3-kymppiset toista lasta yrittävät

3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk6 | kp7/26-30 | esikoinen -12
Miniminimini | 30v | yk2 kkm jälkeen (kkm 1/2018), aloitettu 7/2017 | kp30/30-35 | esikoinen 15
Mininen85 | 32v | yk22 (km jälkeen yk 2) | kp23/26 | esikoinen 10v.

Piinapäiviä viettävät
Mininen85
dpo11

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen
Röllykkä |
33v | yk 8, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp28-30 | Terolut | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.4.2018
 
@Iltatähti83 -voi kurjuus! Mutta voisko ajatella, että yritystä on nyt ollut taas pykälä enemmän, joten jospa ens kerralla maaliin saakka? Mulla alkoi se edellinen keskenmennyt raskaus juuri kemiallisen jälkeen, joten toivotaan, että sulla käy samoin:)

@Mininen85 - dpo12? Oireita?

Täällä eilen tosiaan oli todella selkeä ovis: kunnon kivut ja paine, kirkasta limaa, ovistestiT (juujuu, neljä :D) kaikki tasavahvoja/vahvempia viivoja! Ja hyödynnettiin sitten! Tänään on olo munasarjoissa jo rauhallisempi, edelleen pientä pistoa mutta suurimmat jomotukset on väistynyt yön aikana, luulen ovulaation olleen yöllä/aamulla/nyt päivällä viimeistään, koska ekaa kertaa ikinä myös seksi vähän sattui tai se paine minkä se aiheutti! Varovaisin mielin lähden piinailemaan, mietityttää että tää kierto on normaalia pitempi ja alkukierrosta oli kovia lääkkeitä, että onkohan nyt irtoava munis kovin laadukas edes.. No, katsotaan. Mut mulle voi siis laittaa tälle päivää nyt DPO0 :D
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Hello,

@eppula miljoona kiloa onnea =)
Onneksi jaksan olla muiden ilouutisista onnellinen, juuri kuultiin että miehen kummisetä ja vaimonsa saavat syyskuussa vauvan. Silloin piti meidänkin vauva syntyä...:cry: ja miehen täti saa ihan tässä kuukauden sisällä.

Mulla ei todellakaan ole mitään oireita, olin aikonut tehdä tänä aamuna testin. Huvin vuoksi, en usko että on aihetta edes.. mutta en kertakaikkiaan muistanut.

Odotan kuumeisesti että sesonki matkailualalla loppuu, tämä on ollut raskain talvi piiiitkääään aikaan, vielä kolme viikkoa. Sitten teen kotona suursiivouksen ja lähden Kroatian auringon alle makamaan :cool:.
 
@eppula - sepä se! Kauhulla odotan miten piinaavaa se sitten olisi, jos raskautuisi, pelkäisin keskenmenoa varmasti kuollakseni sinne nt-ultraan asti, jossa viimeksi tuli ne huonot uutiset. Nyt kun kierto ihan sekaisin, toivon, että jos raskaus tapahtuisi, että pääsisin julkiselle puolelle varhaisultraan, koska kierron takia viikot kuitenki epäselvät..
 
  • Tykkää
Reactions: eppula
Moi,
testasin la aamuna ku ei yhtään ollu semmoi olo et alkaa kuukautiset. No illalla lauantaina ne pärähti käyntiin, ilman mitään kipuja..ja mulla kyllä on olleet aika kivuliaat menkat aina. Nyt jo siis kp 5 menossa. Se siitä sitten.... :cry:
 
onpas täällä hiljaista..

itselläkin dpo11 ja testit ihan putpuhtaita negoja, yleensä tässä dpo10-11 on aiemmin näkynyt/alkanut menkat. Ihan oireeton olo niin menkkojen ku raskaudenkin suhteen. eli eiköhän ne menkat sieltä tuu.., kierto venyy pitäkästi yli 40 päivän...
 
@miniminimini mikä sun tilanne??? @eppula sulla kohta ultra?

