40+ so what wol.13

Voi ei Molly, olen niin pahoillani puolestasi :(

Virkki: tein testin siis pp11. Voihan tuo tuosta vielä plussaksi muuttua, totta, mutta kieltämättä hämmennyin (kun on tuota oireilua ollut), kun niin selkeä nega tuli. Pidän sinulle peukkuja, toivottavasti on tärpännyt oireettomuudesta huolimatta!
 
Molly, voi ei! Tulin nyt illalla kuulumisiasi lukemaan, ja kyllä ihan toisenlaisia toivoin sinun kertovan. Itkun paikka.

IMD, lämpö kuulostaa hyvältä. Minulla raskaus (varsinkin se onnistunut) oirehti just aamulämmön koholla pysymisenä.

Aamuska - voi vielä plussaksi kääntyä, ei auta kuin jännittää.
Tatti, joko sinä olet testiä uittanut?
Virkille toivon hullun lailla tärppiä...
 
Perjantai 17.11.2017


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

tatti55 (40) ......................3................... 26/?
InMyDreams (41) ............2................... 25/28
Aamuska (40) .................1................... 25/23-31
Karoliina74 (42)...............2................... 23/52-63
kettuperhe (40) ...............2................... 19/28-30
Iid@ (44) ........................2.................... 15/26-28
Kasenja (41) ...................2.................. 11/26-29
yöeläjä (43) ....................4................... 10/24-25
ThePutsku (41) ...............1.................. ?/27-29

Piinailupäivät:
Aamuska (40) ................. pp 14
InMyDreams (41) ............ pp 11
tatti55 (40) ...................... dpo 11
Virkki (40) ....................... pp 7

Plussanneet ~12kk:
Iida-Karoliina...............-12/2016
Hupsu Haave (43).......-12/2016
Minzi (40).....................-01/2017
kalabaliikki (40)........... -02/2017
Roxanne (42) ..............-03/2017
Jimima (45)..................-05/2017
zammakko (43) ...........-09/2017

Taustailijat:
Vilaa (44)
Virkki (40)
Molly3 (44)
zammakko (43)
Eetuha (39)
Peppistiina (41)
Mamma vaan (44)
Vieläkömeillelapsi (40)
Miikkuliina (43)
Anniina74 (42)
Mun&sun (41)
ruutana (42)
nuppu73 (43)
tatti55 (40)
KeltainenSeepra


*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ollu tänään shoppailupäivä.
Yleensä en siitä välitä, mutta nyt kävin hakemassa monitehopiilolinssit kokeiluun ja samalla ostin kaikkea pientä ja suurta pikkujouluihin.
Meikkivarastokin meni uusiksi, ainakin osittain. Yleensä käytän vain ripsaria, mutten vapailla.
Mulle tuo shoppailuterapia ei oikein tehoo, mut jos nyt pikkujouluissa yrittäisi näyttää kivalta.

Oon tässä ajatellut, että aloittaisi vuodenvaihteesta taas holittoman ajan. Viimeksi olin 6 vuotta putkeen, eikä tehnyt edes mieli.
Mä en osaa ottaa kotona. Mun tarttee aina päästä discoon, jos juon.

Miten muilla, onko pikkujouluja tiedossa?
 
Hei kaikki!

Aamuska, miten se testi vai alkoiko vuoto? Eikö Kettuperheelläkin ole jännät viikot edessä?

Yöeläjä, rrrrrrakastan pikkujouluaikaa. Olen hurja meikkien ja kampausten kanssa! Jotenkin piristää tähän vuodenaikaan laittaa säihkettä silmiin ja lähteä yöhön! Minun alkoholinkäyttö on vähäistä. Kännissä en esiinny oikeastaan koskaan, mutta juon kyllä viiniä ja skumppaa. Ehdottomiin en ota enää ikinä fiiliksiin minusta ei ole edes kuukaudeksi, koska hyvällä ruoalla juon viiniä. Lakkoja on Kokeiltu ja aina siinä epäonnistun.

Maimei, mitä kuuluu? Pitkästä aikaa sinuakin näkyy. Teittekö vielä siirtoa/keruuta?

