3-kymppiset toista lasta yrittävät

Heips, jännä juttu että kaikilla melkein vähä kierto venyy tällä kertaa:eek:
Mäkin luulen et mulla oli parikolme pöivää myöhäs just sen takii ku toivon nii paljo. Mut saa nähdä, vielähän jännitämme @-OmaAurinkoinen- puolesta ja ehkä vähän @Esmenet myös...
Täälö ei tapahdu luonnollisesti mitään, niiiiiin tylsä vaihe menossa. Ovista voin ootella loppu/alkuvkoon... saa nähä törmätäänkö miehen kaa lainkaan:LOL::LOL:
 
@Esmenet ja @-OmaAurinkoinen- mikä siellä tilanne?

@Oliivipuu79, höh! Tsemppiä uuteen kiertoon!

@miniminimini, mulla oli/on ihan samat fiilikset kuin sulla!! Joko siellä alkaa kohta ovis läheneen?

@Mininen85 musta on alkanut tuntumaan, että kaikki päivät kierrossa on niiiiin pitkiä ja yhtä odottelua. Oviksen aika on jees ja sit ihan pari vikaa piina päivää, mutta muuten aika menee liian hitaasti :LOL:


Täällä on kipeytynyt sama rinta, joka oli keskenmenneessä raskaudessa viime kierrossakin kipeänä. Aiemmin ei siis ekan raskauden jälkeen ole oviksesta seurannut mitään tuntemuksia rinnoissa. Nyt on tosin ehkä dpo 5, joten vielä ei kyllä pitäis mahdollisen raskautumisen aiheuttaa mitään oireita (n) mene ja tiedä taas näistä.
 
@Oliivipuu79 voi höh... :unsure: No ainakin tosiaan hyvä että kierto ei venynyt kauheasti.

Mulla pyörähti kans kp1 eli uutta kehiin. On kai tässä vielä aikaa mutta silti alkaa tuntua siltä että ehkä tämä ei onnistukaan. Aiemmin olin sitä mieltä että meidän tyttö tulee olemaan ainoa lapsi ja se on ihan jees, mutta kun sain päähäni tämän ajatuksen sisaruksesta niin nyt tuntuukin surulliselta että sitä sisarusta ei tulisikaan :(
 
@Oliivipuu79 ja @Esmenet - lohduttavia ajatuksia teille. Uuden kierron ensimmäiset päivät.. ei löydy sanoja.

@jamma - sullahan alkaa ne piinavimmat päivät olla siellä käsillä. Huihuihuihuihuih! Pidän peukkuja et nyt on tärpännyt ja pieni pysyy kyydissä! <3

Täällä on vasta kp 8, ovis varmaan joskus ensi viikolla-viikon päästä viikonloppuna. Rauhassa odottelen. Nyt on vuoto kunnolla loppunut ja greippimehua oon koittanut litkiä. Ai niin,foolihappoa pitää muistaa kans ottaa! Niin on jotenki pitkiä päivät. Tää alkukierto mulla aina stressittömämpää, sit alkaaki pian oviksen kuulostelu ja sit oireiden. Huoh.
 
@Oliivipuu79 ja @Esmenet kovasti tsemppiä uuteen kiertoon ja tänään lohtusuklaat napaan?

Kp30/27. Aamulla oli jännä työmatka kun tuntu tuleeko ykä. Ei tullu onneksi, mut tekipä ällöö. Nyt on pari kertaa kohdun tietämillä tuntunu hassua painetta ja pientä repäsyä, ihan niinku viimeksiki alkuraskaudessa. Alan olla jo niin varma raskaudesta, että kyllä kuulkaa tiputaan korkeelta ja kovaa jos menkat alkaakin! Tänään käyn kotimatkalla ostamassa testejä ja aamulla taas tikkuja kehiin. Ai niin ja seki, et tänään on monta kertaa tuntunu et nyt alko menkat, mut onki jotai kellertävää limaa tullu pyyhkiessä. Siitäkk tuli flasback, et eikö viimeksiki ollu sama... Apuua.
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivipuu79
Olen nyt varmaan hölmö, mutta hipsin jo hiljakseen tuonne kesäkuisiin. En osaa (taaskaan) pelätä km tai muita ongelmia alkuraskaudessa, keskityn selvittämään mahdolliset ja todennäköiset ongelmat loppuraskaudessa. Hypin sitten takaisin jos niikseen tulee.

