40+ so what!!! (vol 5.)

Ottis
Emily67 Minä luottaisin Cb:n herkkään testiin. Ei ole ainakaan minulle antanut väärää tulosta. Sen eka kerran, kun km:n jälkeen oli kemiallinen raskaus, testasin sillä seuraavana päivänä kun tädin olisi pitänyt tulla ja viivaa näytti, ensin vahvempana ja sitten haalistui, mutt selkeä haamu lasiin jäi. Täti tuli samana päivänä tosi oudolla tavalla minulle, sillä mitään oireita menkoista ei ollut, vaan yht'äkkiä tuli illalla ristiselkä valtavan kipeäksi ja sitten alkoi ikäänkuin "supistella" alapäässä ja aamulla herätessä olikin jo alkanut ihan reilu vuoto. Tosin siitä supistelusta tiesin jo miehelle sanoa, ett nyt se on menoa ja jäi haaveet siltä erää siihen. Sillä kerralla ostin myös apteekista jonkin erittäin herkän testin, jonka herkkyys on 10 Uml vai mitä ne liekään ja se näytti samaisena iltana puhdasta negaa, eikä siitä sit ollutkaan pitkä matka tohon supisteluun.

Erka Sait mut sitten "höynäytettyä" tilaamaan Viljatestejä netistä :ashamed: ;) :wave: . En tiedä onko ne niitä herkkiä vai ei, mutt sivut olivat enkun kieliset ja lupailivat, ett voi testata jo dpo 10. No jaa, voihan sitä testata ihan milloin vain, mutt silloin siis kertoisi onko raskaana vai ei. Jotenkin kyllä tuntuu, ett mun ei kantsis noita herkkiä kovin tilailla, ettei tule lisää pettymyksiä, mutt toisaalta, niinkuin joku teistä jo kirjoittelikin, eipähän tuu sit turhia haikailtua plussan perään, kun täti tosiasiassa jo kurkkii nurkan takaa. Helppoja nämä asiat eivät ole.

Ai niin juu ja mur-murille vielä: Täytän heinäkuussa 43, joten nämä teidän antamanne tiedot hoidoista ovat todellakin tulleet mulle tarpeeseen. Jotenkin niin auttamattoman epäuskoinen raskautumisen suhteen olin ennen sitä ekaa raskautta, etten nettiinkään uskaltanut kirjoittaa edes haaveesta tai ajatuksesta nimettömänäkään. Enkä edes silloin kun olin raskaana. Vasta keskenmeno teki kaikesta jotenkin niin todellista, ett uskalsi alkaa oikeasti haaveilla.

Tiedoksi, että olen itse kaksonen ja lapsesta asti on mun päähäni niin iskostettu ajatusta, ett tyttökaksoset ei saa itse lapsia, ett sen olen uskonut läpi elämäni. Uskoa on vahvistanut myös se, että saman katraan kaksotyttösiskoni (ei mun oma puolikas, koska se on poika :p) ei ole koskaan saanut omaa lasta, vaikka muuten ollaan "sikiävää sukua". Sitten toisekseen olen 14 v:sta sairastanut reumaa ja siihen on ollut kaikki mahdolliset myrkyt hoitokeinoina. Sillä tämä meidän vauvaprojekti vähän siirtyikin oikean miehen löydyttyä, kun mun piti ensin ajaa alas kaikki lääkitykset. Sit mulla on vielä kilpparikin joditettu ja nyt siihen lääkkeenä thyroxin ja kaiken kukkuraksi mulla keliakia. En siis ole yksinkertaisesti jaksanut uskoa, ett voisin koskaan oikeasti tulla raskaaksi. Raskaana ollessa olin muuten elämäni kunnossa. En koskaan ole voinut niin hyvin. Reumakin unohtui kokonaan eikä ollut aavistustakaan kilpparin toiminnan häiriöistä yms.

