3-kymppiset toista lasta yrittävät

Onnea kaikille plussanneille! :love: ja plussatuulia kaikille muille :love: Mulla kävi sitten niin, että viimeksi kun kerroin, että oli se kemiallinen, niin tulin sitten raskaaksi seuraavassa kierrossa.. Nyt olisi viikkoja 8+1. Mulle tuli muutama viikko sitten hieman verta pyyhittäessä ja sen jälkeen seuraavana päivänä rusehtavaa vuotoa pyyhittäessä ja olin varma että joko se on taas tuulimuna tai sit muuten menossa kesken taas. No viikonlopun kärvistelin ja maanantaina pääsin lääkäriin jossa aloin itkemään jo ennen ku tutkittiin, niin paljon pelkäsin, että se on taas tyhjä sikiöpussi tms. No siellä tikitti pieni sydän <3 en meinannut uskoa todeksi. Nyt huomenna olisi alkuperäinen varhaisultra, jännittää ihan kamalasti :censored: Tää on kyl todella raastavaa aikaa odottaa sinne viikolle 12 asti, et kaikki olis varmasti hyvin..:( ja jotenki kamalaa, kun ei uskalla yhtään nauttia raskaudesta, kun pelkää koko ajan et jos ei kaikki mee taaskaan hyvin.. Ennen kuin näin sen tikittävän sydämen, pelkäsin ihan joka kerta, kun menin vessaan, et alkaa vuoto taas.. Ei sekään kyl hyvää tee, et koko ajan pelkää :rolleyes:
Onnea Iltatähti plussasta! <3 Ihana, että kaikki oli hyvin! Palaathan tänään vielä kertomaan kuulumiset! Tunteesi ovat kovin tuttuja, ettei uskalla nauttia..
 
@Iltatähti83 Onnea!
@miniminimini Toivotaan, että vuoto on jotain harmitonta ja pikkuinen pitää kiinni!

Nämä kaikki plussauutiset täällä valavat toivoa, ehkä vähän liikaakin... Täällä kp 26/24. Ei haamun haamua, ei menkkoja, ei oireita. Taidan pian tulla hulluksi jos mitään ei tapahdu. Raskauslaskurista riippuen nyt ois 4+1 tai 3+4 :cautious:
Ärsyttää tämä liika toiveikkuus, vaan voisiko sittenkin olla, ettei vaan näy testissä vielä?o_O
 
Terveisiä toiselta puolelta :love:! Huomasin että onpa hurjaa et helmikuisillakin on jo oma ketju ja sieltä löytyikin tuttu nimi! Onnittelut siis @Röllykkä ja @Iltatähti83 ja vielä erityisen paljon onnea odotukseen ja niitä kuuluisia tarrasukkia @Mininen85 ja @miniminimini :love::love:!

@eppulalle parempia oloja :love:! Onnea matkaan myös kaikille uusille kirjoittelijoille ja @babygreen onnitteluja että oot saanut vauvan syliin (y)!

Täällä on sujunut odotus aika tasapaksuissa merkeissä ja viime aikoina jo vähän paksummissakin. Eilen käytiin rakenneultrassa ja siellä vaikutti olevan kaikki ihan kunnossa ja liikkeitäkin jo silloin tällöin tuntuu. Miä oon ollut lähinnä aika superväsynyt, jotenkin potenssiin 100 vrt esikoisen odotus, mut muuten oon päässyt kyllä helpolla! Sukupuolta ei haluttu tietää joten se yllätys selviää sitten lokakuussa, kovasti kyllä jännittää kumpi tuloillaan isoveljelle leikkikaveriksi.

Oikein aurinkoista ja plussien täyttämää kesää kaikille :love:!

T. Ahmis + käpsy 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: Iltatähti83
@ahmis kiitos kuulumisista ja toivotteluista <3 Ihan mahtavaa, että siellä jo puoliväli ohitettu!

