3-kymppiset toista lasta yrittävät

Tervetuloa @voikukka33 (y)

@Mininen85 Voi :poop: :cry: Tiedän että kirpaisee, v*tuttaa ja masentaa. Tuntuu ettei koskaan tule natsaamaan kun ei taaskaan. Pari ekaa päivää on perseestä, sit onneksi helpottaa. Voi kun tämä olisikin helppoa jos ei haluaisi niin kovasti lasta! :ninja: Voisi elellä huolettomana ja panna kun panettaa. Vähät välittäisi tuleeko oviksen tienoille talletuksia tai koska koko ovis edes on - jos on. Mut hei, älä heitä kirvestä kaivoon. Tai jos heität, osta uusi :LOL: Kyllä me kaikki vielä täältä ponkaistaan tuonne odottavien puolelle :love:

Täällä ovistestit yhä negaa. Piti laittaa ihan viivalasit päähän että näin sen haamun jonka tikkuun sain :ROFLMAO: Ukko on taas aamuyöhön töissä (näköjään tämä kierron puoliväli on paras aika vääntää duunia niska limassa :whistle:) mutta lupasi herättää kun tulee ;)
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

Iltasatu
| 33v | yk2 | kp7?/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk8 | kp16/35 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk11 | kp2/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk3 | kp22/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp21/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk1 | kp30/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp24/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk3 | kp 28/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät
Miljamaaria
dpo2
Miri81 dpo6
Tiituu dpo9

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
voihan :poop::poop::poop: @Mininen85 :cry:

@voikukka33 Tervetuloa. toivottavasti et joudu kauaa täällä "viihtymään" vaikka tää porukka onkin täynnä huikeita ja vahvoja naisia :love:

Eilen testasin 3 (siis KOLME!!! :ninja: ) kertaa, aamulla ihan sellanen samanlainen hailukka viiva, kun aikasemmatkin, päivän viivakin näytti samalta, mutta sitten illalla tehty (samaan aikaan kun normaalisti tän kierron oon tikuttanut) on ihan puhdas nega.
Tänään päivällä meinaan vielä tikutta ja sit saa luvan olla. Ens kiertoon vaihdan kyllä noi onestepit pc:n liuskoihin,.. Kun nyt aloin muisteleen tota ed. tärppikiertoa, niin sillonkin tuli ihan hailukkaa viivaa.. Tarviikin yrittää kaivaa ne kuvat tuota hätähousu himotestaajista :rolleyes:

Muoks, oikein muistin, samoilla testeillä viime tärppikierron viivat oli tälläset eli vielä kehnommat, mitä tässä kierrossa.. Tuossa vaan ollut ihan selkeä piikki noissa viivoissa ja tän kierron viivat enemmän vaan tasasta..
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Tänään tein testin uusiksi, ja kyllähän siellä nyt jo vahvempi viiva oli. Joten minut saa nyt siirtää plussanneisiin. Laskettu aika näyttäisi asettuvan tuonne helmikuun viimeiselle viikolle. :love: Ikäeroa sisaruksille olisi tulossa siis 1,5 vuotta.
Toivon, että pääsette myös kaikki muutkin pikaisesti plussanneiden puolelle! :)
 
Onneksi olkoon vielä @Infinity :love: Siirsin sut plussalistalle ekan plussan päivämäärällä. Tarrasukkia!

@Naadis No jo on hailakkaa viivaa! :eek: Eikä mitään piikkiä :cautious: On tämä ihmiskeho vaan kiva värkki. Tiedä kauanko tässä saa itsekin vielä repiä hiuksia päästään noiden pissitikkujen kanssa :X3: Jospa tilataan vaan jussiksi paljon rentoutumista ja hyvän mielen rakkaudentekoja, hiiteen koko tikut :whistle:

Mites @Tiituu? Fiiliksiä? Siellähän voisi olla pian kiinnittyminen käsillä :love: Pidän peukkuja sen puolesta!

ON: Menkkafiilis, kai se sit liittyy jotenkin munasarjoihin. Särkee selkään asti. Testit negaa. Vipa työvuoro ennen juhannusvapaita ja voi että mä odotan että saan nukkua huomenna aamulla pitkään! :love: Pientä tappiomielialaa havaittavissa, liittynee siihen kun en tiedä ovuloinko edes. Eihän vaste lääkkeisiin ole joka kierrossa sama. Toisaalta sille ei mitään voi, kaikki tehtävissä oleva on tehty: syön terveellisesti ja yritän saada hieman painoa pois, syön foolihappoa, huolehdin verensokerista ja tupakanpoltonkin lopetin pian 2kk sitten. Loppu on tuurista kiinni.
 
