40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaista iltaa arvon naiset!

Nyt kun kerrankin odottaa kk alkavan, tänään kiertopäivä 27/28 ja huomenna pitäisi tulla , jotta pääsen klinikalle tarkistettavaksi ettö keltarauhaskysta lähti itsekseen pois. Ja sitten alkaa piikittely... jännittää...
ja tietysti nyt kun odottaa niin mitään ei tapahdu...

Nyt pitänee vaan malttaa mielensä ja rauhass antaa kehon tehdä omaa työtään.
Mutta kun on "pitää tapahtua heti" luonne niin minkäs mahtaa.

Kaikille mukavaa iltaa <3
 
  • Tykkää
Reactions: AnnaPauliina
Mitäpäs PerNilla, jos vaikka odottelu olisikin tällä kertaa tarpeetonta...

Toivoisin niin kovasti, että jokainen täällä kuumeileva saisi tällaisen ihanan jutun vielä kokea. Pettymykset ja takapakit on aina niin kurjia, mutta plussat, raskaudet ja varsinkin ne vauvat ovatkin sitten jotain niin ihmeen ihanaa.

Juuri kun koirien kanssa ulkoilin, ihailin ensimmäitä kertaa tänä syksynä tummaa tähtitaivasta. Tähdenlentoja sieltä kaikille toivoen ja hyvää yötä toivotellen
AnnaPauliina
 
Jos osasin tulkita sylkiovistestiä niin minusta siellä oli pari saniaiskuviota ja mulla on ovismaista nippailua muniksissa... että pian se on täällä :) jos ottais tänään varaslähdön ;)


[

Ylempi siis kp 5 ja alempi tänään kp 8.

välillä oli minusta haaleampiakin... :D ähhh... digiä peliin het kun tummuu tuosta vielä. käytetään kaikki keinot :D uus sylkiovistesti ei taida ehtiä ihan tänne että on taisteltava tuolla julialla...
 
Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa! Mulla on tosiaan kamalat työkiireet ja ennätä täällä kirjoittelemaan ja onnittelemaan plussanneilta, mutta yhteisesti kaikille onnea<3

Mulla oli eilen lääkäri ja kyllähän se hyviä uutisia antoi. Kaikki tutkimustulokset ovat hyvät, mitään missään syytä ja sairautta ei minussa ole. Vuoto jäi nyt vain sitten arvailuksi, eli kun mulla on ollut etisiä istukka raskauskia, niin yks syy voi olla, että edellinen raskaus oli etinenistukka raskaus, josta syystä vuodin niin kovasti ja koska olin jo aika pitkällä viikolla 11, niin kohtu ei enää ihan pienillä vuodoilla selvinnytkään. Toisalta, söin disperinlääkitystä veritulppiin ja omega kolmosta, joka aihettaa verenvuotoa monissa leikkauksissa! Eli nyt tuli kielto noille!
Brunollahan kävin jo tutkimukissa ja siellä oli kaikki kunnossa. Lääkärin mielestä mitään estettä ei raskaudelle ole ja seuraavaan raskautta tutkitaan vaan sitten kunnolla, eli heti kun tulen raskaaksi, niin yhteys suoraan tuonne sairaalaan, eikä neuvolaan ja heti ultraan, että sama ei pääsisi toistumaan. olen siis ÄÄRETTÖMÄN onnellinen ja kaiken lisäksi, se sisäinen vauavkuume joka on ollut hiukan kadoksissa, tuli vähän kun esiin:) Minullahan on se fiilis, että jos en enää raskaudu, niin ei se haittaa, olens inut sen asian kanssa, mutta jokin pieni iltatähti toive mulla silti olisi<3
Nyt taitaa olla vaan ovispäivä meneillään, eilen oli aika tasavahvat värit oviksesta, mutta selvästi haalea vielä toinen viiva, tänään ovista varmaan pukkaa ja aaarrgggg, meillä on just vähän miehen kanssa välit olleet viileet, kun on ollut kiireitä, mutta eilen alettiin lämmetä ja täytys ajatella, että jos tänään tehtäs sovintosekstailu. Toivottavasti onnistuisi;) Mutta siis ihan hyviä uutisia sain:)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Tintti-Tiivari olipa hyviä ja toivekkaita uutisia sinulle:heart: Onnekasta iltaa miehesi kanssa toivotan:kiss:
KÄÄK huomenna se sitten koulu alkais ja on aika kovaa jännitystä jo ilmassa:p
Hyvin se mennöö kun alkuun pääsee...toivon ainakin :)
Tätejä tässä oottelen tulevaksi. Hieman ovat myöhässä mutta kierto ei niin säännöllinen että voivat alkaa milloin tahansa.
Jalkoja pakottelee ja munia että hieman jo pettyneenä ajatus että rättipäivä on lähellä :(
Lähen koululaista vastaa kun kohta käpsyttellee kotia sieltä. Ihkua päivän jatkoja kaikille ja puhureita plussa sellaisia kans:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Täällä huonoja uutisia. Kävin tänään niskapoimu-ultrassa ja sikiöllä todettiin vakava poikkeavuus aivoissa. Tuntuu kauhealle. Huomenna varmistustutkimukseen sikiötutkimusyksikköön. Käsitin että mitään epäselvää ei ollut (kätilö pyysi lääkärin toteamaan epämuodostuman). Keskeytystä varten tarvitaan tuo varmistus ja siinä samassa allekirjoitetaan keskeytyspaperit. En osannut jännittää tätä päivää, ajattelin toiveikkaana että tänään kaikki ehkä näyttää ultrassa hyvältä.

Voi ninni ihuna, miten kauhean suruisia uutisia oletkaan saanut:'(..kunpa olisin voinut sinua halata oikiasti..laitan kuitenkin lämpöisen virtuaalihalauksen:hug:..jaksamista tulevaan:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sokeripala
Ottis
AnnaPauliina Onnittelut vielä kerran :kiss:. En siis suotta hätäillyt, kun sut tonne plussanneisiin jo lisäsin =).

mur-mur Sulla näemmä samat tropit kuin minulla: B-, C- ja D-vitamiinia + kalsiumia ja omega3:sta. Sinkki multa puuttuu :(.Niin juu ja tällä viikolla aloitin ruusunjuuri-kuurin, ihan vaan tähän tolkuttomaan väsytymykseen ja viime viikolla nostin thyroxin-annosta yhdellä neljänneksellä ja menen vasta ensi viikolla verikokeisiin, ett näen miten se puree. Jos puree, niin sitten vasta kerron lääkärille nostaneeni annosta =).

Ninni-70 Voi ei, kuinka kamalaa :hug:. Toivoisin, ett tulos olisi väärä ja virheellinen. Voimia teille :hug:.

PerNilla70 Peukutuksia, ett täti tulee ajallaan ja että kysta on poistunut omin nokkineen :hug:.

Tintti-Tiivari Onnittelut hyvin uutisista :). Nyt vaan kaikki peliin ja suhteen lämmittelyyn miehen kanssa ja kaikkea kivaa :heart:!

Plussapuhureita kaikille tasapuolisesti :heart:, toivoo Ottis kp8
 
Ninni: olen todella pahoillani... Itsellä tuo ultra edessä ensi viikolla, ja kyllähän tämä aika kamalaa odottamista viime kertaisen jäljiltä on. Olen shopannut vauvanvaatetta jne., koska pelkään ilon jäävän taas lyhyeksi enkä pääse sitä enää kokemaan tämän jälkeen. Masentava olen, vaikka yritän uskoa parasta.

Voimia!!
 
Ottis, sama tällä - Thyroxin annostusta nostin 1/2tlb/vko kun niin väsy painanut.
.. TSH oli muutoinhin noussut/T4V laskenut..ensi viikolla sitten kontrolliin kun miehellä vapaapäiviä 2..

Miulla omppu pomppu piiras uunissa..tuli ruoja taikina yli kun liian pieneen vuokaan änkesin:O
..hätiin laittelin pellin alle, ettei uuni sotkeennu..hywäinen siitä tulee, kolmisin koko pesueen kera leivottiin.;)

((muoks))..piirakasta tuli herkkua,:p vaikka ei niin kaunihiksi paistunutkaan ylitulvimisen vuoksi..
..ja nyt paistelen täällä vielä kalapihvejä huomiselle..olenpas mie ollunna aikas noheva tänään.:D
 
Viimeksi muokattu:
Kotitesti.fi: Julia Hedelmällisyystesti syljestä on helppokäyttöinen: laitetaan sylkeä linssille ja odotetaan sen kuivumista noin 5 minuuttia. Asetetaan linssi takaisin paikoilleen, valo päälle ja kuva tarkaksi. Linssistä näkyy näyte, jos näytteessä on tiheästi saniaismaisia muodostumia havaittavissa on on ovulaatio alkamassa tai se on jo alkanut.

