Äh mitä mä teen, lapsi toivoo Legon matkustajajunaa joulupukilta

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 16.10.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

Mutta ongelma on se on se kun se matkustajajuna on niin kallis, mitä jos lapsi ei leiki sillä? Sama juttu oli toisen lapseni kanssa, ostin vaivalla Playmobil villan ja huonekalut ja kaikki ja sitten se ei leikkinytkään sillä...

Lapsi puhuu koko ajan siitä Legojunasta ja kirjoitti jo joulupukillekin.

Mitä mä nyt teen. Se on sen ainoa toive. Se rakentaa kyllä Legoilla joka päivä mutta pelkään että tuhlaan hirveästi rahaa "turhaan" mikä jää pölyttymään.

2. Lispetti

Lispetti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    3 655
    Legot ei ikinä ole turhaa.:love: Kehittävämpää lelua en juuri tähän hätään keksi.

Ja niillä on jälleenmyyntiarvoa!(y)

3. vierailija

vierailija Vieras

Mene käymään siellä ja kerro, et sen takapihalle on tulossa liian sio kuoppa:eek:

4. vierailija

vierailija Vieras

Okei, kiitos mielipiteestä :) Lapsi saa kiittää sua, pistin sen nyt tilaukseen:ROFLMAO:
    Ap

5. vierailija

vierailija Vieras

Muista säästää kaikki ohjeet. Niillä ei kaikki osaa tehdä mitään, jos ei ole ohjetta. Keräsin kauan sitten korjattavaksi osia ja niilläkin on paljon leikkinyt moni, vaikka eivät edes naksahda paikoilleen: haaste on siinäkin, et osaa kiertää ne resut/liimatut kohdat;)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. vierailija

vierailija Vieras

Mä rakentelen vieläkin legoista kaikenlaista, se on terapeuttista. Ja ikää on 47 :unsure::LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. vierailija

vierailija Vieras

Kaikki rakennelmat leikkimökistä puutarhaan kannattaa tehdä ensin legoilla. Pysyy hyvin mittakaavassa eikä tarvi kalliita ohelmia hankkia. En ole myynyt yhtään legoa pois, mutta laitellut olen, et ei mene pieniä palikoita alle 3-vuotiaiden suuhun. Ei ole iso vaiva, kun sen olen tehnyt silloin, kun lapset olivat pieniä. Säästä ihmeessä. On siinä usein ollut ihmettelijöitäkin vierellä, kun mummo tostavaan hetkessä saattaa koota maailmanpyörän ym:D

8. vierailija

vierailija Vieras

Kyllähän moni nainen toivoo kirkkain silmin miestäkin ja lupailee kaikenlaista, mutta ei nainen sillä oikein mitään tee kun ei juuri seksiinkään käytä.

9. vierailija

vierailija Vieras

älä osta, hukkaan menee rahat kuitenkin. leikkii sillä pari päivää ja sitten ei kiinnosta enää. osta joku halvempi lahja.

10. vierailija

vierailija Vieras

:ROFLMAO: Kyllä mä käytän miestäni seksiin ja paljon, miksi mä muuten miehen olisin itselleni ottanut?

11. vierailija

vierailija Vieras

korjasin:notworthy:

12. vierailija

vierailija Vieras

Höpsis, legot on aina hyvä ostos. Kannattaa ostaa ihan peruspalikoita valtavasti! Niitä saa käytteitynä, myydän lähinnä kilohintaan :)

13. vierailija

vierailija Vieras

Joo mutta kannattaa ostaa halvempia legoja jos on vaara että lapsi kyllästyy.

14. vierailija

vierailija Vieras

Valmistuin rakennusinsinööriksi kauan sitten. Opinnoissa piti suunnitella harjoitustyönä omakotitalo. Tei sen huvikseni myös Legoista!

(siis ei niitä taloja oikeasti rakennettu. Harjoitustöinä vain suunniteltiin)

15. vierailija

vierailija Vieras

Ohjeita saa nykyään tulostettua legon sivuilta.

16. vierailija

vierailija Vieras

mun piti sähköinssin opintoja suorittaessani piirtää omakotitalon sähkötyöt ja muistaakseni myös ilmastointi (miksiköhän?)

niitä ei voinut tehdä leegoista

17. vierailija

vierailija Vieras

Oot varmaan vanha koska nykyään tehään leegoista

18. vierailija

vierailija Vieras

juu olen, silloin ei saanut lego keskuksia eikä mitään sähkötarvikkeita

19. vierailija

vierailija Vieras

Mut silloin oli nukkemökkiin asennettavia valaistuksia, eikö?

20. vierailija

vierailija Vieras

Tarviit siihen tulostimen. Ei niitä nylyään ole lasten käytössä - ennen oli.

21. vierailija

vierailija Vieras

Mutta nykyään saa piuhat, data- ja sähkökeskukset, sekä toimivan saunan ja lattialämmityksen.

22. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 398
    Lappeenrannassa on Stefan Lindforsin suunnittelema asuntomessutalo, joka alunperin oli muoviseinäisenä aika lähellä Lego-talon olemusta.

23. vierailija

vierailija Vieras

Hoh nyt vitsin murjaisit. Ei täällä ole tuollaista

24. m1es

m1es Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2014
    Saadut tykkäykset:
    1 398
  25. vierailija

vierailija Vieras

Kaikki kentät ovat pakollisia