ON: en sitten malttanut olla testaamatta. http://aijaa.com/gr9KgY No, pp7 ja kai tuossa on viivasta/viivanpaikka. Iloitsin niin Mollyn varhaisesta plussasta ja siinä kävikin huonosti. Katsellaan nyt, miten minun käy ja vahvistuuko viiva ja onko taas tyhjää täynnä eli tuulimuna. Pahinta pelkään, koska viimeksi kävi niin! Nyt menee sitten pikkujoulut ihan uusiksi! Mitenkä sitä osaa siellä olla jne!
 
Virkki vauuuuu!!!! Hui miten ihanaa, nyt todellakin menet loppuuna asti. Mahtava uutinen; hengessä mukana :love:

Aamuska ja IMD mitens teidän tilanteet?

Tatti no höh, mutta reippain mielin uuteen kiertoon (y)

Mitäs muille?

On: ei vuotoa, oireet ennallaan mutta ehkä hieman lievempinä, plussa tikussa edelleen megavahva. Jotenkin tuntuu että ei tämä itsekseen mihinkään vuoda. Voi blaah. Eilen ajattelin nauttia lasin viiniä, mutta ei ota kroppa vastaan alkoa. Mies sai sitten kaksi lasillista :ROFLMAO: Jännä juttu kun viinin suureksi ystäväksi lukeudun. Voi kun tämä nyt tästä lähtisi etenemään; olin toivonut viikonlopun aikana tapahtuvan niin ei tarvitsisi töistä olla pois. Aiempaa km kokemusta ei ole, tuulimunasta 2/16 kroppa ei osannut päästää irti. Samaa pelkään nytkin että sairaalakeikka tulee. No esimies on tietoinen tilanteesta, eli saikku tarvittaessa onnistuu kyllä. Sori tämä omanapaisuus ja melankolia, kyllä tämä tästä. Ja Virkin plussa kyllä ilahduttaa suuresti :love:
 
Virkillä selkeä haamu siellä. Peukut pystyssä.

Mulla alkoi aamulla jomottamaan mahaa. Sama puoli ja kohta mistä munis todnäk tässä kuussa irtosi. Ehkä vain suoli siellä vaivaa. Vielä viikko odottelua pitäisi kestää.

Pikkujouluja on, mutta en juuri juo ja käyn muutenkin niissä yleensä autolla, että ei olisi ongelma jos ei saisi juoda. Mekkokin on ostettuna. Ellen vielä hae jotain blingblingimpää.
 
Virkki, eihän tuo ole mikään viivanpaikka vaan ihan jo selvästi punertava viiva, onnea! :love: Sulla vielä varhaiset päivät joten lupaavalta näyttää. Pakko paljastaa sen verran, että olin just eilen lukemassa viestiäsi kun mulla meni lapsivedet - sen on kai pakko olla hyvä merkki!? :D (Sen jälkeen ei sit olekaan juuri mitään tapahtunut, joten su-aamuna näillä näkymin käynnistys. :eek:)

Tulkaahan te muut perässä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: yöeläjä
Virkki: vau, noin aikaisin jo jotain näkyy, tosi lupaavaa, pidän kovasti peukkuja! :) (y)

Pikkujouluista sen verran, että yksissä juhlissa olen nyt käynyt ja ihan kivaa oli :) Vaatteet kävin ostamassa viime hetken paniikissa ja se ei todellakaan ollut hauskaa (kun oli pakko löytää edes jotain), mutta juhlissa oli sitten mukavaa olla uusissa ja kivoissa vaatteissa. Harmitti vain, kun väsytti tosi paljon ja oli menkkakipuja häiritsemässä, joten oli pakko raahautua ajoissa kotiin.

Omaa napaa: nyt on menossa kuudes päivä normaalia kovempia menkkakipuja, joten ei ole ollut kivaa ja huumorintaju alkaa olla koetuksella :cautious: Eilen aamulla tuli ihan vähän haalean punaista vuotoa ja tänä aamuna myös pienesti tuhrua eli vuotoa odottelen alkavaksi koska tahansa. Jos nyt olen oikein laskenut, niin tänään on kp 27 (eli menkat voi alkaa koska tahansa) ja dpo 16.

