40+ so what wol.13

Aika hurjaa Luppana!

Pahoittelut Kasenja, toivoin, että sinulla olisi nyt tärpännyt.

Peukkuja Virkille ja muillekin!

Minulla vuoto alkoi ihan normaaliin aikatauluun, eli nyt eletään kp 7. Soitin klinikalle vain, että hoito epäonnistui, ja soittelen seuraavasta kierrosta sitten uutta pas aikaa. Eipä tässä ole iän puolesta aikaa hukattavana, yritetään ensi kierrosta uudelleen. Kaksi siis on vielä pakkasessa, ainakin yksi siirto varmaan mahdollinen.

Tuntuu kyllä niin lopulliselta, että tämä on sitten tässä. Minulla on siis nyt 8 IVF, ei taida enää Kela korvailla tai olla edes järkevää yrittää enää. Esikoinen syntyi 5 IVF tuoresiirrosta.
 
Oho! Täällähän alkaa vilkkua viivoja silmissä. (y) Joko Virkki on tehnyt uutta testiä? Miltä näytti?!

Luppanaa kyllä ankarasti koetellaan. :( Peukut pystyssä sille, että tyhjennys onnistuisi lääkkeillä eikä kaavintaa tarvittaisi. Voi kurjuus.

Harmi, ettei Kasenjalla vielä tärpännyt. Mä niin olisin toivonut... :unsure:

Mä olen ollut niin uppoutunut remonttihommiin, etten ole täälläkään tullut käyneeksi muutamaan päivään. Tiputtelu alkoi eilen, mutta ei mulla yleensä näin aikaisin mitään tippoja ole tullut. Ja käsittääkseni lugesteronitkin yleensä pikemminkin myöhästyttää menkkoja kuin aikaistaa... Mun pitäisi aloittaa zumenonit kp1, mutta kun ei tästä nyt ota oikein tolkkua, että joko ne alkoi vai ei. o_O Kai mä katselen, että mitä tää päivä tuo tullessaan. Mitään menkkakipujakaan ei vielä tunnu ja ne sentään yleensä alkaa heti kuin menkatkin, joskus jo ehkä päivää aiemmin. Ärrrrrsyttävää... Täytynee soitella klinikalle ja kysellä mitä teen.
 
Maanantai 22.5.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2................... 34/47
yöeläjä (43) ....................4................... 27/24
Peppistiina (41) ..............2................... 26/28
ThePutsku (41) ...............1.................. 22/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 20/26-28
Luppana76 (41) .............7................... 18/28
Mun&sun (41) ................1................... 16/28
InMyDreams (41) ............2................... 10/28
Kasenja (40) ..................2.................... 3/26-29
Athina74 (42) .................6................... ?/28-30
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Uusiomamma (45)...........6................... ?/26

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
Virkki (40) ............................... pp 13

Plussanneet ~12kk:
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Putsku, mulle on annettu ohjeeksi, että vuoto pitää alkaa kunnolla ja se on vasta kp 1. Itse en ole ottanut sitä pientä tiputtelua vuodoksi, vaan aloittanut sitten enemmällä vuodolla. Jos vuoto alkaa kunnolla vasta klo 18, niin kp 1 on seuraavana päivänä. Tätä sääntöä olen sitten sovellellut ja argh, se on tuskaa miettiä, mitä mikin vuoto on!

ON: tein digitestin, kun en jaksanut arvailla enää PP 11 ja se näytti raskaana 1-2. Siitäkö se huoli vasta syntyi; miksi se näyttää niin vähältä? Pitäisikö siirroissa laskea, että se vastaa DPO 16 eli mulla pitäis näkyä jo raskaana 2-3. Hitto, että Google on laulanut ja en ole kyllä tullut yhtään sen viisaammaksi! Päätin testata seuraavan kerran huomenna, jos viiva on hailakka, niin pyydän verikokeen! Itse epäilen TAAS kemiallista! Kuukautiskivut alkoivat tänään ja ainakin viimeksi vuoto alkoi lugejen läpi pp 14. Semmoista! Jos joku osaa auttaa mua, niin auttakaa hermorauniota!

Mitä muille kuuluu? Onko hiljaiset kierron vaiheet? Luppana? Mulla töissä hullukiire, mutta aina aikaa pienelle palstailulle on raivattava! Pidetään huolta itsestämme!
 
