Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

Mihin täältä on kaikki kirjoittajat joutuneet, on paljon innokkaampia muilla palstoilla. Löytyykö ikätovereita. Jos näet tämän vm-62 niin kirjoita myöhemmin illalla. lähden kohta synttäreille, Olisi kiva saada uusia ystäviä :hug:
 
Tsemppiä sinullekkin. Älähän anna vielä periksi olisi kiva , kun olisi toinenkin lähes samanikäinen kuin minä. Olen kirjoitellut jo palstalle 40+ so what, kun täällä ei säpinää paljon ole.
Että jatkossa tavataan siellä :heart:
 
Miekin oon katellu tänne et olisko "kohtalotovereita"....onnea vaan yritykseen Uudi, mie 42 vee ja seitsämäs raskausviikko menossa! =)
En olisi uskonut, et enää tärppää mutta vissiin tuo uus mies omaa vikkelät kaverit! :LOL:
Kirjoittelemisiin kaikki 40 + äipät/odottajat!
 
Nähdään äitijo2x ja heippa sinulle äippä vm-66. :flower: :flower: :hug: Miten ihana kuulla onnea paljon. Kirjoittele tosiaan ois kiva kuulla miten sinulla menee kun olet päässyt jo tuolle puolelle. Pidä peukkuja, että meilläkin tärppäis. :flower:
 
Kiitokset Uudi onnitteluista. Kyllähän tää uutta on näin tällä iällä vaikka on mulla 2 tyttöä ennestään, 16- ja 13 -vuotiaat. Jännittää ja innostaa, mies ihan ulkona ku lintulauta :D
koettaa itelleen vissiin tehdä asioita selviksi kun hällä ei oo omia lapsia. Me siis tällainen "nuoripari", viime juhannuksena tavattiin... ;)
Tää alkuodotus on menny ihan hyvin, mitä nyt mielialat vaihtelee, itkettää ihan uskomattomista syistä ja keljuttaa ihan turhat jutut...ja minkäs teet, eikun vollotat vaan.
:LOL:
Eka neuvolakäynti ensi tiistaina, mitähän siellä kuulee, painosta nyt ainakin, on tää lähtöpaino jo mulla ihan kiitettävä..
:eek:
Kovasti pidän peukkua sulle ja toivon, että tärppää.... =)
 
Heippa Äippä. En tahtonut millään saada konetta aikaisemmin auki tästä kohdalta. En tiedä mikä jumittaa.
Mulla on poika 19 ja tyttökin jo 22. Että melkonen yllätys taitais olla. Siskolle olen kertonut. Hänellä oli laskettu aika keskiviikkona ja vielä viime kuulemalta on ollut kotona, että sitäkin nyt tässä jännätään. Parille hyvälle ystävälle myös, mutta muille en koska arvelen, että suvuille olis järkytys. :whistle:
Painosta puheen ollen, jos nyt ikinä tärppää niin kyllä meikäläiselläkin on lähtöpainoa ihan tarpeeksi. :eek: lekurikin meinas, että vähän vois laskea niin olis helpompi.
Pelottaa ihan, että jos tää ei onnistukaan, kun herättiin näin myöhäällä yrittään, vaikka ollaan oltu naimisissa jo yli neljä vuotta :|
Että ei tässä oikein osaa ajatella muuta kuin ovulaatioita ja kuukautisia ja kuinka kauan on aika yrittää. Miehellä kun ei ole ennestään, niin hänellekin niin soisin tämän ilon =)
Olis kiva kirjoitella ja kuulla, miten sinulla menee, että pysyhän palstalla. Voit kirjoitella myös yksityisviestejä jos haluat :wave:
 
Heippa vaan iltatähtien äippä. Kiitos tsempistä. Kyllähän sitä välillä hirvittää, mutta kun tuolla armaalla siipalla olis niin kova kuume. Jos ei nyt kohta luomusti tärppää niin sitten saapi olla, että Luojan käsiin olen sen asian jättänyt. :wave:
 
Heips!

Menossa vko 39:)..Ennestään kolme poikaa edellisestä liitosta ja ajattelin minulle jo riittävän. Vaikean avioliiton jälkeen tapasin nykyisen aviomieheni jolla ei ole vielä lapsia joten halusimme yrittää. Keskenmeno v 2007 marraskuussa vko lla 9 . Sen jälkeen pelotti ja tuntui etten enään tule raskaaksi tai jos tulen, menee kesken. Kevät ja kesä meni hääjärjestelyissä mukavasti, ja yritimme unohtaa vauva haaveet. Häämatkalta tuliaisena tämä raskaus :) Täytyy sanoa että alussa pelotti ja kummitteli keskenmenon riski aika tavalla. Tukala olo jo kyllä on ja kovasti odotamme jotta tytteli tulisi jo :) Tsemppiä kaikille !!!!
 
