40 + so what, wol 14 (2019)

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja kirsillevauva, 30.12.2018.

1. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    493
    En usko että on väärä. Ei mulla ainakaan negat oo plussaksi muuttuneet ajan myötä. Ei edes kuivuttuaan.
    Toihan ei oo vielä plussa virallisesti... Riippuu testistä. Mulla digi tai monitori näyttänyt huippua mut one step vaan puolet vahvaa.
    Joskus mulla plussa tulee heti siihen ja joskus vasta just 15-20min päästä. Eli kyllä mä niitä katon niin kauan että ovat kuivuneet ja vertailen toisiinsa. Tummuuserot näkyy myöhemminkin.

2. Reetaleena

Reetaleena Jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.12.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Ok, kiitos vastauksesta. Minulla on enää yksi testi jäljellä, eikä posti taida pitkään aikaan kulkea, enkä viitsi kaupasta kalliita testejä ostaa, niin taitaa mennä jäihin tämä testailu. Ei kai sillä niin kiire olekaan. Olisin vaan halunnut tietää, onko munasarjoissa mitään toimintaa. Kai sinne gynekologille pitäisi varata aikaa.

3. Roxanne

Roxanne Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    486
    @Reetaleena mun mielestäni tuo on jo tosi lähellä plussaa, päivän-parin sisällä voisi mahdollisesti jo olla plussa. (y) Kuivuessaan viivat saattaa vähän tummentua, mutta ei ne olemattomasta vahvaksi muutu. :)

4. Hulbertiina

Hulbertiina Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    123
    Reetaleena, en ole tilaillut testejä enkä tiedä niiden hintojakaan. Oon ostanut liuskoja kaupasta ja halkaissut ne saksilla. Hyvin toimii niinkin, vaikka ovatkin kapeampia. Tuleepa hintakin näin puolitettua. ☺️

On: tänään jo kp 46. Kahtena päivänä tullut kerran kirkkaan punaista tuhrua pyyhkiessä ja seuraavalla pyyhkäisyllä jo vanhaa verituhrua. Tänään hieman limansekaista tuhrua. Viimeisestä ovisplussan jälkeisestä limojen loppumisesta olisi 7 pv. Siis periaatteessa voisi olla kiinnittymisvuotoa, mutta en ihan siihen usko. Kunnon vuotoa odottelen alkavaksi. Mutta edelleen ihmettelen, mitä oli ne aikaisemmat limat ja ovisplussa samassa kierrossa.

5. Vielä kerran ❤️

Rekisteröitynyt:
    06.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    26
    Moikka!
    Täältä surullisia uutisia. Kuusi munasolua saatiin kerättyä, mutta yksikään ei hedelmöitynyt. Olen ihan rikki. Miten tästä eteenpäin?
    Kokemuksia otetaan vastaan siskot.

• En tykkää En tykkää x 3
    • Ihana! Ihana! x 2
    • List
  6. Hulbertiina

Rekisteröitynyt:
    07.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    123
    Vielä kerran, voimia teille! Tehtiinkö siis ivf vai icsi? Lääkekombon muutos voi vaikuttaa alkioiden laatuun ja icsi parantaa hedelmöittymistä.

7. Kaneli41

Kaneli41 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    11
    Pahoitteluni ja kovasti voimia, Vielä kerran ❤️!

8. Vielä kerran ❤️

Rekisteröitynyt:
    06.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    26
    Ivf tehtiin.
    Kiitos tsempeistä ❤️ Tuota lääkemuutosmahdollisuutta täällä nyt mietitään. Että vieläkö uskaltatais lähtee yrittämään toisella tavalla.

9. Roxanne

Roxanne Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    486
    Olen pahoillani, @Vielä kerran ❤️! :cry: Tiedän omasta kokemuksesta, miten rankkaa tuo on, meilläkin meni aikoinaan eka IVF ihan puihin. Vaikka se ei nyt ehkä lohduta, niin aika usein eka kierros menee vähän niin kuin harjoittelun piikkiin, ja vasta seuraavalla kerralla saadaan lääkitys ja muutkin jutut säädettyä kohdilleen. Joten kannattaa kyllä ilman muuta kokeilla uudelleen, jos vain siltä tuntuu, ja tehdä sillä kertaa icsi - se parantaa huomattavasti hedelmöittymismahdollisuuksia.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    493
    @Vielä kerran ❤️ No, onpa toasiaan masentavaa ja harmi. En oikein osaa sanoa mitään. Paitsi että ens kerralla paremmalla tuurilla. Mul on aikoinaan tehty lyhyellä ja pitkällä kaavalla. En muista oliko mitään ihmeellisiä eroja.

