40 + so what, wol 14 (2019)

Onko @Hulbertiina mitään tuntemuksia?

Entä mitä @Helmiina1978 sulle kuuluu?

Pahoittelut kaikille joiden hoidot ja suunnitelmat tää korona sotkee!

Itselläni oli tänään UÄ, isoimmat follit vasta 10-12mm joten lisää Pergoverista mahamakkaraan ja maanantaina kontrolli. Pitkältä tuntuu aika tämän asian suhteen kun hommat etenee mun makuun hitaasti
Eipä tässä mitään tuntemuksia ole puoleen eikä toiseen. Vahva tunne vain, että nega tulee. Eilen ja tänään on ollut lievää kuvottavaa tunnetta, mutta voi olla migreenistä johtuvaa. Aloitin maanantaina uudessa työpaikassa, enkä ole paljoa ehtinyt oireita seurailemaan. Dpo 9 tänään, joten on tässä vielä muutama päivä piinailtava.

@Rusakkonen Mitä sulle kuuluu? Pääsitkö Suomeen? Entä miehesi?

@maris39 Täällä ryhmässä on niin monenlaisia tilanteita ihmisillä. Meillä taitaa olla aika sama. Minulla on 11kk vauva ja ikää nyt 40. Minulla tosin yritys on tauolla käytännössä. Henkisesti ei näköjään ole, kun täällä pyörin...
En tiedä onko kroppa vieläkin sekaisin. Mutta torstaina alkoi menkat ja loppui sunnuntaina. Nyt on ovis kipuja. Mies pääsee vasta maanantaina kotiin. On reissuhommissa. Tää tilaisuus taisi mennä nyt ohi. Ollut kyllä säännöllinen kierto 3 krt jo. Että miksi se nyt sekoaisi. Mutta kauhea vauvakuume iskenyt. Ei yhtään helpota se että kaverilla laskettu aika 2 vko päästä.

@Reetaleena - kiitos kysymasta; kylla, olen ollut Suomessa jo tassa jonkin aikaa. Ultra-aanessa limakalvo 7.5 ja munasarjat lepotilassa. Nyt sitten toivotaan, etta seka klinikka etta oma perhe pysyvat terveina ja etta muutenkin paasen klinikalle, ja etta alkio selviaa sulatuksesta. Jos kaikki menee hyvin, niin siirto tapahtuu. Olisi hienoa, jos saataisiin nyt se siirto, kun ei tieda, miten klinikan yms. toimivat tulevaisuudessa ... ja tietenkin sanoinkuvaamattoman upea ihme, jos nyt onnistuisi kiinnittyminen myos. Rukoilen ihmetta. ❤

@Reetaleena - kiitos kysymasta; kylla, olen ollut Suomessa jo tassa jonkin aikaa. Ultra-aanessa limakalvo 7.5 ja munasarjat lepotilassa. Nyt sitten toivotaan, etta seka klinikka etta oma perhe pysyvat terveina ja etta muutenkin paasen klinikalle, ja etta alkio selviaa sulatuksesta. Jos kaikki menee hyvin, niin siirto tapahtuu. Olisi hienoa, jos saataisiin nyt se siirto, kun ei tieda, miten klinikat yms. toimivat tulevaisuudessa ... ja tietenkin sanoinkuvaamattoman upea ihme, jos nyt onnistuisi kiinnittyminen myos. Rukoilen ihmetta. ❤

@Reetaleena - kiitos kysymasta; kylla, olen ollut Suomessa jo tassa jonkin aikaa. Ultra-aanessa limakalvo 7.5 ja munasarjat lepotilassa. Nyt sitten toivotaan, etta seka klinikka etta oma perhe pysyvat terveina ja etta muutenkin paasen klinikalle, ja etta alkio selviaa sulatuksesta. Jos kaikki menee hyvin, niin siirto tapahtuu. Olisi hienoa, jos saataisiin nyt se siirto, kun ei tieda, miten klinikan yms. toimivat tulevaisuudessa ... ja tietenkin sanoinkuvaamattoman upea ihme, jos nyt onnistuisi kiinnittyminen myos. Rukoilen ihmetta.
Teille jos jollekkin sen ihmeen soisin❤

• Rakkaus
Reactions: Rusakkonen
Mä vaan oottelen, en uskalla edes toivoa, että ois tärpänny.. mökillä ollaan oltu eikä testejä mukana, yrityksestä ei jää kiinni, minkäs teet kun on niin vanhusMökki on kotikunnassa niin ei olla mihinkään lappiin rynnätty eikä tarvii matkalla pysähtyä tai kauppaan lähteä, täällä lasten hyvä ulkoilla

• Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Onko @Hulbertiina mitään tuntemuksia?

