40+ so what!!! (vol 5.)

Tervetuloa siis kaikki yli nelikymppiset (joko fyysisesti tai henkisesti) vauvasta haaveilevat tai haaveilusta haaveilevat!!! Varoitus, jos vielä mietit, niin täällä se vauvakuume taatusti tarttuu! =)

Yritämme täällä kovasti kannustaa ja tsempata toisiamme tällä usein niin kovin pitkällä tiellä, ja tässä iässä huumori saa kukkia ja kaikenkarvaiset naiset (ja miksei miehetkin) ovat tervetulleita joukkoon! Niuhottaa täällä ei saa! Surut saa mieluusti tulla purkamaan, ja äkkiäkös me toisemme suosta nostamme. Pieniä iloja juhlimme yhdessä!

Ihanaa syksyä ihanille naisille!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp2/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp6/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp6/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp6/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp6/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp8/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp10/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)...............kp10/25-29........y.13v.........3.
Mahdotontako.............kp11/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp11/28-30.........yk9...........3.
Hemppaliina (46).......kp11/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
oivikki (41)..................kp12/23-27.........yk7...........1.
Päikki (40)..................kp15/?...............y.2v.........2.
mimmimamma (47)....kp15/28..............?.............4./1. yht.
Murmukka (43)...........kp16/28.............y.4v...........2.
Taikakuu (41).............kp18/27-32.........?.............2./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp19/28..............yk3...........1.
Inia (42).................kp19/26-30.......yk13....1.
ikiemo (45).................kp20/20-50........y?..........4.
Wiara (39)...................kp22/25............yk4..........1.
nillanilla (42)..............kp22/28-33........yk6.........1.
Sariella09 (43)............kp22/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp24/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46).........kp60/25-43........?............1.yht.
star-67 (42)................kp62/26-33(-39)...yk9.........3.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
gerpera (48)..........dpo7
Murmukka (43)..........dpo3
Tirlittan1968 (40)..........dpo2
mimmimamma (47)..........dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010






Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
LISTAN PÄIVITYSOHJEET:

- hae edellinen lista, ja valitse LAINAA
- poista viestin alusta ja lopusta [ quote="Inia" ] ja [ /quote ] (tai kenen nimmari tuossa nyt onkaan)
- tee muutokset: lisää kiertopäivät, uuden kierron aloittajille muuta yk, lisää rktt-läisten päivät (eli jos muokkaat edellisen päivän listaa, lisäät kuhunkin 1 päivän, jne.)
- voit vaihtaa välillä kuvia!

-uuden henkilön lisääminen:
* klikkaa ko. henkilön nimmaria viestin vierestä hiiren OIKEALLA näppäimellä
* saat näkyviin laatikon, josta valitset "properties" tai "ominaisuudet"
* näyttää uuden laatikon, josta löydät kohdan "address" -> kopioi tämä pätkä listalle, lisää alkuun [ url= ] ja loppuun ] nimimerkki [ /url]
* HUOM, nuo hakasulkeiden sisukset ilman välejä!

esim. mun litania näyttää tältä (paitsi noita välejä ei oikeasti ole)
[ url=http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-8c8543e6-fafe-43d1-94b8-
6f33c0da705a]Inia[ /url]


LISTAN PÄIVITTÄJÄT

Solakka Silakka (ma + ti)
oivikki (ke)
Terry (to + pe)
Inia (la)
Wiara (su)
 
Voi kun mie niin mieluusti päivittelisin kun osaisin!! :/ ..pitänee nyt ajan kanssa ihan katsoa onnistuisiko :) ..

((muoks)) kokeilin Inia siun ohjeilla ja miulla ei tule tuota "properties" juttua näkyviin olleskaan :(
 
http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-1d2f2193-f6ec-4ffe-a7a6-8a683e2a205d
ja tässä se on jos onnistuu. Minulla suomenkielinen versio ja minulla lukee ominaisuudet.

tsekataan, mitä tästä tulee, kun lisää tuon inian reseptin

eli once more mur-mur

eli tosi nastaa...opin jotain uutta tänään.:)

Ei muuten ollut helppoa uuden lisääminen.

