3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Onnea @SannuB! Hyvin osui sitten tallettelut kohdilleen :)! Maaria1980:aa jo onnittelinkin toisessa topikissa.

Täällä vielä tikutellaan ovista. Su ja ti talleteltu mutta tais olla turhan aikaisin. Ongelma on se että jos aloitetaan liian aikaisin, niin mulla ei enää riitäkään intoa sitten kun tarvittais ja hommasta tulee pakkopullaa...
 
Onnea myös Sannulle! :love:
Toivottavasti kaikki menee hienosti ja viiva tummuu!

Täällä testattu ma-ke aamut tyhjiä testejä... :( Tälle aamua ei enää ollut testiä. Nyt menossa kp 30/28-31 ja varmaankin dpo13.

Oon jo ihan täysin heittänyt toivoni tän kierron suhteen... Tahtoo harmittaa vaan niin pirusti kun vähän väliä mielessä että kuinka pitkällä olisin jos kaikki ois mennyt ensimmäisellä kerralla hyvin. :cry:.

Mullakin on painoa todella paljon liikaa ja laihtua pitäisi, mutta tahtoo herkut maistua tähän pahaan oloon... Aina olen ollut isokokoinen. Joulun jälkeen laihduin 8kg ja "vahingossa" sain testiin plussan joka osoittautui tuulimunaksi. Positiivisuus on mennyt tästä vauvahaaveesta lähes kokonaan... :(
 
Jes, hienoa naiset @Maaria1980 ja @SannuB! Luotan siihen, että te näytitte nyt tämän vuoden suunnan ja kaikki täältä seuraamme kiltisti perästä yksitellen :rolleyes:

Täällä saatu senverran aikaiseksi että gynekologi varattuna 12.6 jolloin oli muistaakseni kp joku 27. Edelliset kierrot oli sen 43-52pv joten tuo on varmaan ihan hyvä ajakohta, siinä missä mikä tahansa muukin. Vaikea sitä on arvioida jos ei välttämättä ovuloi lainkaan. Sittempä kenties olen taas viisaampi..
 
  • Tykkää
Reactions: Mamushka32
@Maaria1980 & @SannuB Iiihanaa!!! <3 Paljon onnea teille! Ihanaa odotusta ja kiitos vertaistuesta! Tervetuloa @Jesy
Hei osaisko joku suositella hyvää gyneä Helsingistä? Haluisin varmistaa että omat röörit on auki. Meillä menee tämä kuudes kierto tosiaan nyt ohi koska mies on eri maassa, mutta te kaikki plussanneet tuotte kyllä hurjasti tsemppiä!
 
Tulin ilmoittamaan, että päätin että tänään on pistetty uusi elämä aluilleen :D:D Gyne oli varattuna ens viikon maanantaille, mutta jonkun järjestelmävirheen takia joutuivat perumaan mun ajan :( Kalenterista ei sit löytynyt enää sopivaa päivää ja aikaa joten kirosin että menee sit taas pirun pitkälle et seuraavan kerran ois mahista mennä...

En ole sitten ovista tikutellut myöskään kun ajattelin että saan sitten tuomion ens viikolla että onko mun kroppa edes ovulointikykyinen. Peruutuksesta kai suivaantuneena kuitenkin uitin ovistikun enkä oo ikänä noin selkeetä kontrolliviivaa selvästi vahvempaa viivaa nähny omissa testeissäni. Joten tanner ja sohva äsken täristen talleteltu (sori mielikuva) :p Nyt aion kaks viikkoa elää uskossa että tämä oli ovulaatio ja talletukset tehty oikeaan aikaan (harjoitukset jatkuu toki huomenna ja ke jos vaan keretään). Niin toivon että olen oikeassa ja kierto olisi jälleen lyhenemään päin vaikkei tärppiä tuliskaan. Mut siis tuleehan se, eiks je? :ROFLMAO:
 
5.6.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Ihanapa...............28v......kp 37/29-31.......yk 9............luomu
Risukko..............29v.......kp 34/27-30....yk 2 (tm jälk.)..luomu
Toukkahaave87...30v......kp 32/??............yk 5.............luomu
IinesAnkka82......34v......kp 20/28-52..........yk 5...........luomu
hill4.....................36v......kp 17/26-29...........yk 7..........luomu
Lallastiina............35v......kp 16/28.........yk 1 (tm jälk.)..luomu
Shuubiduu..........31v.......kp 13/30...............yk 6..........luomu
Mamushka..........32v...............................yk 6.............luomu
Sano Pirkka........34v................................yk 9.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini


Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya 01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk 2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13.............10.5. luomu
MamaBlue..............................................14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8............29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk 5...............1.6. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Harmittelut @Sano Pirkka uudesta kierrosta! Tsemppiä @IinesAnkka82, että nyt tärppäisi (y)!

