40+ so what wol.13

Yöeläjä, mun käsittääkseni noi digitetsit ei ole niin kamalana tarkkoja kuitenkaan, joten en olisi noista lukemista niin huolissani. Lupaavan kuuloiset oireet sulla ainakin on. :) Mulla oli muistaakseni enemmän menkkamaista jomoa noihin aikoihin, mut mitä olen nettiä lukenut niin just nuo repäisykivut on tosi yleisiä monella. Jos hcg:n nousu huolettaa, niin testinhän voi ottaa myös yksityisellä, vaikka toki se maksaa jonkin verran (meidän klinikalla n. 50 €). Tsemppiä kovasti, mä uskon ja toivon että kaikki on niin kuin pitääkin! (y)

Virkki, ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Esim. tuolla alkionsiirroista plussanneet -ketjussa on ollut monia, joilla on ollut runsastakin vuotoa ja kaikki on silti ollut kunnossa. Eli ei se välttämättä keskenmenoa tarkoita! Mutta ymmärrän kyllä tuon piinan ja jännityksen. Voi kunpa kaikki olis hyvin! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Toivotaan, että meilläkin olisi harmitonta toi vuotelu.
Se kun voi johtua siitäkin, että istukka on kiinnittynyt kohdunsuulle.
Tänään tuli taas kerran pyyhkiessä punaista, mutten jostain syystä pelästynyt/huolestunut.

Ajattelin kanssa tehdä vielä digin loppu viikosta, kun sitten pitäisi ainakin olla se 3+ jos menkoista lasketaan. Ovista en edes tikuttanu, kun on aina ollu sen +/-1 päivää.
Toki kiinnittymistä ei voikaan tietää.

Jos pystyisin soittamaan suoraan omalle terkkarille, niin varmaan laittaisikin lähetteen, mutta kun pitää soittaa siihen yleisneuvontaan.
Varmaan pitää mennä yksityisen kautta.
Kauankohan tuloksissa kestää?

Itse pyrin ja olen onnistunutkin tähän asti olemaan positiivisin mielin.
 
Keskiviikko 31.5.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2................... 43/47
Peppistiina (41) ..............2................... 35/28
Luppana76 (41) .............7................... 27/28
Mun&sun (41) ................1................... 25/28
InMyDreams (41) ............2................... 19/28
Kasenja (41) ..................2.................... 12/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 11/27-29
Iid@ (44) ........................2................... 7/26-28
Athina74 (42) .................6................... ?/28-30
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Uusiomamma (45)...........6................... ?/26

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Täällä odotellaan jo täti punaista pikaisesti, saisi sitten aloittaa Clomifenit ja sitten voisi metsästää sitä ovista ja yrittää ihan kunnolla!

Mun pää vaan meinaa todeta, että ihan oot liian vanha.. Tuntuu, että muut tänikäiset tekee ihan muuta ja niillä ei käy mielessäkään enää lapsia tehdä. Vanhat luokkakaverit postailevat fb:n lastenlastensa kuvia... Onko sitä ihan hullu ja ottaako sitä liian kovan riskin? Ihme ajatuksia ja silti toisaalta yrittäää hullun lailla tehdä sitä lasta.. Argh!

Onnea yöeläjä plussasta! Virkki, toivotaan parasta, useinhan sitä kaikenlaista vuotoa on! Jimina mahtavat ultrauutiset, iloitse nyt! :) Hyvä Nuppu, kun vielä yritätte!! :)

Ja positiiviisia tuulia muillekin!
 
Yöeläjä, Pääsitkö verikokeeseen? On tuo kyllä piinaavaa. Onko sulla jotain oireita tai tuntemuksia?

Mun&sun ei vielä huolta. Minulla kaikki plussat on näkynyt tosi myöhään. Tosin tosi moni onkin sitten keskeytynyt, mutta kuitenkin.... kokeile uutta testiä loppuviikosta!

Karoliina, samoissa ajatuksissa itsekin. Tunnen toki välillä olevani ihan vanhus näihin juttuihin. Vaan mitä väliä! Mieli on virkeä ja kroppa kuin nuorella tytöllä, vaikka naama ehkä vähän ikääntymisestä kertookin (olen ainakin hyvällä itsetunnolla varustettu) :D Kauhulla odotan, mitä ilkeimmät ihmiset kommentoi, jos itselle vielä vauva oikeasti tulisi.

ON: vuoto loppui maanantaina. Sitä tuli siis ihan kunnolla ja vaihdoin jo siteeseen, mutta mitään ei ole tullut sen jälkeen. Tein digitestin pelonsekaisin tuntein, koska ajattelin sen vuodon vaikuttavan sen tulokseen. Nyt alkionsiirrosta on 3vkoa ja 2 pv. Näyttöön tuli 3+, joten hormonit ovat ainakin nousseet. Huolettaa silti, koska minulla oli tosi kovia selkä-ja vatsakipuja. Nekin loppuivat kyllä, mutta sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Todelliset piinaviikot edessä ennen sitä ultraa!
 