Ne inian välilyönnit tuossa ennen _url alussa ja ennen _/url lopussa johtuu siitä että kone muuten lukee tuon suoraan viitteenä, eikä sitä silloin pysty copy pasteamaan inian viestiä. Kannatta kokeila tuntee itsensä suoranaisesti nörtiksi.

Kopioi tämä:
[_url=http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-1d2f2193-f6ec-4ffe-a7a6-8a683e2a205d]mur-mur[_/url]

eli siitä kopioimaan ja ne alaviivat poistatte ennen url ja /url lopussa niin mur-mur on liittämisen jälkeen vastauksena tuohon kryptiseen viestiin eli linkki mur-murin profiiliin.

Kiitos inialle vaivannäöstä pinon ylläpidonsuhteen. :flower: :flower: ja muuten aivan osuva avausteksti...juuri tällainen pino tämä on. Niin ettei ikäloputkaan tästä pääse lähtemään. Seura parhain mahdollinen. Kiitos kaunis kaikille vierelläkulkijoille.
Tervetuloa uuudet mukaan, että tämä typpi pikkuhiljaa hiljenisi.

Tsemppihalit tädin yllättämille ja mur-mur elämä on life:ia ja kaikesta pääse yli. Joulukuuko oli se sinun kuukausi? :) Kysyit koska tuo fsh mitattu niin kyllä se kp 3 oli. Nyt ei vuoteen mitattu mutta en kauheasti sille kumarra koska noin hyvillä tuloksilla olisi jo vaavi pitännyt olla.
Miehellä on kyllä vaikeuksia tällä hetkellä, kun hänen 3 kaverilla on nyt samanaikaisesti pieniä vaaveja syntynyt kuukauden sisällä.......
Mutta heilläpä nuoria vaimoja eikä tällaista ikäloppua ja valmiiksi tervahautaan pistettyä naista. Joten ehkä se miestä rassaa .)


Kiitos flunssan ohittamis- ja voittamisonnitteluihin. Vielä heikottaa mutta pikku hiljaa tämä tästä tasoittuu. On muuten ovista hyödynnetty että voisi olla rktt kerrankin ja dpo 1. Huomenna tuo dpo 2. Kehtaanko vaivata sinua Inia :) kun kerran viimeisiä viedään.

mimmimamma

 
Miulla myös suomenkielinen ja taisin saada onnistumaan =) ..mie olen vain noiden lukujen kanssa ihan ÖÖÖÖÖÖ:whistle:..mutta koetan joku kerta:) ..

((muoks))
mie niin kärsimätön ja hermostun jos ei heti onnaa mutta koetan, koetan:p..

Jeps, Joulukuuhan se oli "ennustaja Ellin" mukaan(vaavin la 9.9-2010) ja astrologi tuumasi, että "lasten huoneessa" myös jotain ylläriä/ratkaisevaa saattaisi olla loppuvuodesta, kuten parisuhteessakin..uskaltaako edes toivoa enää..

Kyllähän mie tiedän, että se tästä taas menee "omalla painollaan"..mutta tyydynkö siihen sitten?.. :|..en osaa vielä itsekkään arvata..

Onnittelut Oilin bongaamisesta mimmimamma ja kiva kun tulet rktt-listalle, peukutan siulle + puolesta:wave:

Niin, eihän ne nuo luvut pelkästään kerro mitään, antavat vain "viitteitä"..niihin vain niin helppo takertua jos hyviltä näyttävät..

Miulla on kyllä niin äklö olo ollunna iltasella, että taitaa joku vattapöpö iskeä, poikanenkin flunssassa ja lämpöä pikkasen illasta.. :/

Kauniita unihia kaikille!!


mur-mur
 
en puhunnut tyytymisestä, vaan tunteesta. Uskon ja koen, että teidän juttunne, vaikka mykkäkoulua välillä on ja tunteiden riehuntaa, niin tämä kertoo pelkästään sielujen sympaatiasta. Hiljaisesta keskustelusta, joka on tasapainoista teidän syvien sisäisten kokemusten välityksellä, joista muut eivät ymmärrä mitään. Tunnet miehesi ja hän tuntee sinut. Lapsi on valmis tällaiseen parisuhteseen, kunhan osoitat omaa arvostusta, rakkautta ja uskollisuutta miesköriläiselle, joka välillä saattaa heittäytyy hankalaksi. Jos uskot joulukuun tuotokseen, se tuokoon sinulle sen, minkä sinun ostokset enteilee.

