äidin ja isin ikäero

Alkuperäinen kirjoittaja hajjaru:
mulla ja mun tulevan lapsen isällä on ikäeroa 5 vuotta. mä oon siis 21 ja hän on nuorempi :D ei toimi, lähti kyllä heti käveleen ja sai kunnon raivarit ku sai kuulla että on raskaana.. :D
Lapsen isä siis 16 vuotta? No juu, ehkä ei tuossa iässä ole perhettä perustamassa.. Hyvä jos on peruskoulu edes loppu.
 
Minä täytän nyt marraskuussa 25 vuotta, mies äyttää tammikuussa 42, eli käytännössä meillä on ikäeroa 17-vuotta, vaikka vuosissa onkin "vain" 16. Esikoisen laskettu aika on 6.12, joka on myös meidän suhteen 4-vuotispäivä, muutama päivä sitten mentiin naimisiin. Kaikki toimii, eikä ikäeroa huomaa oikeastaan mistään muusta, kuin, että mun mies on vain muutaman vuoden mun vanhempia nuorempi, ja joistain jutuista, kun tulee puhetta jomman kumman nuoruudesta, niin minä en ole vielä syntynyt, tai mies on ollut jo suhteessa, kun itse olen aloitellut esikoulua tms. Mitään ongelmia ei kuitenkaan ole, ja olemme maailman onnellisimmat :heart:
 
Mies täytti tämän vuoden alussa 33v ja minä tämän vuoden lopussa 23v että sellanen 10v ikäeroa ja kaksi lasta löytyy 3v ja 11kk. Tuntuu et mies on henkisellä iällä välillä 15v tinttaileva teini ja mä oon myös sen äiti.suhteen alussa luulin et sain aikuisen miehen mutta... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vuorovesi:
Meillä ikäeroa 26 vuotta - minä olen 20, puoliso 46 :) :heart: Hyötyä tuosta vain on. Kaksi eri sukupolven maailmankatsomusta = hyvin laaja maailmankatsomus :)
Tiedän, ettei voi valita keneen rakastuu, mutta kyllä minua mietityttäisi noin iso ikäero. Entäs 20 vuoden kuluttua? Itse virkeä 46 vuotias ja mies jo 66v? Entä siitä eteenpäin, puoliso kuolee vanhuuteen kun toinen on vasta viiskymppinen... Tai perhettä perustaessa, toinen ei enää innostu kun se on jo koettu, kun toinen kuumeilee esikoistaan....

Tottakai muutenkin voi kuolla, eikä ikinä voi tietää miten asiat menevät yms., mutta tiedän muutaman tällaisen tarinan tosielämästä, lähinnä niin että nainen jää lasten kanssa kun puoliso kuolee ns. vanhuuteen...

Ehkä mä olen vain liian ahdasmielinen :ashamed: :D
 

Yhteistyössä