40 + so what, wol 14 (2019)

Onko @Hulbertiina mitään tuntemuksia?

Entä mitä @Helmiina1978 sulle kuuluu?

Pahoittelut kaikille joiden hoidot ja suunnitelmat tää korona sotkee!

Itselläni oli tänään UÄ, isoimmat follit vasta 10-12mm joten lisää Pergoverista mahamakkaraan ja maanantaina kontrolli. Pitkältä tuntuu aika tämän asian suhteen kun hommat etenee mun makuun hitaasti

Kiitos kysymästä.
Tulin pitkästä aikaa katsomaan teidän muiden kuulumisia, ja toki hyviä uutisia aina odotellen.
Täällä kaikki hyvin. <3 eilen oli NT-ultra ja kaikki niin kuin pitää. Niin huojentunut olo, vaikka mitään suuria pelkoja ei ollut. Toki ikä aina arveluttaa, kun sitä ulkopuolelta toitotetaan. Mut mulle tää ikä on vaan numeroita.

Tsemppiä kaikille!
 
@maris39, tervetuloa mukaan! Saako sinut lisätä tuonne meidän listalle?

@Rusakkonen, minäkin todella toivon, että kaikki menee suunnitelmien mukaan.

@Helmiina1978, ihanaa, että sujuu hyvin. Tuosta on hyvä jatkaa rennosti eteenpäin.

@hipsu79, toivottavasti siellä plussa olisi tulossa, kun lopulta pääset testin ääreen.

Itselläni menossa kp 30, oletetusti dpo 16. Vuoto ei ole alkanut, eikä vuotoa ennakoivaa limailuakaan ole näkynyt. Dpo 11 tehty testi nega, sen jälkeen en ole testejä tehnyt. Huomenna aamulla meinasin testailla uudelleen.
 
Mua kyllä todellakin harmittaa hoitotauolle jäävien tilanne. :(
Tässä iässä kun ei olisi yhtään hetkeä hukattavaksi.

Tervetuloa uudet. Täällä ihanan tsemppaava yhteisö.
 
  • Tykkää
Reactions: Äidiksi2020
maris39
@maris39, tervetuloa mukaan! Saako sinut lisätä tuonne meidän listalle?

@Rusakkonen, minäkin todella toivon, että kaikki menee suunnitelmien mukaan.

@Helmiina1978, ihanaa, että sujuu hyvin. Tuosta on hyvä jatkaa rennosti eteenpäin.

@hipsu79, toivottavasti siellä plussa olisi tulossa, kun lopulta pääset testin ääreen.

Itselläni menossa kp 30, oletetusti dpo 16. Vuoto ei ole alkanut, eikä vuotoa ennakoivaa limailuakaan ole näkynyt. Dpo 11 tehty testi nega, sen jälkeen en ole testejä tehnyt. Huomenna aamulla meinasin testailla uudelleen.
Saa lisätä listalle
 
maris39
Hitto kun ei tiedä onko ovis nyt vai ei. Kolme päivää ollut jomottelua. En ole uskaltanut testata ovista. Sovelluksen mukaan ovulaatio ois 1.4. Mitään ovulaatio limoja ei ole tullut. Viimeksi vuosin kuin saavista kaataen . Toivois vaan että tulis raskaaksi ettei näitä olotiloja tarvis kestää
 
Nimimerkki (+ikä) / monesko lapsi / yritys alkanut / keinot

@Hulbertiina (43 v.), 3. / aloitettu1/2015 / Letrozole + gelee royale
@tatti55 (42 v.), 3. / yritys alkanut 8/2017 / luomu
@M4rianne77 (42 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / inseminaatio
@Mymmeli43 (43 v.), 6. / aloitettu 1/2019 / luomu
@Tammityttö (43 v.), 4. / aloitettu ? / luomu
@nelli5 (43 v.), 5. / aloitettu 2019 / luomu
@Salli79 (40 v.), 4. / aloitettu 2/2019 / luomu
@Montecea (40 v.), 2. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Vielä kerran ❤ (44 v.), 3. / aloitettu 01/2019 / luomu + ivf
@Kaneli41 (41 v.), 2. / aloitettu 3/2019 / luomu
@Satuvauva (41 v.), 5. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Solunen (41 v.), 2. / IVF
@Valoa79 (40 v.), 3. / aloitettu 10/2019 / luomu
@Rusakkonen (47 v.), 2. / aloitettu 1/2017 / luomu + ivf/lahjamunasolut, taustalla 2 lahjasoluhoitoa ja 4 omasolu-IVF:ää, enkelipoika 12/2019 viikolla 36+1 ❤
@Emmelie75 (44 v.) / luomu + ivf
@Anilian (41 v.), 5. / aloitettu 11/2019 / luomu
@lillans (41 v.), 2./ yritys aloitettu 2/2019
@Tikkerituu (40 v.), 3./ aloitettu 11/2018 / ovulaation induktio, enkelipoika 11/2019 viikoilla 20+2
@hipsu79 (40 v.), 6./aloitettu 10/2019/luomu
@Shibali (39 v.) 1./aloitettu 9/2019/luomu/hoidot alkamassa
@Brunet82 (37 v.) 4. / aloitettu 2/2020 / luomu
@Angervo76 (43 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / luomu + mahdollisesti ivf, testi pos 17.1.2020, tilanne rv 4+1, km.
@Äidiksi2020 (43 v), 1. /aloitettu 2/2020 / lahjasolut
@PumpuliNumpuli (39 v.) 1. /aloitettu 1/2019/hoidot alkamassa
@maris39 (40 v.), 2. /luomu

