3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Täällä odotellaan (pelätään) edelleen menkkoja alkavaksi. Tänään tuli pyyhkiessä paperiin petipuuhien jälkeen pieni määrä melko kirkasta verta, mutta sen suurempaa niagaraa ei ole vielä toistaiseksi ollut. Tein tänään myös testin, joka näytti negatiivista. Mies pyörittelee silmiään kun en malta odottaa. Alavatsaa on myös vihlonut eilen ja tänään.
Päivälleen juuri niinkuin pelkäsinkin! Eli kolmatta kierrosta kehiin. Vuotopäivä 1 alkoi juuri..

Voisiko nämä lisätä?
Mamushka....32....28-30....yk3....luomu
Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei @Mamushka32 ...:cry: varmasti tosi pettynyt olo sulla :( mutta ei voi muuta kuin katsoa eteenpäin ja uutta yritystä tähän uuteen kiertoon..tiedän kyllä ettei se ole aina helppoa, mulla (niin kuin meillä kaikilla täällä) on ollut välillä niin lannistunut olo mutta ovista kohti mennessä mieli on kummasti aina piristynyt ja toiveet herännyt, tsemppiä nyt joka tapauksessa !!

@Lallastiina toivottavasti et nyt ole tulossa kipeäksi siellä .. Entäs oireet, loistaako edelleen poissaolollaan? Milloin teillä @Lallastiina ja @Sinikukkanen on se eka ultra? Ja paljon teillä on nyt viikkoja?

Kiitos muuten kaikille ihanista viesteistä eilen!! En kyllä varmaan olisi ilman teitä edes uskonut sitä testiä plussaksi, kiitos ihanat! Olin ihan varma että liian aikaisin testailen mutta ajattelin että mikäs tässä kun tilasin testejä ison kasan ja mieskin on sopivasti poissa (koulutuksessa vkonloppuna). En voinut uskoa kun se 2. viiva pärähti siihen tikkuun! Huippu ketju tämä kun saa jakaa ilot ja surut eikä tunne oloaan ihan friikiksi vaikka kaikki ajatukset tuntuu pyörivän nyt tämän vauvakuumeen ympärillä. Mun lähipiirissä 1 kaveri sai vauvan ennen joulua, mutta muut ei vaikuta vielä kovin vauvakuumeisilta niin koitan puhua muustakin kuin kiertopäivistä ja oireista sun muusta.. :D Vähän ehkä hassua mutta ootte siis ekat joille tulin plussasta kertomaan :) Miehelle kerroin uutisen sitten eilen illalla tyyliin nyt on niin että voit olla iloinen siitä ettet ehkä joudukaan menemään siihen simppatestiin kun mulla näytti r.testi ekaa kertaa ikinä 2 viivaa! Olihan se vähän hämmentynyt mutta iloinen, sanoi vaan ettei uskalla vielä näin aikaisessa vaiheessa iloita mutta jes hieno juttu (eikä varmaan tarkoita vaan sitä simppatestiä vaan vauva on kyllä toivottu molempien puolesta !)