Nyt sitten tuntuukin ihan sikahienolta, ett raskaus ehkä sittenkin on mahdollista ja etten niin kamalan vanhakaan vielä ole ja kun ainakin osittain korvattaviin hoitoihinkin on mahdollisuus, niin tuntuu kuin olisi saanut uuden elämän/ mahdollisuuden :saint:.

Menipähän vuodatukseksi, mutt hyvää illan jatkoa arvon Naiset. Sovitaan nyt alustavasti, ett kaikki ketkä vaan ehtivät plussaavat nyt joulukuussa :attn:!!
 
Ottis
Kiitos mur-mur! Halpatestistä ja kotitestistä olen joskus tilaillut, mutt kuten näet, ehdin jo tilata, mutt noista linkeistä otan vaarin, jos en näillä nyt tällä kierrolla plussaa saa =)
 
Nallekalle tervetuloa mukaan =)

inialle uudet voima :hug: :hug:

kovasti mie sitä viivan vahvistumista oottelen,valkkariin kiinnitin tän huomioita ja se oli hieman kellertävää :/ onko muilla kokemusta/tietoa mistä moinen johtuisi?

Kovasti+++++++ :whistle: :whistle: toivottelen!
 
tervetulos nallekalle minunkin puolestani =) !

Ottis niin niitä viljatestejä on kahta lajia eli on sensitive ja tavallinen. Tilasit varmaan niitä tavallisia jos siinä luki että dpo10 antaa vastauksen. Niissä sensitive testeissä lukee se dpo6-7. Mutta taitaa olla turhaa lupausta noi dpo6-7 kun ei ainakaan kukaan ole tunnustanut että jo noin varhaisessa vaiheessa olis tullut plussaa.
 
Ottis tuollapa Vilja testeille ihan suomenkielinen sivusto..=)

http://www.chpartners.fi/vilja/

..sensitive testi voi jo mahdollisesti antaa vastauksen, kun hedelmöittymisestä 6-7vrk..riipuen aivan oman hcg:n noususta, se kun niin henk kohtaista..
 
Moi!

Inialle iiiiiiso :hug: vielä en haluaisi uskoa et toivo on tältä kierrokselta osaltasi mennyttä. Jaksuja.

Tervetuloa Ottis ja Nallekalle kuumeilemaan :wave:

Ja haamuilijoille hurjasti peukutusta. Josko niitä joulupaketteja...?? :xmas:

Minä täällä taas oman napani ympärlilä pyörin. Tänään oli seurantaultra...jotain pallukoita siellä oli kasvamassa ja heti tänään pitää aloittaa jarrupiikit etteivät karkaile omia aikojaan. Kauhistutti Iida-Karoliinan (?) kertomus kadonneista muniksista hoidossa. On mahtanu ottaa pattiin!! Voihan tuo vielä omallekin kohdalle osua. Mulla mennee punktio ens viikon alkuun. Seuraava käynti klinkalla on perjantaina. Sit katotaan tarkemmin. Vielä ei oo hormonit ihan hirveitä oireita aiheuttanut. Masu vielä ok tuntuinen ja kokoinen, pientä ärtymystä, päänsärkyä, huonoa nukkumista yms. Mutta hitostako noistakaan tietää mikä on hormonien ja mikä esim työkiireiden aiheuttamaa :eek: Mutta hyvin tää on tähän asti sujunut...lääkäri tosin jo kielsi mun urheiluharrastukset pariksi viikoksi. Täytyy varmaan keksiä korvaavia lajeja etten hyppele seinille. Vaan onpas mukavaa kun kaikista hulluuskohtauksista voi vaan syytellä hormoneita :LOL:

Mukavaa pikkujouluaikaa kaikille! Meilläkin on työpaikan pienimuotoiset sellaiset loppuviikosta :xmas:

Pinkkis
 
Ottis
Vahingosta viisastuu. Seuraavan kerran tilaan niitä herkkiä sitten jos tarvis :). Vähän hirvitti mennä niille sivuille, kun kone herjasi jotain suojausongelmasta, mutt maksaessa sain kuitenkin Visan varmistuksen, ettei kai sitä kukaan pääse sorkkimaan. Olen vähän vainoharhainen näissä jutuissa. Mutt kyllä sieltä tilaus on tulossa, kun vahvistus näkyi s-postiin tupsahtaneen.

