en siis tiedä. Vauvakuumeeni vain kasvaa...:love:
 
Jesjes, hyvä juttu tää uus ketju! (y) Alkoikin olla aika pitkä ja raskas se edellinen. Kiitos Mustikk4 :)

Lillans voi ei.. :cry: Pahoittelut kaikesta mitä sitten oottekaan joutuneet kestämään! :( Mut tervetuloa takaisin listoille heti kun kierto alkaa ja siltä tuntuu. Tänne mahtuu :love:

Danniella: Ihanasti sanottu tuo, että katoan äitiyden maailmaan :love: Ja kiitos kun jaksat olla niin positiivinen! Tulee aina hetkeksi olo, et raskaanahan tässä ollaan!

..Mulla on siis edelleen tositosi negatiivinen olo! Kunnon raskausmasennus. Eikä asiaa auta, että mun ainoa oire (jota kesti joulupyhien ajan) eli nännikipu, loppui eilen :( Oon siis niiiiiin luovuttanut jo.. Toki oon googletellut, että oireet voi tulla ja mennä. Mut ei tähän masikseen nyt auta mikään :( Jos en tuosta kahden vuoden yrittämisestä vielä tullut hulluksi, niin nyt alkaa näyttää siltä.. Itkin aamulla esimiehelle (oli pakko kertoa sille, kun mun työtehtäviä täytyy muuttaa) ja sekin ehkä huomasi, etten osaa nauttia tästä yhtään kun sanoi, että "sun on vaan nyt yritettävä löytää se ilo sieltä jostain!". Pelkään niiiiiin paljon :cry: Just tuossa itkin lohduttomasti miehellekin, että ei tästä tuu mitään.. Käski mun mennä johonkin tarkistusultraan jo nyt, mut en kyllä ehkä kehtaa. Eikä siinä ois järkeäkään, kun viikon päästä on se varhaisultra!

Eli ens viikon maanantaina ois se ultra, viikkoja silloin menkoista laskettuna 6+0 (aikaisen oviksen huomioiden jonkun laskurin mukaan 6+3). Hirveen aikasta mun mielestä, silloin kun ei välttämättä sydänäänien pitäisikään näkyä? Mut en nyt kyllä meinaa ehdottaa myöhempääkään aikaa, kun oon jo nyt ihan hermoraunio o_O On vaa olo, että turha tässä odottaa mitään varhaisultraa kun tiedän jo nyt, että kohtu on tyhjä.

Ei tässä nyt kuitenkaan auta kuin odottaa. Kuten Lillans sanoi, yritetään ottaa rennosti, vaikka se onkin toivottoman vaikeaa.. :( Anteeksi tää ruikutus. Toivottavasti Lenniksellä positiivisempi fiilis? :unsure:
 
Kiitos kaikille, ihana vastaanotto! Kivaa päästä mukaan juttuihin pikku hiljaa. Oma toipuminen on sujunut yllättävän hyvin, vaikka jossain vaiheessa olin niin syvällä surussa, että tuntui onko missään mitään järkeä?
Vauvakuume on toistaiseksi poissa, enkä varmaan usko lasta saavani, ennen kun synnäriltä ulos kävellessä käärön kanssa, jos siihen tilanteeseen koskaan päästään.

Mutta mitään ei saa, jos ei yritä. Olen siis positiivisella mielellä, aloittamassa uutta yritystä. Olikohan se niin, että vuosittain 50000 paria kärsii lapsettomuudesta, mutta harva jää lapsettomaksi. Kyllä me kaikki varmasti onnistutaan jossain vaiheessa.

Tilulilulle kaikki myötätuntoni. Mulla oli täysin samoja tuntemuksia, pelkäsin ihan hysteerisesti keskenmenoa. Ravasin lähes viikottain ultrassa ja se rauhotti aina pariksi päiväksi, sitten aloitin taas panikoinnin. Se oli äärettömän stressaavaa ja raskasta. Se on vaan niin vaikeaa olla vahtimatta jokaista oiretta ja oireettomuutta.
Sitä niin kovasti haluaa, että kaikki menisi hyvin ja suurin osa raskauksista meneekin. Ymmärrän vielä, että taustasi takia tulee varmaan tunne, että kaiken on onnistuttava pitkän odotuksen jälkeen.