@Miinula joo on tässä palstalle kirjoittelussa varmaan jotain taikaa! :LOL:Ollaan yritetty jo yli vuosi (tai 1,5 vuotta jos otetaan huomioon alkuajan tjottailut pillereiden lopettamisen jälkeen) ja kaikkien lukuisten pettymysten jälkeen aloin miettimään että ehkä mun pitää vaan hyväksyä se, ettei luomuraskaus ole välttämättä meitä varten ja edessä voi olla vielä pitkä projekti. Ja niinpä rohkaistuin ja aloin kirjoittelemaan tälle palstalle pari kolme vkoa sitten! Samalla varasin ajan gynelle uusia tutkimuksia varten (ja nyt tuo maaliskuun aika on tietenkin tarpeen mutta eri tavalla kuin olin ajatellut !). Tässä kierrossa uutuutena oli vehnänalkioöljy (yök!) ja maca-kapselit (jotka jätin nyt pois plussan jälkeen ). En usko että nuo poppakonstit ehti vaikuttaa tähän kiertoon (but you never know!) mutta olen kyllä koittanut muutenkin syödä ja juoda terveellisemmin (oviksen jälkeen otin joskus lasin punaviiniä mutta kahvin jätin kokonaan pois) Tänä aamuna Clearblue näytti plussaa ja Onestep ehkä astetta tummemman viivan eilisestä :love: Nyt alan ehkä uskoa että jotain on meneillään. tosin oudon oireetonta, eilen oli sentään rinnat aika kipeät ja vähän ohimeneviä nippailua, mutta juuri nyt ei mitään (paitsi rinnat "täyteläisemmät" kuin tavallisesti). Melkein toivoisi enemmän oireita mutta parempi etten sano mitään koska siinä vaiheessa jos/kun niitä oikeasti tulee niin voi olla ettei se ole kovin kivaa :ROFLMAO:toivotaan nyt että tarraa hyvin kiinni :love:ja vaikka huonosti kävisi niin täytyy nyt iloita tuosta plussasta, ihan mahtavaa että jo näinkin pitkälle on päästy!

Kauhean pitkä ja omanapainen viesti taas.. Mites kaikki muut piinailijat, oletteko testailleet ? Toivon ihan älyttömästi plussatuulia tänne kaikille, hedelmällinen helmikuu on vielä hyvässä vauhdissa! (y)
 
Voi ei @Mamushka32 ...:cry: varmasti tosi pettynyt olo sulla :( mutta ei voi muuta kuin katsoa eteenpäin ja uutta yritystä tähän uuteen kiertoon..tiedän kyllä ettei se ole aina helppoa, mulla (niin kuin meillä kaikilla täällä) on ollut välillä niin lannistunut olo mutta ovista kohti mennessä mieli on kummasti aina piristynyt ja toiveet herännyt, tsemppiä nyt joka tapauksessa !!

@Lallastiina toivottavasti et nyt ole tulossa kipeäksi siellä .. Entäs oireet, loistaako edelleen poissaolollaan? Milloin teillä @Lallastiina ja @Sinikukkanen on se eka ultra? Ja paljon teillä on nyt viikkoja?

Kiitos muuten kaikille ihanista viesteistä eilen!! En kyllä varmaan olisi ilman teitä edes uskonut sitä testiä plussaksi, kiitos ihanat! Olin ihan varma että liian aikaisin testailen mutta ajattelin että mikäs tässä kun tilasin testejä ison kasan ja mieskin on sopivasti poissa (koulutuksessa vkonloppuna). En voinut uskoa kun se 2. viiva pärähti siihen tikkuun! Huippu ketju tämä kun saa jakaa ilot ja surut eikä tunne oloaan ihan friikiksi vaikka kaikki ajatukset tuntuu pyörivän nyt tämän vauvakuumeen ympärillä. Mun lähipiirissä 1 kaveri sai vauvan ennen joulua, mutta muut ei vaikuta vielä kovin vauvakuumeisilta niin koitan puhua muustakin kuin kiertopäivistä ja oireista sun muusta.. :D Vähän ehkä hassua mutta ootte siis ekat joille tulin plussasta kertomaan :) Miehelle kerroin uutisen sitten eilen illalla tyyliin nyt on niin että voit olla iloinen siitä ettet ehkä joudukaan menemään siihen simppatestiin kun mulla näytti r.testi ekaa kertaa ikinä 2 viivaa! Olihan se vähän hämmentynyt mutta iloinen, sanoi vaan ettei uskalla vielä näin aikaisessa vaiheessa iloita mutta jes hieno juttu (eikä varmaan tarkoita vaan sitä simppatestiä vaan vauva on kyllä toivottu molempien puolesta !)

