Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

Vihdoinkin kiitos toivotuksesta. Oikein ihanaa odotusaikaa sinulle ja puhalletaan nuo pahoinvoinnit pois. :whistle:

Mur-mur nyt ei oikein hyvälle tunnu, rinnat vähän hellät. Yleensä enteilee tätiä. No jos minulla ei onnistu, niin jännään sinun ja Meriaanin puolesta. Tsemppiä teille ja suotuisia +++ tuulia puhaltelen.

Hyvät yöt tv Uudi
 
Vihdoinkin tiedän tuon tunteen noista punktioista. Kävitkö siinä veriseula/nt ultrassa? oliko mikä riskiluku? Mullahan se antoi luvun 210, eli ei kovin korkea edes. Ikä sitä nosti ja jokin arvo siinä veriseulassa oli myös koholla.
Tutulla itseäni jonkin verran nuoremmalla, jonka kanssa mentiin ihan samoilla viikoilla tuli vähän yli sadan tuo riskiluku ja hän meni lv-punktioon. Se sujui hyvin ja tulokset ok. Mähän edhin myös nuo tulokset saada, jotka kertoivat että poika oli tulossa ja kromosomit normaalit. Siinä vaiheessa oli kyllä onnellinen olo, kun luuli että nyt on pahin ohi ja voi iloita täydesti raskaudesta. Mutta niin vaan jotakin meni pieleen.
Kyllä siitä henkisesti jo aika hyvin on selvinnyt, vaikka päivittäin se mielessä vielä käykin. Ehkä tätä elämän ainutlaatuisuutta ihmettelee vielä enemmän ja on niin kiitollinen noista tenavista, joita on sentään useampi.
Nauti sinä nyt raskauden jokaisesta päivästä, vaikka niitä kremppoja ja kuvotuksia varmasti on, mutta on se vaan niin ihmeellistä aikaa. :)

mur-mur ja Uudi pakko tunnustaa et tää hätähousu teki aamulla testin ja oli niin selvä nega ettei mitään tulkinnanvaikeuksia, mutta toistaiseksi ei menkkatuntemuksiakaan, joten pitänee tilata lisää testejä. :D
 
meriaani tilaile vain lisää testejä kun täti ei kerta tullut:wave:..vielä ei kirvestä kannata kaivoon heittää!!

Minä tilailin myös kotitestiltä ovis ja raskaustestejä(liuska)..pääsen sitten Jussina testaamaan..jos nyt dpo9 vielä mitään haamujen haamujakaan näkyisi, mikäli raskautunut..olisihan se kiva Juhannuslahja jos + pärähtäisi!!:flower:
Juhannusta vietellään varmaankin ihan kotona ja "rauhallisesti" koko perhe..jos nyt sen yhden karpalo lonkeron(jos en plussaa) saunan päälle ottaa NAM:p..mökkeilläänkin vasta kun miehen loma vko:lla 30 alkaa. Minä oikein odotan saunomista, laiturilla loikoilua ja välillä uimaan pulahtahtamista AH IHANAA!!!!:D..kunpa vain nuo kelit nyt meitä silloin hellisivät.

Aurinkoista päivänjatkoa!!

mur-mur
 
Meriaani testasitko liian aikaisin ehkä? Itse testaan vasta jos/kun kuukautiset on myöhässä. En kyllä usko, että tärppää, jotenkin olen vähän pessimisti. Hyvin olen nuorempana raskautunut ja nyt ei vaikka kuinka yrittää. Miehellä ei lapsia ennestään, että eihän sitäkään koskaan tiedä onko simpat kunnossa. :(

Mur-mur lujaa mennään Juhannusta kohti. Toivotaan, että sinulla onnaisi.
:heart:
 
Perjantaita Naiset!
Jep Uudi en minäkään tähän ikään mennessä ole vielä koskaan testannut ennenkuin menkat olleet myöhässä, että pitihän sekin nyt kokeilla. :D No vieläkään ei ole mitään tapahtunut ja testejä tilasin lisää eilen, että jänskättää vieläkö ehdin huomenaamulla testaamaan ennen tätirynnäkköä.
Me ollaan lauantaina lähdössä pieneen reissuun, niin eiköhän ne takuuvarmasti ala juuri sinä aamuna, niin on mukavampi tuntitolkulla autossa istua. :|

Jaahas muksut vaatii aamupalaa, eli mentävä on.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Meriaani
 
meriaani..kyllä noista testeistä on vaikea pitää näppinsa erossa ;) niin tekis aina mieli testailla..osaisi vaan nyt täti pysyä poissa..juutas
tulkoon jos uskaltaa!!