@Naadis tosiaan tossa viime kierron testikuvissa selkeästi yksi "piikki". Onpas rasittavaa. Kannattaa ehkä kokeilla niitä pc:itä jos olis parempia. Mut jos teillä on tässäkin kierrossa säännölliset talletukset niin plussa on mahdollinen näytti ovistestit mitä vaan.

Onnea vielä @Infinity :love:

@Miljamaaria ei ole tänään oikein mitään fiiliksiä, paitsi lomanaloitusfiiliksiä :rolleyes:. Kävin just reissua varten ostamassa suoja-arsenaalin ettei tarvii siellä sit etsiä kaupasta jos kun menkat alkaa. Eli ehkä mäkin vähän tappiomielialla vaikka eikai tässä mitään syytä vielä olis. Olisko noi sun jomottelut kuitenkin jotain ovisjomoja? Joo eipä nää asiat oo aina omista tekemisistä kiinni, voihan tietty yrittää optimoida tilanteen mutta loppujen lopuksi tuntuu että nää asiat on jostain sattumasta ja tuurista kiinni. Nautihan kuitenkin vapaista ja ihanaa juhannusta :love:.

Ja siis kaikille hyvää juhannusta ja toivotaan että koko liuta pamahtaa paksuksi sen kunniaksi ;)
 
Siemennesteanalyysin tulokset tulivat! :eek: Rakenteesta saadaan lisätietoa vasta elokuussa mut paikallinen labra antoikin omat tietonsa jo nyt! Näin mulle lupasivatkin mutta ukolle taas oli sanottu että mitään tietoja ei anneta ennen kuin tutkimus on kokonaisuudessaan valmis. Mutta siis joo, tavara on kohtalaista, liikkuvia vaan on vähemmän kuin pitäisi :unsure: Ei se mikään este ole mutta hidaste se saattaa olla.

Ja sitten avautumista. Anoppi :devil: Se on ilmeisesti päivällä penkonut meidän papereita ja niissä oli mm. mun gynen epikriisi :oops: Ja nyt illalla leikkasi hiustenleikkuukoneella 10 cm pitkän ja koko terän levyisen loven esikoisen takaraivoon :devil: Leikkasin tukan yksin mutta viimeistelyyn jouduin pyytämään apua kun poika alkoi tosissaan hermostua. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun pyydän apua siltä, jatkossa leikkaan yksin vaikka jätkä miten pyörisi. Lupasi sentään maksaa korjauksen hinnan parturissa sitten kun nuo hiukset tuosta kasvaa niin että jäljen pystyy korjaamaan. Kasvava luonnonvara ja niin edelleen mutta ärsyttää silti, varsinkin kun moitti ensin mua ja kehui miten hän on kyllä leikannut hiuksia. Joo, mä en mutta kummalla meni paremmin noin niin kuin omasta mielestä :devil:
 
@Infinity lle onnea!! :love:

Mut @Miljamaaria , mitäs v*tun asiaa sun anopilla on tein papereihin???:eek::eek::eek::mad: Ihan uskomatonta touhua häneltä!!! Kommentoiko hän jotenkin? Eikai sentään... ja sit viel se tukka...:ninja: Hän veti oikeen isolla haavilla pisteet kotiin...

Täällä ois tarjolla hemmetin rasittava ukko ja melkeen yhtä raskas uhmaeroahdistuskersa :devil::mad::alien:. Vaihdetaan pulloon skumppaa tai äänieristettyyn muovikuplaan, jonka saa sisältä lukittua. Muistuttakaas hei taas, että miksi ollaan hankkimassa LISÄÄ lapsia??:cautious:
 
@Miljamaaria käsittämätöntä käytöstä anopilta :devil:. Mutta hyvä että saitte siemennestanalyysin tuloksista edes osan ja ettei nyt ihan mahdottoman huono tulos ollut kuitenkaan. Että joku sitkeä sissi voi sieltä onnistua hedelmöittämäänkin.

@Miri81 tsemppiä!

Ja Jes @Naadis, nyt hommiin (y)

Mulla ei uutta, jotain jomottelua oli tossa aamusta mutta ei enää. En muista dpo:ta ilman että katon tota listaa :LOL:.
 
Jes, siistiä @Naadis :love: Nyt juhannuksen kunniaksi sit pyykkäät koko tuvan tekstiilit ;)

@Miri81 Anoppi on... noh, persoona. Ajoittain ihan h*lvetin rasittava, suurimmaksi osaksi ihan ok. Ja juu ei kehdannut kommentoida :ROFLMAO: Sithän se olisi paljastanut lukeneensa mun henkilökohtaisia papereita. Oli vaan jättänyt sen vahingossa pinon päällimmäiseksi väärään paikkaan, siitä vaan tiedän että on käpälöinyt niitä. Tämä nyt vaan on tätä kun asutaan liian lähekkäin. Haaveissa olisi muutos siihen asiaan vuoden parin sisään :whistle: Vähän repesin tuolle sun jutulle et miksi ollaan hankkimassa lisää lapsia :ROFLMAO::ROFLMAO: Kai elämä alkaa olla liian helppoa ;)

@Tiituu Tavallaan tosi hyvä tilanne, et ei muista dpo:ta ilman listaa (y) On vähän rennompi ote. Ja reissussa hyväkin niin... vai joko olette lähteneet? Voi vitsi kun ihanaa kun pääsette oikein ulkomaille! :love: Pidän peukkuja et nuo jomot olisi hyvä merkki!