Onlydream Mulla raskaana ollessa oli hurjasti valkovuotoa, joten tiedä tuota jos plussaa ensteilis :heart: . Samoin valkkaria oli tavallista enemmän heti alusta asti myös kemiallisissa. Nyt muuten samoin alkoi valkkari valskata jo tänään. Ihan hämmästyin ku töistä tullessa oli pikkarit sottaantuneet :p. Mies tuolla huhuilee mua kaffille eli ei kai auta ku mennä, vaikka yritin vihjailla, etten jois mutt jos jäätelöä myös saan, niin tietysti :). Heippa taas :wave:
 
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Räystäspääsky (43)...kp6/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp6/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp7/28........?............3.
Lumisydän (45)...........kp7/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp8/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp8/22-28............yk6..........1.
Mahdotontako.............kp10/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp11/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp11/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp12/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp13/25-29..........y.2,5v.........2.
Ottis (42)...................kp14/25-27.........yk5........1.
Iida-Karoliina (45).......kp14/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Leena65 (44)..............kp15/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp15/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp15/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp19/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp20/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp21/28..............yk4...........3.
erka (36).....................kp22/27-30........yk2.......3.
onlydream (36)...........kp24/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp26/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp30/28..............?.............4./1. yht.
nallekalle (40)............kp33/?...........yk1...........6.
ikiemo (45)................kp44/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp48/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp64/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)....................pp11
onlydream (36)...........dpo10
Emily67 (42)..............dpo8
erka (36)......................dpo7
Tirlittan1968 (40).........dpo7
Iida-Karoliina (45)...........dpo6
Solakka Silakka (40)......pp4
nillanilla (42).................pp4
Ottis (42)...................dpo2
Leena65 (44)..............dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Inia pahoittelut sinne ja :headwall: äh, miten väärin tuntuu nää jutut menevän... olisi se lapsi saanut jo teille tulla tästä hoitokerrasta. :hug: Voimia sinne ja uskoa vielä tähän hommaan!!

nallekalle tervetuloa, lisäsin tietosi listalle :flower:
 
Kiitos SolakkaSilakka kun lisäsit mun tiedot !!

Mulla on koko illan ollut "pipo kireällä" muksuille ja mahaa juilii siihenmalliin että taitaa täti kurvata huomenna paikalle. No enpä mä olen ekasta yrityskerrasta plussannut kun kerran ja siitä tärppäsikin sitten nuo tuplatytöt :eek:
Vahvoina raskausoireina mulla aina on ollut älytön paleleminen,rintojen arkuus, lisääntynyt valkovuoto ja tästä nuorimmaisesta oli älyttömän kipeä alaselkä.
Toisaalta alkuraskaudet ennen plussatestiä on olleet oireiltaan jotenkin erilaisia mutta kuitenkin samanlaisia..
Pahimmat raskausoireet mulla kaikenkaikkiaan oli ennen kuopusta olleessa tuulimunaraskaudessa.

Nyt iltapalalle, suihkuun ja nukkumaan.
 
Erka aikaista on ennättää muuttua +. Minulla sama strategia testaan aikaisin niin pettynys sitten helpompaa, kun ei ennätä kahta viikkoa täysillä + uskoa.

Onlydream onnea haamusta! Ja vahvistumista sille.

Emily kivaa lisää aikaisia testaajia ja haamuilijoita! Onnea sinne myös.

Mur-Mur hyvä, kun oli onnistunut ilta ja onnea oilin pongaamiseen.

