40+ so what wol.13

Maanantai 5.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 48/47
Peppistiina (41) ..............2.................. 40/28
InMyDreams (41) ............2.................. 24/28
Kasenja (41) ...................2.................. 17/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 15/27-29
nuppu73 (43) ..................5.................. 14/?
Iid@ (44) ........................2................... 12/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Luppana76 (41) .............7................... ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017
Mun&sun (41) ............-06/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Mun&sun, ihan mahtavaa. Mukava kirjata plussia pitkästä aikaa.

IMD, on sinullakin ärsyttävä vuoto. Ihmeen aikaisinkin. Sanoivatko klinikalta, että ensimmäinen vuotopäivä olisi kuitenkin kp1?

Putsku, joo tässä jännitys tihentyy kun suunniteltu siirtopäivä lähenee. Mulla huomenna, sulla parin päivän päästä. Hermoilen sitä alkion sulatusta, että selvittäisiin nyt ensin edes siirtoon asti.

Yöeläjä, mittaavatko hcg:n? Saitko lääkäriin yhteyden heti tänään? Vieläkin järkeilen, että eikö voisi olla normaali raskaudenalku kyseessä. Vaikka kyllähän hidas hcg:n nousu huonoa tahtoo tietää (mutta näyttääkö kotitestit silti niin tarkasti, luotettavasti...?).

Molly, kiva kuulla että vielä viimeinenkin kortti nyt katsotaan! Onnea teille tulevaan yritykseen.

Virkki, tuskastuttavaa kyllä kuulostella, arvailla ja odotella. Usein kustannusten kannalta viisainta odottaa myöhempään ultraa, kun saatetaan kuitenkin päätyä ultraamaan uudestaankin. Syke yleensä kai on ultralla nähtävissä rv6, mutta ultran tulos voi olla alussa epäselvä.

Luppana - hyvä että selvisit viimeisimmästä koettelemuksesta. Vietähän kunnolla lomaa testeistä!
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Tänään otettiin hCG ja huomenna aamulla gyne.
Ikävä kyllä mulla on tästä ta:n gynestä vain huonoa sanottavaa. No, oli ainut jolle sai ajan nopeasti.
Katsoin Mehiläisen sivuilta kerran gynejä ja tämän kohdalla oli LL vai oliko peräti YL ja kiinnostunut gynegologiasta.
Kysyin labrassa (HUS) ehtiikö varmasti huomis aamuksi vastaus lääkärille, niin sanoi, ettei niitä tutkita kuin 2 x viikossa. Siis mitä! Koe jonka tuloksen saa vaikka samana päivänä, niin tutkitaan niin harvoin??!!
Ei ollu tulos tullut ainakaan vielä omaan kantaan, joten tuskin on vielä aamullakaan tulokset valmiina.

Ei mee nyt putkeen tämä.

Edelleen tiputtelee, muttei vuoda kunnolla.

Huomenna tietää taas enemmän.
 
Yöeläjä, kuulostaa niin oudolta! Mulle tuli tekstari kahdessa tunnissa HCG:stä! Toivottavasti gyne osaa edes hieman asiaansa ja saa tutkittua sinut kunnolla. Tai saat lähetteen naistentaudeille tai jonnekin, jossa homma osataan! Laita viestiä sitten, miten meni. Tsemppiä päivääsi!

Mikä tilanne on IMD:llä? Putsku, sulla kuulostaa suunnitelmalta. Hyvä, että ehditään tehdä siirto ennen juhannusta. Eikös silloin ala kaikki tauot? Itse hirvittää tämä ultra. Jos odotellaan juhannukseen asti ja sitten vasta huomataankin, että kaikki on ihan persuuksillaan! Meillä pieni reissuun lähtö juhannuksesta eteenpäin eli sormet ja varpaat ristissä, että kaikki on joko hyvin tai sitten niin niin huonosti, ettei tilannetta tarvitse seurailla!
 
No on kyllä yöeläjä outoa ettei tuota tulosta voi heti kertoo :unsure: kyllä nyt piinataan... Joko kävit kannasta luurimassa?

Onnea Putskulle ja kasenjalle siirtoihin (y)

Virkille tsemppiä ultran odotteluun.. toivotaan että kaikki olisi kuitenkin kunnossa :rolleyes:

Onnea Mun&sun vahvistuneista viivoista... ihanaa :love:

Mollylle onnea tulevaan yritykseen..