Moikka. Oon tuolla kesäkuisissa varsinaisesti ollut, mutta täällähän onkin samanikäistä porukkaa enempi! Nyt rv 32+6 ja oon vm.-67. Tällälailla harvakseltaan näitä tehnyt, esikko vm.-87, kakkonen vm.-96 ja tämä nyt siis iltatähtenä tälle kesälle. Palaan paremmalla ajalla, aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
 
Heippa. Minullakin menossa uusi liitto ja vähän myöhään herättiin yrittämään. Aikuiset lapset jo vm- 86 ja -89. Välissä kuoli vauva v-88. Minäkin vakituisesti kuumeilen tuolla 40 + so what palstalla. Sinne ystävälliseti neuvoivat minut, kun etsin ikätovereita, jotka vielä kuumeilee. Onpa kiva kuulla, että meitä yli nelikymppisiä on vielä näinkin paljon.

Onnea odotukseen Tilsa ja Annekristiina. Teillä jo loppusuora häämöttää, varsinkin sinulla
Annekristiina. :hug:
 
Minulla pojat edellisestä liitosta, 1985,1990 ja 1995. Vanhimmalla oma lapsi myös:). En ollut ajatellut enään lapsia elämääni mutta mieli muuttui kun tapasin nykyisen, ihanan mieheni jolla ei ole lapsia. Yli kymmenen vuotta treenasin n. 20/ vko, kävin kisamatkoilla poikani kanssa ja kaikki vapaa aika meni urheilun parissa. Viime kesänä poikkesi polven eturistiside . Leikkausta siirrettiin häiden takia ja sitten olikin jo myöhäistä. Päätä on hiukan kiristänyt kun en ole juuri mitään voinut tehdä ja painoakin on tullut 25 kg. Viimeksi joulukuussa olen nukkunut yli 2 h mutta on tämä sen arvoista että jaksaa vaikka väsyttää ja muutoinkin mulla on ollut kaikki mahdolliset raskausoireet peräpukamia lukuunottamatta moninkertaisina verrattuna aiempiin raskauksiin. Johtuneeko iästä vai tyttöraskaudesta.En millään jaksaisi odottaa että saamme vauvan maailmaan.Kaikki aiemmat raskauden olivat jotenkin itsestään selviä ja sitten 2007 keskenmenon jälkeen jouduin ajattelemaan asioita uudestaan. Koko raskausajan on taustalla häämöttänyt pelko keskenmenosta ja muutama ylimääräinen ultra on tullut yksityisellä käytyä. Tuntuu uskomattomalta että parin viikon sisällä unelma yhteisestä lapsesta toteutuu!

Tsemppiä kaikille jo raskautuneille tai kuumeilijoille!


:wave: :flower:
 
Uteliaana täällä tiedustelen-oletko oikealta nimeltäsi Anne kristiina ja vuosimallia-65 =) ..sillä vaan kun itse olen sen niminen ja vuosikertaa-65 :wave: ..minulla mahdoton vauva kuume ja kolmas yrityskerta menossa kierukan poiston jälkeen..

Oikein lämpöiset onnittelut raskautumisestasi :hug:..se kun ei niin yksinkertaista enää tällä iällä..

Minulla tyttö-87 ja "iltatähtönen"-04..vielä kuitenkin vaavia syli kaipaa ja pikku miehiäisemmekin tuumaa: "Anna nyt isi Äidille se siemen ja äkkiä".. :LOL: ihanan suloisen suoria nämä lapsoset..

Saanko hieman udella..onko sinulla mimmoinen tuo kierron väli?..tikuttelitko ovista?..kävitkö seuloinnoissa?..ei siis ole pakko vastilla uteluihini :$ ..sillä vain kovasti olen kiinnostunut jos olemme samaa vuosikertaa(sitä parasta ;) )että mimmoisethan ovat minun mahdollisuuteni vielä..

uudin kera-heips vaan :wave: me kuumeilemmekin tuolla 40+ puolella.

Kiitti jo edeltä jos halukas olet hieman vastailemaan uteluihini. Oikein mukavaa odotuksen loppukiriä..ei enää pitkä aika kun vaavi siulla kainalossa=)