Taustalla:

@yöeläjä
@Roxanne
@Reetaleena

Plussanneet (y):love: elokuun 2019 jälkeen:

@kirsillevauva (46 v.), 4. / aloitettu 12/2013 / luovutetut munasolut --> LA 30.4.2020
@kärhö (40 v.), 2. / ilman ehkäisyä jo kauan / luomu --> 20.8. tilanne 6+2
@Mammakatri (40 +), ? / aloitettu 3/2019 / luomu --> 9.10. tilanne 5+4 / laskettu aika 6.6.2020
@Eloveera-79 (40 v.), aloitettu 10/2018 --> luomuraskaus, 29.12. tilanne 19+4 --> laskettu aika 20.5.2020, tulossa KOLMOSET :love::love::love:
@Buah Hatiku (42 v.), / inseminaatio luovutetuilla siittiöillä --> 12.10. tilanne rv 12
@Kolmannen kuumeilija (39 v.), 3. / aloitettu 3/2019 / luomu --> pos. testitulos 30.10.
@KeltainenSeepra (ollut taustalla, luomu) --> pos. testitulos 7.11.
@Silmu75 (44 v.), 1. / aloitettu 2013 / luomu, lahjasolut --> pos. testitulos 25.11.
@Mirumarumoru (44 v.), 4. / 3 x ivf, lahjamunasolu 11/2019 --> pos. testitulos 23.12.
@Ellinoora38 (38 v.), 1. / aloitettu 12/18 / luomu + ivf, testi pos 12/2019, 16.1.20 tilanne rv 7+1
@Helmiina1978 (41 v.), 6. / aloitettu 2/2019 / luomu, testi pos 23.1.2020
@-Julia (40 v.) 1./aloitettu 6/2018/luomu/inseminaatio LA 31.10.2020

Lapsen syliin saaneet:

@Mary18, 12/2019
 
maris39
Mä tein ovulaatiotestin negaa näytti. Joko mulla oli ovulaatio tai sitten ei ole vielä ollut. Oireet on kyllä niin selvät. Alavatsa turvotus ja kipu. Mutta nyt ois kp 9 menossa joten aika ihmeellistä jos olisi ovis ollut. Mun kierto on 26-28 pvä jo ennen raskautta ja näyttää jatkuvan samana. Oli kyllä yks väli 50 pvä se oli heti ekojen menkkojen synnytyksen jälkeen.
 
Nyt siis tanaan (eilen) siirrettiin blastokysti. Paasin klinikan antamalla todistuksella Uudenmaan rajan yli ja takaisin Varsinais-Suomeen. Kaikki meni alkionsiirrossa hyvin. Ajomatkaa tuli noin 3h kumpaankin suuntaan; koronaepidemian takia mies odotteli kotona (taalla Suomessa siis) - siis mies kylla on terve (!), mutta klinikalle ei saanut talla kertaa tulla saattajaa. Kiitos ajatuksista ja rukouksista. ❤
 
Viimeksi muokattu:
Mä testasin taas haamun eli varmaan sama kun tammikuussa eli yritystä on, mutta ei vaan pysy matkassa☹Nyt on siis kierto 29/28..en usko, että tuosta vahvistuu kun oli niin selkeet ovulaation oireet kierrossa ajallaan. Ootetaan siis menkkoja kiltisti..tää on niin tätä etten tiiä milloin pääsisin ostamaan uuden testin varulta niin ettei kukaan sais tietääMinä nimittäin en edes miehelle kerro tästä kun en halua, että se turhaa innostuu tai masentuu.
 