@Miinula joo on tässä palstalle kirjoittelussa varmaan jotain taikaa! :LOL:Ollaan yritetty jo yli vuosi (tai 1,5 vuotta jos otetaan huomioon alkuajan tjottailut pillereiden lopettamisen jälkeen) ja kaikkien lukuisten pettymysten jälkeen aloin miettimään että ehkä mun pitää vaan hyväksyä se, ettei luomuraskaus ole välttämättä meitä varten ja edessä voi olla vielä pitkä projekti. Ja niinpä rohkaistuin ja aloin kirjoittelemaan tälle palstalle pari kolme vkoa sitten! Samalla varasin ajan gynelle uusia tutkimuksia varten (ja nyt tuo maaliskuun aika on tietenkin tarpeen mutta eri tavalla kuin olin ajatellut !). Tässä kierrossa uutuutena oli vehnänalkioöljy (yök!) ja maca-kapselit (jotka jätin nyt pois plussan jälkeen ). En usko että nuo poppakonstit ehti vaikuttaa tähän kiertoon (but you never know!) mutta olen kyllä koittanut muutenkin syödä ja juoda terveellisemmin (oviksen jälkeen otin joskus lasin punaviiniä mutta kahvin jätin kokonaan pois) Tänä aamuna Clearblue näytti plussaa ja Onestep ehkä astetta tummemman viivan eilisestä :love: Nyt alan ehkä uskoa että jotain on meneillään. tosin oudon oireetonta, eilen oli sentään rinnat aika kipeät ja vähän ohimeneviä nippailua, mutta juuri nyt ei mitään (paitsi rinnat "täyteläisemmät" kuin tavallisesti). Melkein toivoisi enemmän oireita mutta parempi etten sano mitään koska siinä vaiheessa jos/kun niitä oikeasti tulee niin voi olla ettei se ole kovin kivaa :ROFLMAO:toivotaan nyt että tarraa hyvin kiinni :love:ja vaikka huonosti kävisi niin täytyy nyt iloita tuosta plussasta, ihan mahtavaa että jo näinkin pitkälle on päästy!

Kauhean pitkä ja omanapainen viesti taas.. Mites kaikki muut piinailijat, oletteko testailleet ? Toivon ihan älyttömästi plussatuulia tänne kaikille, hedelmällinen helmikuu on vielä hyvässä vauhdissa! (y)
Ihana viesti @Avokado83 ! Onnittelut vielä! Mahtava juttu! Täytyy varmaan ottaa toi vehnänalkioöljy testiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Avokado83
@Mamushka32 : mulla se vehnänalkioöljy meni jotenkuten alas myslin kanssa. lisäsin siis teelusikallisen öljyä pieneen määrään mysliä ja yritin saada mahdollisimman nopeasti alas.. nam.. ihan raakana se ei onnistuisi, enkä myöskään halua sekoittaa sitä koko annokseen koska se maku tulee läpi.. mutta nyt alan tottua, vasta 3 viikon kuuri takana. Se on kyllä niin ravinteikas vitamiinipommi että ei siitä varmasti voi haittaakaan olla!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamushka32
Kivasti olit kirjoittanut @Avokado83 ! Ja olen niin iloinen, että pitkään yrittäneet viimein plussaa. :love: Toivoisin niin sitä ihmettä itsekin, mutta parin viime päivän jälkeen on vähän vaikeaa olla positiivisella mielellä (ihmissuhdesotkuja, surua ja murhetta...) :cry: Jaksaminen on tällä hekellä aika kortilla ja juuri ja juuri selvisin työpäivästä... itku tuli, kun kotiin pääsin ja saahan nähdä miten saan itseni kasattua huomisaamuun mennessä. Vähän vaikuttaa nyt siltä, että jos ei tällä kierrolla ole tärpännyt, niin mun vauvahaaveet oli sitten tässä... ainakin tällä perinteisellä menetelmällä... (Mähän siis yritän vauvaa ystävän avustuksella, eli ei olla miehen kanssa parisuhteessa. Kaikki ei sitä varmaan edes tiedä tai muista, kun siitä jo niin kauan sitten olen täällä kertonut). Mutta... nyt ei voi kuin odottaa...