Nallekalle Tervetuloa mukaan!

Ottis hyvä testit on tilattu, pian pääset rapistelemaan.

Pinkki monesko pistopäivä oli tänään? Mukavaa, kun on mennyt noin hyvin, toivottavasti jatkokin menee noin.

Inia :headwall: voi viipale sentään :hug: . Huomiseen jaksamista. Todella olen pahoillani teidän puolesta, jos nyt on tulos - :'(
 
Simpan talletukset onnistuneesti tehty :) ..vähän oli "väsy" olo ja meinasin jo, että "olkoon, en jaksa"..mutta sitten hiivinkin mieheni viekkuun hetkeksi..
..jospa jouluaattona olisi ylläri tiedossa..



Kauniita unihia kaikille..


mur-mur
 
Kiva, kiva, paaaljon juttuja luettavana. Pitää palata paremmalla ajalla ja ajatuksella lukemaan.

Inialle lämmin, lämmin halaus. Pientä toivoa elätellään, mutta päivä kerrallaan eletään. Onneksi pakkanen kuitenkin on täynnä.

Nallekallelle tervetulot pinoon.

Emily, mä olen saanut vinon pinon plussia CB:n herkällä siinä kp 25, mutta sitten hiipuu kohti oikeaa testipäivää. En sanoisi, että ne vääriä on, mutta minulla ilmeisesti ei munis tartu yrityksistä huolimatta kunnolla kiinni. Nyt en oo muutamaan kiertoon CB:tä tehnyt, kun alkoi niin sapettamaan. Tässä kierrossa taidan taas tehdä, jotta osaan kertoa tammikuussa gynelle, että "vika" taitaa olla juuri tuossa kiinnittymisessä. Ja niin kait se useimmiten muutenkin on eli hedelmöitys kyllä tapahtuu, mutta siitä eteenpäin onkin kinkkisempi juttu.

Ottis, ei mitään kiirettä niillä päivityksillä, kunhan vain mainitsin, että mahdollisuus päivittäjäksi on :)



Ja siis ymmärsinkö oikein, että Onlydreamilla haamuttaa raskaustesti. Nyt sitten sitä kuuluisaa kärsivällisyyttä vaan peliin ja kunnon plussaa odottamaan.

Toivotaan, että Pinkin pallukat kasvaa sopivan kokoisiksi ja irtoavat oikeaan aikaan. Sitä samaa tietysti toivon kaikille muillekin.

Mur-mur on karaokeoinut, kiva juttu. Mä en oo koskaan uskaltanut kotikaraoketa julkisempaan paikkaan esiintymään.

Paljon on muillakin tapahtunut ja kommentoin sitten paremmalla ajalla. RKTT-lista on pitkä ja sinne minäkin toivon muutaman päivän päästä pääseväni, sillä ON:ssa eletään kp 14:ää, mutta ei vielä ovisaikaa. CB:n digiä en ole onnistunut löytämään, vaikka useammassa apteekissa olen poikennut. Nyt sitten tikutetaan Apteekin omilla ovistesteillä. Ja on sitä vähän greippimehuakin lipitetty. Toiveet tärpistä kuitenkin aika matalalla, sillä mitäs erilaista tässä nyt sitten olisi verrattuna reilun kahden vuoden muihin kiertoihin.

 
Taas negaaaaa tänään vilja sensitivellä,pöh! Tänään dpo8. Itse asiassa meen tänään lääkäriin ihan toisissa asioissa kun ilmeisesti taas iskenyt poskiontelotulehdus ja se jomottelee jäsenissä vaikka kuumetta ei ole mutta ikävä vaiva kuitenkin että antibiootteja kehiin. Mitään raskaustuntemuksia ei ole ja huimaukset laitan tuon poskiontelotulehduksen syyksi.
 
