3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Onnea @IinesAnkka82!! Ja @MamaBlue , ihania uutisia :) Oli teillä tuosta kakkoskyytiläisestä mitään tietoa? :)

@hill4 , päästään jännäilemään yhessä letroilua. Mä alotan huomenna. Viime viikon polikäynnillä siis sain ohjeet tähdätä terot ja letrot niin, että kp10 osuis heinäkuun lopulle, kun lapsettomuuspoli palailee kesälomilta. Teroilla olisin siis taas katkassu todennäköisen mammuttikierron tossa heinäkuun alkupuolella... Mutta mun kroppa alkaa vissiin herätä 7vuoden pillerihorroksesta ja menkat saapuivat eilen, eli tänää kp2. Kävin aamulla alkukierron verikokeissa ja sitten tietysti soitin sinne polille, et ehinkö siihen folliultraan ennen lomia, niin kuulemma joo (y) Eli huomenna alotan ekat letrot ja ens torstaina sitten Tampereelle kattomaan, että kasvaako niiden avulla ykskään munasolu, jännää.. o_O

Kivaa juhannusta kaikille, toivotaan niitä juhannusvauvoja tänne :)
 
Tsemppiä @ToukkaHaave87 Letroiluun! (y)

Ei ollut varsinaisesti tietoa. Toki mulla monikkoriskitekijöitä useita: letrot, mun puolen suvussa on kaksosia, olen pitkä ja lisäksi olen jo pitkästi yli 35. Nuo kaikki vaikuttaa. :rolleyes: Mä sain tosi aikaisin plussan (dpo10) ja ehdin jo ajatella, että voisko olla kaksi kyydissä, mutta unohdin sen ajatuksen, kun vuosin vähän ruskeaa verta 5+ viikolla ja kävin hätäpäissäni jo silloin ultrassa. Silloin näkyi vain yksi ja varmistettiin vain, että on oikeassa paikassa, eikä esim. kohdun ulkoinen. Tuolloin, oliko se nyt 5+2 näkyi vasta sikiöpussi ja ruskuaisrinkula, ei alkiota ollenkaan.

Joten melkoisen puskista tuli tuo toinen! Jopa mun gynelle! :ROFLMAO::LOL::D:love:

@Lallastiina jos ja kun ehdit/jaksat, niin mulle voit halutessasi lisätä tuohon plussalistaan iäksi 38 ja yk tais olla 12.
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Ihania tuplauutisia @MamaBlue :love:

Täällä ovisplussa tuli vihdoin toissapäivänä iltapäivällä, aamulla vielä vilkutteli hymyä. Nyt siis kp 21/n. 34, yk 4. Talleteltu on, saa nähä tuottaako tulosta :whistle: Ois pitänyt mittailla lämpöjä, että voisi seurata tapahtuuko ovista oikeesti, mutta se homma on vielä jäänyt. Kuinka paljon lämpö mahtaa yleensä nousta?
 
Varasin äsken ajan lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin parin viikon päähän. Alko muuten just jännittämään! Eihän tää 6kk yrittämistä oo vielä mikään pitkä aika, mutta olisi vaan kiva tietää, että edellytykset raskauteen löytyy. Gynegologisesti päällisin puolin kai kaikki kunnossa, mut mietin just munanjohtimien kuntoa jne.
 
26.6.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Ihanapa...............28v......kp 58/29-31.......yk 9............luomu
IinesAnkka82......34v......kp 41/28-52..........yk 5...........luomu
Lallastiina............35v......kp 37/28.........yk 1 (tm jälk.)..luomu
Risukko..............29v.......kp 26/27-30....yk 3 (tm jälk.)..luomu
Jesy......................34v.......kp 11/25-26............yk 2........luomu
hill4.....................36v.......kp 10/26-29...........yk 8...........lz
Toukkahaave87...30v......kp 8/??............yk 6................lz
Shuubiduu..........31v.......kp 1/30...............yk 7..........luomu
Mamushka..........32v...............................yk 6.............luomu
Sano Pirkka........34v................................yk 9.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini


Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya 01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk 2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13.............10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12.............14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8............29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk 5...............1.6. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Negaa näyttää, dpo12. Muutama viime päivä on ollut tosi kuiva keli, eiköhän tää kierto ala olla tässä. Tänä aamuna otin testistä valokuvia ja toisen kännykän muokkausohjelmassa näin muka haamua, mutta paljain silmin ja toisella puhelimella en... Ovistestit on olleet aika tummia vaikkei plussia. Tänään on päivän mittaan alkanut tuntua ihme vihlaisuja munasarjoissa, enempi vasemmalla. Muistelen että näitä oli jossain kierrossa ennen menkkoja.
Niin muuten, mulla oli tämän yrityskierron alussa 25(!) halpis r-testiä. Arvatkaapa montako on jäljellä?

...

2 :oops: Tää on lähtenyt vähän käsistä... Jos testissä on jotain lommoa niin täytyyhän sitä tietty toinen tehdä, ja iltaisin uusiksi :rolleyes:. Onkohan anonyymeille tikkuunpissaajille jotain omaa tukiryhmää?
 
Viimeksi muokattu:
Testejä jäljellä 1... Negahan se. Vähän tuhrua tänään ja aamulämmöt laskeneet, eli täti taitaa olla tuloillansa. Ehkä pitkä alkukierto vaan ei ollut otollinen hyvin ajoitetuista talletteluista huolimatta.
Miehellä alkaa kahden kuukauden loma, mulla yrittäjänä nyt ei oikein kunnon lomia olekaan, mutta reissua pukkaa kumminkin. Sinänsä hyvä saada nämä menkat alta pois ennen reissuja.
 
Täällä on kans pissitty varmaan kans jo se kaksikymmentä tikkua! Nega nega nega... Ei yhtään mitään järkeä! :oops: Aattelin että huomenna en testiä tee vaan ylihuomenna, joku roti tähän hommaan! :ROFLMAO:

Kp27 menossa. Eilen iltapäivällä oli ihan jäätävät menkkakivut. Alaselkää särki niin kovasti että piti ottaa illalla grammanen panadol. Särkee vieläkin, mut ei niin pahasti.

Oon ihan satavarma että sieltä ne menkat parin päivän päästä alkaa. Mies on taas ihan varma että mun eiliset kivut johtu siitä että "alieni" junttasi itsensä kiinni tonne alakertaan!  :ROFLMAO: oisko? o_O

Eilen illalla ihan mielenkiinnosta tein kans tuon tuplahormoni testin. Vilkkuvaa naamaa anto? Estrogeenit siis ainakin vielä koholla... :cautious: Toisin ei oo niitä perinteisiä tikkuja niin ei nää sitä lh-hormonin tasoa.

Odotellaan... Maltillisesti....2 raskaustestiä jäljellä... :LOL:
 
Kiitos kaikille kommenteista :) "Kiva" kuulla, että muutkin miettii samoja asioita. Mun kierukka poistettiin tosiaan toukokuun lopussa. Ekat luomumenkat oli pari viikkoa sitten ja herranisä sitä vuodon ja kramppien määrää!! Ihan järkyttävää, olin niin tottunut siihen, että kierukan kanssa menkat on tosi niukat ja välillä jäivät kokonaan poiskin.

Olin viime viikon lomalla, ja yritin vaan rentoutua ja pitää ajatukset poissa vauva/raskausasioista. Se onnistuikin hyvin, mutta nyt kun olen palannut töihin, niin on taas aikaa miettiä/lueskella näitä asioita. Yritän kuitenkin ottaa rennommin asian kanssa, katsotaan miten se onnistuu :LOL:

Nyt menossa kp 12/25-26 ja tein tänään kierron ekan ovistestin ja siinä oli todella todella hentoinen viiva. Saas nähdä lähteekö viiva vahvistumaan tulevina päivänä vai miten käy. Viime kierrossa sain nimenomaan kp 12 vahvimman tuloksen, vaikkakaan se ei ollut lähelläkään positiivista. Toivottavasti tässä kuussa tulisi aito ovisplussa!
 