@Mininen85 - miten sulla menee?

Ja te muut, tykkäättekö huonoa kun täällä käy plusanneet huutelemassa? Itse olen ainakin kokenut tämän "kotiryhmänä" ja haluaisin käydä huhuilemassa muiden kuulumisia. Ja toisaalta, teinhän tänne itsekinjo kertaalleen comebackin ni siksikin tätä ahkerasti lueskelen että jos takain taas joutuu tulemaan..

Huomenna varhaisultra. Oon kauhusta sekaisin.
 
@ahmis kiitos onnitteluista ja mukava kuulla sinusta :)

@miniminimini luojan kiitos sun vuoto loppui, hui ko jännittää huominen mutta oon varma että kaikki on sielä kunnossa :love:, mitkä sun viikot nyt onkaan?

Itehän menen kansa 15.6 kurkkaamaan hoitsun kaa ultralla, sillon viikot mulla 6+5, saa nähä mitä näkyy..

Oireeton oikeastaan oon, ainut on repäisykivut välillä ja menkattomuus tietty :LOL: perjantaina 5+5 aattelin tehdä viimeisen digitestin jotta näen olisiko siinä 3+ niinkuin kuuluisi...

Mulla vähän sama juttu, tää on mun kotiryhmä ja ei ihan pääse samaan fiilikseen omassa "uudessa" ryhmässä, ei oikein oo semmoista yhteishenkee...toivottavasti ajan kanssa paranee :rolleyes:
 
@Mininen85 Mulla on nyt 6+6 ja oireita kans aika vähä, tai ainaki epäselviä - pelkään et keksin ne :D nännit on arat, väsyttää, finnejä ilmestynyt, ajoittain etoo ja närästää.
Mä tein just 5+4 viimeisen digin ja sain sen 3+! Joten toivotaan et sulla pe tulee sama tulos <3

Tuun huomenna kertoon ultran kuulumiset, huomenna pitäis olla aika tarkalleen 7+0, jännitttäää :D
 
@miniminimini Omasta puolestani vastaan, että vaikka tosielämässä vauvavatsat ja -vaunut saattaa pahimmilla hetkillä tuottaa katkeruuskohtauksia tai pahaa mieltä, niin jostain syystä täällä plussauutiset ja myöhemmätkin terveiset tuntuvat ihan positiivisilta (y) jotenkin valaa uskoa siihen, että tässä projektissa voi myös onnistua :LOL:

Kuulumisia ei juuri ole, paitsi että henkisesti rankan kierron jäljiltä tuntuu taas omalta itseltä. Ei sitä näköjään osaa valmistautua näihin ”epäonnistumisiin” vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta tai ajatella positiivisesti... No ei muuta kuin uutta matoa koukkuun jne.
Kp 8/24 (tai25, mistä näistä tietää)
Yk 11 (tuntuu että väh 100)
 
Täällä ollaan! Eilen ultrassa nähtiin syke <3 koko vastasi juuri 7+0/7+1 mitä nyt pitäisikin olla! Tässä kohtaa kaikki siis hyvin. Nyt on kriittisimmät viikot sitten taas käsillä. Kolmen vkon päästä uusinta ultraan, jolloin pitäisi olla noin 10+0.
 
Kiitos kaikille onnitteluista :love: Ultrassa meni hyvin, kiitos kysymästä! Siellä oli pikkuinen kasvanut, nyt näkyi jo muotoa, viimeksi siis näkyi vain tikittävä sydän. Tänään on 9+5, eli viel vähän yli kaks viikkoa piinaavaa jännitystä edessä, et olis pahin riski aika ohitse.. huoh.. :unsure: Nyt kun alkanut pikku hiljaa kuvotus ja pahin väsymys loppumaan, tulee taas pelko, et jos siel ei olekaan kaikki enää hyvin.. No ei auta kuin odotella..