Toivon että saat hieman rentouduttua, koska valitettavasti ei ole mitään mitä voisit tehdä, paitsi odottaa ja sitähän se tulee olemaan seuraavat kahdeksan kuukautta.:)
 
Hieno juttu Danniella, että taukokierto toteutui stressaamatta! :)

Ja Kicumisulla on sitten piinailua edessä! Miten oot malttanut noin hyvin olla testaamatta?! :eek:

Lillans, suunta vaan ylöspäin! Kyllä se vauva vielä tulee. Joskus vaan joutuu käymään asiat vaikeimman kautta. :barefoot:

Tilulilu, jestas, teillähän on jännät hetket käsillä, jos ar-ultraan viikko enää! :ROFLMAO: Se on vähän niin ja näin näkyykö, mutta luulisin että laskurien mukaan 6+3 näkyy. Kaverilta ultrasin vk7+ vatsan päältä ja näkyi selkeästi :giggle: Ehkä sitä ultran jälkeen fiilis paranee, kun näkee jotain konkreettista.

Täällä mennään hiljalleen. Vatsaa nippailee ja tissit on kipeät. Yleensä en koe tissikipua, joten se on hyvän merkki. Eikä ees tarvi rutistella et onko ne vai eikö ole :D
Fiilis on sekalainen, en osaa edelleen ajatella et oon raskaana. Tein aamulla rfsu:n testin vaihteluksi ja se viiva oli aivan liian haalea. Tein sitten toisen testin myöhemmin ja näytti hyvät viivat. Susia nuo rfsut. :devil:
Täällä arvotaan mennäänkö ar-ultraan. Tais olla viimeeksi 250e tyhjästä. Ketutti maksaa. Josko malttais. Tai niin toivon että malttais.
Muoks. Ei se uä voinut noin paljon maksaa, mut lähemmäs 200 oli kuitenkin o_O
 
Viimeksi muokattu:
29.12

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Miu84................31v......kp 9/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 13/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 14/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 14/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 15/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 16/24-28..........yk 18.........luomu
Kicumisu............31v......kp 25/25.............,.yk 5...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 34/27-34...........yk 6...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Lennis mä oon malttanut olla testaamatta perus pessimistinä eli ajatuksella en mitenkään voi olla...ja menkat on alkanut aina sinä päivänä kun pitänytkin. Tein ns.päätöksen et kun on myöhässä testaan vasta sitten...nyt päivän jo eli apteekkiin mars..(y).
ja se ultra voi muuten hyvinkin olla niita hintoja koska pelkkä kihdun ja munasarjojen ultra on mulla maksanut 150 - 190€. Yksityisellä gynellä. (n)

Pikkupöllö: pahoittelut...mut uuteen vuoteen uudella innolla. Uuden vuoden lupaukseni...en ota tressiä asiasta. Älä sinäkään...:whistle: ( helpommin sanottu kun tehty.)

Omanapa: päivän myöhässä...hmm..apteekkiin mars..nyt on lupa pissiä jo tikulle..:LOL: tässä käy niin et ne alkaa ennen kun ehdin tehdä...
mitään menkka oireitakaan ei ole...ei tosin muitakaan...o_O
 
Oi, jännää Kicumisu! Varmaan säästelet huomiseen aamupissaan? Heti sitten kertomaan, että ehdin lukea ennen reissuun lähtöä :LOL:

Pahoittelut PikkuPöllölle menkoista. :cry:

Arvonta ultraan menemisestä on päättynyt. Ja mennään-lipuke on voittaja :ROFLMAO: Reilu kaksi viikkoa niin ois se ultra ja yhtä asiaa taas viisaampi. :barefoot:
 
Lennis ihanaa et plussa vahvistuu!
Tosi kiva kun tässä nyt välillä kauemminkin odottaneita onnistanut :)

Lillans onpa kurjaa :( kyllä se siitä vielä, pakkohan sen on!

PikkuPöllö surku sinneki ku uutta kiertoa pukkaa.

Tilulilu ihan varmasti normaalia ettei pysty rentoutumaan ennen kuin saa jotain konkreettisia todisteita siitä että kaikki on hyvin. Koita vaan malttaa :)

Täälä tylsää tylsää tylsää... kai sitä kohta vois alkaa paneloimaan. Jos vaikka nasahtas :D
 
Voi harmi Kicumisu :( Kuulosti jo lupaavalle kun menkat kerran myöhässä.

