<3 Maaliskuun muruset kesäkuussa <3

Me ei olla menossa varhaisultraan, koitan jaksaa odottaa sitä ns normia. Viimeksi kävin mutta se johtui siitä ku luultiin raskauden olevan paljon pidemmällä kui olikaan.

Merikki, mielenkiintoista nuo rintojen muutokset. Itellä jo huomaa kuinka tuntuu painavan kilon verran ku ottaa liivit pois ja nyt ollaan vasta ihan alussa. Apua . Nojoo.

Tänään alkoi kuukauden pituinen kesäloma, tulee kyllä niin tarpeeseen tän väsymyksen keskellä. Ja neuvolaan se kolme viikkoa, pitää keksiä paljon tekemistä


saraneito 5+1 (5+3)
 
Hei...erittäin varovaisesti tulin tänne kurkkimaan...
Tänään plussasin hetken mielijohteesta herkällä ja haamuplussa tuli. Rv 3+0. Seurailen siis täällä muiden touhuja samalla kun odotan viivan vahvistumista ja homman etenemistä noin muutenkin. Oireita on rintojen arkuus, pissatus ja kauhea unetus. Tämä on yk 1 keskenmenon jälkeen, eikä ole pidetty mitään kuukauden taukoa. Olen siis ihan pihalla kaikesta kiertooni liittyvästä, mutta näillä mennään.
 
Mäkin varovaisesti seurailen tätä palstaa. Reilu viikko sitten plussasin ja verikokeella tarkastettiin loppuviikosta.

Takana viime talvelta on keskeytynyt keskenmeno (ultrassa todettiin elottomuus rv10) ja sen jälkeen aloitetut lapsettomuushoidot. Ikää on 22 eli melko nuori olen ollut kokemaan nää kaikki.

Kkm oli sekä psyykkisesti että fyysisesti (tyhjennyksiä yritettiin useamminkin, mutta lopulta sit jouduttiin kaapimaan) rankka ja sen takia odotukset eivät tämän raskauden suhteen ole korkealla, vaan lähinnä sitä suojelee itseään pettymyksiltä.

Ilmoittaudun jossain vaiheessa Face-ryhmään, sillä datailen puhelimella ja se on helpompaa Facessa kun täällä :)

Onnea meille kaikille plussanneille ja toivon joka ainoalle teille (kuten myös itselleni), että vaavi pysyis mukana loppuun saakka kaikista peloista huolimatta!:)
 
Tervetuloa mukaan uusille plussanneille <3

Onko kellään muulla kauheaa turvotusta jo nyt? Itse jouduin siirtymään mammapöksyihin, kun tavalliset housut putistivat aivan julmetustu!

Tosiaan tervetuloa myös juttelemaan fb-ryhmään - liittymiseksi voi laittaa minulle yksityisviestillä oman nimensä, niin lisään ensin kaveriksi (salainen ryhmä vaatii tämän) ja sen jälkeen mukaan itse ryhmään :)
 
Lauantaina plussailtu, esikoinen tulossa ja laskujen mukaan laskettuaika 2.3. Raskaus ihan ylläri (söin minipillereitä, tosin vähän liian huolimattomasti), mutta näillä mennään! Testiä aloin tekemään, kipeiden vihlaisukipujen(?) takia, joita tuli varsinkin reippaasti kävellessä jne. Huomenna ois tarkoitus soitella neuvolaan :)
Marinaa 4+6
 
Minulla on lievää turvotusta, huomaisin sen varmaan paremmin jos käyttäisin tiukkoja farkkuja tms. mutta käytän yleensä legginssejä niiden mukavuuden takia, niin ne joustaa mukavasti muutenkin :)

Jomotusta alavatsassa on kyllä joka päivä, välillä enemmän, välillä vähemmän. Ja peilistä katsottaessa pienen pieni kumpu :)
 
Olin myös vähän kahden vaiheilla että menenkö ultraan vai en, koska kyllähän se maksa... Ja kuitenkin vähän "turhasta". Mutta tulin siihen tulokseen etten todellakaan pysty odottamaan niin kauaa, mun on pakko saada tietää onko kaikki hyvin :D

Mulla ei kyllä turvotusta ole minkäänlaista, eikä tissitkään tunnu mitenkään kipeiltä vaikka miten puristaa :D Jotenkin ehkä kaipaisin enemmän oireita, että tän oikeesti tajuaisin!

Suurin "oireista" on väsymys, ja sen mukana tuoma totaalinen rytmin sekottuminen. Eilenkin nukahdin klo 19 mikä tarkotti sitten sitä että kukuin puoli yötä hereillä... Klo 4 sitten en jaksanu enää pyöriä ja laitoin leffan pyörimään. Ja nyt olenkin jo töissä :LOL:
 
Me ei mennä varhaisultraan. On sen verran hintavaa ja rahoille löytyy varmasti muuta käyttöä. Ekan kohdalla varhaisultrassa käytiin ja silloin en olisi malttanut odotella ekaan ultraan asti, nyt jotenkin levollisemmalla mielellä.

Oireita ei juurikaan ole, vielä! Tai mitä nyt syödä voisi koko ajan. :unsure:

Sitten ehdotus. Kun aloitetaan heinäkuun ketju, niin olisiko selkeämpää laittaa listaus samaan tyyliin kuin muillakin? Eli näin:

1.3.
Esimerkki/ 20v./ 1.lapsi / Tays

2.3.
Esimerkki/ 25v./2.lapsi / jorvi
Esimerkki / 24v. / 1.lapsi / tays

Itsestä ainakin tuntuisi helpommalta seurattavalta. Voin itsekin nuo naputella ja aloittaa uudern ketjun, jos minea_ ei ehdi (tsemppiä vaikeaan tilanteeseen!). Tai voihan uuden kuun aina kuka tahansa aloittaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan uusille plussanneille <3

Onko kellään muulla kauheaa turvotusta jo nyt? Itse jouduin siirtymään mammapöksyihin, kun tavalliset housut putistivat aivan julmetustu!

Tosiaan tervetuloa myös juttelemaan fb-ryhmään - liittymiseksi voi laittaa minulle yksityisviestillä oman nimensä, niin lisään ensin kaveriksi (salainen ryhmä vaatii tämän) ja sen jälkeen mukaan itse ryhmään :)
Mimi laitan yv:tä :) turvotusta täälläkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mimi_*
Heipsan vajaa pari vk si tuli hailee plussa ja kait sitä uskaltaa jo uskoo et oon raskaana (taas)Omien laskujen mukaan la on vissiin 24.3. Oon 40v 4 lapsen äiti. Aiemmasta liitosta muksut jo isoja 18, 15 ja 10v.Nykysen miehen kanssa meillä on ihanainen hymypoika joka synty 16.1.2015 Haluttiin antaa raskaudelle vielä mahdollisuus ja aika äkkiä se si tärppäskin imetyksestä huolimatta Fb ryhmään tahtoisin kovasti messiin kun puhelimella tässä nytkin kirjottelen ja viimeraskaudessa fb ryhmästä tuli todella rakas ja on sitä vieläkin nyt kun seuraillaan vauvojen kehitystä
 

Yhteistyössä