Ja kaikille muillekkin peukkuja testailuille, piinailuille ja muutenkin :LOL:

Täällä viikonloppu oltu tositoimissa :D en nyt kyllä tosin tiedä kuinkahan tuon ovulaation kanssa kävi... perjantainahan siis tein sen testin ja hyvä viivahan siihen tuli.... toivon että ovulaatio sitten olisi ollut vkl. Oltiin reissussa ja ei sitten tullut testattua paitsi vimeksi eilen ja ihan blanko oli :rolleyes: en nyt aivan varmaksi osaa laskea tuota DPO:ta mutta oliskohan dpo 2/3??

Kovasti tekis mieli jo testailla mutta eihän siinä ny mitään järkeä oo näin aikaisin:p tietenki raskausoireita on jo vaikka kuinka :LOL: voi tätä piinailua....
 
Pikainen omanapailu:
Aamulla gynellä, joka epäili tuulimunaa, mutta laittoi lähetteen Naistenklinikalle. Sanoi, että vastaavat sieltä loppuviikosta tai ensi viikon alussa milloin on aika.
Noh, ehdin olla tunnin kotona, kun Kättäriltä soitettiin ja sanottiin, että tänään voin mennä sinne, jos pystyn.
Nyt on Kättärilläkin käyty ja tutkittu.
Jotain pientä kuulema näkyy ja nestepussi, mutta varmaksi ei uskaltanut sanoa, joten viikon päästä uudestaan. Ei halunnut keskeyttää ennen kuin voi vertailla mittauksia.
Ja hCG tulokset ei ole vieläkään tullut?!
Nyt sitten odotellaan viikko ja sitten uudestaan tuomionlukuun.
Kysyin oisko jotain raskautta tukevaa lääkettä, niin ei kuulema ole, koska mun kiero on säännöllinen ja raskaudun luomusti.
Nyt en oikein tiedä olenko iloinen vai ei tästä uutisesta. Hieman hämmentynyt olo.
 
Tiistai 6.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 49/47
Peppistiina (41) ..............2.................. 41/28
InMyDreams (41) ............2.................. 25/28
Kasenja (41) ...................2.................. 18/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 16/27-29
nuppu73 (43) ..................5.................. 15/?
Iid@ (44) ........................2................... 13/26-28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Luppana76 (41) .............7................... ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
nuppu73 (43) ............................ dpo 2

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017
Mun&sun (41) ............-06/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Yöeläjä kyllähän nyt pitää jännityksessä sinuao_O toivotaan kuitenkin hyvää lopputulosta:love:
Miten kasenjan siirto meni? Pikkunen matkassa?
Täällä ehkä kp1jotain veristä limaa tulee:sick: tai sit tää on vielä jotain rippeitä siitä keskenmenosta?
 
Kaikkea sitä ehtii kokea elämänsä aikana. Kättärin kirjoituksia kävin vilkaisemassa, eikä siellä lukenut muuta kuin MÄÄRITTELEMÄTÖN RASKAUS.
Niin, piti kysyä teiltä, etteikö tosiaan ole olemassa raskautta tukevaa lääkettä siis jota otetaan, että alkio pysyisi paremmin matkassa ja jaksaisi kehittyä? Tietääkö kukaan?

Miten Virkki voi?

Entä muut? Täällä on ollu toiset kovin hiljaisia tai ei tässä ole käyneet. Mahtaako olla tylsä vaihe tai muuten vaan ei huvita?

Toivottavasti Luppana pääsee nyt uuteen kiertoon eikä edellinen raskaus enää ole vaikuttamassa ... muuten kuin helpottamassa uutta tärppiä.
 
Keskiviikko 7.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 50/47
Peppistiina (41) ..............2.................. 42/28
InMyDreams (41) ............2.................. 26/28
Kasenja (41) ...................2.................. 19/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 17/27-29
nuppu73 (43) ..................5.................. 16/?
Iid@ (44) ........................2................... 14/26-28
Luppana76 (41) .............7................... 2/28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
nuppu73 (43) ............................ dpo 3

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017
Mun&sun (41) ............-06/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Lyhyesti vain oma tilanne: ei päästy siirtoon, alkio ei selviytynyt sulatuksesta. Nyt lääkkeet pois, kesätauko (jonka aikana ehditään kaksi kiertoa yrittää luomuna), ja jos ei omin neuvoin ole tärpännyt, niin elokuussa alkavaan kiertoon sitten siirrellään viimeistä pakasteessa köllöttelevää alkiota.
 