Täällä ei näy vieläkään ovista, tosin valkkari on vähän muuttunut vetisemmäksi eli ehkä se tälle viikolle osuu. Ei oo ikinä mennyt näin myöhäiseksi koko sinä aikana, kun olen ovista tikuttanut. Olen nyt tuhlannut testejä testaamalla vähintään kahdesti päivässä, kohta pitää tilata uusi satsi vaikka justhan mä tilasin...
 
Mun päiviä puuttuu, tänään siis
hill4, kp17/26-29
Tosin mun viime kierto Femostonista johtuen oli 31 päivää ja saa nähdä tuleeko tästä mitään. Ovistesti näyttää aina vaan tyhjää. Soitin gynelle ja huomenna katsotaan onko munasarjat vaipuneet ruususen uneen...
 
Kiitos teille ihanille onnitteluista, edelleen oon ihan puulla päähän lyöty. Tein eilen digin ja se näytti "raskaana 2-3", joten nyt se on uskottava ja mut saa siirtää plussanneisiin 1.6. Kauheasti huolettaa tietysti, että onko siellä oikeasti mitään, mutta ei auta murehtia liikaa etukäteen.

Toivotan teille aktiivista ovisaikaa ja runsaita plussatuulia! Tuun kyllä vaklaileen tänne jatkossakin :) Ja kiitos vielä kaikesta vertaistuesta, tästä palstasta on ollut paljon iloa!
 
Iltaa kaikille! Ja onnea plussista, joita tänne on (muistaakseni) muutama satanut :)
Kysymys: mahdollisesti ovis oli jo muutama viikko sitten, silloin ovisoireita useampia, vaikkakaan tikkuun en sitä kiinni saanut. No nyt muutaman päivän ajan ollut TOSI reilua valkovuotoa ja nyt tänään rinnat ollu ihan tosi arkana ja outona. T-paidan päälle vetäminenkin aristaa. Miinusta kuitenkin näyttää kaikki testit, ovikset ja raskaustestit. Kierron pituudesta ja oviksesta ei hajuakaan. Mutta mistä tuommonen reiluhko valkkari vois kertoa?
 
Nyt kyllä jänskättää ihan toden teolla. Kävin gynellä tosiaan viikko sitten perjantaina ja sanoi että ois just otollinen hetki hedelmöittymiselle! Ja se oli siis melkein 6 päivää ennen kuin mitä olin kuvitellut että mun ovis on. Ilmeisesti mulla vaan on tosi aikainen ovulaatio. Nyt tuli viikonloppuna vähän veristä vuotoa ja mulla ei oo IKINÄ tullu tollasta välivuotoa. Mitenkähän mä kestän ens viikkoon että saan tietää varmasti? :eek:

Mites @hill4 gynekäynti meni?

@ToukkaHaave87 Mullakin on nyt epätavallisen runsaat valkovuodot! Mut en kyllä tiiä mihin se liittyy. :eek:
 
No ruususen uni siellä vaikutti olevan. Viime kierrossa mulla oli oviksen aikaan kaksi isoa follikkelia, ja ilmeisesti toinen jäi puhkematta ja muodosti kystan, ja joko se tai sitten nuo lääkkeet tekivät että ei ollut mitään ovulatorista toimintaa tässä kierrossa. Syön loput lääkkeet että saadaan "kierto pakettiin" ja sitten ensi kierrosta mietitään jo vahvempia konsteja. Eli pistolääkkeet ja muut, here we come :mad:
 
12.6.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Ihanapa...............28v......kp 44/29-31.......yk 9............luomu
Risukko..............29v.......kp 41/27-30....yk 2 (tm jälk.)..luomu
Toukkahaave87...30v......kp 39/??............yk 5.............luomu
IinesAnkka82......34v......kp 27/28-52..........yk 5...........luomu
hill4.....................36v......kp 24/26-29...........yk 7..........luomu
Lallastiina............35v......kp 23/28.........yk 1 (tm jälk.)..luomu
Shuubiduu..........31v.......kp 20/30...............yk 6..........luomu
Mamushka..........32v...............................yk 6.............luomu
Sano Pirkka........34v................................yk 9.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini


Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya 01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk 2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13.............10.5. luomu
MamaBlue..............................................14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8............29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk 5...............1.6. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
@ToukkaHaave87 Jopas nyt on kummaa! @Shuubiduu On kyllä jännät oltavat! @hill4 Toivottavasti olis vain tilapäinen kystan tms. aiheuttama häiriö oviksissa!