Ihanaa uutta vuotta kaikille palstalaisille! Tammikuun ihmeitä sitten odotellessa :giggle:
Juhlikaa rauhallisesti! :)
Itsekin hyppään junaan ja suuntaan uuden vuoden vastaanoton juhliin, tosin kirjaimellisesti rauhallisesti limupullo kourassa :X3:
 
Dodiiih.. Jos taas kirjoittelisi jotain pitkästä aikaa. Vuosikin ehti jo vaihtua tässä välissä! (y);)

Kiitos Lillans tsempeistä.. Lohdullista kuulla, että joku muukin on panikoinut samalla lailla :unsure: Oon miettinyt samaa, että vaikka ultra nyt antaisikin positiivisen 'tuloksen', kestää sitä luottavaista oloa varmasti kaks päivää! Ja sit taas mietitään, et mitä tässä kahdessa päivässä onkaan taas ehtinyt tapahtua.. :eek: Tässä on ollut pakko tehdä aina välillä raskaustestejä ja niistä saa tsemppifiiliksen ehkä pariksi tunniksi :D Sitte alkaa taas epäilyttää. On tää kyllä ja hommaa..

Kicumisulle pahoittelut negasta :( Se on kyllä inhottavaa jos kierto alkaa heittelemään eikä enää tiedä milloin kuukautisia odottaisi. Jospa sulla oli ovulaatio myöhemmin? Parempi vaihtoehto kai kuitenkin kuin se, ettet ovuloinut ollenkaan. Vai onko jo merkkejä menkoista tai haamuista? :)

PikkuPöllölle myös pahoittelut! Ootkin kohta taas jo oviksen nurkilla, saa taas piinailla ;)

Miu84: Kiitos tsempeistä, ei tässä oikee muuta voi kun odottaa.. ja odottaa.. ja odottaa.. ja toivoa parasta (n)
Ja mikäs sen parempaa puuhaa kuin panelointi, varsinkin jos siellä on tylsää! :LOL: Sitähän on hyvä harjoitella jo vähän etukäteenkin, eiksnii? (y);)

Kiva että Lenniksellä on positiivisempi henki siellä :) Eihän tässä oikeen kannattaiskaan etukäteen murehtia asioita, joihin ei voi vaikuttaa. Ja varhaisultra on varmasti hyvä! Mulle sen varaaminen oli itsestäänselvyys, olisin vaan tehnyt sen vähän myöhemmin kuin heti DPO13.. Mut onneks en ainakaan vielä oo joutunu perumaan (y)

Omat kuulumiset. Ei oireita vieläkään. (n) Pari päivää kuvittelin, että ois etovaa oloa, mut sekin 'jännästi' alkoi aina silloin kun mietin, että oisko edes vähän huono olo.. Että joo se siitä. En siis vieläkään tietäisi olevani raskaana muusta kuin siitä, että tikkuun piirtyy kirkuvan tumma viiva jo ennen kuin neste ehtii kontrolliviivalle asti! Menkkojen puuttumisestakaan en osais ehkä päätellä mitään, kun tuo Lugesteronin annostus on niin suuri.. Tosin ehkä ne menkat ois jo tässä vaiheessa tullut siitäkin läpi. Ei voi tietää..

Oon nyt ahminut keskustelupalstoilta kaikenlaisia kokemuksia oireettomuudesta, oireiden katoamisesta jne.. Tällä kertaa googlettamisesta on ollut jopa hyötyä, koska välillä on olo, että onhan tässä vielä mahikset että sieltä kohdusta jotain ultrassa löytyy! Mut ei tuo positiivisuus vieläkään mitenkään pääasiallinen olotila ole :( Tuntuu, ettei tää voi onnistua näin 'helposti' kun yritystä on 2 vuotta! Siis ei voi käydä niin hyvin, että eka plussa ois pysyvää.

Ei mitään järkeä, mut minkä sitä mielelleen voi :) Maanantaina ollaan jo oikeasti viisaampia ja voidaan lopettaa spekulointi.

Hedelmällistä uutta vuotta kaikille!! :love:
 
1.1.

