3-kymppiset toista lasta yrittävät

3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk5 | kp22/26-30 | esikoinen -12
Eppula | 37v | yk4 | kp30/31-34 | Letrozol+Lutinus | esikoinen 07/16
Röllykkä | 33v | yk 7, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp 38/28-30 | Terolut | esikoinen 08/15
Miniminimini | 30v | yk2 kkm jälkeen (kkm 1/2018), aloitettu 7/2017 | kp21/30-35 | esikoinen 15
Mininen85 | 32v | yk22 (km jälkeen yk 2) | kp14/26 | esikoinen 10v.

Piinapäiviä viettävät
Eppula
dpo11

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
 
Heipparallaa naiset =) Luin tuossa pikaisesti jotain kuulumisia mutta kännyllä on niiiiii ärsyttävää seikkailla näillä sivuilla. @eppula ainakin jännät paikat :LOL:
Mites @Esmenet ?
Me ei olla pahemmin sekstailtu keskenmenon jälkeen... en tiiä miks. Ehkä enemmän on niin että mies ei ole kiinnostunut, on vähän maassa, väsynyt ja stressaantunut. Ehkä se ei vaan enää haluu mua, ehkä mä oon oksettava?
No enivei, viikonloppuna oli pe ja/tai la ovis ja nyt poikkeuksellisesti kävi flaksi pe ja su :eek:
Joten, jollakin ilveellä pääsen/joudun piinailemaan. Ajattelen että la oli ovis joten nyt olis DPO3.
Mulla ei ole mitään pääsiäissuunnitelmia, ainakin nyt töitä mut jossain kohtaa pari päivää vapaata, tytär menee isälleen ilmeisemmin aika koko ajaksi...no ei se haittaa pääseepähän kelkkaileen ja muuta. Mies sitten taitaa mennä kavereiden kaa pilkkireissulle joten, yksin nökötän himassa. Mitäs teidän pääsiäissuunnitelmat?
 
  • Tykkää
Reactions: eppula
@Mininen85 Voi ku mahtavaa, et pääset piinailemaan ;) Ihana muutenkin kuulla susta, sielunsisko! <3

@eppula jännittää sun puolesta! Tuu het kertoon jahka plussa pärähtää ;) Oon toiveikas!

Meillä ei kummempia pääsiäissuunnitelmia ookkaan, kotona vain, esikoisen kanssa talvisia puuhia ja kotoilua! Kai tässä pitää jotain koristeita kaivella esiin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: eppula
@Mininen85 Oi miten hyvä uutinen, pääsit piinaviikoille! Jee!:)(y) Ja ei varmasti ole sussa vika, jos on ollut makkarin puolella hiljaisempaa. Meillä on ihan sama juttu, jotenkin vaan miestä ei huvita jos on kaikkea muuta mielen päällä ja väsynyt töistä. Siksi onkin aina ollut hirmuinen homma saada ovis hyödynnettyä.

Meillä on sukulointia tiedossa pääsiäiselle. Perjantaina Korkeasaareen esikoisen serkkujen ja tädin kanssa, la-su miehen vanhemmille yökylään, ja su mun äidille pääsiäislounaalle. Onneksi kaikki asuu tässä kohtalaisen lähialueilla, niin ei ole niin pitkiä matkoja kuljettavana.

Edit. Pakko päivittää heti Mininen listaan piinailijatoveriksi.:)
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk5 | kp28/26-30 | esikoinen -12
Eppula | 37v | yk4 | kp31/31-34 | Letrozol+Lutinus | esikoinen 07/16
Röllykkä | 33v | yk 7, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp 39/28-30 | Terolut | esikoinen 08/15
Miniminimini | 30v | yk2 kkm jälkeen (kkm 1/2018), aloitettu 7/2017 | kp22/30-35 | esikoinen 15
Mininen85 | 32v | yk22 (km jälkeen yk 2) | kp15/26 | esikoinen 10v.

Piinapäiviä viettävät
Mininen85
dpo3
Eppula dpo12

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
 
Viimeksi muokattu:
Hei leidit! Käyn täällä aina kurkkimassa teidän kuulumisia vaikka en kirjoittelekaan.

@Mininen85 kiitos kun kyselit, mulle kuuluu ihan hyvää :) Plussaa ei näy eikä kuulu, mutta oon päässyt irti pahimmasta stressaamisesta. Tämän kuun piinailu on loppusuoralla eli odottelen menkkoja huomenna tai torstaina. Vähän jo jomottelee joten tuskinpa on tullut tärppiä. Tsemppiä sulle piinailuun, hienoa että saitte oviksen kuitenkin hyödynnettyä! Ehkä mies vielä prosessoi keskenmenoa, ja ei siksi oikein innostu hommiin...? Toivottavasti saatte puhuttua asiasta.

@eppula pidän peukkuja että kohta alkaa tulla plussaa! (y)(y)