Täällä olis vissiinkin ovis vihdoin viimein tuloillaan :), on ollut liukkaat kelit viime päivinä ja tänään testiviiva jo selvästi aiempia tummempi vaikkei vielä plussa. Tallettelut tehty, tulikin pidettyä viikko paussia ovisplussaa odotellessa. Nyt jo kp23 eli tästä tulee pisin kierto ikinä. Se edellinen taiskin puolestaan olla kaikkien aikojen lyhin...:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Mä tuun välillä huutelemaan niitänäitä vaikkei mitään asiaa olekaan :)

Meiän viime viikon tallettelut jäi yhteen päivään mun työstressin ja miehen miesflunssan (taaaaaas) takia. Ei kyl sinänsä ees haittaa, haluun kuitenkin nauttia itse hommastakin enkä painaa väkisin menemään. Jos ovis oli alkuviikosta niinkun päätin, niin ens viikolla pitäs sit jo kenties edes jotain tapahtua. Lyhyempi kun 53pv kiertokin ois ihan tervetullut jos ei plussaa tuu :p Nytkun sanon tän näin "ääneen" ni varmaan joku megapitkäkierto ja ovistestit jälleen huijasi mua.

Kuinkas moni tässä porukassa pitää oirepäiväkirjaa? Ootteko kokenut siitä hyötyä? Lähinnä siis henkistä hyötyä :rolleyes: Näillä mun kierroilla ja ehkäovuloin-ehkäen kropalla mietin että ovistestit vaan hermostuttaa niin oiskohan se päiväkirja mun juttu :)
 
En nyt varsinaisesti pidä mitään oirepäiväkirjaa, ELLEI jotain omituista tuntemusta tule silloin kun sitä nimenomaisesti EI pitäisi tulla / olla. Kierto on kuitenkin säännöllinen. Ja käytössä on WomanLogPro -sovellus.

Mistä päästään siihen, että otollinen viikko on täällä taas ja se on polkaistu käyntiin kunnolla. Päätin että joka toinen päivä tehdään talletuksia ainakin tuonne alkuviikkoon asti. Muutama ovistesti on vielä jäljellä, niin nekin voisi kp13-15 käyttää.
 
Mä olen Womanlogiin merkkaillut juttuja, mutta vähän epäsäännöllisesti, kun en aina jaksa/viitsi/muista. Joskus yksityiskohtaisemmin ja joskus sitten ihan vaan perusjutut. Yritän kumminkin merkata ainakin päivät, joina valkkari tuntuu olevan otollista, ovisplussapäivän, paneloinnit tietysti, tuhruttelupäivät, jos rinnat on erityisen arat jne. Oviskipujakin olen joskus merkkaillut jos on olleet tosi selvät.
 
Juu, tää sivusto hiljentynyt näin kesän korvalla... Elkää nyt kaikki lähtekö kesälaitumille vauvahommista (joo, niin varmaan käy..) :ROFLMAO:

Kiitokset limavastauksista ja ei, valitettavasti ei voi onnitella. Limoja oli varmaan reilun viikon verran, KAIKKI testit ihan tyhjiä. Viimeisin raskaustesti tehty eilen aamulla ja ihan tyylipuhdas negahan se siellä. Eli en tiiä, mistä se johtui.

Mutta, siinä mielessä jännittävää aikaa eletään, että huomenna on ensikäynti TAYSin lapsettomuuspolille. Jännittää, hermostuttaa ja vielä vähän jännittää. Mitähän ne siellä tekevät? :confused: Ite epäilen, että ongelmana olisi mun ovuloimattomuus ja epäsäännöllinen kierto. Haluaisin kokeilla terot + letrot yhdistelmää, mutta ne siellä varmasti tietävät paremmin, että mikä meille olisi avuksi..

En nyt muista, mutta täältä varmaan löytyy Tampereella käyneitä? Onko mitään saatesanoja?? :LOL:
 
@IinesAnkka82 Mä kirjailen Womanlogiin jotain oireita kans vähän säännöllisen epäsäännöllisesti. En tiiä onko siitä mitään hyötyä ollu henkisesti tai muutenkaan. :D Ja piinapäivinä kirjailen joskus ihan paperipäiväkirjaankin kaikki oireet. Siitä on ehkä enemmän haittaa kuin hyötyä kun menee toiveet liian korkeelle! :D
 
Olen minäkin täällä! Lähinnä lueskellut teidän juttuja(y) kun näillä suunnilla ei ole ollut mitään päivitettävää...

Minä kirjailen kaikenmaailman oireet, oletetun menkkojen alkamispäivän, touhuilut, digiovistestin naamat ja ovis plussan ihan perinteiseen kalenteriin joka on mulla lähes aina matkassa jo töittenkin takia. Melkoista koodikieltä tuo kalenteri täynnä! :D

Nyt menossa kp13/27-30 yk4

Ovis on varmaankin viime kierron mukaan tulevana sunnuntaina. Digi vilkuttaa taas ennakkoon varmaan viikon... LH Liuskoihin tulee vain yhtä viivaa. Ei edes minkäänlaista ajatusta toisesta viivasta! Odotellaan... :sleep:
 

Yhteistyössä