Yöeläjälle paljon onnea plussasta! Laitoin sinut saman tien plussalistalle, toivottavasti sopii?

Virkkiä taas en tohtinut vielä listalle laittaa, kun kemiallista epäilit. Minusta tuo pp9 viiva oli tosi selkeä. Mutta miten sen jälkeen? Onko vahvistunut? Se hormonitaso sinänä ei kai ole niinkään huolestuttava, vaikka aluksi olisi matala, kunhan suunta olisi koko ajan parempaan, eli joka toinen päivä jos testaisi, niin vahvistumista olisi nähtävissä. Ja sittenkin tietysti virtsan vahvuus voi vaihdella tms. Oletko testannut lisää? Miltä näyttää? Toivon ihan hulluna, että tosi tärppi nyt olisi käynyt.

Luppanalla on kyllä ihan kohtuuttomasti huonoa onnea matkassa. Tosi kamalaa. Hyvä kuitenkin, että se munatorven poisto-operaatio sujui hyvin.

ON: kp3, ja heti tosiaan jatketaan toisella lääkkeellisellä pas-kierrolla. Ehditään just tämä kierros vetämään ennen kuin klinikka sulkee kesätauon ajaksi (heinäkuu). Zumenonit olen taas aloittanut. Pakkasessa on siis kaksi alkiota odottamassa. Suhteellisen hyvällä mielellä olen, mutta kyllä tuo edellisen yrityksen nega oikeasti harmitti. Toisilla yrityskerroilla sitä jostain syystä onnistuu kuvittelemaan mahdollisen positiivisen tuloksen paremmin etukäteen, visioimaan suurin piirtein synytysajankohdan ja tulevan lapsen kouluunmenon ja vaikka mitä. Toisilla yrityskerroilla mielikuvitus pysyy paremminkin sillä soluja ja limakalvon paksuutta ja hormonipitoisuuksia -tasolla. Tuo mun edellinen kerta oli enemmän sitä "juttelen alkiolle ja kerron että hän on tervetullut" -vaihtoehtoa, niin totta kai mielikuvien lapsesta luopuminen kirpaisee.
 
Virkki, eilen päivällä oli tullut ihan kunnolla vuotoa, joten soitin klinikalle iltapäivällä ja sain ohjeeksi aloittaa illalla Zumenonit. No, illallapa ei sitten mitään vuotoa ollut enää tullutkaan käytännössä juuri yhtään, mutta nappasin lääkkeet silti. Nyt oli taas yön aikana vuotanut. Prkl. Ei mulla ennen ole ollut tällaista! Se on ollut joko tai eikä ole tarvinnut arvuutella... No, näillä mennään ja täytyy nyt katsoa miten homma etenee. Seuraavan ultra-ajan sain 31.5. päivälle. Oletko tehnyt uutta testiä? Miltä näyttää? Mä pidän peukkuja, että olisi ihan oikea plussa eikä kemiallista!

Kasenjalle hyvää tuuria ja onnenkantamoisia seuraavaan PAS:iin! Perästä tullaan....
 
Putsku, tottakai se vuoto on tuollaista juuri silloin kuin ei pitäisi! Kaikki muutkin outoudet varmasti tulee juuri silloin kuin ei pitäisi! Onneksi aloitit ne! Nyt vaan odotellaan sitä ultraa. Ultraavatpa ne nopeasti. Mulla ollut "vasta" kp 14-16!

Kävin verikokeessa. HCG oli 350 ja pp 14. Huoh. Eipä muuta kuin Google esiin ja asian pariin. Onko jollain tietoa, mitä sen pitäisi olla?
 
Virkki: http://www.betabase.info/chart/basic/single
Yksi luku ei vielä näin alussa oikein kerro mitään. Tuplaantumisaika on informatiivisempi. Onko sinun mahdollista käydä toisen kerran testissä 4-14pv kuluessa? Neuvolastakin voisi saada lähetteen ilmaiseen testiin, jos kertoo, että huolta raskauden laadusta.
http://perinatology.com/calculators/betahCG.htm

*muoks* Tai kertoohan yksikin testi sen, että normaali raskaus voi olla kyseessä. Ei vain sulje pois sitä vaihtoehtoa, että olisi kemiallinen tms. Mutta toivotaan parasta!