Terkuin. mur-mur
 
Olen oikealta nimeltäni Anne Kristiina v 1965:)..26 vrk ja ihan luomusti raskauduin..kesällä 2007 jätin pillerit pois ja syyskuussa olin raskaana. Elämäni ensimmäinen keskenmeno siis marraskuussa -07. Sen jälkeen yritettiin ehkä liikaa kevät ja kesä -08 ja stressasin tulenko raskaaksi. Häämatkalla Kreetalla ilman stressiä sitten olikin tärpännyt. Seulonnoissa en ole käynyt lukuunottamatta alkuraskauden niskaturvotusta. Tosin tuon keskenmenon jälkeen iski pelko jos ikäni onkin este raskaaksi tulemiselle. Neuvolassa normi käynnit ja muutoinkin kaikki ollut kunnossa lukuunottamatta asiaan kuuluvia oireita =) Itse kävin oman mielen rauhani takia muutaman kerran ultrassa tarkistamassa että kaikki on kunnossa. Kaikki oireet kyllä olleet satakertaisina verrattuna aiempiin raskauksiin :LOL:
Yritä olla stressaamatta asiasta.. helppo sanoa nyt :heart: tiedän kokemuksesta ettei oikein onnistu..Ihania nuo lasten kommentit :D Olo on kyllä sen verran tukala että kävin tänään akupunktiossa ja sain myös aktivoinnin synnytykseen. Tyttö on jo yli kolme kiloinen ja lääkärin mielestä voisi jo tulla. Aiemmat on käynnistetty..Saa nähdä auttoiko akupunktio.

Minulta voi kysellä mitä vaan, mielelläni vastaan!

Toivottavasti tärppää !!














+ :hug: :hug: :flower:
 
Kiva jotta vastailit noin nopsaan "uteiluihini" ;)

Juupa, kyllä minä taidan stressailla tätä raskutumis asiaa, vaikka ei pitäisi..vaan minkäs mahtaa itselleen :/ kärsimätön sielu kun vielä olen..

Viimeisin raskaus oli minulla jo vaikeampi kuin tuo -87 raskaus.

Oli raskausdiabetes ja toksemia, sairaalassa onneksi vain tuon 3vko:a
Vaavi syntyi suunnitellusti sektiolla, painoa 2210g ja pituutta 46cm-terve ja reipas hoikka poikanen(ei vielä ollut rasvaa nahkansa alle saanut ja oli kuin pieni vanha mies :) )

Nyt olen myös henkisesti valmistautunut samoihin ongelmiin..tiedossa kun nyt ovat nuo riskit ja niihin osaan varautua toisella tapaa kuin edellisessä raskaudessa.

Poikasta odottaessani en paljoa muuta peljännyt kuin tuota lapsivesipunktiota ja vastausta siitä..tänä päivänä löytyy paljon netistä tietoa ja se osaltaan luo lisää pelkoa raskauden etenemisestä-alkamisesta puhumattakaan :| ..toisaalta on hyvä keskustella vaikka anonyymisti muiden samassa tilanteessa olevien/olleiden naisten kanssa =)

Olen antanut itselleni aikaa tuon kesän verran..jos ihme ei tapahdu ja en raskaudu, saa asia minun kohdiltani jäädä siihen-onhan minulla kaksi ihanaa ja tervettä lasta ja niistä olen kiitollinen :heart:

Toivotaan siis parasta..jos hyvin kaikki menee ja on rutkasti onnea matkassa, perheemme kasvaa 2010 yhdellä uudella jäsenellä =)ihanaa kyllä olisi!!!!

Ps. Jos jakselet, kertoile miten loppuraskaus meni ja syntyikö pikku neiti sitten
ihan oma aloitteisesti ;) vaiko pienellä suostuttelulla(käynnistys)


mur-mur
 
HEI VAAN!!

Kuin myös sinulle paljon plussapuhureita uudi!!

Meillä täällä mieheni kanssa pientä riidanpoikasta eilen ja mies mököttää :/ itse en moiseen pysty..aina täytyy heti purkaa mikä mieltä painaa..ARGHHH |O erittäin ärsyttävää miehen puolelta tuollainen..hieman hänellä nämä sosiaaliset taidot(puhuminen)hukassa..ahdistuu kun minä haluan asiat hoitaa puhumalla..hänen mielestään turhaa jauhamista..niinpä :ashamed: ..eipä paljoa nyt huvittaisi peittoja pelmuutella ja lempiä..tuo oviskin kolkutaapi jo ovella melkeinpä..

Tämmöistä aina välilä tämä elo..JUUUHHH ;) kyllä se taas kohta tästä iloksi muuttuu-toivottavasti.

Mukavaa Lauantaipäivän jatkoa ja heissun hei!! :wave:..vietän täällä "laatuaikaa" itseni kera kun mies ja poikanen läksi mummulaan :)..


mur-mur
 
Meidän mies taas tulistuu hirveen vähästä. Olen yriitänyt sanoa, että ei se eriävä mielipide ole hyökkäys häntä vastaan,vaan asioista voi keskustella , vaikka olis eri mieltäkin ei tarvi heti suuttumaan alkaa. :headwall:
Ei meillä kyllä kumpikaan mökötä, mutta tuo miehen herkkänahkaisuus, joskus ärsyttää niin viimeisen päälle.