'Luota ja kerran vielä luota` tunteeseen ja intuutioon. Usko tulevaisuuteen vaavin kanssa 130 %. Silloin sinulle joulukuussa annetaan. Kylvää tämä luottamus myös miehellesi. Minä uskon sinun vaavi projektin tulokseen ja varsinkin tuohon joulukuulle ajoitettuna :)

" Together we are strong in our attractions and dedications for something new."

HUOM! Olet itse vastuussa siitä mitä toivot elämääsi ja jos pyytettömästi toivot, saat sen minkä ansaitset ja sinulle on elämässäsi tarkoitettu.


toivotaan että oli kepeää lukemista...eikä liian hard core:ia

Nyt menen nukkumaan, tuo oma mies kuorsaa sikeästi tuossa vieressä. Oma ihana nukkuma possuseni. Taidan käpertyä kainaloon. Hyvää yötä ja hyvää huomista kaikille.

mimmimamma
 
Hei mimmimamma tuo->"..mutta tyydynkö siihen sitten?.. en osaa vielä itsekkään arvata"..oli vain minun omaa mietiskelyäni! ..kaunis kiitos sanoistasi:)..

En ole varma meidän suhteen "harmoniasta" ja onko millainen tuo tulevaisuus..mies on hieman ehkä välistä alakynnessä miun kanssa, olen vahvaluonteinen ja "jyrään" helposti alle jäävät..mutta myös uskollinen, empaattinen, antelias, auttavainen ja herkkävaistoinen kumppani..ja todella vahvasti oman pesueen puolella oleva jellona emonen
..välistä ärjyn ja sitten taas kehrään-sitä mies ei ole pitkilleen kai kuullutkaan;)


Kyllä mie koetan suht luottavainen olla meidän tulevaisuuden suhteen-miun ja miehen..ja pienen tulemiseen meitin elämään uskonkin vahvasti!!:heart:..välistä kyllä usko horjuu, mutta vahvistuu taas=)


mur-mur

..nati, nati!!..
..POMPS PUMPS, pieni pomppii mamin masun päällä..
 
Heipsan kaikille! Että uusi ketju jo täällä kasvamassa :) . Niin aktiivista taas ollut kirjoittelu täällä.

Paljon ootte kirjoittaneet parisuhteesta. On ollut mielenkiintoista luettavaa. EIkö kaikissa suhteissa ole ne ylä- ja alamäkensä? Ja tällaisessa tilanteessa, jossa vauvaa haluaa, mutta sitä ei sitten heti kuulukaan, on parisuhde taatusti koetuksella. Kenelle sitä sydäntään ja pettymystään purkaa, jollei kumppanille? Ehkä sitä pahaa oloa ei vain osaa sanoittaa ja yhdistää aina tähän vauvatouhuun. Kyllähän se mahdollisuus välillä räiskyä kai osittain kertoo siitäkin, että kokee suhteen turvalliseksi, tietää, että se kestää toisinaan omaa pahaa oloa ja tunteiden tuuletusta. Mutta toisaalta tärkeää lienee oppia ne omat tunnepurkaukset tuomaan suhteeseen niin, ettei toista loukkaa tietoisesti. Enkä siis sano, että näin olisi kukaan toiminutkaan. Nuo parisuhdeviikonloput on varmaan tosi hyvä juttu. Mur-mur hienoa, että sä uskot suhteeseen kaikesta huolimatta. Elä anna periksi.

