Äh mitä mä teen, lapsi toivoo Legon matkustajajunaa joulupukilta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta ongelma on se on se kun se matkustajajuna on niin kallis, mitä jos lapsi ei leiki sillä? Sama juttu oli toisen lapseni kanssa, ostin vaivalla Playmobil villan ja huonekalut ja kaikki ja sitten se ei leikkinytkään sillä...

Lapsi puhuu koko ajan siitä Legojunasta ja kirjoitti jo joulupukillekin.

Mitä mä nyt teen. Se on sen ainoa toive. Se rakentaa kyllä Legoilla joka päivä mutta pelkään että tuhlaan hirveästi rahaa "turhaan" mikä jää pölyttymään.
 
Legot ei ikinä ole turhaa.:love: Kehittävämpää lelua en juuri tähän hätään keksi.

Ja niillä on jälleenmyyntiarvoa!(y)
 
vierailija
Mutta ongelma on se on se kun se matkustajajuna on niin kallis, mitä jos lapsi ei leiki sillä? Sama juttu oli toisen lapseni kanssa, ostin vaivalla Playmobil villan ja huonekalut ja kaikki ja sitten se ei leikkinytkään sillä...

Lapsi puhuu koko ajan siitä Legojunasta ja kirjoitti jo joulupukillekin.

Mitä mä nyt teen. Se on sen ainoa toive. Se rakentaa kyllä Legoilla joka päivä mutta pelkään että tuhlaan hirveästi rahaa "turhaan" mikä jää pölyttymään.
Mene käymään siellä ja kerro, et sen takapihalle on tulossa liian sio kuoppa:eek:
 
vierailija
Okei, kiitos mielipiteestä :) Lapsi saa kiittää sua, pistin sen nyt tilaukseen:ROFLMAO:
Ap
Muista säästää kaikki ohjeet. Niillä ei kaikki osaa tehdä mitään, jos ei ole ohjetta. Keräsin kauan sitten korjattavaksi osia ja niilläkin on paljon leikkinyt moni, vaikka eivät edes naksahda paikoilleen: haaste on siinäkin, et osaa kiertää ne resut/liimatut kohdat;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mä rakentelen vieläkin legoista kaikenlaista, se on terapeuttista. Ja ikää on 47 :unsure::LOL:
Kaikki rakennelmat leikkimökistä puutarhaan kannattaa tehdä ensin legoilla. Pysyy hyvin mittakaavassa eikä tarvi kalliita ohelmia hankkia. En ole myynyt yhtään legoa pois, mutta laitellut olen, et ei mene pieniä palikoita alle 3-vuotiaiden suuhun. Ei ole iso vaiva, kun sen olen tehnyt silloin, kun lapset olivat pieniä. Säästä ihmeessä. On siinä usein ollut ihmettelijöitäkin vierellä, kun mummo tostavaan hetkessä saattaa koota maailmanpyörän ym:D
 
vierailija
Kaikki rakennelmat leikkimökistä puutarhaan kannattaa tehdä ensin legoilla. Pysyy hyvin mittakaavassa eikä tarvi kalliita ohelmia hankkia. En ole myynyt yhtään legoa pois, mutta laitellut olen, et ei mene pieniä palikoita alle 3-vuotiaiden suuhun. Ei ole iso vaiva, kun sen olen tehnyt silloin, kun lapset olivat pieniä. Säästä ihmeessä. On siinä usein ollut ihmettelijöitäkin vierellä, kun mummo tostavaan hetkessä saattaa koota maailmanpyörän ym:D
Valmistuin rakennusinsinööriksi kauan sitten. Opinnoissa piti suunnitella harjoitustyönä omakotitalo. Tei sen huvikseni myös Legoista!

(siis ei niitä taloja oikeasti rakennettu. Harjoitustöinä vain suunniteltiin)
 
vierailija
Valmistuin rakennusinsinööriksi kauan sitten. Opinnoissa piti suunnitella harjoitustyönä omakotitalo. Tei sen huvikseni myös Legoista!

(siis ei niitä taloja oikeasti rakennettu. Harjoitustöinä vain suunniteltiin)
mun piti sähköinssin opintoja suorittaessani piirtää omakotitalon sähkötyöt ja muistaakseni myös ilmastointi (miksiköhän?)

niitä ei voinut tehdä leegoista
 
Valmistuin rakennusinsinööriksi kauan sitten. Opinnoissa piti suunnitella harjoitustyönä omakotitalo. Tei sen huvikseni myös Legoista!

(siis ei niitä taloja oikeasti rakennettu. Harjoitustöinä vain suunniteltiin)
Lappeenrannassa on Stefan Lindforsin suunnittelema asuntomessutalo, joka alunperin oli muoviseinäisenä aika lähellä Lego-talon olemusta.
 
vierailija
Tunnen. (y) mutta tuollaista ei täällä ole.
Ja Et sä ole mitään tuollaista nähnyt, koskaan et ole paikkakunnalla edes käynyt :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä