3-kymppiset toista lasta yrittävät

Voi ei!! molemmille kp 1 @miniminimini ja @Mininen85 :( Halauksia!

@miniminimini , Mulla oli helpotus, kun vuoto itellä vihdoin alkoi. Pelkäsin keskeytynyttä keskenmenoa, koska testin haalistuessa ja raskausoireiden hävitessä olin varma, ettei kaikki oo hyvin. Oli pitkät päivät ootella tuleeko vuoto vai ei. Eilen testasin raskaustestin ja oli onneksi nega. Harvoin pääsee noin sanomaan, mutta onneksi tuli kaikki raskausmateriaali itsekseen ulos.

Mää otin tähän kiertoon ekaa kertaa greippimehun kaveriksi. Jos vaikka limakalvoja vahvistaisi, kerta nyt jostain syystä ei pysynyt pieni matkassa. Saas nähdä...(n)
 
@miniminimini voi ei...! Tosi kummallinen kierto sulla tällä kertaa, ehkä tosiaan siellä oli joku yritys mutta ei pysynytkään matkassa. Tosi kurjaa :(

Voi ankeus @Mininen85 että sullakin kääntyi kp1! Ootte tosiaan @miniminimini n kanssa ansainneet ne herkut/kännit...

@jamma tsemppiä sulle oviksen odotteluun (y)

Tänne ei kuulu vieläkään yhtään mitään :D Dpo6 menossa, ei minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Oon parissa viime kierrossa onnistunut kuvittelemaan oireita joten nyt yritän aktiivisesti olla kuulostelematta kroppaa ;)
 
Lueskeltuani on kai aika tyypillistä, että jos ovulaatio 22kp:n jälkeen on, että se ei tuota välttämättä kovin hyvää tulosta. Toivotaan, että tässä kierrossa ovulaatio tulee aiemmin. Ainakaan en yhtä aktiivisesti sitä aio tikutella.

@jamma ihan sama juttu mulla, että helpotti kun vuoto alkoi, vaikka tietty myös harmitti. ja näyttäisi että vuotaa ihan kunnolla, eli tuskin jää mitään tulematta ulos! Aion kans vielä yhden r-testin tehdä kun vuoto ohi. Toi greippimehu voisi olla itsellekin nyt hyvä idis ihan aktiivisesti ottaa käyttöön tähän kiertoon! Paljonko sä sitä hörpit per päivä? Ja hei, monissa teksteissä käy ilmi, että kemiallisen/varhaisen km jälkeen seuraavassa kierrossa olisi erityisen hedelmällistä, joten pidetään peukkuja, että sitten siirrytään yhdessä heinäkuisiin ;)

@Esmenet Tsemppiä! Piinapäivistä itsesäni pahimmat on juuri nuo 4-10 välillä kun voi jo alkaa KUVITELLA oireita, mutta silti on niin kaukana testaamisesta!
 
Täällä ollaan ja piiiitkät piinapäivät tosiaan menossa. Maanantaina pitäis alkaa menkat. Testailun alotan varmaan lauantaina. Tai huomenna. No hitto, ketä mää huijaan, oon testannu jo eilen ja toissapäivänä! :whistle: En kyllä voi uskoa että tässä raskaana oltais. Ei tässä stressitilassa varmastikkaan kroppa ole valmis moiseen vastuuseen. :(
 
@miniminimini kiitos tsempistä, onhan tää vähän ankea vaihe...! Miten tuo sun myöhäinen ovulaatio, oliko niin että oli aika poikkeuksellista sulle? Vai onko kierrot useinkin pitkiä? Mulla oli nuorempana ja ennen pillereitä tosi pitkät ja vaihtelevat kierrot, myöhemmin on ollut epäilyä PCO:sta. Iän myötä näyttää nyt kierrot tasoittuvan.

Hehee :p @-OmaAurinkoinen- tsemppiä sulle testailuun!
 
@Oliivipuu79 vastasin just tuonne toiseen ketjuun sulle testailusta, mutta täältä selvisikin syy miten jaksat odottaa niin kauan testaamista ;) Missä päin maailmaa sä olet? Itse oon Sveitsissä. En onnistunut löytämään täältä ovulaatiotestejä ollenkaan, enkä vissiin kehdannut kysyä jos ne olis tiskin takana :rolleyes: joten ostin niitä Suomesta...!
 
@Oliivipuu79 Sä ootkin vähän kauempana :) Harmi jos on vaan tollaisia epäherkkiä testejä tarjolla. Onko sulla mitään oireita mihinkään suuntaan?

@-OmaAurinkoinen- mitäs sinnepäin kuuluu, Ootko testaillut?

Täällä dpo9, eikä vieläkään oikein mitään raportoitavaa...:rolleyes: Rinnat on vähän kipeät mutta tätä on nyt ollut muutamassa kierrossa. Odotellaan odotellaan...
 
@Esmenet joo oon. Tyhjiä liuskoja on ollu. Mut mietin kyllä, et jos se ovis olikin sillon ke-to, niin eihän se välttis vielä näkyiskään. Vaan oon jo varma et ohi menee tää kierto. Vaikka kummissani olen oloista, on alkanu yököttään aamulla ku avaan jääkaapin ja illalla lenkillä kans. Esikoisesta oli sama, oli iltapahoinvointia, ei aamu.

@Esmenet ja @Oliivipuu79, onko teidän esikoiset syntyny siellä maailmalla ollessa?
 
@Esmenet, eipä oo menkkoja näkyny edelleenkään! Mahassa välillä menkkamaisia tuntemuksia jo usean päivän ajan ja rinnat vähän kipeät. Koko ajan kuvittelen menkkojen alkavan hetkenä minä hyvänsä. Saapa nähdä! Toivottavasti nää tuntemukset kertoo muusta kuin menkoista. Ei voi tietää! Nyt siis kp 29/26...@OmaAurinkoinen esikoiseni syntyi onneksi Suomessa. Suomen neuvola ym. on niin luksusta!!! Tsemppiä odotteluun @Esmenet ja @OmaAurinkoinen toivottavasti huonovointisuus tarkoittaa hyviä uutisia aikanaan!
 
Äh pitihän sitä testi tehdä. Ihan puhdas nega oli, nyt kp29. Edellinen kierto 26 päivää, mut imetys vasta loppunut, joten saattaa olla sekaisin kierto. Seuraava testi ens viikonloppuna, jos ei menkkoja ala kuulua...vähän harmittaa kuitenkin, kun ei minkäänlaista haaleaakaan viivaa ainakaan vielä näkynyt.
 
@miniminimini oon juonut greippimehua vaihtelevasti. Välillä pari lasia päivässä ja välillä puoli purkkia:D Mutta täällä ei oo kunnon greippimehua vaan semmosia sokerilitkuja, mutta kokeillaan oisko tässä jotain taikaa:whistle: Mikä sulla on vointi? Mulla on vuoto loppunut ja melkein heti sen perään alko ovislimoja muistuttava vuoto. Eli vaikuttaa siltä, että ovis vois olla normaalia aiemmin(n) jos sitä siis edes on...

@Esmenet ja @Oliivipuu79 täällä kans asustellaan Keski-Euroopassa :) Toivottavasti @Oliivipuu79 sulla ois vaan ovis ollut myöhemmin ja menee muutama päivä, kun plussa tulee(y)

@Esmenet milloin testaat?? :LOL: Joko joko!

@-OmaAurinkoinen- Voi hyvin olla, ettei vielä näy yhtään mitään haaluakaan testeissä, jos ovis ollutkin ke-to! ja varsinki ku sulla samoja oireita ollut havaittavissa kuin esikoisesta ni en kyllä vielä luopuis toivosta :)

Täällä ei kummempia. Ehkä ovis nyt/tulossa/menossa/mennyt en tiiä :ROFLMAO: En testaile ovista niin pitää vaan kehoa kuunnella. No taitaa kuitenki piinapäivät alkaa alku viikosta, huih. Pelottaa, että menee taas kesken, jos sattuu plussan saamaan. Mutta ei se auta katsoa kuin päivä kerrallaan ja toivoa parasta:).
 
Mulla pitäis huomenna alkaa menkat, tähän asti on menkat tullu aina säntillisesti oikeena päivänä. Jännä päivä siis tulossa. Oon varma ettei tärppiä oo käyny, mut silti joku pieni toivonkipinä vielä pilkistelee!

Siirrytään siis jännäilemään siis @Esmenet tulevia testailuja ;)
 
@-OmaAurinkoinen- Vielä on toivoa, jos sun ovis tosiaan saattoikin olla vähän myöhemmin :) Tsemppiä huomiselle, jospa menkkoja ei kuulukaan! Meidän neiti syntyi joo täällä maailmalla. Hassua miten @Oliivipuu79 n kokemus on niin erilainen, mä oon nimenomaan tyytyväinen tähän paikalliseen järjestelmään :D

@Oliivipuu79 noi negat on niin kurjia :( Vaikka järki sanoo että on liian aikaista niin silti sitä kuitenkin toivoo. Jos ne testit on niin epäherkkiä niin toivo ei oo vielä menetetty!

@jamma sinäkin maailmalla! Ollaan vissiin naapureita :D Toivottavasti sulla on keho toipunut ja ovis löytyi (y)

Omaa napaa, mulla ei oo mitään tavallisesta poikkeavia oireita joten taidan sinnitellä ja katsella ke-to akselille että alkaako menkat :whistle:
 
Hyvää alkanutta viikkoa ympäri maailman! Hauskaa, että kaikki on niin ympäriinsä. Minä täällä ihan Suomen kamaralla..

@-OmaAurinkoinen- Onko menkat alkanut? Lupaavalta kuulosti se iltapahoinvointi. @Oliivipuu79 Samoin sulla mielestäni lupaavia oireita, ja kun menkat jo myöhässä eikä vuotoa näy niin sehän on positiivinen juttu! Pidän teille peukkuja kovasti! :) Ilmoitelkaa miten käy!