Nyt saatte sitten taas ihmetellä, että miksi se Leena siinä suhteessaan on, kunnioittaisi itseään ja kävelisi pois: mies on työmatkalla - ehkä - ja todennäköisesti ei ole siellä ihan yksin. Sitä en tiedä, kuka on mukana vai onko paikan päällä joku ulkom. kollega. Mukana kun saattaa olla joko ex-vaimo - KYLLÄ!- tai joku muu. Kirjoittelin miehelle nätin tekstarin, jossa kuitenkin sanoin, että nää toiset naiset on mulle vaikeita sulattaa ja mies kommentoi, että kyllä mä taas tuun sun luokse ja ens viikolla ollaan sitten me yhdessä... Ja tätä kuviota ja sen tuottamaa pahaa oloa ei juuri voi jakaa kenenkään kanssa, koska itsehän olen tilanteen valinnut ja miehelle kiukuttelu aiheuttaisi vain sen, että hän kävelee pois. Kärsin tän vauvahaaveen takia niin paljon. Tiedän, voisin valita toisinkin, mutta en osaa. Toivon vaan sitä plussaa, jotta tilanne ratkeaisi suuntaan tai toiseen.

Asiasta toiseen, mulla lienee kiertopäivä 6 ja jo on kovia tuntemuksia muniksissa. Onko muilla näin aikaisin ja onko tää ihan normaalia, että on näin aikaisin?

Yritän kehittää päivän täyteen ohjelmaa, jotta en kirjoittaisi miehelle kaiken katkaisevaa v....maista viestiä tai mitään muutakaan viestiä. Että saisin muuta ajateltavaa. Ehkä leffaan illalla...

Oon niin - ollut jo pitkään - pohjilla tän kuvion kanssa, etten oikein osaa nyt keskittyä kuin itseeni. Pahoittelut siitä. Mutta hellikää ja hoivatkaa te miehiänne ja toivottavasti saatte hoivaa ja hellyyttä myös heiltä. Oli ihana lukea, että sitä rakkautta on monen suhteessa. Rakkaus ei siis ole kokonaan kuollut. Se on ihanaa! Ja ehkä se muakin jossain väijyyy :)
 
Tirlittan1968
Leena65 en mä ainakaan ihmettele miksi "roikut" suhteessa kun vauvahaaveet sullakin elävät ja sitä sopivaa kumppania ei enään ehdi löytämään ennen biologisen kellon hyytymistä. Mulla sama tilanne kuin sulla että sitä oikeaa ei ole löytynyt ja lasta vielä toivon niin on otettava välillä sitä mitä tarjotaan-vaikkei se itselle hyvää tekisikään.
Voimia toivon sulle kovasti!
Kovasti olette kirjoitelleet enkä aina ihan pysy perässä- ehkä nyt viikonloppuna on aikaa oikein paneutua kirjoituksiin. Kovasti on täti tullut kylään ja toivon vaan jaksamista uuteen yritykseen.
 
Ihanan paljon tekstiä, mutta kun aikaa on niin vähän. Nytkin kylässä isovanhemmat ja vain hetkeksi kehtaan tulla netin ääreen istumaan, sillä niin harvoin tavataan ja päästään nenäkkäin juttelemaan.

Sen kyllä nyt olen huomannut, että minulla on ollut ihan väärän väriset pöksyt aina jalassa. Mutta toisaalta mihin näissä vauvahaaveissa pöksyjä tarvitaan????

Käväisin keskiviikkona aukiolotutkimuksissa ja ihan auki ollaan. Sain myös verikokeiden tulokset, niiltä osin kuin olivat valmiina. Kaikki ok, lääkärin mukaan. FSH:kin oli 6 ja siitä olin ihan tyytyväinen. Myös kilppariarvot olivat raja-arvojen rajoissa. TSH 3.3 ja T4V 12, eikä lääkäri tähän kiinnitänyt mitään huomiota. Sitten kuitenkin kun vähän surffailin, niin luin että vauvahaaveissa TSH pitäisi olla alle 2. Jäi kyllä kovasti mietityttämään. Pitää kyselllä reilun viikon päästä gyneltä uudestaan, kun soittelen vasta-ainetuloksia. Millaisia arvoja teillä on kilpparikokeissa tullut?