Kasenja, ei voi olla totta! Mikä sun fiilis on? Musta näissä hoidoissa on tosi rankkaa just tämä; odottelu ja päästäänkö siirtoon ja onnistuuko se ja onko limakalvo tarpeeksi paksu yms yms! Kesätauolle toivon paljon rentoa menoa ja peittojen heiluttelua!

Yöeläjä, raastavaa!!! Siis siellä oli hyvin epämääräistä näkyvillä? Miten pitkällä raskaus pitäisi olla? Toivon tietenkin, että se lähtisi siellä kehittymään! itse olen kaksi kertaa joutunut odottelemaan uutta ultraa ja molemmilla kerroilla karvaasti myös pettymään. Sen vuoksi en tällä kertaa ole hätäillyt sen kanssa. Ensi vkolla luulisi jo jotain näkyvän, jos näkyäkseen! Sitä en kyllä ymmärrä, miten sitä HCG:tä ei ole vieläkään tullut.... raskautta tukevasta lääkityksestä ei ole sen kummemmin kokemusta. Nyt kun mulle tehtiin tämä lääkkeellinen alkionsiirto, niin siinä mulla on tukena estradot-laastarit ja lugesteron ja primaspan. Muutoin en tiedä, voiko luomuraskauteen olla jotain tukea.

ON: sama olo edelleen eli ei mitään oloja! Rinnat on hieman arat ja maha turvoksissa, mutta ei muuta. Aika ajoin on huonoa oloa, mutta se nyt voi johtua mistä tahansa. Ensi viikkoa odottaessa. Mitään ei uskalla toivoa-sekin on aika kamalaa!
 
Ompa harmi Kasenja, että kävi noin. :( Nyt pidetään peukkuja luomuplussalle!

Kylläpä sinua Yöeläjä koetellaan.

Nuppu, kiva kuulla sinusta ja että olette ryhtyneet tositoimiin! Iso peukku teille!

Täällä dpo 1. Talletuksia tehtiin ahkerasti ennen ovisplussaa, mutta just h-hetkellä ei ollut mahdollisuutta siihen. No, josko siellä ois simpat ollu asemissa oottelemassa... :D

Nyt toivotaan kaikkien aikojen plussa-aaltoa tänne kesäkuulle!!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Harmitus sentään Kasenja o_O no nyt rennosti ja ajatukset kesään ☀

Kuinka pitkällä sulla Virkki nyt on? Kyllähän nuo oireet kuitenki hyvältä kuulostaa:rolleyes:

Iida@ mehän nyt sitten piinaillaan yhtäaikaa :LOL: mä oon päättäny että en sitte varmaan testaa ennenkuin menkat myöhäs :D juu niin varmaan
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
Kasenja, voi itku miten huono tuuri. :( Voin vain kuvitella sen v*tutuksen ja harmituksen määrän. Onneksi teillä on vielä yksi kaveri jäljellä odottamassa, jos ei kesän aikana luomuna tärppää. :) Mun ainutta pakastealkiota sulatellaan tänään ja huomenna toivottavasti pääsen siirtoon. Saa nyt nähdä...

Virkin oireet kuulostaa hyvältä. Sitä ne on! Pakko olla. :D
 
Torstai 8.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 51/47
InMyDreams (41) ............2.................. 27/28
Kasenja (41) ...................2.................. 20/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 18/27-29
nuppu73 (43) ..................5.................. 17/?
Iid@ (44) ........................2................... 15/26-28
Luppana76 (41) .............7................... 3/28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
nuppu73 (43) ............................ dpo 4
Iid@ (44) ................................... dpo 2

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017
Mun&sun (41) ............-06/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Yöeläjä, joko hcg-tulokset lopulta on tulleet? Meilläkin on tuo yksityinen lääkäri+näytteenotto, josta tulokset tulee tyyliin 2-5 päivän päästä, mutta sen nyt tietää etukäteen, kun on pieni maaseutupaikka ja lähettävät johonkin kauemmas näytteet analysoitavaksi. Julkisen terveysasemaltakin toki lähtee myös näytteet eteenpäin, mutta niistäkin hcg-tulokset tulee sentään viimeistään seuraavana päivä.

Virkillä ihan lupaavan kuuloiset oireet. Laittaisin sinut jo niitten perusteella takaisin plussalistalle, mutta en varmaan uskalla ennen kuin olet synnärillä...