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

PikkuPöllö..........32v......kp 8/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 12/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 16/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 17/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 17/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 18/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 19/24-28..........yk 18.........luomu
Kicumisu............31v......kp 28/25.............,.yk 5...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Oi mitä täällä onkaan tapahtunut, Onnea Lennis :love:

Kiva Tilulilu kun kerrot kuulumisiasi, kuten joku kirjoitti tulee kyllä ikävä juttujasi kun poistut odottavien puolelle :)

Kiitos Mustikk4 uudesta siististä ketjusta (y)

Pahoittelut negasta Kicumisu :poop: ja PikkuPöllölle pahoittelut uudesta kierrosta (n)

Ei muutakun hommiin vaan Miu84 :LOL:

Lillans
Voi ei, pahoittelut tänne takaisin joutumisesta... Vertaistukea on edes tarjolla, joten oikeaan paikkaan tulit :)

Hyvä, että olet saanut vedettyä tämän kierron rauhaksiin Daniella (y)

Olen ollut tässä reissussa joka puolella sukuloimassa, siksi en ole oikein ehtinyt kirjoittelemaan, kaikki tekstit on kyllä luettu :) Ovis bongattu ja hyödynnetty, taas odotellaan :love:
 
pläähh...menkat nyt sen 4 päivää myöhässä...(n)(n)

Tilulilu ja muutkin Eilen olin pc liuskassa näkevinäni jotain ehkä kuvittelin...aamulla teín pc tikkumaisen testin ihan puhdas nega.
Mitään oireita ei puoleen tai toiseen ole ehkä hieman arat tissit. Oireista päätellen ovulaation ois pitänyt olla 16 pvä. mut tiedä häntä. Hermot menee. No kas kummaa käydessäni äsken vessassa tiputtelu alkoi...sieltähän ne tupsahti. eli mulle voi laittaa kp1/ 25-29 yk 6
- ja ultrasihan on jo kohta! :LOL::love:

Tressitöntä ja hedelmällistä uutta vuotta kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
2.1.

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 1/25-29.............,.yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 9/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 13/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 17/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 18/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 18/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 19/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 20/24-28..........yk 18.........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Daniella, hyvä että teillä auttoi taukokierto. (y) Ei yhtään tyhmempi ajatus ole kyllä tollaista taukokiertoa pitää. Kyllä se yritysinto varmasti seuraavassa kierrossa jo taas iskee. :)

Niin se on uskottava ja toivottava Lillans, että meidän kaikkien vuoro koittaa vielä ja vauvan saamme. :)

Tilulilulle onnea varhaisultraan. Ymmärrän sun hermoilun, kyllähän se niin taitaa olla, kuten ollaan aiemminkin täällä kirjoiteltu, että ei se stressaaminen varmasti siihen plussaan lopu, tulee uudet aiheet vaan. Mutta tietysti mieluummin sitä huolehtii mieluummin siitä, kun näistä lapsettomuus-asioista. :) Tuu sitten kertomaan meille, miten ultrassa meni. Me pidetään täällä peukkuja sulle. :love:

Lennis sulle samat sanat, että tuuthan sitten kertomaan miten ultrassa meni. :)

Omanapa, en oo jaksanut omia kuulumisia kirjotella, kun tuntuu ettei täällä oikeen mitään muuta tapahdu, kuin sitä samaa vanhaa. :LOL: Ensimmäistä kertaa koko vuoteen mulla on sellainen olo, että oikeasti vain odotan, että menkat alkais ja samalla lähenee se meidän ensimmäinen aika tutkimuksiin. Ovis luultavasti tapahtui, oli ihan selvät oireet siitä. Paneloitu on myös silloin oviksen tietämillä, mutta vaan just sillon, kun on huvittanu.
Meillä on tässä kuussa työporukan pikkujoulut (joita ei ehditty ennen joulua järjestää) jolloin ajattelin juoda ja pitää hauskaa. Sit alan ihan tipattomalle, kun en halua niiden hoitojen aikana juoda.

Uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut. Munkin puolesta kaikille hyvää uuttavuotta ja yritetään jaksaa lähteä hyvillä mielin tähän vuoteen, kaikki on mahdollista eikä voi tietää mitä vielä tapahtuu. :):love:
 
Voi miten ihania uutisia täällä!

