40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
TETU! Mulla meni 4 viikkoa sen lääkeellisen jälkeen ennenku testit näytti negaa... mut sulla ei ehtinyt varmaan niin pitkälle... mullakii ehti masu kasvaa ja tissit kipeet viel pari viikkoa tyhjennyksen jälkeen... pitkäpiimäistä hommaa!!
Tsemppiä sulle jotta voit clomit aloittaa! :heart:
 
Putunen!! Kiitos päivityksestä! Mutta mulle voi tälle päivälle jo laittaa kp1 kun punaistakii jo tuli reilummin paperiin... eli liputan Japania! (Piitun sanonta:LOL:, muuten onnea munasolututkimukseen!!!! Multakin varmaan pitäis jo tutkia... onhan tässä jo vuos koitettu, tuloksena siis yks k-meno..)
Kiva toi Putusenkin ´Työvoitto puurtamisen tuloksena!`;)

Ninnille halitukset!!:hug:

Bugsylle onnenpipanoita jotta vielä vauvan saisitte!:heart:
 
Minttu2011:pahoittelut liputuksesta.:( Sitten greippimehun ynnä muiden apujen kanssa tähän kiertoon.

Kiitos Bugsy hienosta kuvituksesta! Piristi päivää!:) Onhan sitä kääröä alettava yrittämään kun mieskin pääsi ihan itse ajatuksissaan niin pitkälle...

Minäkin olen mietiskellyt noita siimahäntien elonpäiviä ja tullut siihen tulokseen että viikonloppuna pitää saada mies kaadettua ja sitten odoteltava ovispäivää ja toistaa projekti. Tässä kyllä tulee hiukan vastaan se, että tällainen suunnitelmallisuus ei saa omaa oloa järin hehkeäksi. Toisaalta onpa asia niinkin päin että kun lähtee touhuun mukaan ei se koskaan tylsää ole ollut... Paineita vain tulee kun yrittää olla aiheuttamatta miehelle paineita. Monimutkaista!:rolleyes:
 
Keskeneräiselle onnea miehen kaatoon!!!!:)
Kylhän se niin on ettei se oo sama kuin pupuilee huvikseen tai sit ihan tarkoituksella, tulee jälkimmäisestä ihan suorittamisen tunne!:|Se kyl vie osan nautinnosta... ku keskittyy siihen tuleeko ruikkaus vai ei;)

Nyt päivänjatkott! Pitää koirat lenkille ja sitte ruuanlaittoon ja illalla sählyä pelaamaan nyt heti ku selkä parempi ja buranaa voi taas syödä....

PLUSSATUULIA!!! PUUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!+++++++++++++++++
 
Ottis
mur-mur Niin, sulla alkaakin jo työt huomennako ihan jo?? Huih! Aika menee hurjaa vauhtia. Kiva, että saat vähän lisäsäpinää päiviisi, vaikka varmasti alussa uuvuttaa jo pelkkä lähtö ja tieto, että pitää lähteä.

tattinen Niin tuttu tunne tuo, että harmittaa kaikki ovisoireet, kun tietää kierron kuitenkin menevän simppasten puutteessa huti :'( :hug:. Tsemppiä :kiss:.

tetu68 Pitänee mun ottaa jotain 'kauniiseen käteen' ja laittaa vipinää peiton alle, jos ei mies muuten ymmärrä. Mutta vielä ihan oikeasti ja aikuisten oikeasti funtsin muutaman päivän haluanko stressata itseäni simppajahdilla. Meinaan, ett meidänhän on pitänyt jo monta kuukautta tjottailla, vaan kun siitä ei ole tullut mitään, tuntuu jotenkin niin turhalta, ett taas tikuttelisin ja stressaisin pilin saantia ja jäisi kuitenkin vain luu kouraan :(. Mutt katellaan..

Toivottavasti pääse aloittamaan Clomit kp5. Vähän hassua, että pitää odottaa puhdasta negaa r-testiin jos kuitenkin tietää, ettei kohdussa enää mitään ole :(.

Piitu73 Kiitos paranemistoivotuksista :kiss:. Minä olen heinäkuusta asti syönyt kaikki mahdolliset tropit, vaikka yleensä olen ollut terve kuin pukki kroonisia juttujani lukuunottamatta. Tästä vuodesta nyt vain näytti tulevan tällainen, ettei monta tervettä päivää näe. Eilen pahin niskakipu hellitti ja nukkumaan selvisin vain yhdellä Buranalla eli kai tässä tuon suhteen jo paranemaan päin ollaan :).