Entä mitä @Helmiina1978 sulle kuuluu?

Pahoittelut kaikille joiden hoidot ja suunnitelmat tää korona sotkee!

Itselläni oli tänään UÄ, isoimmat follit vasta 10-12mm joten lisää Pergoverista mahamakkaraan ja maanantaina kontrolli. Pitkältä tuntuu aika tämän asian suhteen kun hommat etenee mun makuun hitaasti

Kiitos kysymästä.
Tulin pitkästä aikaa katsomaan teidän muiden kuulumisia, ja toki hyviä uutisia aina odotellen.
Täällä kaikki hyvin. <3 eilen oli NT-ultra ja kaikki niin kuin pitää. Niin huojentunut olo, vaikka mitään suuria pelkoja ei ollut. Toki ikä aina arveluttaa, kun sitä ulkopuolelta toitotetaan. Mut mulle tää ikä on vaan numeroita.

Tsemppiä kaikille!

@maris39, tervetuloa mukaan! Saako sinut lisätä tuonne meidän listalle?

@Rusakkonen, minäkin todella toivon, että kaikki menee suunnitelmien mukaan.

@Helmiina1978, ihanaa, että sujuu hyvin. Tuosta on hyvä jatkaa rennosti eteenpäin.

@hipsu79, toivottavasti siellä plussa olisi tulossa, kun lopulta pääset testin ääreen.

Itselläni menossa kp 30, oletetusti dpo 16. Vuoto ei ole alkanut, eikä vuotoa ennakoivaa limailuakaan ole näkynyt. Dpo 11 tehty testi nega, sen jälkeen en ole testejä tehnyt. Huomenna aamulla meinasin testailla uudelleen.

• Rakkaus
Reactions: Helmiina1978
@maris39, tervetuloa mukaan! Saako sinut lisätä tuonne meidän listalle?

@Rusakkonen, minäkin todella toivon, että kaikki menee suunnitelmien mukaan.

@Helmiina1978, ihanaa, että sujuu hyvin. Tuosta on hyvä jatkaa rennosti eteenpäin.

@hipsu79, toivottavasti siellä plussa olisi tulossa, kun lopulta pääset testin ääreen.

Itselläni menossa kp 30, oletetusti dpo 16. Vuoto ei ole alkanut, eikä vuotoa ennakoivaa limailuakaan ole näkynyt. Dpo 11 tehty testi nega, sen jälkeen en ole testejä tehnyt. Huomenna aamulla meinasin testailla uudelleen.
Saa lisätä listalle

Hitto kun ei tiedä onko ovis nyt vai ei. Kolme päivää ollut jomottelua. En ole uskaltanut testata ovista. Sovelluksen mukaan ovulaatio ois 1.4. Mitään ovulaatio limoja ei ole tullut. Viimeksi vuosin kuin saavista kaataen . Toivois vaan että tulis raskaaksi ettei näitä olotiloja tarvis kestää

Nimimerkki (+ikä) / monesko lapsi / yritys alkanut / keinot

@Hulbertiina (43 v.), 3. / aloitettu1/2015 / Letrozole + gelee royale
@tatti55 (42 v.), 3. / yritys alkanut 8/2017 / luomu
@M4rianne77 (42 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / inseminaatio
@Mymmeli43 (43 v.), 6. / aloitettu 1/2019 / luomu
@Tammityttö (43 v.), 4. / aloitettu ? / luomu
@nelli5 (43 v.), 5. / aloitettu 2019 / luomu
@Salli79 (40 v.), 4. / aloitettu 2/2019 / luomu
@Montecea (40 v.), 2. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Vielä kerran ❤ (44 v.), 3. / aloitettu 01/2019 / luomu + ivf
@Kaneli41 (41 v.), 2. / aloitettu 3/2019 / luomu
@Satuvauva (41 v.), 5. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Solunen (41 v.), 2. / IVF
@Valoa79 (40 v.), 3. / aloitettu 10/2019 / luomu
@Rusakkonen (47 v.), 2. / aloitettu 1/2017 / luomu + ivf/lahjamunasolut, taustalla 2 lahjasoluhoitoa ja 4 omasolu-IVF:ää, enkelipoika 12/2019 viikolla 36+1 ❤
@Emmelie75 (44 v.) / luomu + ivf
@Anilian (41 v.), 5. / aloitettu 11/2019 / luomu
@lillans (41 v.), 2./ yritys aloitettu 2/2019
@Tikkerituu (40 v.), 3./ aloitettu 11/2018 / ovulaation induktio, enkelipoika 11/2019 viikoilla 20+2
@hipsu79 (40 v.), 6./aloitettu 10/2019/luomu
@Shibali (39 v.) 1./aloitettu 9/2019/luomu/hoidot alkamassa
@Brunet82 (37 v.) 4. / aloitettu 2/2020 / luomu
@Angervo76 (43 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / luomu + mahdollisesti ivf, testi pos 17.1.2020, tilanne rv 4+1, km.
@Äidiksi2020 (43 v), 1. /aloitettu 2/2020 / lahjasolut
@PumpuliNumpuli (39 v.) 1. /aloitettu 1/2019/hoidot alkamassa
@maris39 (40 v.), 2. /luomu

Taustalla:

@yöeläjä
@Roxanne
@Reetaleena

Plussanneet (y):love: elokuun 2019 jälkeen:

@kirsillevauva (46 v.), 4. / aloitettu 12/2013 / luovutetut munasolut --> LA 30.4.2020
@kärhö (40 v.), 2. / ilman ehkäisyä jo kauan / luomu --> 20.8. tilanne 6+2
@Mammakatri (40 +), ? / aloitettu 3/2019 / luomu --> 9.10. tilanne 5+4 / laskettu aika 6.6.2020
@Eloveera-79 (40 v.), aloitettu 10/2018 --> luomuraskaus, 29.12. tilanne 19+4 --> laskettu aika 20.5.2020, tulossa KOLMOSET :love::love::love:
@Buah Hatiku (42 v.), / inseminaatio luovutetuilla siittiöillä --> 12.10. tilanne rv 12
@Kolmannen kuumeilija (39 v.), 3. / aloitettu 3/2019 / luomu --> pos. testitulos 30.10.
@KeltainenSeepra (ollut taustalla, luomu) --> pos. testitulos 7.11.
@Silmu75 (44 v.), 1. / aloitettu 2013 / luomu, lahjasolut --> pos. testitulos 25.11.
@Mirumarumoru (44 v.), 4. / 3 x ivf, lahjamunasolu 11/2019 --> pos. testitulos 23.12.
@Ellinoora38 (38 v.), 1. / aloitettu 12/18 / luomu + ivf, testi pos 12/2019, 16.1.20 tilanne rv 7+1
@Helmiina1978 (41 v.), 6. / aloitettu 2/2019 / luomu, testi pos 23.1.2020
@-Julia (40 v.) 1./aloitettu 6/2018/luomu/inseminaatio LA 31.10.2020

Lapsen syliin saaneet:

@Mary18, 12/2019

Mä tein ovulaatiotestin negaa näytti. Joko mulla oli ovulaatio tai sitten ei ole vielä ollut. Oireet on kyllä niin selvät. Alavatsa turvotus ja kipu. Mutta nyt ois kp 9 menossa joten aika ihmeellistä jos olisi ovis ollut. Mun kierto on 26-28 pvä jo ennen raskautta ja näyttää jatkuvan samana. Oli kyllä yks väli 50 pvä se oli heti ekojen menkkojen synnytyksen jälkeen.