@Esmenet viime kierto oli mulla tosi poikkeuksellinen, yleensä se on ollu tosi säännöllinen, noin 28-30 päivää. Ennen esikoista päivälleen tarkka. Nythän aloitin ovistesteilun jo ihan kierron alusta, ja ovistesti näytti hailuraa ja vähä tummempaa hailuraa melkein kaksi viikkoa! Kunnes sit ovis tulikin reilusti yli viikon myöhemmin kuin aiemmin. Toivotaan että nyt käynnissä oleva kierto ois järkevämpi.

@jamma hyvä kuulla, että siellä vointi tasaantunut ja ovulaatiokin käsillä! Tää on mun eka "keskenmeno"/kemiallinen niin nyt jotenki erilailla huomaa pelkäävänsä koko plussaa, että niinköhän voi hyvin käydä. Täällä kans olo tasaantuu, vuotoa tuli melko runsaasti muutama päivä, nyt näyttäisi jo loppuvan. Eli kuitenkin aika perus kuukautiset.. Tiedä nyt sitte onko hyvä vai huono.

Omanapa: tässä kuussa en tilaa ovistikkuja isoa läjää, kuulostelen kroppaa, kun oireita ilmenee, haen ehkä paketin lähikaupasta ja tikutan, mutta pääasiassa luotan tuntemuksiini. Ja ne raskaustestit. En jaksa tässä kohtaa ees miettiä, pitkiä on nämä kierron ensimmäiset viikot.
 
Kp 28/27 eikä menkkoja näy. Ne ei oo _ikinä_ ollu myöhässä. Apteekin ApteQ näytti tyhjää, ei tosin ollu aamupissa. Nyt sinnittelen huomisen yli ja keskiviikkona testaan uudelleen. Olettaen siis, ettei menkat ole alkanu. Pieni toivonkipinä nousi taas!

@miniminimini tosi hyvä, et oot päässy helpolla km, jospa ne hormoonit ois tässä kierrossa sitten korkeammalla niinku sanotaan ;)
 
Kiitos @miniminimini! Ei menkkoja edelleenkään eikä sen puoleen juuri oireitakaan. Kummallista. Ois suuri ylläri, jos oisinkin raskaana, vain pientä alavatsanippailua ja ihan vähän kipeät rinnat. Yleensä rinnat on tosi kipeät ennen menkkoja, joten ota tästä nyt selvää. Onko jollain teistä muuttunu menkkoihin liittyvät rintaoireet ekan lapsen jälkeen?
 
@miniminimini Hyvä että km/kemiallinen näyttäisi menevän ongelmitta ohi. Toivotaan että sulla kierto nyt normalisoituu (y)

@-OmaAurinkoinen- Nettikeskustelujen perusteella noissa testeissä on hurjasti eroja. Jos tuo sun käyttämä ei ole kauhean herkkä? Onhan tuo outoa jos menkat ei normaalisti ole koskaan myöhässä...

@Oliivipuu79 Tsemppiä odotteluun! Tylsää kun et päàse testaamaan herkemmillä testeillä. Mulla on vasta muutamassa viime kierrossa tullut rintojen kipeytymistä ennen menkkoja. Oviskivutkin tulivat mukaan kuvaan alle vuosi sitten, eli sen jälkeen kun lopetin pillerit viime syksynä. Eli eivät varsinaisesti liity ensimmäiseen raskauteen, en tiedä vaikuttaako sitten ikä vai mistä on kyse.

Omaa napaa, eilisestä asti on ollut menkkafiiliksiä :unsure: Tänään on toistaiseksi näkynyt ihan aavistus väriä pyyhittäessä, eli ei vielä kunnolla tiputtelua mutta tuntuu kyllä ihan siltä että kohta hanat aukeaa. Plääh.
Eilen oli aika kiukkuinen päivä, huomaan että menkkafiilikset aina aiheuttaa pinnan kiristymistä :rolleyes:
 
@miniminimini mulla on ollu sekä RFSU:n liuskatestejä ja nyt eilen ja tänään ApteQ apteekista. Kumpaaki kyllä mainostetaan herkkänä. Nyt ei oo enää testejä kotona. Jospa saisin sinniteltyä huomisen yli ja testaan vasta torstaina seuraavan kerran. Ehkä :whistle:

Jos se ovis oliki sillon ke-to ja siihen ois tärpänny, niin sitten kyllä vois mahollisesti olla et plussa näkyiski vasta loppuviikosta.

@Esmenet, mullaki näkyy kyllä mielialassa/kiukussa menkkojen lähestyminen... :unsure:
 
Täällä ei menkkoja vieläkään! kp31/26...Menkkamaisia kipuja ollu ja monta kertaa ravannu vessassa kuvitellen menkkojen alkavan, mutta ei oo näkyny! Toivottavasti tarkoittaisi raskautta eikä sekaisin olevaa kiertoa. Epäilen kuitenkn jälkimmäistä. Tylsää @Esmenet, tsemppiä uuteen kiertoon! @OmaAurinkoinen saman kuuloista meininkiä kuin mullakin. Mä koitan malttaa viikonloppuun ennen uutta testiä. Saattaahan hanat aueta ennen sitä.
 

Yhteistyössä