4:n äitikö?

Hui! Tuossa yksi päivä jo avauduinkin tuolla Mitäs Nyt-puolella että tämä meidän nelonen vissiin tulee sitten vaikka väkisin. Sterilisaatio on tosiaan tehty viime keväänä ja toissa iltana plussasin, samoin tänään uudestaan eli uskottava se on. Pää on todella sekaisin. Opinnot ovat kesken, ei vakituista työpaikkaa opintojen takia ja talous muutenkin aika kurjalla jamalla. Enpäs tiedä mitä ajatella. Mutta joku sisälläni sanoo, että tässä on nyt joku suurempi tarkoitus koska olen viimeisen neljän vuoden aikana ollut 4 kertaa raskaana ehkäisystä ja jälkiehkäisystä huolimatta. Keskeyttänyt olen kahdesti juuri tämän elämäntilanteen vuoksi ja kerran olen saanut keskenmenon. Sterilisaatioon olen pyytänyt päästä jo edellisen muksun jälkeen vuonna 2008, mutta sain ajan vasta viime keväänä. Mutta eipä näköjään sekään estänyt tätä raskautta. Lääkäriaika on ens viikon pe, jolloin ultrataan ja sitten olen varmaan viisaampi...

Mutta ei mulla mitään tähellistä ollu, kunhan taas purin ajatuksiani ja tilannettani. Onko paikalla ketään jolla olisi sterilisaatio pettänyt?
 

Yhteistyössä