4-vuotiaan pääkipu

4-vuotiaalla pojallani on ollut pääkipuilua parina kesänä. Silloin tämö on ollut melkein päivittäistä ja välillä pahempaa mikä haittaa normaalia toimintaa ja välillä lievempää. Pääkipuja ei ole ollut kun todella harvoin muuten kuin kesällä. Paitsi nyt. Hänen pääkipuilu alkoi kolme viikkoa sitten ja on ollut ihan joka päivä kipeä. Muutamana päivänä ollut erittäin kovaa särkyä, mihin ei panadol auta mitään. Buranaa olen antanut,siitä hiukan helpotusta on ollut. Nyt on tullut myös tärähdyskipua. Eli jos kaatuu esim luistimilla tai pulkkamäessä alkaa päänsärky.
Nyt parina päivänä on ollut myös huimausta (koputan puuta,tänä aamuna ei ole ollut ). Poika on ihan selkeästi väsyneempi kuin normaalisti.
Olemme käyneet neurologilla kesäpääkivuista ja syksyllä hänen päänsä kuvattiin. Siitä ei löytynyt mitään pääkipua selittävää,mutta kirkastumaa kylläkin löyty jonka takia on uusinta kuvaus keväällä. Eilen kävimme kyllä päivystyksessä,mistä laitettiin kiireellinen lähete neurologille taas.
Onko kellään ollut vastaavaa?
 
Nyt poika pääsee uusinta magneettikuvaan. Neurologi soitteli eilen. Edelleen pääkivut jatkuvat päivittäin ja ilmeisesti lievää huimausta on useasti. Ja jos olen pojan puheet oikein käsittänyt niin välillä tulee myös lievää puutumista. Huolissaan olen,mutta onneksi poika jaksaa leikkiä ja olla ihana oma itsensä vaikka ei ihan koko ajan. Toivottavasti alkaisi jotain selviämään,koska tämä rajoittaa elämää. En ole uskaltanut joululoman jälkeen laittaa häntä kerhoonkaan.
 

Yhteistyössä