Putsku - onpas ärsyttävää vuotoa. Joskus on just noin. Minäkin itsevarmana klinikalle äsken sanoin, että mulla alkaa menkat aina niin selvällä vuodolla, että epäselvyyttä tuskin tulee. Sitten viikonloppuna menkat alkoi noin klo 17.45 (jos klo 18 jälkeen, vasta seuraava päivä lasketaan kp1:ksi), ja vaikka vuoto on selväsi punaista, kuitenkin poikkeuksellisen niukkaa. Siinä sitten yritän päätellä, oisko nyt kp1 vai ei ja milloin aloittaa lääkkeet.
 
Viimeksi muokattu:
Yöeläjälle lämpimät onnittelut! :love: Toivottavasti pikkuinen on tarrannut tiukasti kiinni.

Virkilläkin plussa, ihanaa! :) Sulla on kyllä jännät paikat, oletko kysynyt klinikaltasi tuosta hcg-arvosta? Meidän klinikalla on ainakin ihan päiväkohtaiset viitearvot. Ehkä tuo luku hiukkasen alhaiselta kuulostaa, mutta kuten Kasenjakin sanoi, hcg:n nousutahti on tärkeämpi, eli ihan varmasti kaikki voi olla hyvin. Mä täällä jännäilen puolestasi ja toivon niin kovasti parasta. :love:

Mitenkäs Jimiman tilanne, täällä jo kovasti ultrakuulumisia odottelen...
 
Onnea Yöeläjälle! (y)

Mites Virkin tilanne?

Kiitos kysymästä Roxanne, tällä kertaa sain hyviä uutisia AR-ultrasta. Kohdusta löytyi elävä alkio, joka vastasi viikkoja päivälleen ja jolla näkyi vahva syke. :love: Aika epätodellinen olo, olin jo (muka) valmistautunut kuulemaan taas huonoja uutisia. Tietysti vaara ei ole vielä läheskään ohi, joten yritän pitää jalat maassa ja mielen realistisena, mutta so far, so good. Nyt pidän sormia ja varpaita ristissä että tällä kertaa kaikki menisi hyvin. :unsure:

Jimima 8+0
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Jimima :love:

Samoin onnea plussasta yöeläjä!

Toivottavasti Virkillä ois kans kaikki hyvin ja oikein (y)


Me on nyt oltu yhteyksissä Ovumia-klinikkaan Tampereella, oli skype-tapaaminen lääkärin kanssa ja kätilön kanssa järjestellään jatkoa. Elo-syyskuussa olis sitten näillä näkymin lahjamunasolulla hoito edessä, hui :confused:
 
Jimima, viikon ihanin uutinen! Siis niin lupaavaa, että toivotaan kaiken menevän nyt putkeen! Olet ajatuksissa ja laita välillä kuulumisia!

HH, kiitos tsempeistä! Moniko päiväinen sulle tuolloin siirrettiin? Kyllähän tuo sikäli kuulostaa lupaavalta! Oliko sulla luget ja tekikö ne sulle minkäänlaisia oireita?

Roxanne, oliko sulla luget käytössä? Aiheuttiko ne sulle tuntemuksia? Itse yritän analysoida, johtuuko mahan nipistelyt niistä vai oikeasti jostain easkaustuntemuksista.

Zammakko! Peukutan ovumiaa! Olen käynyt siellä monta kertaa! Kuka lääkäri teillä on? Itse olen tykännyt aina Johannasta, koska hänellä on napakka ja suora linja. Tarjakin on hyvä, vaikkakin hänen tyylinsä on välillä ehkä tylykin. Hänen hoidossaan moni tutuista on plussannut.