Nupulle ja Iid@lle piinailutsemppiä! Ja Putsku varmaan liittyy piinailijoihin huomenna. Eiköhän Putskun alkio kyytiin pääse, eikö se ole jotain 70+%, miten alkiot sulatuksesta selviää. Todennäköisyydet on onnistumisen puolesta!

Miten Luppanalla, onko selkeästi vuoto ja uusi kierto alkanut? Nuo kohdunulkoiset yms joskus sekottaa kiertoa tympeästi.

ON: ihme kyllä, ei suurempaa ärsytystä tai pettymystä. Edellisen alkionsiiron nega harmitti enemmän. Ja jotenkin innoissani lähden näihin luomuyrityksiin taas, ja mukavaa pitää lomaa noista hormoneistakin. Ja myös suunnitelma C oli miehen kanssa jo puheissa. Jos ei tärppää luomusti (vaikka tietysti tärppää) ja jos ei viimeinen pas elokuussa tuo tulosta (vaikka tietysti viimeistään siitä lähtee raskaus) niin kokeillaan sitten syksyllä vielä kertaalleen kasvatella ja kerätä munasoluja, kuulostellaan vähän, olisiko klinikalla jotain uutta kokeiltavaa siihen (jos tarpeeksi saadaan munasoluja, niin esimerkiksi pitempi viljely kaikille). Mutta eiköhän tässä ennen heinäkuuta tärppää ihan vanhanaikaisesti. :) Mennään nyt tällä toiveajattelul... eikun seesteisellä optimismilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@ ja ThePutsku
Viime päivitykset on ollut törkeästi vain omanapailua ja niin on nytkin.
Anteeksi siitä.

Nyt V#**#TAA ja rankasti!!!
Yöllä oli töissä selkäkipuisena, ilmeiseti välilevyn pullistuma tai kunnon lihasjumi ristiselässä, ja tulisen lomassa etsin yhteystietoa labraan. No löytyihän se. Aamulla sitten soittamaan miksei tulokset vieläkään näy Kannassa.
Meidän keskustelu lyhennettynä:
"Kyllähän ne täällä on."
"Miksei ne sitten näy?"
" Ei ne aina näy."
"No voitko sanoa sitten sen tuloksen?"
"En saa kertoa."
"Eli mun pitää soittaa lääkärille, vaikka se sanoi, että katso Kannasta?"
"Joo."
No minä sitten soittamaan ajanvaraukseen. Meillä kun on vain takaisinsoittppalvelu, niin jäin odottamaan puhelua.
Odotin klo 11 asti jonka jälkeen oli pakko mennä nukkumaan, koska seuraavaksi yöksi on mentävä taas töihin ja en olisi muutenkaan jaksanut enää olla hereillä.
Olivat sitte soittaneet 30min sen jälkeen, enkä ollut kuullut mitään kun olin vaipunut "kooman tasolle".
Toki heräilin myöhemmin useaan otteeseen v#*#*#ksen ja selkäkipujen takia.
Että tälleen ... varmaan tulokset ovat semmoiset, ettei mun ole hyvä tietää etukäteen.
Ajattelin huomenna aamulla mennä töistä suoraan ta:lle raivoamaan, jos joku pystyisi ne tulokset koneelta kattomaan. Mikäli jaksan.
Nyt oon todella väsynyt tähän.
 
Kaikenlaista täällä taas, Toivonhippusia yöeläjälle, jospa siellä ois kuitenkin joku! Nuppu ja Id@ toivottavasti tärppäs! Kasenja kurja sulatustulos, mutta kesälomalla on hyvä mahdollisuus luomuna onnistua :)

kaikille muillekin toivottavia hetkiä! Ei vielä kaikki nimet pysy hallussa..

ON: toiminta alapäässä ilmeisesti loppu.. menkkoja odotellaan, ovistestissä näkyi hailua viivaa jälleen, raskaustesti hyvin plankko! Pöh odottelua odottelua..
 
Iid@ ja Nuppu: joko testit on kaivettu esiin? Ensi viikolla voi testailun aloittaa! Kuvia odotellessa.

Putsku: miten siirto meni? Onnea matkaan!

Kasenja: ihailtava ja juuri oikea asenne! Eihän näille asioille voi mitään, joten turha surkutella! Plussaa sulle toivon (niin kuin ihan jokaiselle).