Sulle sitä ainokaista ja totisesti pysyvää plussaa tästä hoitokierrosta toivon :heart:! Kunpa voisinkin sanoa jotain, joka sais sut lopettamaan hermoilun, mutt nämä on niin isoja asioita, ett hermoilu kuuluu väistämättä asiaan. Tsemppiä ja plussapuhureita jo nyt :heart:!

Keskeneräinen Sait mut nauramaan tolla: vähän kornia dipata veriseokseen- kommentilla :LOL:. Just itse ajattelin yksi päivä, ett eipä tässä paljon niitä oppikirjojen kuivia päiviä pääse välissä olemaan ku menkkojen loputtua alkaa miltei heti ovislimottelu jne.

Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:. Hienoa, että saitte oviksen kuitenkin hyödynnettyä. Mahikset vauvansaantiin paranee huomattavasti, kun saa ajoissa piliä :LOL:. Plussapuhureita ja onnea RKTT-aikaan :heart:!

Ninni69 Olis varmasti kiva tosiaankin jos saisi mieheltäkin tukea piinailuun. Mulla on joskus Clomifen-kiertokin mennyt huti miehen pihtailun vuoksi ja se on kyllä sapettanut enemmän kuin olis uskonutkaan. Mutta olen asiasta sitten myös sanonut ja vaikka en aina niin kauniistikaan, on viesti lopulta mennyt perille. Meillä taitaa olla tilanne nyt sellainen, että mies odottaa minun puhuvan vauvahaaveista, kun hän on kantansa tehnyt selväksi, että vielä vauvaa haluaisi yrittää, mutt minun kantani kesältä (kun viimeksi aiheesta puhuttiin) on, että on turha potkia tutkainta vastaan ja kiusata itseään asialla mille ei mitään voi. Kai mun pitää ensin selvittää oma pääni, taas vaiheeks =).

Minttu2011 Pahoittelut tädin tulosta :hug: Mullakin runsastuva valkovuoto on yleensä merkki alkavista menkoista, vaikka muistanpa, ett sen ainoan kerran mitä raskaana olin, oli valkovuoto runsasta, mutta vasta sitten kun menkkojen olisi jo pitänyt alkaa. Ennen eräpäivää (dpo14) alkoi olla tunnetta vuodosta ja kuvittelinkin, ett menkat alkais mutt kai kroppa vaan keräs sitä valkkaria sisäänsä ennenkuin se valui ulos.

Kurja juttu miehelläs noi vieroitusoireet lääkkeistä. On hänellä niin tujut tropit olleet, ettei se varmaankaan ole helppoa, ei hänelle eikä kenellekään teistä :(. Tallettelut 3-4 päivän välein on ihan ok :saint:.

Toi mun ukkoni on ihmeotus ku silloin kesällä, kun otin hänet oikein kovasti luokalle, muuttui ihan erimieheksi hetkessä. Sitten alkoikin se kortisonikuuri elokuussa ja sen myötä vaikeudet ja nyt sitten taas, kun oli 'lähtö lähellä' ja kuuri loppumassa, on ihan erilainen. Lauantaina peräti ku tultiin kotiin ja näki, ett mulla on hommaa pyykeissä yms., meni ihan suosiolla ja mun vinkkaamattakaan itse putsaamaan kissojen hiekka-astian. Sitä en olisi uskonut koskaan näkeväni. Vanhan herran (19v.) hiekat joskus putsas ku kissahan hänen kotoaan oli, mutt koskaan ei ole meidän tai mun kattejeni astioita putsaillut.

Ps. Toinen päivä ku juon greippimehua ja kummasti se alkaa miltei heti tuolla alapäässä tuntua. Mulla tänään kp6.

bugsy Kiva, ett sun miehelläs on ollut vähän puuhaa aarteenmetsästyksessä eli sen urkkimisessa mitä sinä oikein puuhailet testitilauksines :LOL:. Ihana sun ukkelis oikeasti kun noi hövelisti tarjoutuu 'harjoittelemaan'.

Mun pitää varmaan myös miehelleni vinkata harjoittelusta jos aion, ett vielä yritetään, sillä ihanhan tässä on paikat ruosteessa. Oikeasti tuntuu, ett ei a) oikeastaan haluaiskaan koskaan enää sekstata tai b) ei osais, vaikka haluaisikin :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Keskeneräinen Totta, ett oma hekuma kummasti hiipuu, kun pitää laskeskella niitä otollisia hetkiä pupusteluun. Ei miehelle varmaankaan paha jos ei hän siitä tiedä, mutt kyllä siinä itsellä vähän itsellä on sellanen olo, että 'kun nyt pitää'. Kun sen vain sais jotenkin pois päältä. Toivottavasti suunnitelmasti toetutuvat ja miehenkaato onnistuu :kiss:.
 
