Äidit jolla LA marras-joulukuu

Täällä odotellaan myös jouluvauvaa! Itse olen vuosimallia 1982(eli just just thän ryhmään sopiva :whistle:) Babyn laskettuaika on 28.12. Asumme tällä hetkellä vielä Helsingissä, mutta muutto Loviisaan on edessä pian. Löytyisikö siltä suunnalta uusia tuttavuuksia?
 
Terpat uusille odottajille!!
Meikäläinen kävi ostamassa koti dopplerin ja pikkusta kuunneltiin eilen illalla... Vähän sai sykettä metsästää kun istukka on etuseinässä mutta sieltä se sitten löyty,kunnon laukka joka hävis pulputuksen kanssa. :D pienellä tuli kiire piiloon... Ihana kun saa vähän omia pelkoja hävitettyä noinkin halvalla hankinnalla.. onko muilla kokemuksia dopplereista?
 
Hei!

Vaihoidn nyt nikkini tuosta äidiksi haaveelevasta pois.
Onko teil muil ollu millasta pahoinvointii, ite tänää lähdin töist keske kaikan pois, koska yksikertasesti en tehny mitään muuta ku oksensin, mitään hajuja en kestäny ja mikään ruoaka ei sisälllä pysyny.

chariot ja pingu 15+2
 
Pahoinvointi on lähes kokonaan jo loppunu.. enään tulee öklö aaltoja... Siksi toikin Doppleri oli melkein välttämätön pääkopan takia kun kuvittelen heti ettei kaikki oo kunnossa jos oireita on vähemmän..
Tanjuska & kirppu 13+4
 
mulla ei oo koko raskauden aikana ollut pahoinvointia:) nytkun on 12 viikkoo läheni, niin iltaisin on ällötystä ilmenny mut eipä muuten.. väsymys on ihan järjettömän kamalaaaaa! toivottavasti tää helpottais jossain vaiheessa. Pahin ällötyksen kohde on pelkkä ajatus broilerin koivista? hmm ja yleensä kana tökkii ja pahasti. mitä mausteisempi ruoka sen parempaa ;)

joulumamma ja vauva 12+0 POKSPOKS vihdoin<3
 
täällä tampereen suunnalla ootellaan toista syntyväx 3.12. :) esikoinen synty 10.9.2010. vatsa ja pää kipuja, ja väsymystä mutta muuten mennyt oikein hyvin. pian olisi rakenne ultra ja kovasti mietitään kysytäänkö sukupuoli vai ei. itse haluaisin jättää yllätykseksi. hyvä syy ostella kummallekkin jotain. XD onnea kaikille muillekkin tuleville äideille! onko ketään toista kohtalotoveria jolla oisi kaksiosainen kohtu? tai kokemusta perätila synnytyksestä?
 
mun ystävä on synnyttänyt onnistuneesti 2 perätilavauvaa ja jos oma olisi perätilassa, haluaisin yrittää edes alakautta synnyttää.
On se sektiosta toipuminen isompi juttu kuitenkin.
2 rt:ssa olevaa oon synnyttänyt siis jo.
 
Heippa! Voisin minäkin ilmoittautua :) Hkistä, 27v ja ensimmäisen LA 31.10. Kaikki mennyt tosi hyvin, alussa oli kyllä sairaalloinen väsymys mutta tää keskiraskaus on ollu helppoa ja ihanaa aikaa.. en odottanut olevan näin helppoa ja mukavaa! Tietty nyt viime aikoina alkanut joitain ikäviä vaivoja tulemaan kuten närästys ja kivulias suonenveto (jälkimmäinen pelkästään öisin), mut noi on aika pieniä vielä et niiten kans pärjää ihan kevyesti :)
Onnellista odotusta kaikille!
 
Jospa minäkin ilmoittelisin itsestäni tähän ketjuun! :) esikoista odottelen koillismaalla rv 24+1 LA 19.11 ainakin vielä, kokoa kattelivat rakenneultrassa siihen malliin että taitaa LA siirtyä joulukuun alkuun.. :) Itsellä ikää kohta 21 joten pitäis sunnilleen sopiva olla tähän ryhmään.. Monia eteläsuomesta näyttää olevan täällä, onko pohjoisesta lainkaan odottajia?
Oireita ei ole juurikaan ollut raskauden aikana muuta kuin viime aikoina mansikkamaalla "pyllöttäessä" närästys ja sitä myöten hieman pahoinvointia :D
 
Taitaa olla noissa kuukausiketjuissa aktiivisempi meno. En tiedä moniko on sinne jo tiensä löytänyt, mutta kannattaa katsella otsikon Odotusaika alta :)

T: Manna* ja Mytty 37+2 loka- ja marraskuisista 2011 :)
 

Yhteistyössä