Ottis
Terry64 Minä olen tilannut ja käyttänyt ainoastaan Cb:n digitaalista ovistestiä. Kotitesti.fi:n sivuilta saa tilattua näppärästi ja on halvempikin kuin muualla. Pakkaukseen kuuluu 7 testitikkua ja nytkin mulla meni vain 3 oviksen bongaamiseen, vaikka otin varman päälle :) Toivotaan nyt kuitenkin, että tärppäisi. Silloinhan se taitaa herkimmin sattua, kun sitä ei osaa omalle kohdalleen ajatellakaan.

Erka Pahoittelut negasta. En nyt muista sun dpo:ta, mutt jospa se vielä plussaksi muutuisi. Plussatuulia +++++++++ ja pikaista paranemista :flower: t. Ottis
 
Hei! Minua kiinnostaa onko suurikin ihme, jos munasolu vaeltaa ovulaation aikaan vasemmalta oikeaan munanjohtimeen? Minulla kun on vain tuo oikea johdin tallella, ja tiedän että esim. tässä kierrossa johto follikkeli oli vasemmalla. Kokemuksia?

Olen 40v. täyttänyt, kaksi lasta (8 ja 11 v), kaksi keskenmenoa ja yksi ku. Yli vuoden on ollut toiveissa kolmas lapsi, mutta kun tuo toinen munanjohdin vietiin, on mahdollisuudet tietysti vähentyneet entisestään.
 
Ihmettelen tässä vaan, kun on jo kp29, eikä menkoista tietoakaan, ei mahan juilimista tai migreeniä. Yleensä tulleet ajallaan, ja ovulaatioplussan testasin kp 14.

Vaikea uskoa, että olisin raskaana, ennemminkin voisi ajatella, että nytkö hormonit sitten alkaa lakata toimimasta?!
 
roosamaria69 tervetuloa joukkoon!!


Pikaisesti omaan napaan,herkät testit tuli ja kuinkas ollakaan tilasin herkkydellä 10mm olevia ja olivat vissiin laittaneet kaupan päälle yhden 25mm ja enkös sen sitten tehnyt no siinä täysin selvä nega,että ottaa päähän,no iltapäivällä uusi yritys,pahoin kyllä pelkään tuota tätiäkin saapuvaksi vaikka noita haamuja onkin jo tullut,illalla kilahti totaalisesti hermot lapsille :ashamed:
 
Heips vielä, ja kiitos lohduista! Tänään testasin taas ne puhtaat negat (tein kaksi testiä...), mikä ei ollut yllätys koska yöllä oli jo kunnon vuotoa. Mut voi siis poistaa rktt-listalta, ja laittaa kp2, kyllä normaalikierrossa jo sen eilisen oisin laittanut kp1:ksi. Tosin klinikalta sanottiin että noita progeja pitää kuitenkin käyttää vielä perjantaihin asti :headwall: Järjetöntä, kun peli on jo selvä. Onhan pakkasessa onneksi alkioita, mutta kun ei vielä ole yhtään kokemusta selviävätkö sulatuksesta, niin kyllä se vähän huolettaa. Enempi kuitenkin se, että jos kiinnittymisessä on se ongelma, niin voiko sille sitten mitään... Nyt vain omaa napaa, sorry!

Tervetuloa uusille, ja plussia teille muille toivon!!! :hug:
 
erka harmitus negasta :( ..vaan vielä voi + muuttua:heart:=) ..

Onlydream.toivotaan+:heart::wave:..

Terry64 ..mie sain jo Oili-neidin helmasta hieman kiinni-alavatsaa niin sattuu, turvottaa älysti :x ..käsken siun luo seuraavaksi:wave:..

roosamaria 69 kovasti siulle +++++tuulia laittelen:heart:..kyllä yhdelläkin munanjohtimella on raskauksia aikaan saatu!!..mikä siun kierron pituus on normaalisti..onko täti jo myöhässä?