Toivon kaikesta sydämestäni kaikille teille todella paljon onnea matkaan ja toivon niik kovasti, että jokainen sitä toivova saisi vielä sen pysyvän plussan <3 <3
 
Ihanaa, onnea @-OmaAurinkoinen- plussasta! (y):)

@Esmenet , kävitkö gynellä juttelemassa?

Taitaa suurimmalla osalla olla täällä oviksen odottelu menossa. Toivottavasti pian saan teistä kavereita piinapäiville! :ROFLMAO: Täällä dpo 8/9 ja ei kummempia oireita. Toinen tissi edelleen kipeä ja mahassa jotain tuntemuksia välillä, mutta enemmän kohdistuen munasarjoihin. Plussakierrossa oli kipuja enemmänki keskellä mahaa häpyluun yläpuolella. Nyt on muutamia vihlaisuja ollut emättimessä ja repäisykipu tuntui eilen. Olo tuntuu flunssaiselta ja poskia kuumottaa iltaisin ja paleltaa. Kaikki muut tuntemukset pistän ihan alkavien kuukautisten piikkiin, mutta toisen rinnan kipuilu vielä herättelee pientä toivetta tärpistä. Niin ja tänään testattu nega, ai minäkö hätähousu :p
:oops: Mutta toivo plussasta on siihen asti, että menkat alkaa. Sitä ennen en luovuta.
 
@jamma nyt kyllä oot ollu hätähousu testaamisen kanssa ;) <3 :D

Täällä odotellaan ovista, oon nyt muistanu melkeen jokapäivä juoda sitä greippimehua, se on lisänny mulla kyllä valkkarin märää ainaki! Nyt KP 13 ja vielä ei mitään mainittavia ovisoireita, jahka se tämän viikon aikana tulis. Ajattelin kauppareissulta ostaa ovistikkuja et sit kun on selkeät oireet ni testaan, mutta muuten en tikuttele.

@Mininen85 - Joko siellä ovis bongattu? :)
 
@jamma toivotaan parasta (y)

@Esmenet mulla myös luovuttajafiilarit...alkaa painamaan jo vähän parisuhdettakin. Mietin onko missään mitään järkeä...jos ei vaan oo tarkotettu. Tää on paskaa.... odottelen kuitenkin ensikäyntiä lapsettomuusasiasssa...kolmen viikon päästä mennään. Yritetään nousta täältä syvistä vesistä! :love:

@miniminimini päätin testailla ovista tässä kierrossa juuri ton tulevan lkr takia, kysyvät kuitenkin. Eilen kp12 sain päivällä melkein samanvahvuisen viivan ovistestiin.
Ei se kuitenkaan ihan täysin ollut. Katsotaan tänään töiden jälkeen mihin suuntaan viiva on kehittynyt. Hiukan tuntemuksia ollut kuitenkin eilen illalla ja ehkä nyt jotain....
Bylsimään kuitenkin eilen päästiin kahdesti joten niihin kaikki toivo menee koska mies lähtee tänään taas reissuun ja reilun parin viikon päästä nähdään vasta....:devil:

Eiköhän tässä kuitenkin jotain piinailun aihetta keksitä :p:p:p:p
 
Miten kaikilla menee? Oletteko syyslomailemassa?

Omanapa: eilen ensimmäisiä vaimeita ovistuntemuksia, illalla extempore kolmen tunnin pidädtyksen jälkeen tein ovistesin pc:n liuskalla ja se olikin selkeä vahva viiva, jonka tulkitsisin kyllä plussaksi, nyt aamupäivällä samoin oli selkeä (ei yhtä vahva viiva). Illalla hyödynnettiin kyllä. Vähän jäi kuitenkin mietityttämään kun nyt "vasta" kp 14 (eilen) ja yleensä mulla ovis vasta kp 17-19 välillä. Myöskään kovin selviä oireita ei ole ollut, eikä limoja..

Mitä olittekaan huomanneet oviksessa eroja kun olette ottaneet greippimehun mukaan? Voisko tää limattomuus/vähemmät oireet johtua siitä?
 
Tsemppiä @Mininen85! Tää yrittäminen tai oikeastaan se, että sitä plussaa ei tule, on välillä tosi raskasta jaksaa. Mutta aina sitä tuntuu oviksen aikoihin olevanki taas valmis kokeileen uudestaan ja jaksaa pienen toivon pilkahduksen voimin eteenpäin. Kyllä meidän kaikkien aika tulee vielä!