Ottis..vai pitäskö sun vielä kokeilla ettei sitten jää harmittamaan ..tietysti sitä pitää olla oma pää selvänä totta kai.

Terkka ei sanonnu, että puhdas nega vaan, että pitää varmistaa että ei ole raskaana.. eli siinä on vähän tulkinnanvaraa. Tosin tänään vuoto on jo luokkaa "hanasta kääntäen" eli niinkun olen tottunut näissä tapauksissa.
 
Lämpöiset halitukset tarvitseville:hug:
..ja Voimasia:kiss: uurastukseen, saada pikkinen syliin asti:heart:


ON..tännehin täti sit tänään löysi, kierron pituudeksi 27
Minttu - viikon päivät tuo tätsy miullahin teki tuloaan - jomotteli ja v*t*t*e*i yhtenään!:mad:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Just tetu68, noin minäkin olin ymmärtänyt, ett ennen Clomifenin aloitusta pitää varmistaa, ettei ole raskaana. Nyt jummarran.

Ja kyllä, kyllä kai pitää vielä yrittää, ettei yrittämättömyys ala jälkeenpäin harmittamaan. Toisaalta hoopo kuitenkin toivon, ett jos vois aktiivipiinailun jättämällä tulla ihan huomaamattaan raskaaksi :LOL:. Vaan eipä tuo taida onnata ;).

mur-mur Sulla toi kierron pituus kuitenkin lähes normaali vielä, joten tiedä tuota mitä vielä sattuukaan =)??? Vai laskitko kierron pituuden sillä ihan ikiomalla tavallas?

ON Mies just soitti, ett jää tekemään laskuja kun on tällainen sadesää. Jotenkin osasin tuon arvatakin, mutt parempi näin, ettei sitten kotona 'narise' ku ei ole mitään tekemistä. Minä yritän löytää netistä jotain soppeliä pikkulomaa syyslomalle.
 
Heippa taas Ihanaiset!

Bugsy Ihana mies sinulla :D

Ottis Ukko-kultani tapasi huutaa minulle että olis "kullanhuuhdontaa" kun kisuastiassa kävi rapina isommalle hädälle :) Ei hänkään kyllä muistaakseni koskaan astiaa siivonnut ellen sitten sattunut olemaan matkoilla..

Mulla mummukisu on aivastellut ja korissut oudosti. Täytyykin tilata aika lekurille, siltä reppanalta on jotenkin veto poissa kokonaan :(

Tänään tuli ne 10 senttiä kpl maksaneet ovistikut ja eilen sitten innostuin tilaamaan noita Sofi FSH-tikkuja. On tämäkin...
 
Ottis
Mafinka Nytpäs pääset sitten kunnolla dippailemaan =). FSH-tikuissa on se hyvä puoli, että nega ja haamukin vielä on hyvä juttu ;).

Voi teidän mummoreppaanaa :'(. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Minkäs ikänen se on jo??

Tosta ukkokullasta vielä, ett hän lauantaina taisi jo ihan odottaa, ett olisin räpättänyt apukeittiön työtasolle kerääntyneistä kamoistaan, kun sanoi, että "Näyttää näitä aikalailla tähän kertyneen, vai mitä??" Jatkoi kyllä samaan syssyyn sen mistä tännekin jos viime viikolla kirjoittelin, ett on niitä siitä pikkuhiljaa häipynytkin, vaikken ole koskenutkaan :LOL:. Tekee näköjään ihan hyvää miehelle, ettei sen sotkuja niin aina siivoilekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis - No, sillä omalla tyylillä mennään niin pitkään, kuin täti tänne löytää!:D

..ja miullahan olisi kierto ollut sitten virallisen laskukaavan mukaan vuosia 27 nyt 26..pääasia, jotta kierron pituus jollahin tapaa selvillä.

..ylläristä vielä..kyllä se niin miun kohdilla jo on, että vaikka tärppi kävishin..ei se kestä ei..pare ehkä näin sitten..säästyn suurelta surulta ja murheelta, pettymykseltä..:(

Luopumis työtähän mie täällä enään teen:)..ja kun te ootta niin ihunia:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ninni69 ja Mafinka
Moipsaus!!! Taas on tullu ihan himopaljon tekstiä ja hyvä niin että tää on aktiivinen palsta=)

Yö vuoroissa oon ja viimeyönä täällä luurasinkin ja kännykällä lueskelin sen minkä pystyin vaan on se kännykkä nettaaminen aika hankalaa..ainakin tuolla mun pikkupuhelimella...kirjautuakin koitin vaan en onnistunut...

