Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

23v kun alotettiin ja 3kk yritystä sit tärppäs. Meni muutamien päivien päästä kesken. Tätä toista yritettiin n. 2kk ja tärppäs. Ikä edelleen 23v ja nyt menossa rv 36 ja laskettu 29.3 :D
 
yk on yrityskierto, eli monesko kuukautiskierto on menossa jolloin lasta yritetään.
Esikoisesta tais olla yk2 tai 3 kun tärppäsi ja nyt kakkosesta tärppäsi heti ekasta kierrosta! Tänään plussasin, rv4+4.
 
Ikää noin 25 v. molemmilla, ja varmat päivät "ehkäisynä". Sitä ennen kortsu. Varmoja päiviä ehdittiin käyttää ehkäisymenetelmänä noin 3 kk. Mutta itse asiassa tämä kolmas kuukausi oli juuri se kun oikeasti välteltiin sitä ovispäivää. ;) Sitä ennen oli vähän lipsunut, joten raskaus olisi hyvin voinut jo alkaa jo kahtena aiempana kuukautena.
 
Ikää minulla 21v. ja miehellä 20v. Ehkäisynä oli kortsu, sitä ennen e-pillerit. Viime huhtikuussa (?) jätettiin ehkäisy pois ja ajateltiin että tulkoon kun on tullakseen. Testi oli positiivinen joulukuussa. Eli 9kk kesti ennenkuin raskaaksi tulin.
 
Minä 25, mies 27. Pillerit jätin kiukuttelujen takia pois 03/2009 ja siirryttiin kumiin. Syksyllä aateltiin, et jos sitä pari kertaa olis ilman ja katsoo, mitä tapahtuu. Kolmannesta kerrasta sai Myttynen alkunsa. :heart:
 
Sartsa83
Oon vähän ikähaitarin ulkopuolelta, mutta melkein sen sisällä. :p Mutta kun alettiin yrittään olin 24, mies 25, kun vihdoin tärppäsi eli viime vuoden marraskuussa, oltiin yritetty kuukautta vajaa 2vuotta ja tärppi kävi siis inseminaatiohoidolla. Tällöin olin 26 ja mies täyttämässä 27. Esikoinen tulossa. :heart:
 
No mä oon jo vähän ikähaitarin ulkopuolella, mutta ensimmäisen syntyessä olin 20v. Sillon tärppäsi ihan yrittämättä, kun olin ollut syömättä pilleireitä pari viikkoa. Toinen sai alkunsa 2-3 kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Ja kolmas sai alkunsa ennen kuin ehdin edes miettiä pilleireiden aloitusta...
 

Yhteistyössä