Ovis on ollu tuloillaan ma lähtien, tai tuntunut. Miestä ei ole kiinnostanut YHTÄÄN sänkyhommat, ainakaan mum kanssa... no eilen ovis sitten tuli kp 12 niinku kuuluuki ja olin fine sen asian kanssa että tänäkään vuonna ei pikkuista meille.

Mutta sitten, yön pimeinä tunteina yhtäkkiä oltiinki tositoimissa ja nyt joudun piinaileen :LOL: vaikka tiiänhän mä sen että myöhästä jo oli mutta joutuu sitä vähä jännittää.

Eli mulla dpo1 ja menkkoja ootan 2.5.
 
@Mininen85 - ei se välttis myöhässä ollut, eikös se 12-24h oviksesta vielä oo tsäännssiä ;)

Täällä alko menkat ti. Uuteen kiertoon vaan, viimeksi tää keskenmenny tärppäs kolmoskierrosta (mukaan laskettuna se aiempi kemiallinen/varhainen km) joten nyt toivon peukkuja et tää olis se the kierto. Ahdistaa, jos kesäkin menee "yrittäes" et miten sitä osaa nauttia kesästä ees.
 
@Mininen85 eihän toi oo liian myöhään! Mun kummatkin raskaudet on alkaneet sellaisista kierroista, jolloin ainoat petipuuhat on olleet "liian myöhään", ts. juuri ovulaation tapahduttua. Mulla on oman kokemuksen perusteella nyt kova luotto näihin myöhäisiin hyödyntämisiin. Kivaa että pääsit sittenkin piinailemaan! :)

Mulla on tosiaan alkuraskauden ultra ens tiistaina, silloin olis rv7+4. Kauheasti pelottaa, että onko siellä mahassa ketään elossa. Kauhea pahoinvointi kyllä vaivaa, mutta sehän nyt ei takaa mitään. Tuun sit kertomaan miten kävi!

@miniminimini pidän kovasti peukkuja, että tämä olisi the kierto!!!
 
Aaa okei! Olen jotanki aina ajatellu et kun kivut on ni on myöhästä. Mut itseasias joulukuussahan oli seksiä 5 päivää ennen ja the päivänä ja siitä raskauduin. Joten ehkä on toivoa :love: jos en tästä raskausu niin arvelin oikeasti laittaa naulakkoon koko homman kesäks ja nautin vaan kesästä.
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk6 | kp27/26-30 | esikoinen -12
Miniminimini | 30v | yk3 kkm jälkeen (kkm 1/2018), aloitettu 7/2017 | kp8/30-35 | esikoinen 15
Mininen85 | 32v | yk23 (km jälkeen yk 3) | kp18/26 | esikoinen 10v.

Piinapäiviä viettävät
Mininen85
dpo6
Kukkurainen dpo12

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen
Röllykkä |
33v | yk 8, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp28-30 | Terolut | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.3.2018
 
Moikka, tsekkailin vähä tuota listaa mutta en sit tiiä meniks oikein. @eppula plussan laitoin 30.3, huhtikuun sijasta? Ja eipä meitä oo ku kolme jolla muuttuu päivät tuolla ylhäällä...miten @Kukkurainen ????
Itellä ei tääl mitään erikoista, oottelen että nää viimeiset työpäivät kuluis, kohta 3 viikon vapaa :LOL:
En tiiä, edellisen plussan tammikuussa sain dpo 14, jaksaiskohan sinne asti oottaa vai koska saa alkaa testaileen. Mulla on kyllä jotain ihme sofia testejä monia...2.5 olis se päivä ja menkkojen alkamispäivä myös...
Mitäs naiset?
 
Kierron alkupuolella täällä, ens viikolla gyne, oviksen pitäis olla samoihin aikoihin,ihan mielenkiintoista et näkyykö mitään. Ainakin esikoisen aikaan gynellä näky et ovis tapahtumassa.. saapa nähdä, saapa nähdä. Jotenki tuntuu ettei nyt nappaa, lähipiiriin syntyy vauvoja, en jotenki enää jaksa koko aikaa uskoa, että me saadaan toista syliin asti. jotenki vaan vahvasti semmonen olo. turhauttaa.
 