@miniminimini kurjaa että teillä meni tää kierto ohi :(
 
Heippa kaikille !
Mä oon täällä ihan sekopäisenä testaillut, ensiksi viime viikon pe, koska illalla oli kosteat juhlat tiedossa, raskustesti oli nega. No en tiiä miksi, mut sunnuntaina testasin uudestaan ja taas oli nega. Maanantai aamuna aamupissasta tihrustamalla tihrustin et oli haamuviiva. Kävin ostamas pari testiä lisää, toinen oli sellainen, joka näkyy 6pv ennen oletettuja menkkoja ja siihen tuli haalea viiva, mut nähtävissä oleva (tämä siis ei ollut enää aamupissasta). Tein myös digitaalisen joka oli, et ei raskaana. Tiistaina tein taas erilaisen testin ja haamuviiva tuli taas. Keskiviikko aamuna tein taas testin ja haamuviivaa edelleen. Keskiviikko iltana tulikin sitten pyyhkiessä verta.. To aamulla tuli vielä hieman pyyhkiessä verta. Tottakai ajattelin, et tais olla kemiaalinen tms ja ihan maassa. Verta ei ole torstai aamun pyyhkimisen jälkeen tullut, mulla kestää normisti menkat 5-6pv. Eka ajattelin et on vaan normaalia niukemmat tai alku vaa niukempi tms. Tänään aamulla sit ihan huvikseen päätin testata, taas sellaisella herkällä testillä, no viiva siinä on, mut ei ole kyl yhtään vahvempi, kuin maanantain viiva samalla testillä.. Nyt pää sekoaa, kun pitäisi vaan odottaa, joko tää on menossa kesken tai sit on vaa normi valekuukautiset.. Digitaalista en raaskinut vielä tehdä uudestaan, ku on niin kallis.. Huoh..:(:(
 
@Kukkurainen onpa harmi! Josko ensi kierrossa sitten?

@Iltatähti83 mikä siellä on nyt tilanne?

ON: En meinaa vielä oikein uskoa sitä itsekään, mutta plussasin. Nää päivät on olleet täynnä mielen kuohuntaa ja kyyneleitä, en meinaa uskoa että mulla voisi olla niin onni myötä että näin kiperässä tilanteessa tärppääkin. Olen niin onnellinen, ja samaan aikaan sisällä velloo musertava pelko siitä, että tämä onkin liian hyvää ollakseen totta, ja kohta tämä menee kesken. Saa nähdä miten käy, palaanko pian taas tänne, vai tuleeko meille joulukuussa vauva. Tällä hetkellä aika matelee, tuntuu että varmoille viikoille on ikuisuus.

Käyn täällä varmasti vielä seurailemassa mitä teille kuuluu. Luulenpa, että pian kuullaan jo teiltäkin plussauutisia! <3
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk6 | kp5/26-30 | esikoinen -12
Röllykkä | 33v | yk 7, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp 45/28-30 | Terolut | esikoinen 08/15
Miniminimini | 30v | yk2 kkm jälkeen (kkm 1/2018), aloitettu 7/2017 | kp28/30-35 | esikoinen 15
Mininen85 | 32v | yk22 (km jälkeen yk 2) | kp21/26 | esikoinen 10v.

Piinapäiviä viettävät
Mininen85
dpo9

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.4.2018
 
@eppula Onnea älyttömästi <3 Suurin ihme teille saapumassa joululahjaksi <3 Miten mahtavaa!

@Kukkurainen Tsemppiä sulle uuteen kiertoon, TEHDÄÄN me yhdessä tammivauvat ;) ...jahka täällä nyt edes tämä taukokierto loppuisi ja menkat alkaisi.Harvon niitä odottelee :D

@Iltatähti83 - Mikä tilanne? Kemiallinen kuitenkin? Vai vaiko vain hitaasti nousevat hormonit?

ON: täällä kierto vetelee (toivottavasti) viimeisiään, kp29 nyt, eli kierrot heittelee edelleen. Aloittelin nyt jo greippimehua litkimään, jospa se auttaisi sitten virallisessa yk2-kierrossa km:n jälkeen.. vaikka on tavallaan ollut ihanan "stressivapaata" olla testaamatta ovista ja yrittämättä tää kierto, ni kyllä se vauvan kaipuu vaan on valtava! Toivotaan, että tärppää pian, koska heinäkuun la huolestuttaa.. et jos sillonkaan ei vielä mitään ole...
 
Ooh törmäsin odotuspuolella tuttuun nimimerkkiin ja piti oikein tulla tänne onnittelemaan @eppula a :love:! Ihan mahtava että tärppi kävi juuri nappihetkellä, nyt vaan paljon niitä kuuluisia tarrasukkia :barefoot:!

Meidän esikoinen on joulukuun vauvaryhmästä ja meillä on tosi tiivis porukka. Jouluvauvat on niin parhaita :love:! Plussaonnea kaikille muillekin, torstaina olis eka ultra, kovasti jännittää kuinka käy!
 
@ahmis - tuu vielä tännekin kertomaan hyvät uutiset ultrasta sitten ;)

Mulla kroppa taitaa toden teolla sekoilla. Kunnon OVISoireet iski kehiin tälleen kp 30! Pistoa, painetta, limaa.. jopa haluja. öööö, WHAT? Huvikseen kyllä teen yhden ovistesin nyt aamupäivällä, et tuleeko plussa.. mitähän hittoa. Niinku pahoin pelkäsin, ni kierto tais todenteolla sekottua keskenmenon takia :( ..ja sehän se ei kovin hyvää lupaa.
 
More info: Ovistestissä (Vieläpä RFSU-merkkinen, mihin en ennen plussaa saanut) SELVÄ plussa. Mitäs nyt? Uskaltaako tämmösestä näin pitkästä kierrosta yrittää?
No totta kai uskaltaa! Osallahan (kuten mulla) on ihan luonnostaankin pitkä kierto. Ei siitä mitään haittaa ole, muuta kuin pitkä aika odotella sitä ovista. :)

Ja komppaan, tuu @ahmis kertomaan tännekin sit ultrakuulumiset!
 
@eppula Aivan ihanaa, onnea plussasta :love::love:

Mä taidan siirtyä kanssa taustailijoihin. Täällä taas jo kp 12. Yritys kyllä jokseenkin käynnissä, mutta jotenkin ei yhtään jaksaisi. Välillä käy mielessä, miksei se yksikin riittäisi. Käyn täällä kyllä lueskelemassa teidän muiden kuulumisia. Plussia kaikille :love:
 

Yhteistyössä