Testit olen tehnyt siis dpo 11 ja 13 ja molemmista tuli niin vahva nega, että ei ole huvittanut käydä ostamassa lisää testejä (enkä ole oikein ehtinyt enkä jaksanutkaan paneutua asiaan). "Hieman" ärsyttää, jos tämä kärsimys on "turhaa", on nimittäin vatsan kipuiluja ollut nyt kaksi viikkoa, josta nyt kuudes päivä tosiaan menkkakipuja. Jos vuotoa ei ala näkyä, niin sitten haen testit. Olen nyt viikonlopun ollut lisäksi itselleni yllättävän kovassa päänsäryssä. Onhan se tietysti särkyvalikoimaan jotain vaihtelua :mad: Olisi vain kiva pystyä tekemään jotain muutakin kuin makaamaan sohvalla (n)
 
Viimeksi muokattu:
Roxanne: Siellä on nyt oikeesti tosi jännät paikat - hurjasti onnea ja tsemppiä koitokseen, jos on vielä edessä. <3

Virkki: Täälläkin sormet ja varpaat pystyssä, että nyt on sun vuoro onnistua. Vahvistumista siis kovasti viivalle sinne! :)

Täällä dpo0. Söin letroja kp 2- 6 yhden päivässä. Maanantaina oli kontrolliultra, jossa näkyi yksi munasolu ja limakalvo oli kuulemma just synkassa sen kanssa. Lääkäri veikkasi, että ovis tulee loppuviikosta, joten siinä mielessä kaikki näyttää nyt hyvältä. Juteltiin pitkään tilanteesta ja sovittiin, että kierto kerrallaan katotaan miten jatketaan. Lahjasolujakin on tarvittaessa saatavilla, mutta saapi nähdä mihin päädytään.

Iso halaus kaikille ja voimia tähän vauvaprojektiin!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Roxanne, mahtavaa! Sulla on varmasti jo vauva kainalossa! Toivottavasti kaikki meni hyvin.

Aamuska, kökköä! Sais vuoto sitten alkaa, ettei kivut kiusaa. Se on niin totta, että kun vähän valvoo, niin seuraavan päivän väsymys on kamalaa-olipa ottanut tai ei.

Iid@, jännät ajat, jännät ajat! Puimaan kanssasi! Montako letroa otit per päivä?

ON: kaksi päivää on nyt koskenut todella kovasti mahaan. Kakka! Odottelen kuukautisia, mutta testaan vielä huomenna. Luulen, että mun viivani oli taas kiinnittymisyritys. Mun yrittäminen taitaa loppua tähän. Syön parina seuraavana kuukautena letrot pois ja sen jälkeen tämä peli loppuu minun kohdaltani. Ärsyttää!
 
Virkki ethän vielä menetä toivoasi, ne menkkakivun tyylisetkin kivut kuitenkin voivat hyvinkin kuulua asiaan. Toivotaan että huomenna sinut yllättää vieläkin vahvempi viiva.

Roxanne ai että, siellä se on jo nyytti sylissä tai viimeistään parin vrk sisään. Ihanaa!

Iid@lla piinailut käynnissä, toivotaan että Letrot tuovat plussan, jännää..

Voi höh Aamuska. Joskus kerrankin kun sitä vuotoa toivoo niin tuntuu että poissa pysyy. Toivottavasti tilanne selkiytyy pian.

Kettuperhe voisiko olla kiinnittymiseen liittyvää kipua? Sehän kuulostaisi hyvältä. Piinailut siis sielläkin menossa..

Omaan napaan ei mitään uutta.
 
Heippa ihanaiset :love:.... Täällä minä käyn kurkkimassa teidän kuulumisia edelleen... Mollylle isot pahoittelut että pieni ei jaksanut alkua pidemmälle :( toivotaan että tyhjennys vuoto menee "helpomman kautta"

Voi KÄÄK JA VIRKKI:love::love: nyt isot peukut pystyssä että viiva vahvistuu ja olisi sinun vuoro saada nyytti kotiin asti kesällä(y)

VOI KAUHISTUS ROXSULLA ON VARMAAN JO NYYTTI SYLISSÄ... Uutisia odottelen minäkin:love:

Paljon on tullut uusia kuumeilioita toivottavasti visiitti ei ole kovin pitkä ja pääsette odottajien puolelle(y)

Ihan super isot tsempit teille kaikille by: luppana
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuska ja zammakko
Virkille peukkuja!!!