Mä oon tänään alottanu clomit joten jos päivittäjä vois mulle laittaa kp3 ihana on päästä uuteen kiertoon...mä tuossa just yks päivä laskeskelin että mulla on clomeja 6 kiertoon...toivottavasti ei tarrtteis niitä kaikkia syödä vaan jäis oikeesti oottaa, mut senverta nyt on ainakin aikaa...ja sit??? Mähän oon aika tiukka ollu siitä et tää vuosi on yritykselle aikaa ja tätsit, mut kyllähän se hurjasti paineita lisää kun vuoden loppu häämöttää...katellaan nyt...nää 6 clomi kiertoa ainakin..sit ehkä ihan luomuna ja tjottailu fiiliksellä jos vaan pystyis...

Mur-murille lykkyä työhön lähtöön!!!

Ja kovasti pahoitteluja pettyneille ja onnea uuteen kiertoon!!!

Onnen pimpuloita matkaan Minnille ja Nöpsölle!

Bugsy...ihana mies sinulla=)
 
pikkutirri Kun sulla nyt sitten tärppi käy niin myyt mulle ne loput clomit :D hih niin ei mene hukkaan :D

ottis Mummukisu on 12 v, täyttänyt tänä vuonna - eihän se niiiiiin mummu ole mutta harvat kisut elää näinkään kauan... edesmennyt elämäni kissa eli 15 vuotiaaksi ja jouduttiin luopumaan syövän takia :'( minultahan menehtyi viimeinen miehen kanssa hankittu kisu kaksi vuotta sitten onnettomuudessa vain vuoden ikäisenä :'( Niin se elämä kuljettaa ... mieheni poismenosta tuli juuri 3 vuotta :'(

mur-mur kovasti peukutuksia ja onnenpipanoita huomiselle työpäivälle, varmaan ihanaa aloittaa työt pitkästä aikaa :D

Minni ja Nöpsö Niitä juuri - onnenpimpuloita täältäkin :kiss:

Hyvää yötä Ihanaiset Naiset |O vämysyttää :)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-murille mukavaa työpäivää!

Lukaisin tuossa juuri uusinta kaksplussaa ja siellä oli ihana juttu yli nelikymmpisestä parista, joka oli saanut esikoisensa (kaksoset) luovutettujen munasolujen avulla. Parin viesti kaikille "ikäihmisille" oli, että jos joku hoitomuoto ei tepsi, niin pitäisi siirtyä nopeasti seuraavaan vaihtoehtoon, ettei mene kalisarvoista aikaa hukkaan.

Pikkutirrille onnenpotku clomikiertoon!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp2/27-29.......yk13( 04/11)...3.
pikkutirri (42)............kp4/28-32........yk10(06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp6/22-24........yk4.......................3.
Zillian (42)................kp12/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp13/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp14/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp14/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp14/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp20/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Ninni69 (42)..............kp25/20-30......yk.3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp25/30-50......yk2...(tm 7/11)..3
Euphonia (40)...........kp27/25-26......yk22......................1.
Minni007 (47)............kp34/27..........yk 1.......................3. :heart:
Mahdotontako (46)....kp45/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





putunen (42).....................dpo1
Minni007 (47)....................pp14:heart:
Whisky Peat (35)...............dpo11




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur:Miten työt lähti?

Kiitokset päivityksestä! Niin ne päivät vierii, pitää huomenna aloittaa dippailu.

Jos tulee järkyttäviä irjoitusvihreitä, johtuu siitä kun teloin lahjakkaasti toisen käden sormet lukon väliin.

En tiedä, tänään masentaa ihan perusteellisesti ja siinä mukana tuntuu tuo haave pikkuisesta kovin mahdottomalta. Pelottaa että talvesta tulee taas yhtä vaikea kuin muutamat menneet. Vaikka eihän sitä saisi etukäteen pelätä vaan pitäisi elää päivä kerrallaan mutta on siinä vaikea elämänohje toteutettavaksi!:(
 
Miulla apteekin oma antaa vielä hyvän viivasen. Soitin terkalle ja hän kyllä suositteli, että naistenpolilla katottas miltä tuolla sisällä näyttää. Eli huomenna aamulla työterveyteen, jotta saan lähetteen (tosin ajattelin vinkua lähetteen labraan jotta voitas ottaa se hcg myös.)sinne polille. Ärsyttävää puuhaa. Täytyy varoiksi ostaa vielä testi aamua varten, jotta voipi dipata jos vaikka ihme ois tapahtunu ja se olis nega.
 
Kovasti on tekstiä tullut, kaikkea ei ehdi kommentoida.