@miniminimini tiedän niin ton tunteen :(

Meilläkin syntyi lähipiiriin joku aika sitten pienokainen ja itsellä oli todella sekavat fiilikset asiasta. Meillä esikoiset samanikäiset ja alettiin toista työstämään samaan aikaan (molemmat sattumaa). Heillä tärppäsi ekasta kierrosta, meillä n. 1v8kk yritystä takana ja viikko sitten käynnistyi taas uus kierto :cry: Mulla kesti pitkään ennen kuin pystyin heidän lasta ottamaan syliin ja silloinkin kun otin...lähinnä ahdisti ja halusin antaa jo pois seuraavalle. Nyt lapsi on 8kk ja nyt jo pystyy vähän paremmin touhuamaan lapsen kanssa ja iloita hänestä.
Mutta se alku oli kyllä aivan kamalaa ja hirmuista tunteiden vuoristorataa. Vitutusta, surua, kateutta jopa katkeruutta. Lisäksi ahistusta lisäsi se oma vähäpätöisyys siitä, että miksi ei voi vaan olla onnellinen toisen puolesta. Mutta minä en siihen vaan pystynyt.

Tsemppiä sinulle ihan hirveesti miniminimini ja voimia :love:

Mä yritän mun miestä tässä kovin pehmittää, että mentäisiin dextraan tutkimuksiin, mutta hän ei ole vielä innostunut rahan takia. Mutta katotaan mitä saan aikaseksi pehmityksen kanss :whistle:
 
Paras ystävä kertoi olevansa raskaana. Eivät ole edes yrittäneet sen kummemmin, tulee jos tulee. Ja pam, toisesta kerrasta tiineeksi.
Mä olen vilpittömästi onnellinen heidän puolesta :love: mutta :cry: se vittu riipii syäntä. Itellä just käynnistyy yrityskierto 23 tai 24...
Miks tää elämä on tämmöstä miksi?

Pe mul on sinne gynelle kontrolliin aika (lapsettomuus asiassa) mut mitä mä sinne menen, olen edelleen läski joten ei ne mitään tee. Sitäpaitsi mul alkaa tnä menkat...
 
@Mininen85 - paskaa! Se on niin karmiva tunne, kun haluaa olla joo onnellinen mut se katkeruus ja tuska. Meillä kans tuttavat ilmoittivat lapsesta, heti ekasta yrityksestä plussa heille. Ja toinen kaveri harmitteli et menkat alko et vauvakuumetta on, oli vissii sit toivonut et tulee ehkäisyn läpi raskaaksi. heillä toki kolme ekaa myös ekasta kierrosta.

Mulla on kans tänään gyne, saapa nähdä mitä siellä sanotaan, aavistelen oviksen olevan näinä päivinä jos on,...
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk7 | kp6/26-30 | esikoinen -12
Miniminimini | 30v | yk4 kkm jälkeen (kkm 1/2018), aloitettu 7/2017 | kp16/30-35 | esikoinen 15
Mininen85 | 32v | yk24 (km jälkeen yk 4) | kp1/26 | esikoinen 10v.

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat
Iltatähti83 | 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen
Röllykkä |
33v | yk 8, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp28-30 | Terolut | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.3.2018
 
ON:
eilen oli gyne, se sano et follikkelli 20mm ja et ovis ihan just. No ip pärähti ovistestiin plussa, joten illalla vielä talletukset. Nyt pitäis ajoitus olla ainakin kohdillaan kun kaks päivää ja päivä ennen ovista paneskeltu. Kunpa nyt ei lähtis liikaa toivomaan. Äitienpäivänä olis dpo10, mietin, uskallanko sillon testata jos ei menkat oo alkanut..
 
  • Tykkää
Reactions: eppula

Yhteistyössä