Munikset toimi oikein virkeästi, oikealla oli yksi ja vasemmalla kaksi munasolua suurentunut. Tn. vasen ottaa johtofollin paikan.

Parisuhteista sen verran, että vaikeita asioita on. Ja omat mielialat muuttuvat laidasta toiseen, välillä tekisi mieli laittaa koko ukko kierrätykseen ja välillä taas ihmettelee, että mistä moiset mietteet edes päähän juolahtaa.

Nyt pitää mennä
 
Leena65 Mie kun niin pitkään yksinäni elelin, on tämä "parisuhteessa" olo ja elo vaikiaa..edellisen suhteen pettymykset ja luottamuspula kummittelee vielä siellä taustalla..mutta yritän kuitenkin tämän suhteen saada toimimaan ja teen sen eteen työtä omalta osaltani. Tarvitaanhan siihen toki tuo toinenkin puolisko, kun tietäiskin mitä hänen päässään liikkuu??
..aika näyttää sitten mikä lopputulos.

En osaa kuin kuvitella millaiselta sinusta tuntuu ja hurjasti jaksuja laitan:hug:!!..jouduthan nöyrtymään miehen pillin mukaan vähän askeltamaan ja juuri tuon vaavi haaveen takia..ymmärsin, että siulla on tunteita häntä kohden?.. mikä tekee tilanteen vaikiaksi jos toinen ei tunne aivan samoin..

Mie en jaksaisi..sie olet rohkea ja vahva kun uskallat!!..toivon kovasti, että sinä saat mitä toivot-sen pienen pikkaraisen:heart:!!!


Mie täällä ulkosalla kukkasia hoitelein, osan laittelin jo roskihin, mutta Marketat vain jaksaa vielä kukkia-nuppujakin on paljon:flower: Aurinko paistaa mahtavasti ja lämmittääkin vielä, olo on eiliseen verrattuna jo parempi =)
Mies läksi pupu metsälle ja miettinee siellä syntyjä syviä-kait ;)..

Terry64 hyvät tulokset siulla kokeista!!
Plussapölyä sille suunnalle laittelen!!..ja tosiaan, eihän me pöksyt jalassa niitä vaaveja saadakkaan..




Mie nyt lähden vielä nauttimaan kaunihista kelistä kaffe kupposen kera ja laittelen teille muillekin noita lämmittäviä sätehiä!!!


mur-mur
 
Terry64 miulle lääkäri mainitsi kilppariarvoksi 14..onko se sitten tuo T4V??..muuta hän ei maininnut..tai siitä hänen mutinastaan ei juurikaan sanut selvää, saisi juutas opetella puhumaan selkeästi..:kieh:
 
Mur-mur, kyllä se 14 varmaan oli T4V, jonka normaaliarvojen rajat on 10-21, kun taas TSH:n rajat on 0,3 - 4,5. Mikäli ymmärrän oikein lukemiani sivuja, niin vajaatoiminnassa TSH-arvo on korkealla ja T4V-arvo matalalla. Minä huitelen kummassakin näissä lähellä raja-arvoja. Siksi jäi mietityttämään, että vaikuttaako raskautumiseen.
Lekuri kovasti kehui arvoja ja sanoi, että monella nuoremmallakin on "huonompi" tilanne, mutta mulle on ihan sama mitä arvot on, jos kerran raskautta ei näy. Pari kiertoa kehotti yrittämään rassatuilla torvilla, mutta sitten voisi saada jotain apua, jos vain simpat on ensin tutkittu. Mutta tämä sitten onkin se vaikea asia, kun mies ei halua. Ja kun parisuhteessa on kaksi ihmistä, niin minä en voi tätä asiaa hänen puolestaan päättää, vaikka mielestäni minulla olisi siihen "oikeus" :)