Kävin juoksee apteekista testin kun vein roskakuorman ja jätin muksut autoon et oottakaa kun äiti hakee panadolia Mutta teen sen ylihuomenna jos ei vuoto ala. Mulla on tosi matala ferritiini ja uskon sen iän vuoksi olevan yx syy miksi ei kiinnity kunnolla. Oon yrittäny syödä rautaa vaikka missä muodossa, mutta saan tosi kovan mahakivun.. rautainfuusioon täällä ei meinaa päästä millään.. on siis tiedossa lääkärillä tuo ettei rauta käy ja aina vaan sanovat että yritä jotain toista valmistetta. Mutta kunhan korona hellittää yritän taas ruinata lähetteen itelle sinne.
 
  • Surullinen
Reactions: Helmiina1978
Nyt siis tanaan (eilen) siirrettiin blastokysti. Paasin klinikan antamalla todistuksella Uudenmaan rajan yli ja takaisin Varsinais-Suomeen. Kaikki meni alkionsiirrossa hyvin. Ajomatkaa tuli noin 3h kumpaankin suuntaan; koronaepidemian takia mies odotteli kotona (taalla Suomessa siis) - siis mies kylla on terve (!), mutta klinikalle ei saanut talla kertaa tulla saattajaa. Kiitos ajatuksista ja rukouksista.
Tosi hyvä juttu, että pääsit siirtoon. Tsemppiä piinapäiviin. Toivon kovasti että kaikki menisi teillä hyvin.

Täällä meni hoidot tauolle korona tilanteen takia, eikä tietoa milloin klinikka jatkaa taas hoitoja. Mulla olis ollu nyt huhtikuussa lahjamunasolun siirto, mut kaikki peruuntui. Mulle tehtiin muutama viikko sitten lääkkeelliseen kiertoon Era/BeReady -testi ja sen vastaus oli että siirtopäivä/kohdun vastaanottavuus on 1 vrk normaalista poikkeava eli keltarauhastuki pitäis aloittaa ennen alkionsiirtoa vrk aikaisemmin kuin normaalisti. Aikaisempi klinikka ei testiä tehnyt vaikka sitä ehdotin! Nyt mietityttää se kuinka suuri tekijä tää on ollut kun yli 20 alkiota epäonnistuneesti siirretty. Nyt pohdin myös sitä pitäisikö vielä kerran yrittää omilla soluilla, kun mulla kuitenkin munasoluja vielä stimuulaatiolla paljon on saatu ikään nähden.
Olen kirjoitellut aiemmin tuonne Ivf-ketjuun. Täällä tosin on enemmän oman ikäistä porukkaa.
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinne.
 
Lista: ikä/ monettako yrittää/ yritys aloitettu/ millä keinoin:


Iid@ (45).......2/ yritys aloitettu 4/2016/ lahjamunasolut
kirsillevauva (45).......4/ aloitettu 12/2013/ luomu, odottaa luovutettua munasolua
aamuska (41)....1/ ? /IVF
hulbertiina (42)...3/ aloitettu1/2015 /IVF
miumau-82 (36)....1
mirumarumoru (43)....4 / aloitettu 6/2018 / luomu
Rusakkonen (46).....1/ aloitettu 1/2017/ IVF (luovutettut munasolut ja omat)
Roxanne (44).......2/ ?/ luomu, odottaa IVF:ää
lolu (39)....4/ ? /luomu
Tatti55 (41)... 3/ yritys alkanut 8/2017 / luomu
Annamaija76 (42)....3/aloitettu 6/2018/luomu
Momon (39)......5/ aloitettu 1/2018/terolut
MatildaM ...............3/lahjamunasolut

Taustalla:
Virkki
Yöeläjä

Plussanneet:

Marraskuu 2018:

Katti75 (43).........2/yritys alkanut 4/2018 /IVF
Heippa!
Täällä uusi haaveilija, ikää 40, 2 teiniä ennestään..
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tervetuloa @skorpioni-79! Onko teillä jo yritystä takana vai nyt vasta aloittelemassa?

ON: jotenkin masentunut fiilis tänään (DPO14), testasin eilen haamun joka johtunee maanantaina pistetystä viimeisestä Hgc:stä. Ei oireen oiretta mutta testaan nyt huomenna uudelleen aika negatiivisin odotuksin. Seuraava kierto mennään ainakin ovulaation induktiolla vielä mutta gyne on jo alkanut puhua IVF:stä... Enkelipojan laskettu aika alkaa olla käsillä ja surukin nostaa taas päätään aika voimakkaasti.