Anteeksi, ei ole tarkoitus ketään masentaa ja olla ilonpilaaja. :( Jotenkin vaan tuntuu, että johonkin on saatava purkaa ajatuksia, ettei pää ihan totaalisesti hajoa...
 
Kivasti olit kirjoittanut @Avokado83 ! Ja olen niin iloinen, että pitkään yrittäneet viimein plussaa. :love: Toivoisin niin sitä ihmettä itsekin, mutta parin viime päivän jälkeen on vähän vaikeaa olla positiivisella mielellä (ihmissuhdesotkuja, surua ja murhetta...) :cry: Jaksaminen on tällä hekellä aika kortilla ja juuri ja juuri selvisin työpäivästä... itku tuli, kun kotiin pääsin ja saahan nähdä miten saan itseni kasattua huomisaamuun mennessä. Vähän vaikuttaa nyt siltä, että jos ei tällä kierrolla ole tärpännyt, niin mun vauvahaaveet oli sitten tässä... ainakin tällä perinteisellä menetelmällä... (Mähän siis yritän vauvaa ystävän avustuksella, eli ei olla miehen kanssa parisuhteessa. Kaikki ei sitä varmaan edes tiedä tai muista, kun siitä jo niin kauan sitten olen täällä kertonut). Mutta... nyt ei voi kuin odottaa...

Anteeksi, ei ole tarkoitus ketään masentaa ja olla ilonpilaaja. :( Jotenkin vaan tuntuu, että johonkin on saatava purkaa ajatuksia, ettei pää ihan totaalisesti hajoa...
@MamaBlue peukut pystyssä, että tärppää tässä kierrossa ja toivottavasti muutkin ikävät asiat kääntyy pian parhain päin!
 
Tadaa! Täällä jo heti tää eka yk1 taitaa hienosti mennä päin persettä. (te pitempään yrittäneet nyt varmaan nauratte tälle)

Oma hedelmällinen kausi on ovulaatiolaskurin mukaan ollut nyt 18.-22.2. Ja oon suht oma-aloitteinen ollutkin nyt. Lauantaina sanoin ukolle (vaikken ollut suunnitellut niin sanovani), että "nyt vois olla ihan hyvä ajankohta ;)" ja sit la talleteltiinkin. Eilen ajattelin et hyvä ois vielä varmistella, enkä sanonut siitä ukolle kyllä mitään. Mutta eihän niistä petipuuhista tullut mitään kun mies ei saanut hommaa loppuun asti :eek:

Kyselin, että minun puheistako on nyt tullut paineita. Mies sanoi ei, ja oli sitä mieltä että onnistunut ilm. omassa päässään rakentamaan semmoset odotukset nyt, että "ne otolliset pvt pitäisi hyödyntää tehokkaasti". :cautious: En ole sen tarkemmin ovulaation ajankohdasta puhunut taikka oireista, vaikka niitä toki olen omassa päässä paljon pyöritellyt.

Sen verran illalla ukko sai puettua tilannetta sanoiksi, että hän tarvitsee jonkun yhteisen mietityn päätöksen mikä meidän strategia tähän lapsentekohommaan on. Että mennäänkö sillee "tulee jos on tullakseen" -tyylillä, tai otetaanko ihan puhtaasti lapsentekona, eli sitten ovulaatiotestit kehiin ja ankaraa jyystöä niinä otollisina päivinä. :unsure: On ilmeisesti aika tavoiteorientoitunut ihminen...