Yöeläjä: ärsyttävää!! En ymmärrä, miksi se tulos ei voi olla siellä kannassa tai miksi sitä ei voi kertoa, kun nämä tulokset on tällaisia tavallisia, etkä itse pysty enää asialle mitään tekemään. Toivottavasti saat asian tänään hoidetuksi, niin viikonloppua ei tarvitse viettää epätietoisuudessa.

Karoliina: viesti kuin minun suusta! Jospa se oli hutikierto vaan! Aiotteko mennä hoitoihin tai haetko jotain apua (esim. Letrot) kiertoon vai onko sulla jo?

ON: ensi vko lähestyy, oma epätoivo kasvaa. Kuvittelen varmaan, että mun pienet ainoat oireet ovat hiipumassa. Pelottaa! Ei niinkään se ultran tulos vaan se kaikki rumba, jos joutuu kaavintaan yms! Koko kesä tulee olemaan yhtä sairaalassa ramppaamista! Turhahan tätä on etukäteen spekuloida ja varsinkaan, kun asialle ei mitään mahda, mutta spekuloinpa silti! Hirveä stressi!
 
Sorry, en jaksa nyt kuin lyhyesti kertoa omasta tilanteesta. Ei päästy siirtoon, koska alkio ei selvinnyt sulatuksesta. Aika tyhjä fiilis on nyt. :cry: Omien munisten kasvatteluun en enää kykene, kun kammoan neuloja niin kovin, joten omat solut oli nyt tässä. Mietin jatkoa sit, kunhan tästä pettymyksestä tokenen.

Lisäystä tähän vielä sittenkin hiukan... Onko kukaan saanut sellaista "diabetes"kynää, jolla olisi saanut kasvatteluhormoneja piikittää? Vielä mietin, että josko sellaiseen olisi kuitenkin mahdollisuus ja kykenisinkö ehkä sitten kuitenkin vielä siihen. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 9.6.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Karoliina74 (42) ..............2.................. 52/47
InMyDreams (41) ............2.................. 28/28
Kasenja (41) ...................2.................. 21/26-29
ThePutsku (41) ...............1.................. 19/27-29
nuppu73 (43) ..................5.................. 18/?
Iid@ (44) ........................2................... 16/26-28
Luppana76 (41) .............7................... 4/28
Eetuha (39) ....................3................... ?/20-40
Peppistiina (41) ..............2.................. ?/28

Hoidoissa olevat:
Mamma vaan (44)............3......lahjasoluhoito -17

Piinailupäivät:
nuppu73 (43) ............................ dpo 5
Iid@ (44) ................................... dpo 3

Plussanneet ~12kk:
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Keltainen Seepra ........-09/2016
Helmiina1978 (37) ......-09/2016
Iltatähti 76 (39) ...........-09/2016
Katti75 (41).................-10/2016
Viizplus (37)................-10/2016
camelianna (44)..........-10/2016
Pyllerölyllerö...............-10/2016
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
yöeläjä (43) ................-05/2017
Mun&sun (41) ............-06/2017

Taustailijat:
Virkki (40)
Molly3 (43)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
zammakko (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Voi kurjuutta, Putsku! En ole kuullut, että niit kasvatushormoneja olisi voinut piikittää helpommin (esim. insuliinikynällä). Mutta tuosta kannattaa kyllä kysyä klinikaltasi.

Virkki, oireet voi "hävitä" senkin takia, että keho tottuu olemaan raskaana. Ja tosiaan monella ei juurikaan mitään oireita ole. En kehoita olemaan stressaamatta, kun ei sellainen kuitenkaan onnistu. (Multa ainakaan.)

Karoliina, onpa turhauttavaa kiertoa. Oliko sulla joskus aiemmin ollut hormonit (clomifeniä tai letrozoleja) ovulaatiota tukemassa? Oiskohan niistä apua? Minä sain aikanaan ihan gyneltä reseptin.

Yöeläjä - ihan älytön systeemi. Miten on voitu tehdä noin vaikeaksi?!
 
Voi ei, Putsku! Ei kiva, eikä hyvä juttu lainkaan. Mikä pistos sulla on ollut? Mulla oli Gonapeptyl ja siinä oli sellainen insuliinikynänlainen systeemi. Silti joutuu laittamaan sen pregnylin ja mitähän vielä, jotka ei ole niin kivoja! Teillä on todelliset pohdinnat, miten jatkon kanssa. Pistikö sulle piikit mies?

Yöeläjän kuulumisia täällä odotellaan....

Kasenja osuit naulan kantaan.... yritän olla stressaamatta (ainakin päivisin)....
 

Yhteistyössä