Itsellä tuntemukset vaihtelee. Välillä on voimakkaita kuukautiskipuja ja välillä mahaa nipistelee. Välillä ahistaa ja panikoin ihan hulluna. Tämä on niin stressaavaa. Klinikalla oltiin sitä mieltä, että HCG on ok, eikä kontrollia tarvita, vaan seuraavan kerran ultrataan parin vkon kuluttua! Tulen hulluksi sitä ennen (jos tästä voi enää yhtään enemmän hulluksi tulla). Pelottaa niin hirveästi. Miehellekin sanoin, että turha kaavaillaan työmatkoja parin viikon päähän, koska mulla on silloin kaavinta ja sinua tarvitaan täällä. Sellaisella asenteella tässä mennään! :confused:
 
Olipas ihana uutinen, Jimima! :love: Nyt kyllä kuulostaa tosi lupaavalta. Tulehan kirjoittelemaan tuonne odottajien puolelle sitten kun siltä tuntuu. :)

Virkki, taisinpas laskeskella noita hcg-arvoja vähän hätäisesti, sillä HH:n arvon perusteellahan tuo kuulostaa hyvältä! (y) Mulla ei omaa vertailukohtaa ole, koska kävin tässä raskaudessa hcg-mittauksessa vasta vähän myöhemmillä päivillä, mutta noihan on joka tapauksessa yksilöllisiä juttuja. Ymmärrän kyllä hyvin kaiken tuon pelon ja paniikin, mutta yritä vaan luottaa siihen, että kaikki on kunnossa. Mullakin oli alkuraskaudessa menkkamaisia jomoja ja nippailuja, ja olen varma että ne johtui nimenomaan raskaudesta - mä kun lopetin luget melkein heti virallisen testipäivän jälkeen.

Zammakko, hienoa et teilläkin on nytkähtänyt homma eteenpäin! Onnea kovasti tulevaan hoitoon (ja tietty luomuyritykseen sitä ennen ;))!
 
Isot onnittelut Jimimalle, Yöeläjälle ja Virkille! Pitkästä aikaa näyttää puhaltavan plussatuuli! Tuo toivoa meille muillekin. Ja kiva kuulla, että Zammakko teilläkin homma etenee. Iso peukku siitä! :)

Täällä meni tämä kierto täysin hukkaan. Aloin testaamaan ovista liian myöhään, kun on näköjään kierto lyhentynyt pysyvästi (23pv:n kiero). Oli niin kiirettä ja kaikkea muuta stressattavaa, että ei tullut heiluteltua peittoja sattumaltakaan oikeaan aikaan. Nyt siis kp 4. Miestä en oo saanut innostumaan hoidoista, kun haluaa kuulemma lapsen mun soluilla tai ei ollenkaan... Hieman ärsyttää, kun ei olis nyt aikaa tuhlattavaksi. Jotenkin alkaa olla sellainen fiilis, että jos ei kesällä tärppää, pitää varmaan luovuttaa.

Aurinkoa ja positiivista mieltä kaikille! Ihanaa että ootte olemassa. :)
 
Maanantai 29.5.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2................... 41/47
Peppistiina (41) ..............2................... 33/28
Luppana76 (41) .............7................... 25/28
Mun&sun (41) ................1................... 23/28
InMyDreams (41) ............2................... 17/28
Kasenja (40) ..................2.................... 10/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 9/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 5/26-28
Athina74 (42) .................6................... ?/28-30
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Uusiomamma (45)...........6................... ?/26

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Hops, tässähän on kulunut aikaa siitä kun viimeksi listaa on päivitetty. Oma tietokoneeni oli huollossa, ja kännykällä on tympeä päivittää. Osuikohan Putskun kp lähellekään totuutta? Saattoi tulla muitakin laskuvirheitä, ilmoitelkaa, jos on listalla korjattavaa.

Jimiman ultrakuulumiset ilahdutti. Ihan mahtavaa! (Joo, riskit, näin alussa varsinkin on hullun korkeat, mutta iloitsen hyvistä uutista.)

Virkin lisäsin plussanneisiin. Eiköhän tämä lista lähde siitä, että olet onnistuneesti raskaana ellei toisin todisteta. (y)

Iid@, tosi tuttu tuo tunne että yksikin hukkaan mennyt yrityskerta ärsyttää.

Zammakolla kans suunnittelu edennyt. Kätevä tuo skype-neuvottelu.

ON: Täällä limakalvoa taas kasvateltu estrogeenin avulla. 6.6. PAS suunnitteilla. Aloin muistelemaan, että minulla on yleensä aiemmin kemialliset osuneet aina kesäkuukausille. Jospa se meinaisi, että mulla olisi näin kesäisin kohtu aina jotenkin vastaanottavaisempi? Toivotaan, että nyt saataisiin kyytiin hyvä alkio vastaanotettavaksi.
 