Toivotaan, että teillä lutviutuu asiat pian. Tätähän tää elämä välistä on. Kivi kiveä hioo, ihminen ihmistä niinkuin sanotaan.

Mukavaa "luppopäivää" sinulle ja heippa hei. :wave:
 
Kiitos Uudi, loppuodotusta ei onneksi enää kauaa jäljellä. Oon saanu nauttia niin helpoista odotuksista aikasemmin, että nää liikkumista hidastavat liitoskivut ja kudosvenymiset tuntuu ankarilta. Mutta ei siis kauaa enää =) ... Toivon, että saat plussata pian kuten muutkin yrityskannalla olevat. Omalla kohdalla plussa tuli yllättävän helposti, ollaan "nuoripari" kuten Äippä vm.-66:kin eli jussina -08 tutustuttu. Mukavaa viikon alkua kaikille!
 
Heips! Täällä marrasvauvaa odottava 41- vuotias. Raskaus oli täysi ylläri, mutta nautin aivan äärettömästi jokaisesta päivästä. Olen nyt viikoilla 15+1. Onnea teille kaikille mukavaan odotukseen!!!
 
Heips!



Onnea Zeralle :) !!! Toivottavasti loppu raskaus menee Tilsalla nopeasti! Ja toivottavasti Uudin viikonloppu sujui lopulta mukavasti!! Kaimalle terkkuja myös!

Odottelin kovasti että akupunktio olisi pistänyt synnytyksen käyntiin mutta ei..auttoi kyllä muutaman tunnin uniin viikonlopun aikana ja vei koko raskausajan vaivanneen päänsäryn onneksi pois. Minulla myös polven hermosäryn lisäksi vaivaa nuo liitoskivut ja kävely ym tuntuu todella hankalalta. Ei uskoisi että olen ennen raskautta treenannut punttisalilla ja omaa lajiani liki 20 h / vko :LOL: Mieheni odottaa että syntyisi vasta ensi viikolla jolloin hänellä on syntymäpäivät, minä toivoisin kyllä jo tällä viikolla tulevaksi. :attn: Kyllä tuntuu aika matelevan!!
 
Kiitos toivotuksista. Kiireellä meni viikonloppu. Nyt sitten viikon verran vielä odottelua, että tärppäskö.
Annekristiina toivotaan, että sun kivut helpottaa ja, että vauva syntyis pian. Hyvä, että sait kuitenkin vähän apua akupunktiosta.

Zera lämpimät onnittelut ja hyvää odotusaikaa sinulle. :hug:

Tilsa toivotaan, että kivut jättää sut rauhaan ja saat nauttia loppuodotuksesta.

Kaikille hyvää viikkoa !!!
 
Avasin nämä sivut pitkästä aikaa ja kiva lukea että täällä on iloisia odotus-uutisia ja positiivisia vauvan toivojia! Meillä kotona kohta 10 kk vanha ihana poika, sain 45 vuotiaana yllättäen kun ei enää yritetty mitään (raskaaksi 44 v, miehen kanssa oltu kimpassa siitä asti kun olin 38 v.). Kaikki meni hienosti, ja on niiiiin suloinen, en enää osaisi edes kuvitella elämää ilman lasta. Me miehen kanssa toivotaan että tulisi vielä toinen että olisi kivampi kasvaa sisaruksen kanssa, vaikka tiedostetaan toki että ollaan jo super-onnekkaita yhdenkin vauvelin kanssa. Ollaan päätetty että ei mietitä omaa ikää vaan yritetään elellä ja nauttia tästä mikä on ja katsotaan jospa elämä yllättäisi vielä kerran. Oon sinänsä hyvässä kunnossa, ja munasolujakin pitäisi edelleen olla omasta takaa, mutta meillä on myös pakkasessa yksi alkio kun viitisen vuotta sitten tehtiin 3 hoitoa vauvan saamiseksi, ilman tulosta. Ollaan vähän mietitty että kannattaisiko se alkio kuitenkin kokeilla...
 
Heippa aamupäivä kiva, kun löytyy lisää ikätovereita ja paljon onnea vauvelin johdosta. :hug: Jos siltä vielä tuntuu niin ei kuin yritystä.

Itseäni harmittaa niin, että itkettää, kun erään asian takia yritys jäi näin myöhäiseen. Nyt jos ei heti onnistu niin hoitoihinkaan ei näin vanhana enää pääse, enkä ehkä sitä rumbaa jaksaiskaan.

Tavattiin noin viisi vuotta sitten, silloin jos ei ois tärpännyt, niin olis päässyt ihan julkisellekin puolelle. No elämä on. Kirjoittele miten teillä etenee jos haluat. Voit lähettää yv:täkin jos sikseen tulee. :wave:
 

Yhteistyössä