50-vuotislahja miehelle

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
Kermakakku
50 v on ensimmäinen ns. arvojuhla joka vaatii arvolahjan eikä mitään vauvankuvateepaitoja.

Arvometallia, arvolasia, taidetta, grafiikkaa, exlibris, jonkun oleellisen kirjan ensipainos. Tai muuten sankarille sopiva juttu, kuten moottorisaha, puuveistos tai -reliefi. Tai elämys, kuten liput (riittävän arvokkaaseen) tapahtumaan (Savonlinnan oopperajuhlat, suuri urheilutapahtuma...).
 
fanfaari
Jos on jokin rakas harrastus, esim. moottoripyörä, vene, auto tms., yksi hauska lahja voisi olla vaikka juuri maalaus kuvasta. http://www.arttailor.com/moottoripyora-p-110.html

Tai vaikka muotokuva sankarista, teetetty esim. Napoleonin tyyliin!:) Myös kunnon perhepotretti voisi olla hyvä arvolahja perhekeskeiselle sankarille.
 
kieroa eikö totta
Minä ostan miehelleni reilun neljän vuoden kuluttua 50-vuotislahjaksi koiranpennun.

Kun noita koiria jo entuudestaankin meillä on niin näin saan muilutettua vielä yhden joukon jatkoksi kun itse nimittäin haluan vielä yhden lisää! :D
 
"Vieras"
Teetä juhlakalusta karikatyyri! Kukaan ei puhunut muista lahjoista kun sellainen ilmestyi lahjapöytään :) ihan tajuttoman hauska lahja ja sopiva viisikymppiselle jolta jo löytyy kaikkea mahdollista roinaa. Itsekin kyllä harkitsen sellaista. Onko muilla kokemusta? Janne taisi olla tekijä.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24342257]Teetä juhlakalusta karikatyyri! Kukaan ei puhunut muista lahjoista kun sellainen ilmestyi lahjapöytään :) ihan tajuttoman hauska lahja ja sopiva viisikymppiselle jolta jo löytyy kaikkea mahdollista roinaa. Itsekin kyllä harkitsen sellaista. Onko muilla kokemusta? Janne taisi olla tekijä.[/QUOTE]

Mainostatko sinä itseäsi? Monessa ketjussa on sama juttu. Mitään pilakuvaa en lahjaksi antaisi.

Itsekin mietin viisikymppiselle miehelle synttärilahjaa, on kyllä vaikeaa.
 
Tauno K
Mitä ihmettä keksis? Ideoita? Kiitän jo etukäteen..
Sain 50-vuotislahjaksi akusandaalit, joita en ikinä olisi itse ajatellut ostavani,
mutta nyt pidän niitä säännöllisesti joka päivä ja olen vakuuttunut niiden
tehosta. Parin viikon käytön jälkeen monet pikkuvaivat olivat hävinneet, energiatasoni selvästi kohentunut ja unenlaatuni parantunut.

Suosittelen hankkimaan akusandaalit lahjaksi, päivänsankari kiittää varmaan monta kertaa vielä kymmenenkin vuoden kuluttua :)

Nettikaupasta niitä saa: ***Akusandaalit vihdoin Suomessa***
 
vierailija

Yhteistyössä