Tilulilu, onnea! :love:Voi miten onnellinen mä olen sun puolesta! Ja mitä tuohon oireettomuuteen tulee, niin jos yhtään helpottaa, mulla ei ollut myöskään alkuun mitään oireita, mutta sitten rv 8 alkoi ihan järkyttävä pahoinvointi ja toivoin etten olisi ikinä oireitten perään haikaillut. :D

Ja Lennis, onnea miljoonasti myös sulle! :love: Varmasti aivan ihana yllätys varsinkin tommosen lääkärikäynnin jälkeen!

Molemmille tarrasukkia ja todella toivon että kaikki menee hyvin! Teille muille myös paljon plussatuulia, jokaiselle se plussa vielä tulee! :love:

Mä plussasin siis viime huhtikuussa. Koko raskausaika oli todella rankka, koska kärsin hirvittävästä pahoinvoinnista koko raskausajan. Joulukuun alussa piina kuitenkin päättyi ja nyt kainalossa tuhisee maailman ihan poikavauva. :love:
 
Nyt kaipais vähän muiden kokemuksia. Tuo ovis tikuttelu. Kp11 oli sellainen haalea viiva joka siitä si vaan haalistunut. Ei enää ees näy.
onko teillä muilla piirtynyt tikkuun jonkinlaisia viivoja vaikka ovista ei olis ollu? Tai onko tullut ns.toista aaltoa? Mä en tajua näitä :D
 
Hyvää vuodenalkua kaikille!

miu84 mulla ei valitettavasti ole kokemusta ovistikuista, mutta voihan se olla että ovis onkin tulossa myöhemmin? Ainakin itsellä tuntui ovis tulleen pari päivää myöhemmin, tässä kuluneessa kierrossa. Toivottavasti tulee ja pääsette hyödyntämään sen.

BlackCat tsemppiä odotteluun ja hienoa, että ovis tuli hyödynnettyä.

Mustikk4 hienoa, että pääsette tutkimuksiin. Sehän voi olla jo se laukaiseva tekijä. Seuraat Lenniksen esimerkkiä.
Ja siitä stressaamisestä, ainakin omalla kohdalla se jatkuu vielä pitkälle plussan jälkeen. Jotenkin pitäisi vaan ottaa rennosti, helpommin sanottu kun tehty.

Mitäs Lennikselle ja Tilulilulle kuuluu? Lennikseltä varmasti hyvä päätös käydä ar-ultrasssa.

Sitten vähän omaa tilannetta. Eilen piti alkaa uusi kierto, mutta kuukautisia ei kuulu, aargh. Luulen kyllä, että ovulaatio oli pari päivää myöhemmin. Toivottavasti alkavat tänään tai huomenna, muuten mun hienot suunnitelmat pieleen.
Asiaa hankaloittaa koska olen ulkomailla töissä ja mieheni on reissutöissä, vaati siis aikamoista suunnittelua olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Yleensä kiertoni on ollut todella säännöllinen, mikä on tehnyt suunnittelusta hieman helpompaa. Nytkin on jo maaliskuuksi vapaat pyydetty, oletetun ovulaation aikoihin. Toisaalta en vielä stressaa asiaa, kun viime kesänä raskauduin siitiöt säilyivät hienosti viisi päivää.

Täällä siis odotellaan kuukautisia saapuvaksi, sen jälkeen voikin toivoa, ettei niitä kuulu pitkään aikaan. On tää outoa hommaa. o_O
 
Niin eilen alkoi vuoto neljä päivää myöhässä,hyvin pienillä kivuilla ja tänään vain tiputellut ihan vähän. yleensä vuotaa kohtuu runsaana pari päivää. Olen ihan ihmeissäni... kierron heittely ei nyt olisi toivottua. :(
Tilasinpa ovulaatiotestejä, toivon mukaan saan selville ajankohdan...
 
Täällä käytiin aamulla halailemassa pönttöä. Yli ei tullut kuitenkaan.
Nyt sit kävin pissalla ja jäi punaista paperiin. Tää ei oo yhtään hyvä juttu. Paskin itseasiassa mitä vois olla.
Nyt tuli hanskat tiskiin fiilis, meneekö kesken.
Nyt ois 5+2. Eli hyvin kriittisillä viikoilla. Mahaa ei sentäs koske.
Voi paskan paska.
 

Yhteistyössä