Omaa napaa, mäkin sain tänään ovisplussan! :love: Nuo OneStepit vaan tummuu tosi hitaasti, esikkoa kuumeillessa muistelisin testien olleen nopeampia (n) Tänään sit lempeä vaikka ukko onkin ollut vähän veemäinen tänään. Jos olisi jokin muu veihe kierrosta, jäisi ilman :ninja::LOL:

Muoks. Testasin vielä ja nyt viiva oli jo haalistunut :eek: Yleensä mulla on LH koholla pitkään, kahdesta kolmeen päivään, nyt (oletettavasti) vain muutamia tunteja. Plussan sain puoliltapäivin ja viiden aikaan oli jo haalistunut. Tuosta ja kivuista päättelin että ovis tapahtuu tänään ellei ole jo tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Tiituu
No niin täällähän ihan joukolla ovuloidaan :ROFLMAO::LOL::geek:(y). Tosi mahtavaa että säkin sait sen oviksen kiinni @Miljamaaria, varsinkin kun noin nopea huippu. Nyt juhannuslempeä veemäisitä ukoista huolimatta ja juhannuksen taian voimalla raskaaksi, tähdet on oikeassa asennossa nyt :rolleyes:.

Ei olla vielä reissussa vaan ma lähdetään. Käyn täällä kyllä jos WiFit toimii. Niin noita jomoja mulla on ollut aikasemmissakin kierrossa että eivät siis mikään sinänsä uusi oire. Kohta juhannuksen kunniaksi lasi proseccoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Jeeee hyvä että teil on ovikset lassottu ! Meitsillä on nyt sitten kp1.. me ollaan Tallinnassa miehen kaa viettämässä juhannusta mukavaa ollut. Huomena kottiin. Hauskaa juhannusta naiset :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei mahtavaa että kadoksissa olleet ovikset on bongattu!! Pidetään peukkuja (y)

Täällä dpo 5 ja ollut aiks erikoisia alavatsatuntemuksia koko päivän. Niin kuin alavatsan lihaksisto olisi väsynyt. Ajoittaista vihlontaa myös...(n) Optimistinen hätähousu minussa kirkuu että KIINNITTYMINENKIINNITTYMINEN!!:ROFLMAO: Mutta vakaa vanha realisti toppuuttelee että ei näin aikaisin... :ninja: Voi kun olis jotenki rauhallisempi tän yrittämisen kanssa. Ois niin paljon helpompaa:rolleyes:
 
Nautinnollista reissua @Mininen85 :love:

@Miri81 Toivotaan että olisi ollut kiinnittyminen :love: Mutta koitetaan pitää pää kylmänä, ihan kuin se onnistuisi multakaan :LOL: Mut on tämä jännääminen vaan ihanaa vaikka onkin niin kamalaa ;)

Täällä juhannus on ollut aika... no, hanurista :LOL: Ukko on kuin p*rsiiseen ammuttu karhu koska työleiri ei sujunutkaan sen ylioptimististen aikataulujen mukaan ja purkaa sen muhun. Mä taas olen kurkkuani myöten täynnä tuota nyt. Olkoon vaikka viisi ovista tulossa, tänä iltana ei juhannuslempi leisku :cautious:

Mä en muuten mitä ilmeisimmin osaa yhtään lukea kroppaani. Kaikki kivut tuntuu musta samalle - niin kuin alkaisi menkat :LOL: Paras varmaan etten edes yritä saada selkoa tuntemusten perusteella koska jos ne kertoisivat totuuden, mulla olisi menkat kolmena viikkona kuukaudessa :whistle:
 
@Mininen85 toivottavasti oli hyvä reissu  aikaa uuteen kiertoon jouduit.

@Miri81 niinpä, sinä sen sanoit, voi kun osaisi jotenkin lunkisti ottaa. Milloin meinasit testata vai onko suunnitelmia?

@Miljamaaria äh kuin kurjaa että sulla siellä kotona persammuttu karhu :devil:, toivottavasti eilen edes onnasi. Eipä noi oireet aina mitään helppoja oo tulkita tai just kun kuvittelis saavansa selkoa niin ei sit kuitenkaan. Mä tunnistan oireista limojen (ja heimojen :rolleyes:) perusteella parhaiten oviksen, noi kovin just tulee ja menee ja vähän vaihtelee joka .