Paljon onnea @miniminimini :love: tääl ollaa henges mukana, tää viikkojen odottaminen on raastavaa, mut täytyy vaan yrittää puuhata voimien mukaan jotain muuta, et ei pyöri ajatukset koko ajan vaan pelossa :)

Plussa tuulia kaikille :love:
 
Ahistaa niin hitokseen :'(

Mulla ollut tosi selkeitä raskausoireita nyt alkuraskaudesta: huonovointisuutta jos ei parin tunnin välein syö jotain, vessassa saa ravata useasti pissalla, nännit olleet tosi arat ja hirveä väsymys. Tajusin just, että tänään ei ole ollut mitään noista oireista :'( :'( Ihan kun olisivat kadonneet kuin seinään.

Mulla ollut kauhea stressi tässä viime aikoina, ahdistaa jos pieni ei olekaan jaksanut mukana :cry::cry: Tiistaina varhaisultra. Tässähän ehtii seota moneen kertaan ennen sitä.:eek:
 
@Röllykkä - voin niin samaistua! Mullakin ne vähäiset oireet vaihteli runsaasti viikoilla 4-7! Ihan hirveen tuskallista se on odottaa ultraa ja ei sekään pitkäksi aikaa rauhaa tuo. Tsemppiä paljon! Hetki vaan kerrallaan!

Mulla oli kans epäileväinen fiilis vkoloppuna, oli semmosta jännää polttelua ja tuhrua taas, ni menin sit käymään päivystyksessä ja hyvä niin, todettiin virtsatietulehdus, samalla ultrasivat, siellä pienen sydän sykki. Seuraava ultra juhannuksen jälkeen ke. Pitkiä ja tuskallisia ovat nämä ekat viikot kyllä.

8+4
 
iK
Heippa kaikille!:) Täälläkin olisi 33-vuotias nainen, esikoinen täyttää syksyllä 3. Vauvakuume on tässä keväällä yltynyt yltymistään ja nyt on oikeastaa ky2 ja dpo10... en oo testaillut oviksia enkä vielä raskaudenkaan mahdollisuutta. Tänään tuli yhtäkkiä vessassa paperiin vaaleanpunaista limaa, jää nähtäväksi mitä oli...

Eli mukana ollaan, toivottavasti meidän perhe jossain vaiheessa täydentyy toisella lapsella. ❤
 
iK
On kyllä kummaa eloa! Viime kierrossakin alkoi epätavallisella kahden-kolmen päivän tiputtelulla menkat ennen kuin alkoivat kunnolla. Nyt tuntuu olevan samaa ilmassa. o_O Dpo11 käynnissä MIELESTÄNI, kp 25. VOISI periaatteessa olla kai vielä kiinnittymisvuotoa, tai sitten nyt vaan on oikeasti menkat alkamassa. Nää on toki nyt nää kahdet menkat heti olleet tämmöiset kun soi ajatuksen toiselle lapselle ja alkoi vähän tekemään asian eteen jotain.

Hei mitkä raskaustestit on teidän mielestä olleet parhaita ja pitäneet paikkansa?

Ovista en oo ikinä tikutellut. Onkos siihen jotain suosituksia?
 
Heippa, mitäs tänne kuuluu? Aika hiljasta taitaa olla. Mä en oo bongannu missään @Röllykkä , @Iltatähti83 enkä edes @miniminimini taidatte vaan olla jossain faceryhmässä? Olis kiva kuulla mitä kuuluu?

Entäs @kiurujen yö mikä tilanne? Toivottelen iK:in tervetulleeksi vaikka en täällä enää pyörikään. Sullahan toi voi olla jo kiinnitymisvuodosta johtuvaa vaaleanpunaista. Mulla ei kyl koskaan oo ollut mitään kiinnittymisvuotoa.