Iloista pääsiäistä kuitenkin kaikille tänne!
 
Tervetuloa @skorpioni-79! Onko teillä jo yritystä takana vai nyt vasta aloittelemassa?

ON: jotenkin masentunut fiilis tänään (DPO14), testasin eilen haamun joka johtunee maanantaina pistetystä viimeisestä Hgc:stä. Ei oireen oiretta mutta testaan nyt huomenna uudelleen aika negatiivisin odotuksin. Seuraava kierto mennään ainakin ovulaation induktiolla vielä mutta gyne on jo alkanut puhua IVF:stä... Enkelipojan laskettu aika alkaa olla käsillä ja surukin nostaa taas päätään aika voimakkaasti.

Iloista pääsiäistä kuitenkin kaikille tänne!
Kiitos Tikkerituu:) Ei olla yritetty, itseasiassa vielä kierukka paikallaan, ollaan oltu joo-ei- joo linjalla pari vuotta. Nyt kuitenkin päädytty siihen, että otetaan kierukka ensi viikolla pois ja annetaan elämän päättää. Riskit tietenkin pelottaa, ekat tulleet helposti. Yritän nyt pitää pelon hallinnassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Minä tosiaan vuosin 2vrk ihan järkyn määrän verta ja sitten se loppui kun seinään. Viikot oli vasta 4+ mutta näköjään sekin oli liikaa, mietin jo, että pitääkö lähtee päivystykseen, mutta en menny..sinällään outoa kun normimenkat kestää sen viikon melkein niin nyt tosiaan vaan 2päivää.
 
@skorpioni-79 pelko on varmaan meillä kaikilla enemmän tai vähemmän läsnä kun ikääkin jo on... Pakko sen kanssa vaan oppia olemaan. Olkoon visiittisi tällä palstalla lyhyt!

@hipsu79 oudolta kyllä kuulostaa tuo vuoto... Onko sulla testi muuttunut jo negaksi?

ON: Täällä testi nyt negaa ja uusi kierto aluillaan kun punaista jo tulee. Tiistaina soitto lääkärille että saan uudet Pergoverikset taas. Plääh.
 
Hyvä kun löysin tämän palstan, jotenkin ristiriitaisin tuntein tämän lapsiasian kanssa olen, toisaalta olen ollut välillä jo ihan varma että lapsiluku on täynnä, mutta silti tuntuu että rauhaa en vielä ole saanut. Onneksi on muitakin 40+ yrittäjiä. Kierukan poiston jälkeen ovulaatiotesti on sitten varmaan ensimmäinen hankinta.
 
@skorpioni-79, tervetuloa mukaan. Täällä on meitä muitakin mieltään muuttaneita. Itsekkin olin jo ihan varma ettei enää enempää lapsia yritetä, mutta uusi rakkaus sai ajatukset kääntymään yhteiseen pikkuiseen. Toivottavasti teillä pian tärppäisi, kun yritys pääsee kunnolla käyntiin.

@Tikkerituu, pahoittelut negasta!

Jaksamistsemppaukset myös ihan jokaiselle!

Toivottavasti kaikki pysyvät terveinä näinä poikkeusaikoina!

Sitten omaa napaa: Nyt on menossa kp 16 letrotonta kiertoa, siis pelkillä royal geleillä mennään. Ovista en ole testaillut, mutta limoista päätellen ovis olisi mahdollisesti ollut eilen. Lemmiskelyt on jääneet vähemmälle tässä kiireessä, kun molemmat ovat joutuneet täissä käymään ja tietysti eri vuoroissa; rakas tekee pitkää päivää päivävuoroissa ja minä öissä. Saimme kuitenkin yhteistä aikaa lauantaina ja eilen, joten luulisi riittävän. Auttaisikohan käänteinen psykologia... Jos ajattelisi, ettei nyt missään tapauksessa saa tulla raskaaksi... ☺
 
maris39
Mä en oo jaksanu tänne kirjoitella. Ei viime kierrosta onnistunut. Riideltiin miehen kanssa ja se yritys ns lässähti. Nyt oon niin ihmeissäni. Menkat alkoi mutta vuosin vain puoli päivää kun normaalisti vuodan 4-5 pvä. Mulla on öisin ollut kuumia aaltoja. Oon ihan varma että on vaihdevuodet . No mä meen ensi viikolla gynelle. Saa kertoa totuuden että onko vauva enää edes mahdollista saada. Pelottaa ahdistaa.
 

Yhteistyössä