Itsellä tänään dpo 8. Tein one stepin, johon tuli viivanpaikka. Väriä ei näy. Oon ollu tosi negatiivinen tän kierron suhteen ja seuraavaa jo odottelen; jos sitten plussa jouluna.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  11. Vielä kerran ❤️

Rekisteröitynyt:
    06.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    26
    Kiitos kannustavista sanoistasi ❤️

12. Tikkerituu

Tikkerituu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.05.2012
    Saadut tykkäykset:
    15
    Hei pitkästä aikaa uusille ja vanhoille! Meidän odotus ei lopulta päättynytkään onneen vaan odotan synnärillä pienen poikamme syntymää, nyt rv 20+1. Saimme hälytyksen sikiöseuloissa down-riskillä 1:16 mutta NIPT-tutkimuksen mukaan odotimme tervettä poikaa. Kärsin viimeiset pari kuukautta verenvuodoista, syynä hematooma ja marginaalinen istukka, ultria ja tutkimuksia on tehty lähes viikottain. Tilanne kärjistyi viikonloppuna kirkkaaseen vetiseen vuotoon jonka todettiin olevan lapsivettä, olen ollut maanantaista osastohoidossa ja tänään jo näytti siltä että synnytys (tai siis näillä viikoilla virallisesti vielä keskenmeno) käynnistyy. Huomenna saanen vauhtia mikäli tilanne ei etene itsekseen. Haaveena on palata jossain vaiheessa vielä joukkoonne kunhan vain tämä tilanne ja toipuminen on ensin ohi :cry::cry:

Onnea yrityksiinne!

13. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    493
    Voi @Tikkerituu.  ei löydy sanoja. Voimia kovasti teille!

14. Hulbertiina

Rekisteröitynyt:
    07.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    123
    Tikkerituu, voi itku. Kovasti voimia tilanteeseen. Todella ikävä tilanne ja varmasti vaatinut veronsa jo tässä matkan varrella. Toivottavasti pystytte tukeutumaan toisiinne. Jatkatte yritystä sitten, kun olette siihen valmiit. Aikansa vie päästä yli tilanteesta.
    Omat ajatukset lähtivät pikakiitoa kahden vuoden takaisiin tapahtumiin, jolloin olin keskeytyksessä rv 20+2 juurikin lapsivesien menon vuoksi. Ei ollut helppoa. Vieläkin on poika ajatuksissa joka päivä. Edelleen järki ja tunteet käyvät taistelua sisälläni. Tunteet moittivat yhteistä päätöstämme keskeytyksestä, mitä jos pikkuisella olisi ollut kuitenkin mahdollisuus selvitä. Samaan aikaan järki sanoo, ettei sitä mahdollisuutta olisi ollut kehittymättömien keuhkojen vuoksi. Sairaalassa hoitaja sanoi, ettei sitä tuskaa ymmärrä muut kuin saman läpi käyneet.

15. Solunen

Solunen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    39
    Todella ikäviä uutisia täällä - kovasti voimia @Tikkerituu asian käsittelyyn! Sanattomaksi kyllä vetää..

Pahoittelut sinullekin @Vielä kerran ❤️ , mutta varmaan tosiaan tuosta icsi-hoidosta kannattaa lääkärin kanssa puhua? Ja kuten tuossa yllä sanottiinkin, niin 1. hoito harvoin menee täysin putkeen, mutta tiedän kyllä, että raskastahan se tonneja maksaa erilaisista kokeiluista :(

Mulla oli tämän stimulaatiokierroksen 1. ultra ja siellä oli yhteensä 8 follia kasvamassa, joista 2 oli kyllä aika pieniä. Mikään huima saalis ei ole tiedossa, mutta paremmalta näyttää kuin viimeksi ja lääkäri oli ihan tyytyväinen. Jospa noista edes joku siirtokelpoinen tulisi:unsure:

16. Vielä kerran ❤️

Rekisteröitynyt:
    06.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    26
    Voi ei! Voimia kovasti. Olen sanaton.