Leenan tilanteesta piti sanomani, että rankkaa varmasti on. Ja toivon sinulle seesteistä päätöstä oli se sitten suuntaan tai toiseen. Ihan ulkopuolisena toivon kuitenkin, ettet liikaa laita "toivoa" vauvaan eli jos niin onnellisesti kävisi, että vauva syntyisi, ei se kuitenkaan miestä sen enempää sinuun sitoisi. Sorry, suorasanaisuuteni, vaikka varmaan tämän tilanteen ilman näitäkin sanoja tiedostat. Vauvahaave sinänsä on niin voimakas tunne, että se kyllä saa ihmisen tekemään melkein mitä tahansa, jos tunteelle antaa vallan. Mutta ainahan sitä sanotaan, että vauva ei huonoa parisuhdetta pelasta, vaan on enemmänkin "rasite" sille. Nyt kun avasin sanaisen arkkuni, sanon vielä, että ajatteles tilannetta, että tämä mies löytääkin naisen, jonka kanssa muuttaa yhteen/avioituu ja sitten he yhdessä hoitavat tätä sinun vauvaasi. Pystytkö sellaisen tilanteen hanskaamaan? Hui, nyt kyllä kirjoitin varmaan liian suoraan...
 
Oi kiitos, kiitos Inialle uudesta hienosta pinosta :flower: :flower:
Täällä kelpaa taas pulista :D

Ihanasti aurinko paistelee ja mielialaa nostaa näistä syksyn pikkasen haikeista tunnelmista. En ole mitenkään syksyihminen...talvi menee jotenkin horroksessa ja keväällä sitten herään talviunestani ja alan taas elämään täysillä kierroksilla =)

Terry, mulla oli TSH jotain 2,5 paikkeilla ja tuota toista kilppariarvoa en muista. Itse olen ollut siitä hiukan huolissaan kun äidilläkin on kilpparin vajaatoimintaa ja minä myös olen jostain lukemut et raskautumisen kannalta pitäs olla alle kahden...mutta ei lääkäri siihen mitenkään tarttunut :ashamed:

Minä olen täällä hihitellyt teidän oransseislle pikkareille...löytyy sellaiset nimittäin minultakin, mutta kun ovat sporttisemmat sloggit eli erittäinkin kuuluisat seksintappajat niin taitaa olla parempi jättää ne kokonaan pois :LOL:

Toivottavasti Mur-murin ukkokulta saa pupumetsältä virikkeitä ja kotiin tullessaan haluaa kovasti hellitellä ja harrastaa pupuleikkejä armaan vaimokkeen kanssa :p

Minun mieheni on kans lutunen perusjörrikkä...välillä täydellinen mies ja välillä sitten jotain ihan muuta. On tuo miesrotu jotenkin kummasti luonnon muovaama kun hänen luonteensa ja ominaisuutensa seuraa minun kuukautiskiertoani eli oviksen aikoihin on ihan unelmien prinssi mut sitten tädin tuloa kohden aivan PILAANTUU :eek: No nyt se on kovasti taas komistumaan päin :LOL:

Hurrrrrrjasti plussatuulia kaikille ++++++ :whistle:

Pinkkis
 
Pinkki69:ä peesaan..oviksen aikoihin on ihan unelmien prinssi mut sitten tädin tuloa kohden aivan PILAANTUU"!! Juu, näin on!!!:D

Kylläpä se meillekin sopu löytynee, jahka aikaa menee..jäi vain niin ittiäni kaivelemaan se, ettei mies miun kanssa enää haluaisikaan lasta kun olen hänestä(sillä hetkellä )ihan Hullu!!..hulluuttakin niin monenlaista :whistle: ;)..saatanhan mie syntymähullu hieman ollakin.. :D..mutta vakavasti, kyllä vähän satutti ja hän käytti tätä aseena kun tiesi sen minuun sattuvan:ashamed:
..mie jään aina näitä miettimään liiaksi, mitä on suutuspäissään mies miulle sanonut-ja sanookin vahvasti monasti..olen itse nimittäin oppinut "elämän koulussa", että pientä harkintaa jo osaan käyttää, mitä suustani suollan-vihaisenakin!