Sanoin, etten ollut nyt vielä kunnolla ehtinyt edes miettiä. Ok, olen kyllä jotenkin epämääräisesti ajatellut (ääneen sanomatta) että vois vähän aikaa ihan katsella miten homma etenee, tarkkailla omia oireita, bongailla mahdollisesti ovista ja kuulostella tuleeko tärppiä. Ja sitten jos alkaa ajan x päästä tuntua siltä, että pitää kohdentaa ajoitusta tarkemmin tms niin sitten pitää tarttua toimeen. Mutta en ole tosiaan puhunut näistä vielä ukolle, kun ei ole ollut minusta vielä tarpeellista. Mutta nythän tuo pasqa näköjään heti iski tuulettimeen :poop::poop:

Illalla ei heti tullut uni silmään, alkoi vaan jyllätä kaikki ajatukset päässä, ja ääni pään sisällä huusi, että ei voi olla totta, että tämä menee jo heti näin alussa päin peetä...:cry:

Mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä?! En minä tiedä onko tämän ikäisellä enää varaa semmoisellaan "kattellaan"-meininkiin, mutta ei seksihalut tappava lapsenteko kotilaboratorio -meininkikään nyt oikein inspaa lähtökohtaisesti. :cautious: Onko sen pakko olla noin jyrkästi jompikumpi vaihtoehto, vai voiko olla joku välimuoto?

Nyt on varmaan sitte turha odotella että otollisia talletuksia enää tulee tähän kiertoon, luulisin. :unsure:
 
@Taaartsan Paha sanoa... Yleensä suositeltu taktiikka, mitä olen lukenut, olis n. joka toinen päivä koko kierron ajan, mutta ei mun libidolla kyllä tuohon pystytty. Me ehdittiin kokeilla 17 kierron aikana jos jonkinlaista taktiikkaa ja sitä pakkopullaakin. Viimeisen ajaan vuoden ajan yritettiin talletella maratoonina lähinnä muutamana päivänä ennen oletettua ovisplussaa (siinä oli aina päivän-parin heitto) ja sen jälkeen, ja sitten kerran pari muun kierron aikana ihan "huvin vuoksi". Tärppikierrossa ovisplussa kyllä ehtikin vähän yllättää ja saatiin talleteltua vain plussapäivänä kahdesti.

@MamaBlue Jaksamista, toivottavasti asiat järjestyy! @Mamushka32 tsemppiä uuteen kiertoon!

Flunssa etenee tyypillisesti, nokka tukossa ja räkää valuu... Huomenna gynelle, kääk! Uusia oireita ei ole näkynyt, eilen testasin viimeisen OneStepin ja siihen tuli jo melkein yhtä vahvat viivat :rolleyes: (johan siitä onkin yli viikko kun plussasin...)
 
  • Tykkää
Reactions: Mamushka32
Niin starttasi yk5...

Sano Pirkka........33v................................yk 5.............luomu

Mutta nyt ostin appelsiineja ja greippejä ja vetäisen joka aamu kunnon tuorepuristetut mehut. Oikeasti onkin tehnyt mieli noita jo pitemmän aikaa.
 
21.2.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto


Toukkahaave87...29v......kp 31/29..............yk 4..........terolut
Mimm1...............33v.......kp 29/26-32.........yk 5..........luomu
Ihanapa...............28v......kp 25/29-31.........yk 6..........luomu
hill4.....................36v.......kp 25/29..............yk3...........luomu
Vauvakuume85...31v......kp 21/29-31.........yk 15.........luomu
Taaartsan............35v......kp 15/29-30.........yk 1..........luomu
Miinula................32v.......kp 12/28..............yk11.........luomu
IinesAnkka82.....34v...... kp 10/29-42..........yk4...........luomu
SannuB...............33v......kp 4/29.................yk 2..........luomu
Mamushka..........32v......kp 4/28-30............yk3..........luomu
Shih....................29v.......kp ?/25-2..........yk 1.............luomu
Sano Pirkka........33v................................yk 5.............luomu
Sinikukkanen......34v............yk 18...........plussa 7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............plussa 7.2. luomu
Avokado83..........34v.....ya 01/16…........plussa 19.2. uomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85, Miu84, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, kicumisu, Reirei85, Muruhaave, MamaBlue

