3 (puolikasta) haamua ja 2 negaa, mitä ihmettä?!

Menkat tulee 2-3kk välein kun syön e-pillereitä aina useamman liuskan putkeen. Muistin kuitenkin että unohdin n. 2-3 viikkoa sitten e-pillerin ja olin harrastanut seksiä samana päivänä. Eli raskaus olisi mahdollinen.

Oireita on ollut mm. etova olo, nyt 3 päivää kestävä aamuinen vuoto, ei ehdi pikkuhousuihin asti, mutta pyyhkiessä paperiin tulee punaista, alaselkäkipua, turvotusta, aivastelua, tukkoisuutta ja närästystä ilmentynyt myös.

Noh, mennään asiaan! Eli olen tehnyt yhteensä 5 rfsu raskaustestiä. 2 herkkyydeltään 10 ja 3 herkkyydeltään 25. Molemmat 10 oli selvästi puhtaita negatiivisia, toinen aamupissasta ja toinen keskellä päivää. Kolme 25 herkkyistä liuskaa on antanut puolikkaan haamun n. 15min jälkeen. Eli testiajan sisällä. Ja nimenomaan puolikkaan, viiva ei ole kokonainen. Tavallaan alareunasta lähtee nousemaan (jos liuskaa pitää oikeassa kädessä vaakatasossa) ja puolessa välin liuskaa viiva loppuu. Punertavaa väriä on ollut, ja negatiivisissa ei ole näkynyt mitään viivan paikkoja. Hämmentää suuresti nämä puolikkaat haamut, miten ne nyt pitäisi tulkita? Testit olen tehnyt parin päivän välein.
 

Yhteistyössä