Minä täällä myös lasken päiviä ja korvista savu nouseepi
..maltamaton kun olen, koko ajan kuulostelen kroppaani..jospas nyt olisi sitä..kyllä se pitäisi jossain ainakin tuntua..?..jo Juhannuksen tietämillä mikäli tärppi olisi käynyt..menee n. 5-12pvä hedelmöittymisestä kun alkaa hcg hormoni erittymään ja kroppa ilmoittelemaan että NYT..
..voi kun nyt tärppäisi :)

Kovasti sulle kanssa tärppionnea ja plussapuhuri PHUUUUIIII :whistle:..siinäpä olisi!!..Uudille kanssa!!PHUUUIIII:whistle:

mur-mur
 
Perjantaita. Kyllä se nyt on meillä jänniä aikoja meriaani ja mur-mur. Kuukautisten pitäis alkaa huomisen paikkeilla, jos ovat alkaakseen. Toivottavasti ei, että viimeisiä hetkiä täällä viedään.

Ihania sulla nuo hymiöt mur-mur mä en tiedä edes miten noi tänne saa, vaikka löytäisin. Olen niin kokematon käyttäjä vielä.

Hyvää viikonloppua kaikille :wave: ja kovat puhurit, että täti lentää Australiaan asti. :whistle: :whistle: B)
 
Kiva, kiva Uudi kun täti ei vielä tullut!!:wave:

Tässä sulle linkki ainakin yhdelle hymiö sivulle:

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich

Elikkäs: Menet tuonne sivustolle, valitset hymiön napasauttamalla hiiren vasenta NAPS!..sitten laatikossa kysytään "salli käyttö" tai "älä salli"..painat "salli käyttö"ja tulet takaisin kaksplussan sivuille tähän viestiosioon ja NAPS taas hiiren vasemmalla napsautat siihen mihin hymiön haluat.

Pudota ~pienennä~ vaikka ensin tämä kaksplussan sivu tuonne alareunaan-ylhäältä oikealta, äärimmäinen vasemmalta(pun. raksista toinen)..ja sitten painat alareunasta taas auki kun tarttet.
..minä noin vain osaan on varmasti joku toinenkin konsti..

Tuo hymiösivu ei välttämättä-ainakaan mulla anna peräkkäin useampaa napsauttaa..silloin käyn vaikka edellisellä sivulla ja tulen takaisin hymiösivulle-taas pelittää:D

En ole kyllä hyvä näin selittämään-livenä onnistuisi paremmin!!

Minä jäin kotio kun mies ja poikanen läksi mummulaan..lainasin kirjastosta tuon ihanan Lennart Nilssonin kirjan "Syntyy uusi ihminen"..aivan mahtavia kuvia sikiöstä eri ikävaiheissa-suosittelen lämpimästi!!=)

mur-mur
 
Vielä oli pakko tulla teitä kurkkimaan. :wave:
Hienoa, hienoa uudi ettei tätiä näy sielläkään, jospa se on jo siellä australian aavikolla. Onko mitään uusia oireita ilmaantunut?
Itselläni ei niin mitään. Testit tulivat jo tänään, kyllä nykyaika on ihmeellistä, eilen tilasin ja tänään ne jo kolahti postilaatikkoon. Aamulla ajattelin testata.
Tsemppiä nyt vaan teille kaikille ihanaisille. :flower:
 
meriaani ja Uudi!! Molemmille testaus onnea ja plussatuulahdus
täti men ja vihelteli mennessään!!!


Ps. Mulle iski nyt illalla kauhia kylmänhorkka ja päänsärky, jäseniä kolottaa ja nenä tukossa..jotain taudinpoikasta pukkaapi..ihana kuitenkin kun saa sairastaa rauhassa kotona peiton alla ja lukea tuota Lennart Nilssonin mahtavaa kirjaa!!..ilmoitelkaas siskot, miten meni testauksen kanssa jos huomenissa testailette:wave:

mur-mur
 
Heippa ! Kiitos mur-mur neuvoista, täytyy tässä perehtyä oikein, kun ehtii. Toivotaan, että ei mikään sitkeä pöpö pukkaa ja paranet pian. :hug:

Meriaani ei sitten mitään oireita täälläkään. Ajattelin huvin vuoksi kokeilla nyt ennen nukkumaanmenoa ovistestillä. Kertoneeko tuo mitään, mutta aina täytyy jotain keksiä.
Kovasti peukutan sinulle plussaa huomiselle ja jännityksellä odotan miten käy. :heart: :flower:
Hyvät yöt tv Uudi
 
Huomenta!
Testi tehty, eikä edes haamun varjoa näkyvissä. Et odotellaan nyt ainakin maanantaihin. Kierto ollut mulla aina säännöllinen ja km:n jälkeenkin kuukautiset tulivat ihan ajallaan, nyt siis toisia sen jälkeen odotellaan. Kiertopäivä olis nyt 29/28, että kyllä jotain pitäis näkyä. Alavatsalla on painontunnetta, joten eiköhän tänä viikonloppuna jotakin tapahdu.

Sinuun Uudi nyt pistetään toivomme, että sieltä ainakin plussa pärähtäisi. =)

Mur-mur, sinulle pikaista paranemista. Mikä on vointi?
Mä en ehkä pääse koneelle ennen huomisiltaa, kun lähdetään tuonne savonmualle siskon tykö, paitsi jos kehtaan hänen koneellaan käydä kurkkimassa näitä sivuja.
Oikein hyvää lauantaipäivää teille ja jännityksellä odotan Uudin testausta.
Meriaani
 
meriaani hieno juttu kun täti ei osoita tulemisen merkkejä, toivotaan plussaa-kovasti peukutan!!!:wave:

Uudi taisi olla tänään siellä juhlissa(ristiäiset?)..minäkin kovin jännään hänen puolestaan..toivottavasti täti ruoja osaa sieltäkin pysy poissa
..ei tätiä, ei!!!!!

ON. Olo jo helpompi, taisi johtua miullakin tuosta matalapaineesta ainakin päänsärky-olen oikea ilmapuntari..palellus muuttui sitten myöhään yöllä poskien kuumoitukseksi..??..taitaa olla mummotautia:p..hedelmällisyystestin mukaan ei pitäis vielä..

Minne päin "Savonmuata" olit meriaani menossa?..itse olen siltä suunnalta..=)

Testausonnea ja plussatuulahduksia PAAAALJOOOOON!!!!:whistle:

mur-mur
 
Kiitos meriaani ja mur-mur tsempityksistä. Kyllä mieli on aika matala tänään alkoi tuhruttaa. Ei taida meillä enää onnata. Alkoi ennen ristiäisiä tuhrata ja siellä pakkas vähän yhdessä välissä itketyttämään, ettei taida meille näitä olla enää tulossa.
Onko sitten minulta jo hedelmällisyys vähentynyt vai missä vika. No ei auta eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Meriaani hyvää reissua ja mur-mur sinussa on toivo nyt. Hyvää viikonloppua siskot. !!!
 
Voi itku Uudi, pahoittelut sinulle. Tiedän tunteen, itselläni tuhrutus alkoi tänään ja nää ekat pari päivää on aina mieli kovin matalalla. Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, onhan kaikki kuitenkin mahdollista, eikös sulla aika säännöllinen ole kiertokin.
Mutta kieltämättä tuossa reissusta takaisin matkatessa, ehti miettiä taas kaikenlaista ja luopuminen koko hommasta kävi mielessä, mutta kun se on sitten niin lopullista. Meinaan jos olisi nuorempi, niin voisi ajatella pitävänsä vaikka muutaman vuoden taukoa ja nyt ei voi.
Mieskin oli selvästi hiukan jännityksissään että tärppäsikö nyt, mutta sanoi sitten kun kerroin ettei tällä kertaa ainakaan, että eiköhän oteta ehkäisy taas käyttöön. :(
Noh, katsellaan nyt onko tässä kierrossa edes kunnon ovistuntemuksia, viime kierrossa ei mun mielestä oikein ollut.

Mur-mur sinulle nyt ainakin tärppionnea oikein kovasti! Niin ja aika lähellä Juvaa olimme, missäs päin sinä asustelet?

Kohti juhannusviikkoa sitten vain siskot, pidetään mielet iloisina edes tämän ihanan kesän takia. :flower:
Meriaani
 
meriaani..pahoitteluni tädistä
..jo se ruoja sinnekin kerkesi:eek:..kyllä minullakin aatoksissa käy aina kun täti tulee että pitäisköhän luovuttaa suosiolla..mutta sitten mieli piristyypi ja kummasti sitä ovista alkaa odottelemaan ja sen jälkeen kuumeilemaan!!

Toivottavasti palsta siskot jaksatte vielä vaan yrittää..itse ajattelin että jos nyt ei tärppää, pari kiertoa antaisin mennä miten on mennäkseen, lempimistä silloin kun tekee mieli ja nauttisin suomen kesästä täysillä!!;)..jää nähtäväksi miten onistuu..

Asustelen täällä Pohjois-Savossa:wave:

Oikein mukavaa illan jatkoa!!

mur-mur
 
Heippa !! Meriaani voihan rähmän rähmä :hug: pitikö sen nyt sinnekin tulla ryökäleen, pahoittelut myös sinulle.

Mur-mur nyt peukut kovasti pystyssä sulle. Toivotaan, että sinä plussaat.

Meinasin antaa periksi, mutta en ihan vielä anna. Tilasin jo yhden pikku liuskan ovistikkuja. Harmittaa niin vietävästi, kun tuo ikä on mitä on. Sanoin miehellekin, että jos olis aloitettu yrittään heti, kun mentiin naimisiin, niin oltais päästy vielä julkiselle puolelle tutkimuksiin jos ei tärppäis, mutta nyt vuodet teki tepposet. No omaa syytä.

Eihän sitä tiedä olisko se onnannut silloinkaan ja ei ne hoidotkaan aina niin mukavia ole, voivat viedä monta vuotta ja silti oltais tässä. No olen ajatellut, että vielä jotkut ovikset tikuttelen jos sitten ei onnistu olkoon. Ehkäisemään en siltikään vielä ala. Olen ajatellut, että 48 vois olla se raja, että annetaan olla.

Hyvää alkuviikkoa siskot ja aurinkoisia päiviä teille tv Uudi
:whistle:
 
Huomenta! Yhdes koos mennään, la on tosin huomenna :D ... En silti ala vielä asettumaan lähtökuoppiin, edelliset menneet yli la:n. Jonkinlainen virtapiikki on osunut tälle viikolle: eilen pesin painepesurilla 8 mattoa ja kahden hevosen tallin sekä neljä loimea koneessa. Sitten kaikesta kuumuudesta huolimatta paistoin litran taikinan lettuja. Koitin ottaa päikkäritkin, ei tullu uni. Illalla katoin vielä Beckin, sen jälkeen saikin nukuttua =) . Tälle päivälle ois yhden vanhan kaapin hionta ja uudelleen lakkaus, jos energiataso on lähellekään eilistä :D ! Ihanaa päivänjatkoa kaikille!!
 
Voi Tilsa sinulla on h-hetki lähellä. Oletpa ollut ahkera. Mistä minäkin saisin tuollaisen virtapiikin. Koirien huushollin siivosin yks päivä ja siinäkin oli eri hinkaaminen. Matot pitäis täälläkin pestä ja muutakin siivoushommaa olis, mutta toi lämpö, se tekee minut laiskaksi.
niin ja koiratkin pitäis käyttää pesulla tossa järven rannassa.

Minun tekis mieli lähteä käymään illalla ystävien tykönä kauempana. Ovat parkissa järven rannalla asuntovaunussa, kesäpaikassaan ja tekis mieli piipahtaa. Matka kyllä vähän pitkä noi 100 kilsaa, mutta kun olis niin kaunis ilmakin.

Onnea sinulle loppukoitokseen ja synnärille. Tulehan kertomaan sitten kuulumisia !!
Kauniita kesäpäiviä kaikille tv Uudi
 
Hei kaikki ihanaiset "ikäihmisinä" synnyttäneet, tai paraikaa raskaana olevat! Mielenkiinnosta kyselen, että miten olette raskausaikana voineet? Oletteko jaksaneet käydä normaalisti töissä äitiyslomaan saakka?
Itselläni on takana kolme helppoa raskautta ja sujuvaa synnytystä, mutta vuodet ovat sen jälkeen ehtineet vieriä... (lapset nyt 17, 15 ja 9). Itse olen vuosimallia-64.
Olen joskus kuullut, että jos edellisestä synnytyksestä on yli 7v, niin äiti katsotaan ensisynnyttäjäksi. Miksi niin?
Kyselyjen ohella, kaikille onnellisia kesäpäiviä toivotellen, ikiemo
 

Yhteistyössä