Ähäkutti Yasmin, kun ei voittanu noissa 4häät-ohjelmassa.

PeeKooÄl
Olen erittäin samaa mieltä.
Siis niin ärsyttävä ihminen, että huh huh!
Vittumainen kuspää!

Ihan oikein. Voittaja on ylivoimaisesti Tiina. Voi sitä Yasminin ilmettä. Pitihän sitä vielä vinkua, kuinka on epäreilua.
 
"vieras"
Hirvee myötähäpee tuli kyllä.. ei kukaan voi olla noin kakaramainen :O Kitis joka asiasta kuin joku pentu,aikuinen osaa pitää ittensä kasassa ja jatkaa eteenpäin mut tommonen ihme vänkyttäminen ja kosto, ei huhhuh..
 
"huh"
Kyllä tuli niin myötähäpeä tuon Yasminin takia!! Uskomatonta, mitä jotkut on valmiita tekmään yhden hiton matkan takia. Mahtaa tuore aviomieskin olla ylpeä vaimostaan! :O

Kamala, mikä tyyppi!!
 
sellasta
Ai se on toi mistä kohistaan! Tiedän ton. On kyllä jotenkin ihmeellinen ollut aina. Nimeltään oli ennen Vanessa. Sille tuli kait joku isompi kriisi tossa aikuisiän kynnyksellä vaihtoi nimensäkin silloin, riitaantui äitinsäkin kanssa ja kaikkea. Tarkalleen en muista kaikkia käänteitä.
 
"Tii"
Ai se on toi mistä kohistaan! Tiedän ton. On kyllä jotenkin ihmeellinen ollut aina. Nimeltään oli ennen Vanessa. Sille tuli kait joku isompi kriisi tossa aikuisiän kynnyksellä vaihtoi nimensäkin silloin, riitaantui äitinsäkin kanssa ja kaikkea. Tarkalleen en muista kaikkia käänteitä.
Voi sitä ilmettä kun toinen sulhanen luki lapusta hänen nimekseen Vanessa :D
 
sellasta
[QUOTE="Tii";26348795]Voi sitä ilmettä kun toinen sulhanen luki lapusta hänen nimekseen Vanessa :D[/QUOTE]
Ai? En oo kattonut jaksoa.. Jokohan voi katsoa ruutu.fi... pitänee tsekata.
 
mmmm..
Niin mikähän siinäkin on, että kun ihminen sanoo olevansa tempperamenttinen ja räiskyvä, niin usein se tarkoittaa vittumaista... Mutta harva myöntää olevansa vittumainen luonteeltaan. "-Mä oon vaan tällainen räiskyvä persoona...."
 

Yhteistyössä