Muoks. oletan itse, että tuo Julia antoi viitteet tulevasta, ja olkoon ovis ollut kp 12 tai 13, niin simppoja oli siellä väijyssä :) En usko sen olleen kp 10 tai kp 11.
Nyt kp 13 ja ekat merkit Juliassa näkyy. Pieniä mustia pisteitä aikas paljon ;) Ovis vissiin alkaa olla tuloillaan =)
 
Nyt kp 13 ja ekat merkit Juliassa näkyy. Pieniä mustia pisteitä aikas paljon ;) Ovis vissiin alkaa olla tuloillaan =)
Kun sie väännät sitä ylempää mustaa osaa, siinähän on kierteet niin se sun kuvas tarkentuu tai epätarkentuu, näet ne mustat pisteesi tarkemmin :) miulla kun sitä ihan pikkuisen avaa niin näkyy tod hyvin ja mie näen saniais kuviot tarkasti, ei vielä paljoa mutta ovat saniaisen näköisiä pieniä.

Miulla on ihan mielettömästi nyt tänään nippaillut vasemmasta muniksesta ja huomaa että ovulaatio kivut ovat taas täällä :D Limoja en niinkään usein pääse "tutkailemaa" sillä niitä mulla ei aina ole. mutta tuo kipu kertoo jo jotain sillä sitä ei ole kahteen kuukauteen ollutkaan vaikka 14.8. oli se hymynaama digissä.

tänään digi antoi vielä pelkän ympyrän mutta tikku oli minusta tummentunut ja sylkiovistestissä hieman tiheämmin jo saniaiskuviota.
Eilen heiluteltiin peittoja, huomenna jos taas ;)

Olen huomannut että tuo oviskipu tuntuu enemmän jos nostelee jotain painavaa niin hetken päästä tuntuu... onko muilla samaa?

Katsellaan katsellaan, nyt siis kp 9 menossa... :)

Onnellinen fiilis edelleen, hassua. Tupakasta ollaan oltu miehen kanssa nyt reilu kaksi viikkoa, jeiiiii!!! :) värjäsin tänään syksyiset hiukset :D tulenpunaiset :) tuli aivan ihanat, mulla kun on noita harmaita melkopaljon sekä vitivalkoisiakin, muuten pikimustat hiukset niin oli pakko värjäillä, blondasin ensin, mulla jää aina sillai tummempia kohtia niin tuli elävämpi punainen kun ei ole tasapaksu väri :) huomenna sit parturiin vielä siistimään latvoja :)

Oikein ihanaa illan jatkoa rakkaat ihanaiset naiset!!!
 
NP - miulla ollut ferian väri monta kuukautta odottelemassa hiuksiin laittoa, en vain ole saanut aikaiseksi..jospa ensi viikolla kun käy kampaajalla ensin..=)

Laitan kumminhin vähintään 1xviikko sellaista väriä antavaa hoitoainetta - värinä paprika..sillä saa ihanan kiillon ja puna hehkua hiuksiin nopsaan.
(annan olla päässä lempeässä löylyssä n. 5min.)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naapurin tyttö
Ninnille lämpimät halaukset! Tuo on se, mitä keskenmenon ohella itsekin saa peljätä, sitten kun joskus vihdoin raskautuu. :(

Pikaisesti omaa napaa; En ole jaksanut juurikaan kirjoitella viime aikoina, painaa nuo rahahuolet sen verran, että tuntuu olevan hankalaa keskittyä mihinkään muuhun.
Yritin kovasti olla tarkkailematta mahdollisia raskaus-oireita ja intoilematta muutoinkin, päätin että testejäkään en tee ennenkuin menkat on mahdollisesti myöhässä. Noh, eipä tarvinut tehdäkään, täti tuli tänä aamuna ihan ajallaan. Eli tästä taas sitten aloitetaan päivien lasku ja uusi yritys.
 
