50v mies, miten suhtautuisit jos 24v nainen haluaisi seksiä kanssasi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Asiasta on tehty oikein kotimainen (inhemsk) selvitys. Åbo Akademissa. Tulos on selkeä - kaikki miehet haluavat seksiä noin 25-vuotiaan naisen kanssa - miehen omalla iällä ei ole merkitystä.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014092518694701_lz.shtml

En ole 50-vuotias, mutta 24-vuotiaan tarjoama seksi kuulostaa hyvältä idealta.
Tos tutkimuksessa ei o kysytty minulta mitään..
Hittojako mä tekisin parikymppisellä naisella mitään. En tosiaankaan tuntisi oloani mahtisonniäijäksi, vaan joutuisin kattomaan peilistä pedofiiliä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Tos tutkimuksessa ei o kysytty minulta mitään..
Hittojako mä tekisin parikymppisellä naisella mitään. En tosiaankaan tuntisi oloani mahtisonniäijäksi, vaan joutuisin kattomaan peilistä pedofiiliä.
Asiankannattajan kotopuolessa on lasten kehitys kovin hidasta?

70-vuotias, jolla on 18-vuotias naisystävä (ikäero 52 v), on laillisilla asioilla (ja todennäköisesti julkkis tai miljonääri).
18-vuotias, joka harrastaa seksiä 13-vuotiaan kanssa (ikäero 5 v) tekee rikoksen. Tästä voidaan kyllä jättää syyttämättä viimepäivien uutisten valossa.
 
Aakoo ehkä tarkoitti että 24v tuntuisi hänelle liian lapselta/nuorelta. Ei kaikki halua seksiä noin nuorten kanssa vaikka moni varmaan haluaisikin.
Ei nyt kannata niin kirjaimellisesti kaikkea ottaa jos pedofiilisana mainitaan.
 
25 v nainen
Onhan toi sairas ajatus että 50 v panee 25 vuotiasta. Sanokoon laki mitä tahansa. Siitä tulee väistämättä "voisit olla vaikka mun faija" fiilis ja iso oksennusrefleksi. Jos tuo tutkimus on totta ja laaja-alainen, menetin uskoni miessukupuoleen lopullisesti.
 
vierailija
Varmaan tulis sellainen olo että olisin taas haluttu!! Kyllä olisin niin otettu että luultavasti suostuisin vaikka en ole ikinä vaimoani pettänyt 30v. avioliiton aikana.
 
Onhan toi sairas ajatus että 50 v panee 25 vuotiasta. Sanokoon laki mitä tahansa. Siitä tulee väistämättä "voisit olla vaikka mun faija" fiilis ja iso oksennusrefleksi. Jos tuo tutkimus on totta ja laaja-alainen, menetin uskoni miessukupuoleen lopullisesti.
No se usko sitten meni:

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1090513814001111

Tosin voi kysyä miksi se, että 50-vuotias mies tuntee vetoa ikäistäsi naista kohtaan, saa aikaan oksennusrefleksin? Meneekö usko myös omaan sukupuoleesi, koska noiden 25-v naisten joukossa on myös niitä, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Eivät toki enemmistönä.
 
vierailija
no enpä todeĺla kajoaisi. olen normijärjellä varustettu 54v mies. tosimies ei lasta pane. kuten sanotaan mussa on vastusta oikealle naiselle. sairasta touhua. minkä ik. olivatkaan suomalaiset lasten ahdistelijat? juuri keski-ikäisiä ovat.
 

Yhteistyössä