  • Tykkää
Reactions: ThePutsku
Ihania uutisia Virkki!
Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä eikä pelottele enää vuodoilla.

On: En ole edes kysynyt sitä verikoetta.
Tänään tein digin, vaikka olin ajatellut tekeväni sen pe-su välillä. Olis varmaan kannattanut odotella, koska vieläkin tuli 2-3 ja nyt mulla on rv5+6.
Luulin, et olis jo antanut 3+ kun huomenna 6vk täynnä. Mikäli ei ole menny kesken.
Tosin mulla on edelleen samat oireet, muttei ole tullut vuotoa. Mun kivut, jos niitä kivuksi voi sanoa, on ollut vähäisiä. Selkäkin jumittui töissä sopivasti, niin en tiedä johtuuko ne kivut siitä vai km:sta.

Mietin tässä, että tekiskö vielä yhden digin sunnuntaina vai odottelis vain tuomiota rv 7+? ar-ultrasta.

Kyllä tää on vaikeeta ja pyörii mielessä lähes koko ajan.

Olen lueskellut tota plussanneiden triidiä, mutten uskalla sinne ainakaan vielä kirjoitella.
Sieltä olen lukenut Nupun kokemusta, joka on hyvin raskas.
Siksipä haluan nyt onnitella ja iloita Nupun ja puolison päätöstä jatkaa yritystä!
 
Perjantai 2.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 45/47
Peppistiina (41) ..............2................... 37/28
Luppana76 (41) .............7................... 29/28
Mun&sun (41) ................1................... 27/28
InMyDreams (41) ............2.................. 21/28
Kasenja (41) ...................2.................. 14/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 13/27-29
nuppu73 (43) ..................5.................. 11/?
Iid@ (44) ........................2................... 9/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Yöeläjällä ja Virkillä on kyllä rankka odottelu ultraan! Kyllä minä jaksan uskoa, että molemmilla on ihan ok tilanne, mutta eipä siihen kenenkään uskomiset vaikuta...

Karoliina, kyllä minäkin välillä huomaan ikää miettiväni, ja elämänvaiheen sopivuutta. Viimeksi lapsen päivähoidossa kävin vanhempainillassa, ja tajusin, että kaikki muut vanhemmat olivat sen 10-20 vuotta nuorempia. Mutta toisaalta, on näitä n. 43-44 -vanhempana vanhemmaksi tulleita tuttavapiirissä (miehissä yli 50-vuotiainakin), eikä heitä minun huomatakseni ole juuri ihmetelty. Ja itse voin kyllä sanoa, ettei minulla ollut tullut mieleenkään lapsen hankinta ennen kuin olin 38-39-v, joten tämä nyt on minulle se ainoa oikea elämänvaihe yrittää.

Nuppu, lisäänkö sinut listalle, vai jatkatko taustaillen? Tervetuloa joka tapauksessa taas yrittämään, ja hurjasti hyvää virettä toivotan!

Mun&sun, oletko tehnyt uutta testiä? Riippuu siitä, miten kärsimätön testaamisen kanssa on, että milloin kannattaa. Jos haluaa nähdä vasta, kun on jo melkoisen varmaa että raskaus näkyy, jos on näkyäkseen, niin joskus dpo 15 asti saa odotella. Mutta yleensä haaleana näkyy aikaisemminkin, riippuu testistäkin. Ja joskus harvoin vasta myöhemmin. Hermopeliä.

Poistin listalta Athinan ja Uusiomamman, kun en edes muista, milloin viimeksi heistä on jotain kuulunut. Pääsehän listalle heti takaisin, kun haluaa.
 
No niinpäs mun&sun näkyy Tarrasukkia nyt vain pienelle

Kiitos yöeläjä Ihanasti sanottu ja sait kyllä hyvälle mielelle

Täällä nyt kp 11 ja melkoisen liukkaat olotilat alkaa olla Voisko se ovulaatio nyt jo olla..... vai johtuuko greippimehusta joka kyllä viimeksi aiheutti samaa ja silloin kyllä tärppäsikin
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74


Tarviiko kukaan? Voisin myydä paketin 25e (sis pk:t). En koe tarpeelliseksi enää testata näin rv 35+3.

PC päiväys 3/18 (11kpl)

Ovistestit 2/18 (27kpl)

CB viikkonäytölliset 2kpl avaamaton paketti

Joku ebaysta tilattu. En löydä päiväystä.

Yv, jos kiinnostaapi.
 
Lauantai 3.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 46/47
Peppistiina (41) ..............2................... 38/28
Luppana76 (41) .............7................... 30/28
Mun&sun (41) ................1................... 28/28
InMyDreams (41) ............2.................. 22/28
Kasenja (41) ...................2.................. 15/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 14/27-29
nuppu73 (43) ..................5.................. 12/?
Iid@ (44) ........................2................... 10/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Hei täällähän on tullut plussa uutisia monille ihanaa <3 virkille erityis tsempit "piinaavien" vuotojen kanssa jotka nyt ovat loppuneet? Sovitaan että pieni pysyy kyydissä:love: ja Nupulle tervetuloa takaisin ja nyt paremmalla onnella loppuunasti(y) kaikille plussanneille hirmu paljon onnea 9kk taipaleeseen:love:

Voi kauhistus pyllis on kohta jo jakautumis pisteessä:D:D tsemii loppu metreille(y)

Täällä ei tarvittu kaavintaa vaan olen tässä viikonpäivät vuodellu enemmän ja vähemmän.. Tänään vihdoin ja viimein r. Testi näytti negaa kp on ihan sekasin joten kohdalleni voi pistää ? Merkin. Ja tilanteenihan on se että toinen munajohdin on kokonaan poistettu ja toinen pelittää jos pelittää... Luomuna jatketaan vaikka mahdollisuudet on miltei 0% en tikuta ovista saati testaile raskautta ennen kun on kuukautiset 9kk myöhässä:p:D... Nyt tässä parinviikon aikana oon testannut koko vuoden edestä joten NYT SAA RIITTÄÄÄÄÄÄ....:ROFLMAO:

Hyvää kesänalkua kaikille:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Nuppu, piti sanoa jo aiemminkin, että kiva, kun olet taas täällä! Pääsit heti jo piinailemaan!

Luppana, hyvä, ettei kaiken tuon kuran keskellä tarvittu enää kaavintaa. Onko sulla jotain jälkitarkastusta? Sulla on kyllä ollut uskomaton koettelemus, joten halaukset sulle!

ON: ei uutta! Ei vuotoa, ei kipuja, ei tuntemuksia. Mietin, mahtaako olla väsymystä ilmassa. Koko ajan väsyttää. En tiedä, onko ihan työstä ja keväästä johtuvaa. Tekisi mieli soittaa sinne klinikalle jo ensi vkolla ja pyytää ultraa aiemmin, mutta sama kai odotella.
 
Taustalta moi ja suuret onnittelut plussanneille, olkoon teillä 9kk päästä nyytit sylissä :) ihanaa kun näitä plussiakin tulee.

Nupulle tervetuloa takaisin ja onnea matkaan (y)

Kurjia kokeneille tsempit, voimia mietintään ja jatkoajatuksiin.

Omaa napaa. Meillähän oli kaksi epäonnistunutta ivf-yritystä, ei tulosta lainkaan. Itse silloin kevätalvella epäonnistuneen punktion jälkeen koin että lahjamunasoluhoidon haluaisin vielä kokeilla. Mies empi, koki asian vaikeaksi jne. Halusi miettiä ja minä päätin antaa aikaa. Olin varma että hän ei moiseen halua ryhtyä. Mutta niin vaan tuo ilmoitti nyt kuukausia myöhemmin että on valmis yrittämään, eli kokeiltaisi vielä tuo tie josko se meille lapsen toisi. Pää on pyörällä ja moni asia mietityttää, mutta siltä se nyt näyttäisi että tuo kortti vielä kurkattaisiin.

Nyt töitä jatkamaan, aurinkoa päiväänne :love:
 
  • Tykkää
Reactions: ThePutsku
Nyt laski positiivisuus nollaan ...
Tein digin ja se näytti edelleen 2-3, joten kesken on mennyt. Huomenna yhteys lääkäriin ja sitten eteenpäin.
Tuskin yritys tähän loppuu, mutta eihän tämä helppoa ole.

Parempaa onnea muille ja tsempit kullekin tilanteisiinsa.
 
Täällä kans yks kellontarkka vuotaja, niin mitäs kummaa nyt... Eilen aamulla oli housut veressä ja ajattelin, että no nyt menkat alkaa, viikko etuajassa. Sen jälkeen ei mitään, tänään ihan tosi vähän pikkuhousunsuojaan? Mitähän ihmettä nyt? Tosiaan aina ollut niin tarkka kierto, ja nyt vain kolmen viikon kierto, jos tämä nyt tästä alkaa siis kunnolla vuotamaan. Ultra pitäs olla kp 10, pitänee aamulla soittaa klinikalle, että minkähän tässä laskee kp ykköseksi.

Vuotajille: mulla eka raskaudessa oli myös alussa veristä vuotoa, ja pelkäsin aina menneen kesken, mutta niin se raskaus vaan jatkui täyden ajan.
 
Ihana on ollut lukea näitä plussauutisia! Lisää vain tulemaan... :D

yöeläjälle toivon, että josko kuitenkin testi siitä vielä plussaksi vahvistuisi. <3 Iso peukutus täältä!

Mulla oli ultra viime viikolla ja zumenonit jatkuu + lisäksi tulee luget huomisesta lähtien. PAS on suunniteltu perjantaille 9.6. eli Kasenjan kanssa mennään ihan peräkanaa. :) Nyt vain täytyy toivoa, että alkio selviää sulatuksesta. Mulla taitaa kp heittää päivällä tuossa listauksessa eli tänään lienee kp15. Viime viikon loma nollasi ajatukset näistä asioista aika huolella vaikka ultrassa kävinkin, mutta nyt alkaa taas jännitys nostaa päätään. Odottelua, odottelua...
 

Yhteistyössä