Huomenta :)

Hui ja kääk ja kaikki siittä väliltä:x Pitäs lähtä kohta opiskeleen ja jänskättää hurrrrrjasti. Hyvin se menee kunhan alkuun pääsen mutta nyt tuntuu kaikki liian vaikeelta :(
Täti vielä pysynyt pois vaikka juilii massua ja pakottelee alaselkää tosi paljon ja jalkoja mutta,mutta oottelen rauhassa joko tätejä tulevaksi tai sitten ei...
Testailla en nyt aijo kun en halua yhtään negaa enään tikutella kun se tuntuu niin pahalta...
PippuriPiia-70 Pahoittelut tätistä:heart: ja onnea uuteen yritykseen:kiss:
Naapurintyttö Hienosti ootte miehesi kanssa kärvistelleet ilman tupakkaa=) jatkakaa samaan malliin.
Nyt aamupalaa lapselle ja alan sotkee hieman naamaa :)
Muksua päivää kaikille ihanaiset:kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27180271:
Kun sie väännät sitä ylempää mustaa osaa, siinähän on kierteet niin se sun kuvas tarkentuu tai epätarkentuu, näet ne mustat pisteesi tarkemmin :) miulla kun sitä ihan pikkuisen avaa niin näkyy tod hyvin ja mie näen saniais kuviot tarkasti, ei vielä paljoa mutta ovat saniaisen näköisiä pieniä.

Miulla on ihan mielettömästi nyt tänään nippaillut vasemmasta muniksesta ja huomaa että ovulaatio kivut ovat taas täällä :D Limoja en niinkään usein pääse "tutkailemaa" sillä niitä mulla ei aina ole. mutta tuo kipu kertoo jo jotain sillä sitä ei ole kahteen kuukauteen ollutkaan vaikka 14.8. oli se hymynaama digissä.

tänään digi antoi vielä pelkän ympyrän mutta tikku oli minusta tummentunut ja sylkiovistestissä hieman tiheämmin jo saniaiskuviota.
Eilen heiluteltiin peittoja, huomenna jos taas ;)
Hittolainen.. Oon väsässyt ton Julian kans päin hemmettiä :p Äsken laitoin miehen tutkimaan sitä ja hän löysi vielä yhden liikkuvan osan siitä. Olen koittanut änkee sylkeä väärään paikkaan eli siihen tarkennusosan pienemmälle puolelle : / Ei ihme, ettei ole onnistunut :LOL:

No, siinä ei kuitenkaan näkynytkään muuta kuin sylkeä :(
 
Ottis
PippuriPiia Olen pahoillani rahahuolista ja että ne vie kaiken energian :(. Hirmusesti onnea tähän uuteen alkaneeseen kiertoon! Jospa siellä lopussa tikussa kaksi viivaa seisoisi :heart:!

Perhis :LOL: Kiitos hyvistä nauruista. Onneksi sait miehen apuun testin tulkinnassa. Nyt sä osaat sen :kiss:. Onnea oviksen bongiluun :heart:!!
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Tänään kävin miehen kanssa naistenklinikalla. Huonot uutiset vahvistettiin. Siellä oli kuitenkin aivan ihana henkilökunta, viivyimme keskustellen siellä tuntikaupalla. Ja siellä rohkaistiin yrittämään vielä raskautta. Olo noiden keskusteluiden jälkeen jo huomattavasti parempi kuin eilen, vaikka kyllähän tämä kamalan surullista on ja raskas päätös vaikka sikiön vamma onkin vakavimmasta päästä. Keskytykseen pääsee vasta ensi tiistaina, mutta puolensa siinäkin ettei kaikki tapahdu liian nopeasti.

Ootte aivan ihania täällä palstalla, kiitos tuesta.

t.ninni
 
Voi Ninni, olen pahoillani, että kävi noin :hug: Onneksi kuitenki olette saaneet asiallista kohtelua ja tietysti hyvähän sekin on, että asioihin tulee selvyys, on se sitten mitä tahansa. Surutyö täytyy tehdä ja itkulle antaa aikansa, mutta myös realisti pitäisi jaksaa olla - näitähän sattuu ja kuten tiedämme, ikä lisää riskejä. Hienoa kuitenkin, että sairaalassakin on kannustettu uuteen yritykseen. Voimia odotella tiistaita ja läpikäydä se, mitä edessä on! Ja ennekaikkea valoisampaa tulevaisuutta teille!
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Hittolainen.. Oon väsässyt ton Julian kans päin hemmettiä :p Äsken laitoin miehen tutkimaan sitä ja hän löysi vielä yhden liikkuvan osan siitä. Olen koittanut änkee sylkeä väärään paikkaan eli siihen tarkennusosan pienemmälle puolelle : / Ei ihme, ettei ole onnistunut :LOL:

No, siinä ei kuitenkaan näkynytkään muuta kuin sylkeä :(
Ihunan osaava mies siulla kyllä!:D
 

Yhteistyössä