3-kymppiset toista lasta yrittävät

Hei, hyppään mukaan. Edellisestä suhteesta 7-v lapsi, nyt toiveissa nykyisen kanssa yhteinen, hälle eka. Asiaa on pitkään suunniteltu ja kun se ei niin vaan käynytkään niin alkaa ahdistus painaa päälle :(
Ikää meillä 32 ja 31. Ekat tutkimukset takana, mies ok, mulla arvot ”viitearvojen puitteissa”. Tarkempiin tutkimuksiin pääsee vasta kun 12kk täynnä. Nyt yk 10, kp 18. Selkeää ovista en ole saanut tikutettua. Käytössä royal gele, maca, greippimehu, foolihappo, kalaöljy sekä viimeisimpänä lisänä kilpirauhasen toimintaa tukemassa seleeni ja l-tyrosiini, kun vastaani tuli sellainen tieto, että ”normaali” arvoni olisi sittenkin joidenkin mukaan liian korkea raskautumiseen. Kiloja on ylimääräisiä ja niiden pois saanti erittäin sitkeässä, siksikin epäilen jonkinasteista kilpparin vajaatoimintaa tms. Tästä ikuisesta alavireestä nyt puhumattakaan.
No, 6 päivää piinailua vielä, olo ei ole kovinkaan toiveikas sillä rinnat alkaneet tyypilliseen menkkoja edeltävään tapaansa taas kipeytyä.
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk7 | kp27/26-30 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk24 (km jälkeen yk 4) | kp22/26 | esikoinen 10v.
Kielokukka | 31v | yk2 | kp18/31 | 12/16.
kiurujen yö | 32v | yk10 | kp18/24 | esikoinen 7 v.

Piinapäiviä viettävät
Mininen85
dpo11
Kukkurainen dpo14
kiurujen yö

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen


Plussanneet :love:
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.3.2018
Miniminimini | 30v | yk4 kkm jälkeen | plussa 16.5.2018
Röllykkä | 33v | yk 8, aloitettu 10/2016 | PCOS | plussa 22.5.2018
 
@kiurujen yö tervetuloa (y). Tutulta kuulostaa, mullakin edellisestä suhteesta liki 11 v lapsi ja tää olis miehelle eka. Hänet on tutkittu ja on huippulaatuista kamaa..
Mulle tehty aukiolotutkimus ja normit verikokeet ja ultrat, kaikki kunnossa...mitään ei vaan tapahdu. (paitsi keskenmeno tammikuussa) Yk25 käynnistynee sunnuntaina...:cry:
No läski oon kyllä, et toki se auttais ehkä ku laihtuis, mutta kun ei lähe :mad:
no tsemppiä sullekin :love:
 
@Mininen85 Keskenmeno kuulostaa kamalalta varsinkin kun siihen yhdistyy pitkä yrittäminen :cry: Sekin välillä käy mielessä että vaikka tämä yrittäminenkin joskus palkittaisiinkin plussalla niin ei ole mitään taetta että siltikään lopputulos olisi loppuun asti hyvin menevä raskaus ja lapsi... En ole ikinä ollut mikään palstailija-tyyppi, mutta nyt tuntuu että kaikki vertaistuki on todella tarpeen! Tsemppiä myös sinne (y) jos tää kesä vaikka karistais muutaman kilon huomaamatta :whistle:
 
Tosi outoa kun oon aina halunnut 2-3 lasta niin nyt ollut ihan semmoinen fiilis etta yksi riittaa enka ole edes kuumeillut ja stressaa miten ihmeessa sita parjaa kahden kanssa? onkohan taa ohimenevaa? Alkoi kuukautiset viimein ekaa kertaa esikoisen syntyman jalkeen (7/16) ja kesti kylla 12 paivaa. Saa nahda tuleeko seuraavat ajallaan. Ennen raskautta tuli melkein kellon tarkkuudella.
Viela ei olla paatetty milloinka aloitetaan yrittamaan mutta uskoisin etta viimeistaan vuoden loppuun mennessa. Syon siis viela minipillereita.
Yritan lueskella paremmin teidan juttuja,tuntuu ettei aika riita mihinkaan

Plussatuulia kaikille
 
Heissan, mä oon tikuttanu jokapäivä aamuilla ja töitten jälkeen (tää on eka kerta ku harrastan tätä 25kierron aikana o_O) mutta ihan täyttä negaa. :cry:
Menkkatuntemuksia on ehkä vähän.. menossa siis kiertopäivä 23/26 ja dpo12. Eli tuskimpa enää plussaksi muuttuu vai mitä ootte miltä?
Silloin tammikuussa sain dpo15 sen haaleen mutta selvän plussan, en nyt muista testailinko ennen sitä, en varmaan?
Ei mitään oireita kertakaikkiaan, muutako tuo menkkajomo. Kiinnostaa kyllä miten muilla?
 