@miniminimini, ooo siellä päästään kohta sit piinaileen! :LOL: Mä oon lukenut, että ovis on joillain tullut greippimehukierroissa aiemmin. Ja toki se keskenmenoki voi vaikuttaa. Itsellä en kovasti huomannut mehun vaikuttaneen limoihin. Halut oli kyllä kovemmat, mutta en tiedä, voiko siihen vaikuttaa(n) Ens kierrossa aion jatkaa mehun juontia, jos nyt ei pysyvää plussa tule.

Eilen taas hätähousuna testattu nega, dpo jotain 10-11. Sain Suomesta pregcheck testejä, niin pitihän se kokeilla :geek: Oireita on raskauteen että alkaviin kuukautisiin. Mahaa nippailee alhaalta keskeltä ja toinen tissi on tosi kipeä. Valkovuotoa tulee, mutta se ei kerro mulle mitään suuntaan tai toiseen. Muutapa ei sit oo:ROFLMAO: jospa maltan huomiseen taas testailun tai jopa lauantaiaamuun:whistle:
Lauantaina tai sunnuntaina vois odotella menkkojen alkavan...
 
Kiirettä pitää, olin viikonlopun yli työmatkalla ja nyt lomareissulla kun tytöllä on koulun syysloma.

@jamma en ole ehtinyt vielä gynelle näiden kaikkien reissujen vuoksi, ensi viikon perjantaille on aika. Tsemppiä testailuun, sulla on vielä toivoa!

@Mininen85 on tämä tosiaan vähän raskasta kun kuukaudesta toiseen ensin toivoo ja sitten pettyy. Mikä teillä on tilanne, toivotteko molemmat lasta yhtä kovasti? Pohdin vaan että parisuhteelle voi olla tosi rankkaa jos toinen toivoo (ja pettyy) jatkuvasti kovemmin, eli toinen ei välttämättä ymmärrä sitä tunnemyrskyä. Tsemppiä joka tapauksessa, toivotaan että se plussa on meille molemmille ihan nurkan takana!

@miniminimini kiva jos siellä ovis löytyi! Mä en ole kokeillut greippimehua, jännä jos se noin vaikuttaa oireisiin o_O
 
Mitä tänne kaikille kuuluu? :)

Mulla on mennyt dpo:t laskuissa sekaisin... Mutta tänään vasta dpo 12, kai :ROFLMAO: tiistaina sain pregchekillä negan ja testasin tietenki keskiviikkona paketin toisen testin, koska pitihän se sieltä avoimesta pakkauksesta saada käytettyä. Vähän sama kuin, jos mulla on suklaalevy, ni syön sen hyvin nopeaa, jos levy on jo aukaistu, mutta jos levy on kiinni, voi se olla sentään hetken kauemmin syömättä:D Ja siis negahan se keskiviikon testiki oli. Ehkä jotain viivan paikkaa pystyi kuvittelemaan hetkellisesti testiä tihrustaen.

Mutta tänään sit testasin, koska oireet puhui edelleen sen puolesta, että jotain tapahtuu ja plussa! Ihan selvä plussa :love::love: Nyt sitte pelottaa tietenki, että pysyyhän tämä kaveri matkassa:unsure:. Jotenki edellisessä keskenmenneessä raskaudessa oli koko ajan olo, ettei kaikki ole kunnossa ja nyt onneksi alun fiilikset on olleet toiveikkaammat :)

Mutta siis vaikka aiemmat kolme, hups :whistle:, testiä on näyttäneet negaa, on mulla ollut olo raskautumisesta, koska: Tissin outo kipu, juilinnat ja nipistelyt ihan alhaalla keskellä mahaa, repäisy kivut, iltaisin poskien kuumotus ja punoitus sekä tänään rinnoissa alkanut herumisen tunne. Niin ja hajuaistissa myös herkentymistä... Eli aika liuta jo oireita ennen kuin plussa edes näkyi testissä! Greippimehu oli mulla nyt ekaa kertaa kokeilussa. Toivotaan @miniminimini , että vaikutus on sinulle sama!:love:

Pysyttelen täällä vielä teidän seurassa jonkin aikaa. En uskalla vielä plussanneisiin liittyä:unsure:.
 