Valkeakuulas, näin mekin tehtiin eli kaksi km:ää riitti näillä muniksilla ja tällä iällä ja siitä siirrytiin heti luovutettuihin munasoluihin. Ei yritetty IVF:ää edes omilla, lapsettomuuslääkäri ei suositellut, ei tosin suositellut luovutettua munasolu-hoitoakaan, vaan itse siihen päädyttiin ja ihan toiselle klinkallekin ja toiselle lapsettomuuslääkärille joka oli paljon paljon mukavampi kuin tuo eka l-lekuri (sorry lipsahdin vähän aiheesta). Kallistahan nämä "luovutus-hoidot" ovat....

Kiitokset kovasti onnitteluista :heart:

Tsemiä kaikille omiin tilanteisiin. :)
 
Ottis
Mafinka Surullisia vuosipäiviä sinulla :hug:. Meillä eli vanhaherra nippanappa 20-vuotiaaksi eli teidän 'mummokissalla' voi olla vielä moniakin vuosia edessä. Toivotaan näin =).

Hyvä idea ostaa pikkutirriltä käyttämättä jääneet Clomifenit :LOL:.

Pikkutirri Pienellä kännyllä nettailu on tosiaankin aika turhauttavaa. Minä olen tämän sivuston tallentanut kännykkääni aloitussivuksi ja kerran olivat töissä mukelot käyttäneet mun puhelimeni nettiä ja vähän hirvitti jos oivalsivat mun käyttäjänimeni. Ei ole ainakaan perästä kuulunut, joten voipi olla, etteivät ole sitten tarkemmin kattoneetkaan, kun ovat nähneet, että nettiselain vie heti jollekin tietylle sivulle eikä vaikkapa vain kunnan kotisivuille.

Toivottavasti hoitokierrot tuottavat pian tulosta ja Mafinkakin saa edelleenlähettää sulta saamiaan jäljelle jääneitä Clomifeneja =).

Keskeneräinen Toivottavasti tästä talvesta tulee paljon mielekkäämpi kuin aiemmista ja saat heittää masiksen nurkkaan. Plussatuulosia :heart:!

Minni007 Oppia ikä kaikki =). En muistanutkaan, että teillä oli lahjoitetut munasolut kierroksessa. Ihanaa, että mahdollisuus moiseen on olemassa :heart:!

Tetu68 Peukuttelen, että saisit lähetteen hCG:n määrityksen ja polille myös mahdollisimman pian. Ajattelitko nyt kuitenkin ottaa Clomit käyttöön?

mur-mur Miten sun eka työpäivä meni eilen? Ja tänään toinen, vai miten se menikään?
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42)..............kp1/20-30......yk.3v.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp2/27-29.......yk13( 04/11)...3.
pikkutirri (42)............kp4/28-32........yk10(06&8/11)..4./2.yht.
Keskeneräinen(38)....kp6/22-24........yk4.......................3.
Zillian (42)................kp12/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
putunen (42).............kp13/25-26......yk yli 1v.............3./1.yht.
nooraneeamaria(35)..Kp14/?............Yk1....................4.
anjamarita (42).........kp14/28-41......yk2.......................2.
bugsy (41)................kp14/?............yk1.........................9.
tattinen (41).............kp20/22-28......Yk11(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp25/30-50......yk2...(tm 7/11)..3
Euphonia (40)...........kp27/25-26......yk22......................1.
Minni007 (47)............kp34/27..........yk 1.......................3. :heart:
Mahdotontako (46)....kp45/23-30......yk15.......................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





putunen (42).....................dpo1
Minni007 (47)....................pp14:heart:
Whisky Peat (35)...............dpo11




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
ON Vähän on hikoiltu taas. Leikkasin nurtsia noin kaksi tuntia. Tässä odottelen, ett saisin saunan lämpenemään ja pääsisin pesullekin. Mies lähti käymään mökillä 'tarkastamassa tiluksia'. Ei huvittanut hikisenä lähteä yhtään mihinkään ja tulin samalla miltei luvanneeksi, ett vklna mennään pentujen kanssa mökille. Mikäs siinä jos sää on hyvä =). Viikonloppuna tulee kuluneeksi vuosi mun elämäni Poju-kissan kuolemasta :'(. Ottaa varmasti koville ku nyt jo kelaan vuoden takaisia tapahtumia. Eilen illalla sen kuitenkin jo hoksasin, että jos noita pentuja ei olisi, olisi tuleva viikonloppu paljon raskaampi elää. Elämässä on vain mentävä eteenpäin, tuntui miltä tuntui ja hyvä näin, sillä elämä lopulta kantaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka

Yhteistyössä