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1
Sekopuolinen..........................................22.3
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4
Sonara................37v.........yk11..............31.5 (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6 (tuulimuna)
hill4...................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya...............31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84.............32v.............ya 11/13........2.11 luomu
BlackCat..........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto

Plussanneet 2017:


Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Gynellä käyty! Hauskasti se hämmästyi että "Nyt jo?" kun ilmoitin että ilmeisesti tässä ollaan raskaana :LOL: (käytiin siis kuukausi sitten ja saatiin lähetteet lapsettomuustutkimuksiin sekä resepti inositoliin ja progesteroniin). Ultrasi saman tien, vaikka sanoikin ettei vielä kannata odottaa että mitään näkyisi. No näkyi siellä joku sentin mittainen "kupla" kohdussa kuitenkin, eli jotakin ainakin on oikeassa paikassa :). Ei vielä saatu laskettua aikaa eikä mitään. Seuraavaksi otattamaan tavanomaiset veri- ja ym. kokeet ja sitten kolmen viikon päästä uusi käynti. Ehkä mä sen käynnin jälkeen jo uskaltaisin siirtyä plussanneisiin...
 
Heippa hei! Mun viikonlopputauko venyikin vähän pidemmäksi :) Kai se niin on, että kierron alkuvaiheessa ei ole kauheasti asiaa, kun ei ole vielä mitään jännättävää :) Otollisia päiviä odotellessa siis. Jännittää vähän, miten noiden reissupäivien kanssa saa talletukset osumaan, mutta eipähän tarvitse liikaa miettiä oireita tms. kun on menoa ja meininkiä elämässä :) Vaihdetaan siis paikkaa täällä Aasiassa ja sitten siirrytään Eurooppaan loppukevään ajaksi.

@MamaBlue'lle tsemppiä. Kävin lueskelees viestejä taaksepäin ja löysinkin sun esittäytymisviestin juuri ennen kuin mainitsit, että yrität ystäväsi kanssa. Asiat järjestyy kyllä. Ihan varmasti! Jos sitä jotain on tässä 33 vuoden aikana oppinut, niin sen, että elämä kantaa kyllä <3

@Lallastiina, varmaan aika ylläri gynellekin tuollainen uutinen? Voin kuvitella, et on ollut vähän absurdi tilanne! Muistatko mihin sitä inositolia määrättiin? Sitä nimittäin oon itse käyttänyt joskus aikoja sitten unen laadun parantamiseen. B-vitamiiniahan se taitaa olla?

@Taaartsan Mä oon yrittänyt kanssa jättää puhumatta mistään otollisista päivistä yms. koska pelkään, että mies ottaa paineita. Itse tosin sanoi, että jos ei ekasta kierrosta osu (niinku ei osunu) niin aletaan tekeen ihan tosissaan. Katsotaan onko mieli muuttunut...

ON: Mä nyt säädän näiden kiertopäivien kanssa. Ihmettelin tuolla aiemmin sitä tuhruttelua paria päivää ennen kunnon vuotoa ja rupesin muisteleen, että edelliskierrossa tais olla sama juttu. Olin merkannut kalenteriin menkat alkaneeksi lauantaille (21.1) mutta muistan, että olin torstaina 19pc Amsterdamin lentokentällä ja ostin sieltä tamponeja. Joten ajattelin, et olin merkannut vaan väärin kalenteriin, mutta tarkemmin miettiessä taisin vaan hakea niitä varmuuden vuoksi, kun oli tiputtelua. Eli nyt vasta kp 6/28. Neuvoni kaikille ketkä vielä haaveilee yrittämisestä, pitäkää kk-kiertoa tarkemmin ylhäällä :D
 
Täti kylään pari päivää etuajassa - eipä tarvinnut siis jännittää pitkään. Ei ollut kauhean kiva aamunaloitus, mutta vedin korvaukseksi ison setin sushia. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, vai miten se nyt menee. Täällä siis kp1/26-29, yk4 nyt sitten.
 
Kp 18/29-30.