Kiitos kaikille tsempeistä ja samassa veneessähän tässä tavallaan ollaan.
@Esmenet, mielestäni me halutaan lasta yhtäpaljon, mies ehkä vähän enemmänki jopa on toivonut. Ennen yritystä jo hän halusi vahingon :LOL: toisaalta hän ei koe pettymyksiä yhtä rankasti kuin minä...

@jamma !! Omg, onnea! Vaikka kyllä jo vähän arvailinki näin :love::love:

En tiiä millon on ollu ovis vai onko.. su sain sen melkee ovisplussan ja sillo hyödynnettiin, sen jälkeen en oo miestä nähny.. oli oisko mun ovis ollu ma, viivat oli jo haalenneet sillo. Tavanomaisia kipuja ei tälläkertaa ollut? Vois olla vaikka dpo5 ja kp19 jos nyt haluaa jotain jännittää :rolleyes:
 
@jamma Huikeaa! onnea paljon! <3 Ja toivon sydämestäni, että pieni pysyy matkassa! Olispa ihanaa siirtyä yhtä matkaa plussanneisiin...

@Mininen85 - eikös jossain oo sanottu, että siittiöt elää jopa 5vrk, joten hyvin voit piinailla meidän mukana ;) tai mun!

Mitä muille kuuluu? Listan päivittäminenkin on jäänyt, pitäiskö tehdä kokonaan uusi? Päivitys tuntuu hankalalle :D

OMANAPA: Luulin bonganneeni tiistaina oviksen, kp 14. Jatkoin sit testailua ja viiva haaleni. Kunnes pe (kp 17) taas alkoi vahvistua ja tuli kunnon ovistuntemuksia ja -merkkejä, eilen (kp19) ne olivat huipussaan ja viivat selvästi vahvat ovistesteissä. Oletan oviksen olevan parhaillaan. Eli nyt on ehkä dpo0. Sekä pe että eilen hyödynnettiin vahvat viivat ja jotenkin eilen heti seksin jälkeen tuli olo, että nyt tärppää! Mutta en tiiä, toiveajatteluako?Edelleen kyllä alavatsassa painetta ja kipua, milenkiinnosta jatkan vielä tikuttelua, että haaleneeko o-testi.
Varovaisesti kuitenkin ajattelen, että ihanaa se, että ovis näyttäisi km: ja sekavan kierron jälkeen palaavaan paikallaan sinne kp 17-19 tuntumaan kuten ennenkin.
 
Kiitos onnitteluista! On kyllä niin onnellinen olo :love:

Nyt @Mininen85 ja @miniminimini jännätään sit teidän puolesta!:)(y) Toivottavasti saan teidät mukaan heinäkuisiin!

Onko @Mininen85 vielä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

@miniminimini oi, ihanaa kun jäänyt noin hyvä fiilis! ja erittäin ihanaa, että sullakin kroppa toipui hyvin keskenmenosta, hyvä me!(y)
:love:


Mulla jäi keskenmenneestä testailupakkomielle, joten olenkohan viis testiä nyt testannut, että vahvistuuko viiva ja kyllähän se vahvistuu, jesh. Oloja on vaihtelevasti, enemmän illalla kuin aamulla, mikä sopii mulle. Tisseissä edelleen tuntemuksia ja pieniä mahan nippailuja, mutta ei isoja. Ja sit pahoinvointi alko tänään, ei helelelele apuaaa:eek: Mulla oli esikoisesta monta kuukautta kestävä kesto-oksennusolo yötä ja päivää, ja se oli jotain aivan järkyttävän kamalaa. Nyt vähän jännittää miten tän kans käy, kun jo alkoikin näköjään tämä pahoinvointi aiemmin kuin esikoisessa:confused:
:sick:
 
@jamma - Kivalta kuulostaa kun oireita, jotenkin se on niin selvä merkki ;)

@Mininen85 - miten menee? mikä dpo?

Mulla ovistuntemukset osittain jatkuu, pistoa muniksiin ja vielä aamulla pyyhkies pientä limaa. Aamulla myös menkkakiputyyppistä jomotusta. Oiskohan ovis sittenki vasta nyt, eilen tosin oli jo testi haalennut. Mies on reissussa, joten onkohan toivoa, että sunnunta-illan puuhat riittäisi. Voih, se varma olo että tärppää, valuu näiden jatkuvien ovisolojen myötä. Onneksi on paljon ohjelmaa nyt tulevana viikkona ja viikonloppuna, ettei ehdi niin mietitä.
 

Yhteistyössä