Raskaustesteissä kuulemma RFSU on surkea, antaa viivanpaikkoja (itellä ei kokemusta) mulla kaikki on näyttäneet negaa ku on ollu nega ja plussaa kun on ollut plussa. PC, apteekinoma, clearblue ja one step jne ihan ok. Ovista kai suositellaan testaileen jos sitä ei tunne/pongaa ite ja jos yrityskiertoja alkaa tulla paljon. Toivon teille onnea yritykseen =)

Mulla viikot lisääntyy, 8+3 ja huomenna eka neuvola. Saa nähä, toivottavasti kurkataan ultrallakin mikä tilanne. Onhan se jännää...oireita ei oikeestaan oo hirveesti. Toivottavasti kaikki on hyvin :love:
 
Täällä alettiin taas elättelemään toiveita, kun kierto venyikin yllättäen 27-päiväiseksi, muuta siihenpä jäi eli tänään kp1 ja yk 12 jos oon pysynyt laskuissa. Seuraavaksi ajattelin kokeilla vyöhyketerapiaa. Ehkä keholla nyt vain kestää palautua pillereistä jostain syystä kauan, niin jos sillä saisi tuettua normaalia hormonitoimintaa. Toisaalta ahdistaa aika paljon, pari kk vielä niin saan siirtyä tuonne yli vuoden yrittäneisiin :(

Kiva kun satiin vähän uusiakin tuulia tänne, tuntuu että plussa-aalto pyyhkäisi tsunamina keskustelun yli ja sitä myöten hiljeni :LOL:
 
@eppula -miten teidän ultra meni eilen? :)
Oon tosi pahoillani näin myöhäisestä vastauksesta! Iskiaskipu on äitynyt sietämättömäksi ja lisäksi olen nyt ollut tosi pahassa flunssassa, niin on kaikki jutut jääneet vähän retuperälle. Mutta nt-ultrassa oli siis kaikki hyvin! :) Melkein tunti siinä meni kun jouduttiin ultraamaan alakautta ja vauveli ei millään halunnut kääntyä suotuisaan asentoon. Jouduin yrittämään hyöppiä tuon kipeän iskiaksen kanssa, juomaan pillimehua jne, mutta täydellistä sivuprofiilia ei saatu. Niskaturvotus onnistuttiin onneksi lopulta mittaamaan. Pari kertaa olen vauvan nähnyt sen jälkeen ultralla jo neuvolassakin: tavallisella neuvolakäynnillä kun dopplerilla ei löydetty sydänääniä, ja lääkärineuvolassa. Raskauspahoinvointi on hellittänyt, ja vaikka olin vannonut että juhlin sen loppumista isosti (mun elämäni viimeinen raskauspahoinvointi!), niin en ole jaksanut kun tuo iskias on ollut niin hirmuisen kipeä ja invalidisoiva. Oon nyt saikulla ainakin heinäkuun loppuun asti ja toivon kovasti että vaiva kesän aikana paranisi, ettei menisi koko raskaus kivuissa ja ehtisi elää sitä hehkeää raskausvaihettakin.

Ihana on ollut lukea teidän kaikkien muiden kuulumisia! Tämä ketju tuntuu tosiaan niin kovin kodikkaalta, usein mietin mitä teille kuuluu vaikken olekaan saanut itse kirjoitettua.
 
iK
Kiitos suosituksista @Mininen85 ! Mä tänään jo testailinkin raskaustestejä kun olisi tiedossa vähän juhlaa.... vähäistä ruskeaa vuotoa pyyhkiessä on tullut yhä, ja itse oon ihan varma että kuukautiset alkaa, mutta yhdessä testissä oli HYVIN haalea viiva kun taas pregcheck ei mun mielestä näyttänyt mitään. Voi kääk. En usko raskautumiseen jostain syystä, toki ihana ystäväpoppoo näki kaikissa (jokusen tein ) testeissä viivaa. Minä kyllä en. Toki tuo vuotokin on takaraivossa...

Ai täällä on puhaltanut plussan tuulet! Toivottavasti jatkuu!:)
 

Yhteistyössä