Omanapainen tilitys: vuoto alkoi tänään!! Ihan punaista, sitä itseään! Tätä Kasenja tiesi se, että lisäsit minut plussanneisiin! :D En tiedä, itkeäkö vai nauraa, harmittaako vai suututtaako. Siis olihan se viiva niin epämääräinen alusta alkaen ja ne viikot mietitty, mutta miksi vasta nyt, eikä viikko sittten?!? :mad: Toivoa sopii, että vuoto tulee runsaammaksi ja kaikki sitten samantien pois. En jaksanut soittaa edes klinikalle. Odottelen päivän kaksi ja katson, mihin suuntaan homma etenee.

Kasenja, peukut sulle ja siirrolle! Toivottavasti limakalvo paksuuntuu yhtä hyvin kuin viimeksi!

Mitäs muille? Toivottavasti paremmin kuin minulle!
 
Tiistai 30.5.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2................... 42/47
Peppistiina (41) ..............2................... 34/28
Luppana76 (41) .............7................... 26/28
Mun&sun (41) ................1................... 24/28
InMyDreams (41) ............2................... 18/28
Kasenja (41) ..................2.................... 11/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 10/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 6/26-28
Athina74 (42) .................6................... ?/28-30
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Uusiomamma (45)...........6................... ?/26

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Täällä ollaan hieman epävarmoissa tunnelmissa.
Noin viikko sitten tuli parina päivänä punertavaa vv:a ja sitten 2 pv ei mitään ja sitten tulikin yhtenä päivänä kerran oranssinpunertavaa verta. Kaikki nämä vain pyyhittäessä ja nukkumisen jälkeen.
Siinä sitten ajattelun, että tämä taisi olla tässä. Nyt ei ole tullut taaskaan mitään, joten toivo nostaa päätään.
Eilen soitin neuvolaan ja pyysin lähetettä verikokeisiin. Ei kuulema anneta ellei raskaus ole ei toivottu?
Sanoi vain että tässä nyt edetään ihan normaaliin tapaan ja varataan neuvola aika. Ööö ... Ok.
Jankkasin jonkin aikaa asiasta, koska olin tehnyt digin ja se näytti 2-3 ja mun mielestä olis pitäny näyttää enemmän.
Ei auttanut kun varata neuvola.
Siinä sitten pää lamaantuneena rupesin lukemaan digin käyttöohjetta tarkemmin ja totesin, että taitaa se sittenkin näyttää sitä mitä pitikin. ... tai sitten ei.
No, katsotaan miten käy. Kyllä mulla vielä oireita on. Tissit on arat ja kipeytyy iltaa kohden, pahoinvointia ja närästystä, sekä alavatsa kipuilee.

Sitä mun pitikin kysäistä, että onkoha se ihan normaalia, että tuntee alavatsa olemassa olon koko ajan ja välillä repäisee kunnolla molempien munisten seutuvilta, mutta eriaikaan?

Miten mulla menee?

Meniko Virkillä kesken vai loppuuko vuoto?
 
Yöeläjä, kökkö juttu! Olisi tietenkin hyvä, jos pääsisit verikokeisiin. Antaisi jotain suuntaa. Milloin neuvola on? Soita sinne vielä ja valita kunnolla, jos se heltyisi verikokeisiin. Tuo on niin ärsyttävää, kun ei tiedä varmaksi ja nuo testit näyttää, mitä näyttää.

ON: mulla ei vuotoa ole kuulunut eilisen jälkeen. Mahakipua on kuten Yöeläjä sullakin. Luulen, että mulla on jotain tapahtunut/mennyt kesken, mutta ulos ei vielä tule mitään. Viimeksi mulla tuli vuotoa yhtenä päivänä, sitten oli taukoa, kunnes taas alkoi vuoto. En jaksanut vielä soittaa minnekään, mutta varmaan huomenna tai torstaina soitan. Ajattelin tehdä digin huomenna. Sen pitäisi näyttää kevyesti 3+, koska siirrosta on tänään kolme vkoa. On tämä kyllä niin syvältä! Eniten pelottaa ajatus tyhjennyksestä, jos siihen joudutaan ja miten kauan oikein toipuminen kestää. Niin kovasti olisin toivonut onnistumista, mutta tässä ei oikein omalla toivomisella ole mitään tekemistä.
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä

Yhteistyössä