En sittenkään malttanut olla tikkuun pissimättä... Kp28/27-30, dpo12

Onestepin herkkään testiin haamu!? Eikä tarvinnut edes tihrustaa:eek: piti purkaa testi atomeiksi ja tuijottaa niitä viivoja että onko tää totta?!

Olikohan tuo mies kerrankin oikeassa!!?
En vielä uskalla iloita... Jännittää... Ja pelottaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Lallastiina
Voi @Risukko , toivotaan viivoille vahvistumista!! Mies tais tietää, "alien" matkassa.
Täällä vähän jännittää, tänään kp9 ja huomenna TAYSissa ekan letrokierron folliultra :eek: Samalla tsekataan myös aukiolo, joten vähän sen tutkimuksen kivuliaisuutta jännitän.. Mutta tärkeä asia kyseessä, ni pakko kestää.. Yritän huumata itteni kipulääkkeillä :LOL:
Kovasti toivon, että niillä letroilla olis saatu joku munasolu kasvamaan.. Pitäkää peukkuja (y)
 
Anteeks kun mä saastutan tän ketjun omanapaisuudellani, ajakaa mut pois kun vitutuskäyrä on katossa...
Tänään siis oli aukkaritutkimus (ja folliultra) TAYSin lapsettomuuspolilla. Aukkaritutkimuksesta tuli aikalailla paha olo, hiukan kivuliasta. Mutta putket auki, vaikka toista puolta kuulemma vähän joutui houkuttelemaan esiin. Ja toiselta puolelta löytyi yksi 11mm folli, kuulemma ihan normaali näille kp:lle ja sain Pregnylin pistettäväksi alkuviikosta. Nyt vaan ovista kyttäilemään, epäili, että alkuviikosta olisi. Limakalvo oli kuulemma aika ohut, niin mä nyt sitten otin greippimehun käyttöön, toivotaan että se vähän limikseen vaikuttais...

Onko täällä mehun juojia? Paljonko te sitä vedätte?
Ja muistanko oikein, että folli kasvaa 2mm/vrk? Minkä kokoinen on hyvä folli?
 
@ToukkaHaave87 Mä hörpin appelsiini-greippimehua (itse puristettu tuoreista hedelmistä) tuossa joskus talvella mut se on vähän jääny. 1 appelsiini ja 1 greppi ja juoma puoliksi miehen kanssa joka aamu...

Voisi samalla päivittää: ei mitään uutta. Viimeisiä piinapäiviä viedään.
Mä menin sieltä mistä aita on matalin ja ostin valmista. Tuommonen oikeesti tuorehan kuullostaa hyvältä :)
 
@Mamushka32 Myöhästyit.

Sano Pirkka........34v................................yk 10.............luomu

Niin sitä vaan uhkaa tulla pian vuosi täyteen. Riippuu vähän miten laskee, mutta kuukausi sinne tai tänne...

Ajattelin että elokuussa jo ottaisi yhteyttä neuvolaan. Kuitenkin aikojen saaminen ja niiden sovittaminen meidän aikatauluihin ottaa heti kuukauden päivät, niin siinä vaiheessa jos/kun pääsee systeemiin sisälle ja tutkimuksiin, niin ollaan jo syys-lokakuussa (ja vuosi yritetty). Mullahan on lisääntymiselimet todettu ultraäänellä toimiviksi. Kertauksena: ei kystia, ei tuumoreita, on johtofollikkeli ja riittävän paksu limakalvo. Eiks ne riitä??
 
Jahas, mulla näköjään hyvänä merkkinä tulevista menkoista itkuketutus, ei voi erehtyä :poop: Tyyni ja luottavainen olo (+ vilunväristykset) tipotiessään. Tänään dpo 10, ensi viikolla sitten ne menkat... Ainakin tässä oppii lukemaan kehoonsa jos ei muuta :sneaky:
 

Yhteistyössä