mur-mur
 
Terry64 oot saanut tosi hyviä tuloksia (ilmeisesti). Ihanaa! Kävin vähän netissä lukemassa noista arvoista. Ja lääkäriltäkin oot saanut positiivista palautetta. Mulle tulee noi testitulokset muistaakseni keskiviikkona. Jännään jo, olin ennen testejä nukkunut 4-5 tuntia/yö useian yön ajan ja labratäti ilmoittikin heti, että valvominen ja stressi voivat vaikuttaa tuloksiin epäsuotuisasti. Saas nähdä sitten :)

Ja Terry, mä en oikeasti pahastu lainkaan. Musta on parempi sanoa ja kuulla asioita suoraan. Hymistely ja katteeton kannustus on ärsyttävää. Joo, olen miettinyt sitäkin, että lasta sitten hoitaisi todnäk miehen joku toinen ihastus. Yritän niin kovin päästä tunnetasolla irti ja keskittyä vauvaan. Vaikeaahan se on, mutta aion yrittää max 6kk ja sitten lopettaa, jollei tärppää. Ja parisuhdetta en ainakaan tietoisesti yritä tällä tavalla - raskautumalla -saada aikaiseksi. Eli miellän itseni sinkkuyrittäjäksi... Lipeän kyllä välillä tuosta päätöksestä itsekin :LOL: En malttanut olla tekstaamatta miehelle. Kysyin pystyisikö hän edes tämän vauvaprojektin ajan olemaan ilman toisia naisia/naista. Muutaman tunnin päästä tuli sitten vastaus: "Yritän parhaani." :LOL: Ei tosin silloin naurattanut. Yritän nyt jättää nää suhdekuviot tän palstan ulkopuolelle ja keskittyä tähän biologiaan :)
Ihan mielettömästi kiitokset teille, kun olette tukeneet, tivanneet. On tuntunut hyvältä.

Aloitan jo ovistestailun huomenna... Entäs mur-mur, SS, Pinkki, Ämy ja muut pian ovuloivat, minä kierron päivänä te alatte testailun?
 
Leena, mäkin sulle vielä haluaisin omia ajatuksiani kirjoittaa... Eli raskastahan tuo tuollainen on, kun sinulla vissiin enemmän tunteita kuin miehellä. Mutta kuten jo sanottiin, kyllä sen vauvahaaveen toteutukseen kelpaa mies kuin mies, ainakin melkein. Toivon että osaisitkin ottaa tuon miehen vain simppojen luovuttajana tässä tilanteessa (kun ei ole aikaa löytää uutta), ja muuten pitäisit itsestäsi hyvää huolta. Eli menisit ja tekisit etkä jäisi haikailemaan perään. Kävisit jopa treffeillä muiden kanssa! Niin että se tunnepuoli olisi jotenkin tasaväkinen molemmilla. Sanon näitä vain omista kokemuksistani, kun kaikenlaiseen menijään olen ollut ihastunut. Harmittaa vähän kun välillä olen tunteillani pitkäänkin roikkunut toivottomassa tapauksessa - eli nekin vuodet menneet hukkaan uuden miehen löytämisen suhteen! Niin, ja voihan sitten käydä näinkin että uusi mies on suht pian valmis vauvayrityksiin ;)
 
LEENA65, minä myös omalta osaltani toivotan kovasti jaksamisia. Kuulostaa todella rankalta! En kyllä itsekkään lähtis enään tässä iässä vaihtamaan miestä ennen kuin lapsi sätkis pinnasängyssä. Sen verran kova hinku lapselle on. Toivon koko sydämestäni, että raskaudut pian ja saat tuon suhdekuvion oikeille raiteille!
Jos mä olen mies ensi elämässä ja sinä vielä nainen, niin lupaan deittailla sun kanssa. Ja jos mä olen mies, niin aion olla myös ihan mielettömän komea ja rikas. Tämän elämän juttujen vuoksi kuulostaa siltä, että sun miehestä tulee ensi elämässä sika. Näin ollen meillä on siis herkullista rosvopaistia tiedossa ensi elämässä. Lurps :p

Mutta oikeesti, mun mielestä on mielenkiintoista lukea sun parisuhdekiemuroita. Älä pliis lopeta.

INIA, mä voisin lupautua yhtenä päivänä viikossa päivityshommaan sillä varauksella, että mies joutuu välillä ottamaan meidän kannettavan työmatkoillensa mukaan. Silloin en pääse nettiin kuin tuurilla jossain kyläpaikassa. Ja tietysti jos se päivityshomma vaan aukiaa mulle.
 
Kiitokset Inialle minunkin puolestani listan päivityksestä. Voisinhan minäkin ottaa päivitysvuoron, sillä onhan se kohtuutonta yhdelle sälyttää koko juttua.
Ei kait pino kaadu, jos joskus jää päivä väliin päivityksissä, sillä minulla ainakin on säännöllisen epäsäännöllinen työ, jolloin välistä tulee pakostakin pitempiä nettipimentojaksoja.

Kiitos TSH-kommentista, Pinkki. PItää tosiaan ottaa puheeksi asia lekurin kanssa soittaessani muita tuloksia.

Nyt pitää lähteä saunomaan...



 
Miekin kiittelen osaltani päivittäjiä, Inia&SS hienon työn aina teette kun pidätte meidät ajantasalla omista kiertopäivistämme:D..mie en mene ihan varmaksi vielä lupamaan tuota päivitystä, kokeilin ja ei ihan ole läpihuutojuttu kuiteskaan-mutta ei varmasti mahdotonta minunkaan opetella/kokeilla;)

Tulipas nyt vähän syöpöteltyä tänään, herkkujakin-RÖYH:p..välillä vaan pakko antaa mennä..nyt sitten on vähän paha olo :x ..meni salmiakkia, hieman sipsejä, pikku pizza..oikeat syöpöttelijäiset!!..miehän olen tunne syöppö ja sitten heti ittiäni lohdutan ruoalla kun on paha mieli..vaan eipähän tuo ole maailmanloppu laisinkaan, huomenna sitten taas normi evästä vain =)


Kauniita unia ja oman kullan kuvia:heart:..ken se sitten onkaan..

mur-mur
 
Sunnuntaiaamua :)
Ihana pakkasaamu ja taivaanrannassa punaista.
Kauhiasti olette kirjoittelleet jo tänne uuteen ketjuun :D
Minulta myös kiitos päivittäjille.
Terry kiva kun paikat auki ja arvot kohallaan:).

Kilppariarvoista viitearvot riippuu siitä millä kokeella ne tehdään, raja-arvot voi heittää suuntaan tai toiseen. Itsellä kilpirauhasen vajaatoiminta T4 oli jotain 22 viimeksi, lääkettä vähennettiin ettei mene liikapuolelle. TSH voi olla joissain viitearvoissa jopa 5. Kilpirauhasen vajaatoimintaan kuuluu niin paljon sivuoireita ennenkuin kunnolla puhkeaa. Nim. kaikki vaivat mitä kirjoista löytyy. Vauvelin saamiseksi arvot on tosiaan oltava kunnossa. Lukenut olen myös siiitä jostakin.

Työpäivä kutsuu :wave:
 
Mietin täällä vaan että missä vaiheessa ovis olisi ulossa....?
Kuka on jo aloittanut testailun samassa vaiheessa elävistä ja voisitteko ilmoittaa milloin ovistestit näyttävät plussaa??
Tänään en ole testannut..ainakaan vielä ja ei kovin paljoa ole sellaisia tuntemuksiakaan pikkusen nippailee välillä munasarjoista, ei vielä sitä viiltävää kipua kuitenkaan...eli touhuilla pitäisi varmaan lähipäivinä, ellen ole uuvuttanut jo koko miesrukkaa!!

Terry64 (45)..............kp11
Hastu39 (39)...............kp11
Mahdotontako.............kp12
Jadette (40)...............kp12
Hemppaliina (46).......kp12
oivikki (41)..................kp13
Päikki (40)..................kp16

Paljon ollut juttua ihmissuhdekuvioista, aina ei ole helppoa kellekkään.Mutta toivotaaan piteää mieltä kuitenkin elämässä :flower: :D

Mahdotontako :heart:

Ihana syysaamu B)
 

Yhteistyössä