40v miehelle laihdutusvinkkejä

Terve kaikille

Jätin viime syksynä kokonaan energiajuomat ja vähensin radikaalisti karkin syöntiä

Olen nyt laihduttanut kohta 3 kk ja painoni on pudonnut nyt 9kg.

Tähän olen päässyt syömällä salaattia päivisin töissä ja iltaisin monijyvävilja leipää, tavallisella voilla, tammenlehtisalaatilla, kinkun ja juuston kanssa ja jogurttia sekä aktimellia.

Aloitin tuolloin myös salilla käynnit ja nyt olen käynyt siellä jo 20 kertaa jossa mm. 30min juoksumatolla ja kevyillä painoilla yms. Olen käynyt tyttäreni kanssa myös kerran viikossa uimassa jo aikas pitkään.

Edelleenkään en ole täysin tyytyväinen koska minulla on tuo pömppömaha ja rintalihakset ovat yhä löysät eikä kiinteät. Lisäksi olen kävellyt koko talven työmatkat n. 3 km päivässä.

Voiko joku neuvoa mitä pitäisi tehdä että pääsisin tästä pömppömahasta ja löysistä rintalihaksista eroon?

Kiitos etukäteen ja tästä voi keskustelu alkaa :)
 
Hei,

Pitäisi muokata treeniohjelmaasi, niin että teet vatsoja ainakin 3x15 sarjoja, suorat, vinot ja syvät, sekä rintalihasliikkeitä, otat itseäsi niskasta kiinni, vedät kahden vko n Easy Deat kuurin, rasvat lähtee, lihakset säästyy. Aamulla tyhjällä vatsalla salille, eka kylmä smoothie treenin jälkee, kaksi lämmintä keittoa päivän aikana. Leaderin Fat Burner treenin aikana, vähintään tunti treeniä, alussa 10 min lämppäri esin soutua, samoin lopussa kuntopyörällä. Neljä kertaa viikossa. Vihreä Tee kapseleita kaksi päivässä, samoin kalaöljytabletteja aamuisin 3. Siinä se, kesäkunnossa olet, jos noin vähästä on kiinni!
 
Moi

Kuulostaa radikaalilta muutokselta nykyiseen, mutta tehokkaalta :)

Olen kyllä valmis kokeilemaan tuota esim. heti pääsisäisen jälkeen jolloin se on mahdollista toteuttaa.

Pari kyssäriä tuli nyt ekaks mieleen.

Käykö ihan nuo kaupan valmiskeitto annokset? Miksi 2 kertaa päivä?

Onko tuo leader fat burn jotain valmista juoma sekoitetta? Mistäs löydän vihreä tee kapseleita ja tarkoititko möllerin kalanmaksaöljy tabletteja?

Sori tyhmät kysymykset, mutta haluaisin niihin vastaukset jotta tiedän mitä teen ja miksi
 
Moi,

Googleta "Easy Deat", Apteekit myy kuten alan liikkeet, siis mistä saa ostettua treenijuomia, protskuja ym. Luontaistuotekaupoista saa Vihreä Tee kapseleita, isot marketit myös myy, itse ostin Cittarista, Strong Green Tea, Esim, Möllerin kalaöljykapseleita, EI kalanmaksaöljyä!Leaderin Fat Burneria voi juoda tuon dietin aikana, ja kaikkea missä ei ole kaloreita, hiilareita! Vetää elimistön ketoosiin, tila polttaa rasvat, ei lihaksia, itse pudotin raskauskilot, -12 tuolla DIETILLÄ, -5 kaalikeitolla/sairaaladietti, loput mehupaastolla, kahdeksassa vko ssa. Kiinteä kroppa, ei roikkuvaa...
 
Terve taas. Nyt on paino tasaantunut 84 kiloon jo jonkin aikaa (2kk) ja ihmettelen etten ole saanut sitä laskemaan lisää vaikka olen mitä koittanut. Syön salaattia ruokatunnilla töissä ja illalla kotonakin. Juon edelleen fatburnia päivittäin ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...kävelen töihin ja käyn uimassa.. voisko saada vinkkiä mitä tehdä toisin? Kiitos
 

Yhteistyössä