90-vuotisonnittelu

Netti on onnittelurunoja pullollaan, mutta yksikään ei miellyttänyt...

Kertokaa mulle 90-vuotiskorttiin joku arvokas, nätti runo.

Ihminen on mulle käytännössä ventovieras, lapsena samalla kylällä on oltu ja silloin paljon tekemisissä. Siis mä olin se lapsi, hän oli ikäihminen jo silloin =)
 
Minkätyyppistä runoa etsit? Jos ihminen on ventovieras, pitääkö kortissa olla runo?
Vaikka runothan ovat aina ihania.mutta vieraamalle on niitä vaikea valita.. Etsin tässä taannoin korttia 85-vuotiaalle, ja niihin oli kyllä useaan valmiiksi painettu runo.. ne olivat aika karmeita.. minusta olisi ollut aika kornia antaa 85-vuotiaalle kirtti, jonka runo on tyyllin Nuorelta tytöltä vielä näytät, vaikka 85-vuotta täytät.
Päädyin vaan Lämpimiin onnitteluihin!
 
Minkätyyppistä runoa etsit? Jos ihminen on ventovieras, pitääkö kortissa olla runo?
Vaikka runothan ovat aina ihania.mutta vieraamalle on niitä vaikea valita.. Etsin tässä taannoin korttia 85-vuotiaalle, ja niihin oli kyllä useaan valmiiksi painettu runo.. ne olivat aika karmeita.. minusta olisi ollut aika kornia antaa 85-vuotiaalle kirtti, jonka runo on tyyllin Nuorelta tytöltä vielä näytät, vaikka 85-vuotta täytät.
Päädyin vaan Lämpimiin onnitteluihin!
Olen itse tehnyt kortin, ja tuntuis vaan kivalta kirjottaa joku pieni värssy. Ettei vaan lämpimät onnittelut. Mutta kohta päädyn pelkästään siihen kun en jaksa enempää etsiä =)
 
"vieras"
Jos mä olisin 90v, suuttuisin jos mulle ladeltaisiin paskaa, tyyliin näytätpä tosi nuorelta, elämä on vasta edessäsi.
Vaikka vaan tällainen: Hyvää syntymäpäivää!
 
"vieras"
Vuodet piirtävät karttaa.

Ihonryppyjä. Surunuurteita.
Kokemuksen kaivanteita.
Arjen tasankoa.
Monia armorikkaita vuosia.

Kun kartta on valmis lienen perillä.

Annukka Tiitisen kirjasta ÄITI ITÄ Pilvien piirtymiä
 

Yhteistyössä