Mun oireet lie olleet Lugeista johtuvia, vuotoa näkyvissä jo perjantaina, ja nega testattu :( Mun taival oli sitten tässä.

Pitkä tie on ollut, ja pitää olla kiitollinen, että hoidoista saimme sentään yhden lapsen. Toinenkin olisi ollut toivottu, mutta ilmeisesti mun kroppa ei vaan halunnut enää raskautua :( Parin vuoden sisään tehtiin siis 3 ivf-hoitoa ja en edes tiedä montako passia. Monta.

Tsemppiä kaikille teille hoitoa jatkaville!
 
Virkki, joko olet tehnyt uutta testiä?
Haluaisin kovasti nähdä vahvistuneen viivan.
Jospa ne kivut kertoisivatkin, että tällä kertaa on hormonit enemmän koholla.

Kettuperhe, itse olen tikuttanut muutaman kierron kokonaan läpi, eikä mulla missään vaiheessa ole täysin blancoa tikkua.
Tämä on ihan normaalia meidän ikäisille.

IMD, voi harmi. Sitten vaan luomuilua. Eihän sitä koskaan tiedä, jos tauko hoidoista muuttaa vielä mielen tai tulee ylläri plussa.

Aamuska, onneksi menkat kipuineen kestää vain muutaman päivän, vaikkakin se tuntuu ikuisuudelta.
Toivottavasti seuraavat menkat, eivät olisi kivuliaat. Tulevatpahan ne vaikka vuoden päästä.

Iid@lle tsemppiä piinailuun.

Roxannen kuulumisia odottelen ...

Itsellä on tuikkinut tonne alakertaan ja tässä nyt pelätään, ettei mitään tulehdusta tee.
Viimeksi kun oli BV, niin oireena oli vain menkkamainen kipu läpi kierron. Ei hajua eikä mitään muutakaan.
Tänään olen menossa ottamaan influenssarokotteen. En ole ennen ottanut, mutta nyt otan, koska se on kuulema hyvä ottaa, jos harkitsee raskautta. Se suojaa myös tulevan lapsen, jos niin hyvin kävisi, että tulisi raskaaksi.
 
Molly oon pahoillani, tosi kurjaa ettei sitten jaksanutkaan :(

Virkille peukkuja, että jatkuis kuitenki (y)

Iid@lle tärppionnea :)

Roxanne, eii en kestä, sulla on siellä jo vauva nyt :love::love::love:

Uusia kirjoittelijoita on ilmestynyt, hyvä hyvä ja tervetuloa :)

Oma napa: tänään oli np-ultra, ja siellä kaikki hyvin. Verikokeet on otettu jo ja varsinainen tulos tulee toivottavasti jo tällä viikolla. Mulla on ollut tiputteluvuotoa tässä yli viikon, niin oltiin aika huolissamme ja jo varauduttu huonompaankin uutiseen :unsure: Ultraaja ei kuitenkaan nähnyt mitään, mikä selittäisi vuodot ja toukka sätki siellä menemään kyllä. Pitää vielä puhua omalle lääkärille että tarvisko jotain tutkia.

Mies olis jo aivan innoissaan kertomassa sukulaisille, mää yritän toppuutella että odotellaanhan vielä. Maha nyt ei sentään vielä näy niin ei siitä kärähdä, ja sit ku on vielä vähän läski ni ei kukaan mitään epäile :LOL:
Perjantaina on eka aika kätilölle, se ois varmaan ollut jo aiemmin, mutta venytin ilmoittautumista vähän turhankin pitkään. En osaa vieläkään kunnolla ajatella, että oon raskaana, synnärille astiko tää tunne voi jatkua :confused:

Mun pitäis vissiin siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta halusin tännekin kertoa meidän meiningit :)
zammakko ja nuijapää 13+3
 
Ihanaa Zammakko. Toivottavasti tiputtelu loppuu. Tiedän kyllä useammankin tutun, jolla on tullut kirkastakin vuotoa raskauden aikana ja kaikilla niillä on ihan terve lapsi. Voi kun olisi itsekin tuossa tilanteessa.

Itsekin mietin tuota influenssarokotetta, että pitäisikö ottaa.
 

Yhteistyössä