Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

eka raskaus: pillereiden läpi -> km
toka raskaus: kumista huolimatta -> nyt 3v poika
kolmas raskaus: heti kierukan poiston jälkeen eli yk1 -> km
neljäs raskaus: keskenmenon jälkeen heti ilman menkkoja eli yk2 -> 4,5kk poika
 
Mercilon e-pillerit oli ennen kun yritettiin raskautta. 2 vuotta yritettiin, ei tärpännyt, ivf-hoidoilla alkoi tuulimunaraskaus, seuraavasta pas:ista alkoi raskaus, josta nyt tuhisee 5kk ikäinen poika. Nyt olen 25-vuotias, täytin 2 viikkoa ennen pojan syntymää, kun alettiin yrittää olin 22-vuotias.
 
ehkäsynä oli pillerit varmaan 7 vuotta putkeen, esikoista alettiin yrittään tulee jos on tullakseen tyylillä kun olin 22, pari vuotta siinä meni, siitä n. 10kk ihan yrittämällä yritettiin olin sitten 24 kun tyttö synty, nyt on 8kk yritetty toista, mutta vielä ei oo tärpänny! Nyt oon 25, mutta eiköhän se pikkukakkonenkin sieltä joskus tule :)
 
Ehkäisynä oli e-pillerit monta vuotta, sitten aloitettiin yritys -> tärppäsi yk 5. Tästä syntyi esikoinen.
Toista alettiin yrittää kun esikko oli 6 kk, kierto silloin vielä epäsäännöllinen -> tärppi tuli samantien yk 1 -> km
Uusi yritys heti km-vuodon loputtua -> tärppäsi taas yk 1 -> tosikko syntyi.
 
Pillereiden lopetuksen jälkeen 2vk meni nii positiivinen testi.
Hauskaa olikin, ett miehen kanssa ajateltiin ett voihan tässä mennä vuosikin, ettei pidetä mitään kiirettä.
Ikä raskaaksi kun tulin 20, tällä hetkellä 21. Ja vaunuissa tyytyväisenä nukkuu vähän päälle 3kk tyttö :)
 

Yhteistyössä