17. Vielä kerran ❤️

Rekisteröitynyt:
    06.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    26
    Onnea matkaan ❤️

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. Mirumarumoru

Mirumarumoru Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.08.2017
    Saadut tykkäykset:
    54
    @Tikkerituu Hirveästi tsemppiä ikävään tillanteeseen :(

@Vielä kerran ❤️ Meillä eka (omista munasoluista tehty) IVF oli melkoista harjoittelua lääkityksen suhteen. Saatiin vain 2 munasolua, joista molemmat kyllä hedelmöittyivät mutta toinen ei edennyt eka päivän jälkeen ja toisenkin kehitys hidastui 3. päivänä. Lopputulos oli kokeilusta nega. Toisella ja kolmannella kerralla vaihdettiin lääkitystä ja solujakin saatiin sitten enemmän, joista kaikki hedelmöittyivät (vaikka niistä ei raskautta alkanutkaan).

Tänään oli luovuttajalla punktio ja puolisolla "runktio". Saatiin 10 munasolua ja huomenna kuullaan, miten hedelmöittyvät...

19. Hulbertiina

Rekisteröitynyt:
    07.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    123
    Mirumarumoru, positiivisia ajatuksia lähettelen, että tulisi monta hyvää alkiota!

Ja sit omaa napaa: vihdoinkin tänään kp 50 vaihtui kp 1:ksi. Nyt otan kyllä vaihteeksi letrot tähän kiertoon mukaan geleen lisäksi. Jospa nyt onnistaisi.

20. Mirumarumoru

Rekisteröitynyt:
    28.08.2017
    Saadut tykkäykset:
    54
    7/10 hedelmöittyi ja huomenna kuullaan, miten ovat alkaneet jakautumaan

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  21. Emmelie75

Emmelie75 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    10
    Hei, ekaa kertaa kirjoittelen tähän ketjuun. Olen tuolla IVF-ketjussa kirjoitellut hetken.

Olen juuri täyttänyt 44, käynyt nyt 2 IVF-kierrosta läpi. Ekasta tuli 5 munasolua, joista yksikään ei hedelmöittynyt, toisesta 7 -> 5 hedelmöittyi (ICSI tällä kertaa) -> 1 alkio -> siirto 3-päiväisenä -> nega

Minulla on taustalla viikolla 6+ kesken mennyt luomuraskaus kesältä, jonka jälkeen siis hoidot. AMH mitattu huhtikuussa 1.4

Kysymykseni onkin että paljonko olette yleensä saaneet munasoluja ja lopulta alkioita? Olen ajatellut että pitäisikö vaihtaa klinikkaa.
    Muistaakseni ainakin @Roxanne on kirjoitellut että vaihdon jälkeen tuli paljon parempi saalis. Tohditko kertoa mitä tehtiin toisin? Kokeiltiinko toisenlaista lääkitystä esim?
    44v on toki tosi korkea ikä, mutta jotenkin ajattelen että irtoaisiko munasarjoistani mitenkään enemmän soluja tai lähinnä saataisiinko alkioita jotenkin enemmän?

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  22. Mirumarumoru

Rekisteröitynyt:
    28.08.2017
    Saadut tykkäykset:
    54
    Eilen oli 7/10, tänään niitä jakautuneita olikin 9/10 Voiko tämä lopulta oikeasti edetä niin pitkälle, että yksi pikkuinen saataisiin maaliin asti?

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  23. Mirumarumoru

Rekisteröitynyt:
    28.08.2017
    Saadut tykkäykset:
    54
    Meillä omilla soluilla koetettiin kolme kertaa. Jokaisen kerran jälkeen vaihdettiin lääkitystä ja tulos parani, silti kaikista tuli nega. Ei ole vaihdettu hoitolaitosta kesken.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  24. Eloveera-79

Eloveera-79 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    132
    @Tikkerituu Syvimmät pahoitteluni :cry:.. Olin 7 kuukautta sitten samassa tilanteessa eri syiden takia.

Jaksat sen, kun uskot, että seuraavalla kerralla raskaus onnistuu. Uusi raskaus oli omalla kohdallani ainoa asia, joka sai jaksamaan kivut ja epätoivon.

Suosittelen myös valitsemaan yksilötuhkauksen ja hautauksen niin saatte itse päättää, kuinka vaalitte pienen poikanne muistoa.

Voimia!

25. Roxanne

Roxanne Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    486
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna