40+ so what wol.13

Tervehdys tänne!

Uusiomammalla tosiaan erikoinen tilanne... Mietin että olisko kyseessä voinut olla joku kiinnittymisyritys, joka ei sitten kantanut pidemmälle mutta lykkäsi kuitenkin vuodon alkua? Toki toivon, että tuo vielä kunnon plussaksi muuttuisi!

Kovasti tsemppiä ja plussaonnea toivon kaikille kanssasisarille täällä! Jospa kevät toisi mukanaan kunnon plussa-aallon? :love: Viime keväänä ja kesänä täällä ainakin oli sellainen, jossain vaiheessa tuntui että kaikki muut plussasi paitsi minä. ;)

ON: Huomenna on sitten odotettu ja pelätty varhaisultra. Fiilikset vaihtelee jännästi, viikonloppuna olin ihan hermona mutta nyt taas olo on oudon rauhallinen, miltei välinpitämätön. o_O:confused: En itsekään ymmärrä, mistä tämä johtuu. Mutta kaipa tunteet voi tässä tilanteessa heitellä, tai ehkä sitä vaan yrittää alitajuisesti suojella itseään pettymyksiltä. No, eiköhän se pelko ja jännitys sieltä huomenna palaa, sitä ei tarvitse epäillä! Oireita ei edelleenkään kovin paljon ole, tissit on kyllä vähän arat ja vatsaa turvottaa, mutta olo on ihan hyvä.
 
Maimei, nyt pääset toipumaan. Toivon, että kaikki saatiin pois, eikä komplikaatioita tule. Aiotteko vielä yrittää?

Uusiomamma, otapa tuosta selvää! Ei ja joo! Erikoista! Pääsetkö uusiin testeihin?

Miten muilla? Roxanne, Kalis? Mitä kuuluu?

Iid@ mulla on ihan sama juttu vanhojen kamojen suhteen. Pitäis varmaan myydä kaikki, niin tärppi kävis!

Kasenja, mitäs sinun kiertoon?

Mulla on kp x? Ehkä kp17? En tiedä. Pitkästä aikaa on ollut ovislimat ja ovulaatio tuntui jossain. En ole hirveästi stressannut koko asiaa ja koko vauva tuntuu kaukaiselta. Lisäksi mulla on tainnut alkaa kevään ja auringon myötä jotenkin levottomat olot! Silmä vilkkuu sinne tänne ja mahan alla on miljoona jalkaa! Onko tämä alkavaa viidenkympin villitystä?:D
Vasta maanantaina, sanovat lekurissa odotellaan.
 
Hei kaikki armaat kanaset:LOL:

Jokapäivä olen käynyt teidän juttuja lukemassa,itselläni kun ei oo mitään kirjotettavaa ollut niin jäänyt ihan stalkkaus pohjalleo_O

Roxsun puolesta olen niin onnellinen ja tuokoon tämänpäivä ultra uutiset vahvistuksen sille että pikkunyytti on matkalla maailmaan:love:

Ikäviäkin uutisia täällä on ollut maimeille suuret pahoittelut menetyksestä:unsure:

Uusiomammalla on mielenkiintoinen kierto menossa.. No josko se kohta selviäis mikä on homman nimi(y)

Virkille senverran tsempit että josko se lentävä lehmä osuis teidän kohdalle.. Onhan se jonkun kohdalla onnistuttava se ihme luomu plussa..

Jaaha siirrytäänkö sitten minun napaani:D... Elikkäs ollaan nyt siis hoito tauolla elokuuhun asti.huhtikuun lopussa tehdään etelänreissu miehenikanssa kahdestaan ja luomuna yritetään sinne elokuulle asti.. Jos ja kun ei tulosta tule niin VIELÄ YHDEN KERRAN KOKEILLAAN OMILLA RUPU SOLUILLA ja jos ei tuu mitään niin siirrytään luovutettujen jonoon..jotenkin ihan hyvä fiilis pitää taukoo vaikkakin oma ikä ei sitä pahemmin sallis,aijon nauttia kesästä täysinrinnoin ja toivoa luomu raskauteen :love:

Viime kierto anto jo vähän toivoa sillä taisi olla joku yrittänyt kiinnittyä" testeissä näkyy edelleen ihan selkeet viivat"

No tää nyt päällä oleva kierto meni kyllä niiiiiin reisille:devil:... Ajatteli että ovis on varmaan kp16 niinkun viime kierrossakin ja aloitin oviksen testaamisen kp14 vasta... Dadaaa tasavahvat viivat ja sit uus testi kp15 ihan hailurat viivat ja kp16 oikeestaa dlanko testi.. Joten ovis on voinut olla jo kp13... Toki sillon kp14 tuli kiirus petipuuhiin mutta sekin oli niin myöhään illalla että tais mennä tää ovis harakoille...

Toki meinaan piinailla ja testailla ja olla näkeväni taas jotain haamu viivoja :LOL::LOL:
Mut vois pistää ekaa kertaa piinalistalle:p eli dpo 7-8

Ihanaa kevään odotusta kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasenja
Roxannen ultrakuulumisia täällä jännäilemässä.
Toivottavasti kaikki hyvin. <3

Maimeille pahoittelut <3

Kaikille kovasti toivon sitä plussaa ja ihme plussaa jne jne... <3

Luppana
oih <3 Ihanaa yhteistä reissua teille miehesi kanssa!
Ja tietenkin ihmettä teillekin toivon!

Mie oon teijän kuulumisia käynyt täällä lukemassa oikeastaan joka päivä.
Tuo meijän odotusketju on kovin hiljainen. Jotenkin uskomatonta.
Sitä on jo rv 26+2 tänään. Hirveen pitkä aika vielä, mutta taas toisaalta, eihän siitä ole kauan, kun plussasin. :-o
 
Roxannen ultrakuulumisia täällä jännäilemässä.
Toivottavasti kaikki hyvin. <3

Maimeille pahoittelut <3

Kaikille kovasti toivon sitä plussaa ja ihme plussaa jne jne... <3

Luppana
oih <3 Ihanaa yhteistä reissua teille miehesi kanssa!
Ja tietenkin ihmettä teillekin toivon!

Mie oon teijän kuulumisia käynyt täällä lukemassa oikeastaan joka päivä.
Tuo meijän odotusketju on kovin hiljainen. Jotenkin uskomatonta.
Sitä on jo rv 26+2 tänään. Hirveen pitkä aika vielä, mutta taas toisaalta, eihän siitä ole kauan, kun plussasin. :-o
Voih.. Ihanan pitkällä jo raskaus sulla:love: tsemppii loppuraskaiteen(y)
 
Minäkin jännään Roxannea! Kalis, sun on kanssa tultava heti kertomaan uutisia! Ei tätä jännittämistä kestä.

Pylliksellä tosi pitkällä viikot.

Luppana, teillä on selkeä suunnitelma! Hienoa! Oishan se onnistunut luomuplussa aikamoinen juttu! Tällä palstalla olen ollut kolme vuotta ja yritystä viisi vuotta!! Saa nähdä, milloin pitää tajuta luovuttaa.
 
Oih, Pyllerö on jo noin pitkällä! :love: Ihanaa että kaikki on mennyt hyvin. Nyt vain kaikkea hyvää loppuraskauteen!

Kiva oli kuulla Luppiksen kuulumisia! :) Nyt vain nautit täysillä aurinkolomasta ja tulevasta kesästä :cool:, ja eihän sitä tiedä vaikka luomutärppi vielä yllättäisi! Jatkosuunnitelmat hoitojen suhteen kuulostaa hyvältä. Aiotteko muuten jatkaa samalla klinikalla kuin tähänkin asti? Mä voisin kyllä lämpimästi suositella omaani (Dextra). Mehän vaihdettiin klinikkaa kolmen mönkään menneen hoidon jälkeen, enkä ole kyllä hetkeäkään katunut.

Kalis, sullakin tosi jännät paikat! Peukut ja varpaat on pystyssä. (y) Tule heti huomenna kertomaan kuulumiset!

Virkki, älä nyt mitään luovuttamista mieti! Sähän olet ainakin hoitojen suhteen vielä ihan noviisi, ainakin meikäläisen (ja monen muun) rinnalla. ;)

ON: Ultrassa on käyty, ja kyllä siellä vaan pieni sintti köllötteli, koko vastasi viikkoja (7+0) ja sydän jumpsutti. :love::love::love: Aika vaikea tätä on käsittää... ja onhan tässä toki vielä riskejä (km, kromosomiviat ym.) olemassa. Mutta uskomattomalta tuntuu, että me on tähänkin asti nyt päästy. :)o_O:love::barefoot:
 
Oih, Pyllerö on jo noin pitkällä! :love: Ihanaa että kaikki on mennyt hyvin. Nyt vain kaikkea hyvää loppuraskauteen!

Kiva oli kuulla Luppiksen kuulumisia! :) Nyt vain nautit täysillä aurinkolomasta ja tulevasta kesästä :cool:, ja eihän sitä tiedä vaikka luomutärppi vielä yllättäisi! Jatkosuunnitelmat hoitojen suhteen kuulostaa hyvältä. Aiotteko muuten jatkaa samalla klinikalla kuin tähänkin asti? Mä voisin kyllä lämpimästi suositella omaani (Dextra). Mehän vaihdettiin klinikkaa kolmen mönkään menneen hoidon jälkeen, enkä ole kyllä hetkeäkään katunut.

Kalis, sullakin tosi jännät paikat! Peukut ja varpaat on pystyssä. (y) Tule heti huomenna kertomaan kuulumiset!

Virkki, älä nyt mitään luovuttamista mieti! Sähän olet ainakin hoitojen suhteen vielä ihan noviisi, ainakin meikäläisen (ja monen muun) rinnalla. ;)

ON: Ultrassa on käyty, ja kyllä siellä vaan pieni sintti köllötteli, koko vastasi viikkoja (7+0) ja sydän jumpsutti. :love::love::love: Aika vaikea tätä on käsittää... ja onhan tässä toki vielä riskejä (km, kromosomiviat ym.) olemassa. Mutta uskomattomalta tuntuu, että me on tähänkin asti nyt päästy. :)o_O:love::barefoot:
Ihanaa roxu sä /te ootte niiiiin ansainnut tämän pikku ihmeen:love: ONNEA

JOO klinikka menee vaihtoon.. Kun vaan vielä kehtais pyytää sieltä kaikki omaa kroppaa koskevat paperit pois:eek:
 
PERJANTAI 31.3.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Uusiomamma (45)...........6.................. 41/26
Athina74 (42) .................6................... 37/28-30
Eetuha (39) ....................3................... 33/20-40
Karoliina74 (42) ..............2................... 28/?
Peppistiina (41) ..............2................... 28/28
yöeläjä (43) ....................4................... 23/25
Luppana76 (40) .............7................... 22/28
InMyDreams (41) ............2.................. 17/28
Kasenja (40) ..................2.................... 15/26-29
Iid@ (44) ........................2................... 13/26-28
Jimima (45) ....................2................... 5/30-32

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Luppana76 (40) .................... dpo 8-9

Plussanneet ~12kk:
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Roxannella hyvät ultrakuulumiset! Nyt vain paljon onnea ja hyvää mieltä odotteluun.

Luppanalle piinailuonnea.

ON: Täällä ei oviksesta juuri merkkejä. Limoja on, mutta tikut melkein valkoisia (ja mulla yleensä näillä main kiertoa alkaa edes vähän tummua se testiviiva, LH siis nousee jo vähän ennen sitä huippua, ovisplussaa). Voi tulla ovuloimaton kierto. Mutta jatketaampa tikuttelua vielä.
 
Ihanaa, Kalabaliikki! :love::love::love: Kyllä se nyt menee hienosti loppuun asti, mä olen varma siitä. :) Tulehan mun seuraksi tuonne plussanneisiin!

Kasenjalle huikkaisin, että olikos sulla punktio edellisessä kierrossa? Mulla ainakin punktion jälkeiset kierrot on usein venyneet pidemmiksi ja ovis on lykkääntynyt, en kyllä tiedä miksi. Mutta voi siis johtua ihan siitäkin.
 
Kasenjalle huikkaisin, että olikos sulla punktio edellisessä kierrossa? Mulla ainakin punktion jälkeiset kierrot on usein venyneet pidemmiksi ja ovis on lykkääntynyt, en kyllä tiedä miksi. Mutta voi siis johtua ihan siitäkin.
No tuohan sitten saattaa vaikuttaa. Varmaan ihan ymmärrettävää, jos edellisessä kierrossa munasarjoja rasitettu, niin nyt käyvät hitaammalla. Valmistaudun siis odottelemaan ovista vielä hetken.
 
Kalis! Ihanaa! Nyt varmasti kaikki menee hyvin loppuun saakka! Onnea ja kaikkea hyvää! :barefoot:(y):)

Mulla kierto kanssa ihan sekaisin. En yhtään tiedä, missä mennään, mutta odotellaan. Eikö me Kasenja oltu melkein samassa tahdissa viime kierrossa?
 
Ihanaa, Roxanne ja kalabaliikki! :love::love::love:

Tulettehan seuraksi tuonne 40+ odottajien ketjuun! Siellä on ollut hyvin hiljaista edelleen. En ole osannut ryhtyä kirjoittelemaan oman kuukauteni odottajien ryhmään, kun siellä suurimmalla osalla on niin erilainen lähtötilanne.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
SUNNUNTAI 2.4.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Uusiomamma (45)...........6.................. 43/26
Athina74 (42) .................6................... 39/28-30
Eetuha (39) ....................3................... 35/20-40
Karoliina74 (42) ..............2................... 30/?
Peppistiina (41) ..............2................... 30/28
yöeläjä (43) ....................4................... 25/25
Luppana76 (40) .............7................... 24/28
InMyDreams (41) ............2.................. 19/28
Kasenja (40) ..................2.................... 17/26-29
Iid@ (44) ........................2................... 15/26-28
Jimima (45) ....................2................... 8/30-32

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Luppana76 (40) .................... dpo 10-11

Plussanneet ~12kk:
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43)........-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 

Yhteistyössä