Tänään ei mitään ihmeellisiä oireita. Aika neutraali fiilis, ei vieläkään kovin piinaava.
 
Hyvää lomaa @Mininen85! Harmi, ettei osunut ovista tuohon, ois ollu hyvät talletusfiilikset varmaan :whistle:

Tsempit @Miljamaaria lle!! Tiedän tasan mistä puhut. Välillä v*tuttaa, että noita kakslahkeisia ylipäätään tarvitaan tähän raskautumishommaan:D Välillä myös pohdin, että mahtaako olla ukko sukukypsä ollenkaan, kun ainakin tunnesäätely ja vastuunkanto ihan päoväkotilaisen tasolla...

@Tiituu yritän kynsin hampain taistella itseni kanssa, että testaisin "vasta" dpo 10 eli ens to:rolleyes: Mut eikös sua nyt oikeesti testaus yhtään kutkuttele??:geek:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista! :)

@Infinity Paljon onnea! Tuleekin pienellä ikäerolla lapset. :)

@Miljamaaria Huh mikä anoppi. Inhottavaa jos ei voi luottaa kun kaivelee henkilökohtaisia papereita.
Hyvä, että siittiöitä kuitenkin löytyy ja niiden puolesta ei välttämättä mitään hoitoja tarvita.

Harmi, että miehet ärsyttää. Ja kun kuitenkin ois "pakko" yrittää. :rolleyes:

Mitkä ovistestit ootte todennut parhaimmaksi?

Miten kauan teillä on kestänyt esikoisen yritys?

Oon ottanut vähän rauhallisemmin tämän testailun. Viimeksi tein niin monta turhaa raskaustestiä, että enää en halua. Tulipa tässä keväälläkin kerran testattua kun olevinaan oli oireita. Yleensä mulla tulee tiputteluvuotoa ja se jäi esikoisesta plussatessa kokonaan pois. No nyt tuli ti-to pientä tuhrua ja sen jälkeen ei mitään. (n) Huomenna siis olisi kp1. En edes omista raskaustestejä tällä hetkellä. Vähän pessimistinen olo kyllä taas on. Lähinnä mietin seuraavien kiertojen yrityksiä... Esim. ensi kierrossa ollaan lomareissulla oviksen aikaan ja sukulaisten ympäröimänä.
 
@Miri81 ei oikeastaan kutkuttele...en tiedä kai taas suojelen itseäni pettymykseltä kun jotenkin taas "tiedän" että ei taaskaan oo tärpännyt. Ja kuitenkin kai sitä haluaa pitää jotain toivoa yllä niin kauan kunnes menkat alkaa.

@voikukka33 en oo kovin montaa merkkiä testannut. Oon käyttänyt Preg check ovistestejä ja ne näyttää mulla hyvin. Kerran kokeilin apteekin omaa testiä ja se ei ollu hyvä. Joskus esikoista yrittäessä kokeilin digitestiä, kyllä se toimi mutta on kallis. Meidän esikoinen tärppäsi yk 16. Kauanko teillä? Muoks. Luinkin tuolta että teillä esikoisen saaminen ei ollut helpommaista päästä.
 
@voikukka33 Itse tykkään Raskauskeijun OneStepeistä vaikka tummuvatkin aika hitaasti. Mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä, herkkyys on mulle sopiva (20miu). Tilasin kokeeksi Sofin OneStepejä, eivät ole mun makuun ihan niin hyviä. Esikon aikaan taisin kokeilla välillä Pregcheckiäkin, ne on tosi hyviä mutta kalliimpia. Mulla menee yleensä liki 10 tikkua per kierto (PCO) joten olen pihistellyt ovistikuissa. Raskaustesteistä PC:t on ihan lyömättömiä!

Esikoista tehtiin kaksi vuotta, yrityskierrolla 22 tärppäsi. Silloin usko luomuraskauteen oli suurempi kuin nyt niin ei lähdetty heti vuoden yrityksen jälkeen hakemaan lähetettä lapsettomuushoitoihin. Nythän tämä (yk8) on mulle jo toinen kierto jossa munasoluja kypsytellään lääkkeellisesti.
 
@Miljamaaria Ootte kyllä ollu tosi kärsivällisiä kun ootte jaksanut noin pitkään yrittää luomuna! Toivottavasti tällä kertaa tärppää nopeammin!

Kiitos testivinkeistä! Seuraavassa kierrossa en testaile kun ei olla kotona, mutta ehkä sitä seuraavassa. Ellei saa raskaustestiin plussaa ennen sitä. :)

Tekisi mieli tilata Kaksplus, mutta en tiedä oisko vaan itsensä kiusaamista.:rolleyes:Toisaalta onhan siinä taaperoistakin juttua.
 

Yhteistyössä