Jos haluat joukkoomme kuumeilemaan listalle asti, kertoile: kiertopäiväsi-kierronpituus, yrityskerta ja monesko lapsi haaveissa :) ..olet lämpimästi Tervetullut!!!:flower:


Inia, koeta jaksaa:hug:..toivon, että siellä pakkasessa on siun vaavin alku odottelemassa ja pikkuinen selviää sulatuksesta voittajana!!!:heart:




ON..nyt alkoi kipuilu seljässä&munisten kohdilla, yöllä kuumia aaltoja..dippailen viimeisen O-testin parin tunin päästä..:)..illasta pitää vielä simppatalletus tehdä-sitten vain sormet&varpahat ristiin ja kovasti toivomaan..:heart:..jouluyllätystä..parhainta lahjaa..


~*~Mukavaa päivää kaikille ja +++++++kovasti satelee!!!!~*~:wave:

mur-mur
 
INIA
Mullakin tuli täällä tippa linssiin, kun luin sun vaikeasta työpäivästä ja negasta :hug:

Tervetuloa OTTIS JA NALLEKALLE. Ja tervetuloa ROOSAMARIA, enkä kyllä osaa vastata sun vaikeaan kysymykseen. Mutta olisko sulla raskaustestin paikka?

ONLYDREAM, jospa se 25mlU/ml ei ole tarpeeksi herkkä sun dpoille.

TERRY, sinullapa pitkälle menee ovis jos ei vielä tänäänkään oveen kolkuttele. Taitavat kasvaa mukavan kypsiksi ennen kuin irtoavat. Jos et saa kenellekään sun päivityspäiviä, niin mä voin ainakin auttaa sua välillä päivittelemään niitä jos on kone kotosalla. Teen kyllä mielelläni noita päivityksiä, mutta en pääse takuuvarmasti joka viikko niitä tekemään. Esim tämän viikon sunnuntai jää multa taas väliin, mutta to-pe pääsisin kyllä tekemään päivityksiä. Että jos vaan haluat.

MURMURILLE onnea ovisjahtiin!!!
 
..ei vieläkään tasavahvaa viivaa
..hmmmm..mitäs tästä pitäis nyt ajatella-eikö David luiskat nyt pelitäkkään? :/ ..mutta selkeiden o-oirehien perusteella, folli irtoaapi(jos on irrotakseen..)vuorokauden sisään..luotankin nyt sitten vahvasti oireisiin,(testejäkään kun ei kaapissa enää jemmassa)..jotenkas, miulla tänää dpo-1..päivittäjä voipi laitella miut tuonne RKTT-listalle piinailemaan-Kiitos. =)

..lämmöt laski jo hieman..ja jos nousee huomiseen menessä sitten ylemmä, uskoisin ovksen olleen "oikiasti"..

mur-mur

 
Kepeää keskiviikkoa kaikille :wave:

Negasin tänään yhden herkän predictorin, juupa juu, ei kyllä toiveet ole (enää) kovin korkealla vaikka maanantaina haamuilikin... Epäilen visusti kemiallista, koska oireet oli niin vahvat ja viikonloppuna alavatsassa kireää, kouristusmaista tunnetta + kuume nousi la-iltana ilman mitään flunssaoireita (jotain 37,3) Vahvimmat raskausoireet ovat mulla aina olleet erittäin kipeät rinnat ja metallin maku suussa - näitä molempia oli tässä kierrossa (etuvarustus on vieläkin tosi kipeä).

Kiitos CB kommenteista Terry ja Ottis Mä epäilen vahvasti, että 'jotain' yritti kiinnittyä viikonlopun aikana mutta väsähti sitten :( Eli kohdun limakalvoa pitäisi saada vahvemmaksi.

Hei, Tervetuloa uudet kuumeilijat nallekalle ja roosamaria!

Onlydream Älä huoli vielä - negat ärsyttää mutta yritä herkällä testilla uudestaan! Erkalle myös testionnea =)

Onnea myös oviksen bongaajille :heart:
 

Yhteistyössä