Ovulaatiopäivästä en oo varma kun en ole testannut sitä mitenkään. Alkuviikosta oli munasarjat hellänä ja sit ke tuntui selvemmin oikeassa munasarjassa lievää jomotusta. Onks se myöhäistä silloin jo talletella kun oviskipu tuntuu?
 
Oi ihanaa @Sinikukkanen !!! :love: Varmasti ihan uskomaton fiilis ja pakahdut onnesta siellä!! Oikein onnellista odotusta nyt sitten! :love:
En malta odottaa ekaa ultraa minäkin, 2 viikon päästä aika, toivon kovasti että siinä vaiheessa näkyisi jo ollaanko siellä sydän pamppaillen kyydissä mukana ... Nyt olisi omien laskujen mukaan dpo 15, miten se raskausviikko tuosta oikein lasketaan, 4+1?! Vieläkin epäuskoinen fiilis tästä plussasta, taidankin jatkaa testailua joka päivä ultraan asti kun niitä onesteppejä tuli sen muutama viikko sitten tilaamani lämpömittarin kera 25kpl :ROFLMAO: Tiistaina (dpo12) menin hätähousuna verikokeeseen ilman lähetettä (piti siis maksaa itse mutta ihan ok, 17€) varmistamaan r.testien plussat, hcg oli 110 eli raskaana olen siis ihan oikeasti :love: Tein myös Clearbluen digitestin tiistaina joka näytti raskaana 1-2 viikkoa ja eilen torstaina digi näytti jo raskaana 2-3 viikkoa eli hcg näyttäisi kyllä nousevan hyvää vauhtia :) Huhhuh. Jännittää!
Oireista vielä sen verran että samantyyppistä oireilua on/off (eli ei jatkuvaa vaan tulee ja menee) on ollut kuin muutenkin ennen menkkoja - rintojen aristusta , väsymystä, paineentunnetta alavatsassa, pitää syödä useimmin jotain pientä,muuten tulee heikko olo... Eilen oli tosi kovatkin menkkakivut ja mietin jo että tässäkö tämä nyt oli... mutta pahimmat krampit meni nopeasti ohi ja tänään ei mitään menkkajomotuksia mutta kipeät rinnat tällä kertaa..oon myös tullut ihan aamuvirkuksi, herään jo ennen kuutta. Ja illalla taas nukuttaa paljon aiemmin.
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille täällä!! (y)
 
@Taaartsan : Ideaali kai olisi että tallettelut olis tehty jo ennen ovista mutta ei se mahdotontakaan ole vielä silloin oviksen aikoihin (varsinkin jos simpat priimakunnossa). Mulla tässä plussakierrossa oli ovistuntemuksia jo normaalia aiemmin ja harmittelin täälläkin kun en ollut aloittanut testailua aiemmin. Ovisplussa tulikin sitten muutama päivä myöhemmin ja vähän yllättäen niin ehdittiin talletella vain sinä ovisplussapäivänä (aiemmat tallettelut oli 3 päivää aiemmin eli liian kaukana luulisin). Samana iltana mulla oli aika kovat kivut niin ovis oli ehkä se samainen ilta sitten, ei noista kyllä aina tiedä tarkasti. Oviskipuja voi olla sekä ennen ovulaatiota että sen jälkeen niin ei kannata luopua toivosta sen takia että on jo ollut jotain ovistuntemuksia. Varmin tapa tietää jälkeenpäin onko ovis tapahtunut on ne aamulämpömittailut mutta se onkin jo ihan oma lajinsa :LOL: Meillä ei ole ollut missään vaiheessa mitään tallettelu-maratoneja koska en halunnut liikaa stressata miestä näillä testeilläni mutta täytyy sanoa että tässä plussakierrossa olin sen verran harmistunut silloin ovisplussa-aamuna kun tallettelut oli jäänyt vähäisiksi että ymmärsi yskän ja tuli töistä kotiin vähän aiemmin sinä päivänä, kyllä kannatti! :D(y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Taaartsan

Yhteistyössä