@Mininen85 - mä kans tässä testasin selvän nedan dpo10 (mun luteaalivaihe tosiaan aiemmin 9-10pvää, eli menkkojen piti sillon alkaa) ja sit dpo 12 sain haamun! Ja mulla alko se tuhruttelukin ni olin jo valmis uuteen kiertoon et ootin vaan menkkojen alkua, eli toivoa oikeasti on. Pidän sulle todella peukkuja <3

@Röllykkä -milläs mielin siellä? Mulla nyt 5+1 ja tuntuu että tää raskaus on kestänyt jo viikkotolkulla, kun tuntuu päivät niin matelevan. Hurjan pitkälle tuntuu 7vkoa vielä siihen että olisi edes vähän turvallisemmilla vesillä. Eikä edes oireita vielä kunnolla, niin sekin ahdistaa. Jos niitä oireita ala tässä parin vkon aikana kuulua varmaan sekoan :D
 
Mulla on kp 20/24, dpo mitä sitten lieneekin. En oo jaksanu tikutella. Rinnat vähän aristelee, mikä enteilee menkkoja. Aiemmin ei ollut tällaista mutta nyt viime syksystä minipillereiden lopettamisen jälkeen välillä tosi kipeät loppukierrosta.
Kauhean positiivisin mielin en ole jaksanut olla. Tosin mietin kyllä jättäisikö yhdet huomiselle suunnitteilla olleet kosteat juhlinnat väliin varmuuden vuoksi. Sitä ennen vois tietty tehdä jonkun herkän testin, mutta toisaalta ei jaksaisi käydä ostamassa, kun tässä kuukausien kuluessa niin monta on jo turhaan tehnyt. Mieliala on kyllä viimepäivät ollut aika maassa ja energiat nollissa.
 
@miniminimini raskaudesta ihan loistavilla fiiliksillä, mutta pelottaa kuitenkin hurjasti. Mulla pari viikkoa ennen plussaa aktivoitui mun suolistosairaus ja ravaan nyt tässä sohvan ja vessan väliä ja veri lentää :cry: Toivon niin hirmusti, että pikkuinen jaksaisi mun ja tän taudin mukana loppuun saakka. Joudun vielä viikon odottamaan, että saisin tulokset tehdyistä testeistä ja lisälääkitystä. Varasinkin varhaisultran kesäkuun 18:sta, että näkee mitä pirpanalle kuuluu ja että onko pysynyt matkassa mukana :( Välillä tulee niin hirveä poltto vatsaan, niin yrittänyt kuullostella onko se enemmän sikiön kohdalla vai suolistossa, mutta kun ei ikinä tiedä (n)

Tuo odottelu on kyllä piinaavaa :eek: Ootko pohtinu varhaisultrassa käyntiä?

Jos lasketaan edellisistä kuukautisista, niin mulla ois nyt 4+4 viikot, mutta kierto on niin epäsäännöllinen (24-40pv), niin en osaa sanoa onko tuo ihan paikkaansa pitävä. Oviksesta laskettuna ois tasan neljä.

@kiurujen yö tiedän niin ton tunteen, kun energiat ihan poissa. Raskasta se odottelu, etenkin sitten loppukierrosta, kun kuullostelee tuntemuksia, josko tärppäisi. Piristäisikö ne tulevat juhlat mieltä, jos pääsisi tuttuja näkemään? Ymmärrän kyllä, jos ei fiilistä oo. Tsemppiä hirmusti ja voimia yrittämiseen :love:
 
@Röllykkä kyllä varmaan sinne ultraan mentävä, vaikka ei se viimeksikkään lopullista onnea tuonut vaikka syke näkyikin... Mutta ainakin muutamaksi viikoksi taas mielenrauhaa. Kaippa se parin vkon päähän uskaltaisi varata ;)

Eilen digiin tuli 3+, mutta suurimmat oireet edelleen loistaa poissaolollaan.

5+4 tänään.
 
Noniiiiiiiin, tein torstai iltana niin haamujen haamun ettei mitään järkeä. En noteerannut. Viikonloppu oltiin reissussa ja eilen illalla kyllä tein ihan selvän plussan. Haalea mutta selvä...olen raskaana.
Laskettu aika menis 3.2.2019 ja olisin siis nyt viikolla 4+1. Sitä en tiiä kuin kauan tää onni kestää mutta toivotaan parasta. Paniikki.
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk7 | kp32/26-30 | esikoinen -12
Kielokukka | 31v | yk2 | kp23/31 | 12/16.
kiurujen yö | 32v | yk10 | kp23/24 | esikoinen 7 v.

Piinapäiviä viettävät

Kukkurainen dpo19??
kiurujen yö

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen


Plussanneet :love:
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.3.2018
Miniminimini | 30v | yk4 kkm jälkeen | plussa 16.5.2018
Röllykkä | 33v | yk 8, aloitettu 10/2016 | PCOS | plussa 22.5.2018
Mininen85 | 32v | yk24 | plussa 27.5.2018
 
Ihania uutisia @Mininen85 :) Toivotan hurjasti onnea jatkoon!

Tässä on itsellä nyt todelliset piinapäivät, kun on kaksi päivää kärsinyt pahoinvoinnista, mutta yrittää muistutella koko ajan itseään ettei tämä välttämättä sitä toivottua ole... vaikka muutakaan syytä en keksi! Alkoholin jätin lauantain juhlimisen osalta väliin, joten ei ainakaan krapulaa ole! :ROFLMAO: :sick: Testata en ole voinut, kun pääsen vasta illalla kaupoille. Mutta sitten kyllä heti tikuttelemaan!
 
Oijoijoi, en kestä miten paljon ihania uutisia täällä!!!!:love: Hurjasti onnea kaikille plussanneille! Tulipa iloinen mieli teidän puolesta.:)

Täällä nyt menossa rv12+4, ja keskiviikkona olis vihdoin nt-ultra. Olen ollut raskauspahoinvoinnin ja pahan iskiaksen takia niin huonossa kunnossa etten ole alun viikkojen jälkeen paljoa muistanut / kyennyt raskautta fiilistelemään, mutta nyt alkaa jännitys nostaa päätään. Voi kun ultrassa olisi kaikki hyvin! Ja jos sen jälkeen vihdoin pahoinvointi häviäisi ja pääsisi fiilistelemään raskautta ja kasvavaa mahaa.:)
 
@kiurujen yö - joko oot testannut? :)

@eppula - tuu sit kertoon kuulumiset :)

Meillä varhaisultra 7.6. ja np-ultra aika tuli jo kesäkuun lopulle, ihmettein sitä vaan kun viikkoja silloin vasta 10+0.. Mutta en aio perua vaan haluan mahd pian uuteen ultraan jos ekassa ultrassa kaikki hyvin. Viimeksi kkm ajoittui juuri sinne 9+ niin meen sit vaikka uuteen p-ultraan jos niikseen. :D

täällä suurimmat oireet edelleen loistaa poissaolollaan..
 
Onnea kaikille plussanneille! :love: ja plussatuulia kaikille muille :love: Mulla kävi sitten niin, että viimeksi kun kerroin, että oli se kemiallinen, niin tulin sitten raskaaksi seuraavassa kierrossa.. Nyt olisi viikkoja 8+1. Mulle tuli muutama viikko sitten hieman verta pyyhittäessä ja sen jälkeen seuraavana päivänä rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä ja olin varma että joko se on taas tuulimuna tai sit muuten menossa kesken taas. No viikonlopun kärvistelin ja maanantaina pääsin lääkäriin jossa aloin itkemään jo ennen ku tutkittiin, niin paljon pelkäsin, että se on taas tyhjä sikiöpussi tms. No siellä tikitti pieni sydän <3 en meinannut uskoa todeksi. Nyt huomenna olisi alkuperäinen varhaisultra, jännittää ihan kamalasti :censored: Tää on kyl todella raastavaa aikaa odottaa sinne viikolle 12 asti, et kaikki olis varmasti hyvin..:( ja jotenki kamalaa, kun ei uskalla yhtään nauttia raskaudesta, kun pelkää koko ajan et jos ei kaikki mee taaskaan hyvin.. Ennen kuin näin sen tikittävän sydämen, pelkäsin ihan joka kerta, kun menin vessaan, et alkaa vuoto taas.. Ei sekään kyl hyvää tee, et koko ajan pelkää :rolleyes:
 

Yhteistyössä