Äidit+lapset Lahdesta

perhesantran osoite on vapaudenkatu 6 siin on vieressä se missiokauppa ja joku ompelukone liike! hissillä 5krokseen ja kyllä, rattaat voi hilata sinne ylös, siel on tilaa. siel saa keittää kahvii mut se maksaa 1euron

kävin tänään just ja kuopus tykkäs kovasti =) =) =)
 
kiitos teille perhesantrassa olleillle!! oli taas kiva tavata ja tehotuhot sori kun piti niin nopsaa meiän lähteä, oli kiva tavata ja ois kivat nähä uudestaankin ajan kanssa! jos kiinnostaa laita mulle yytä

t: sen hymyilevän tummatukkapojan äiti jolla isompi srkn kerhossa =) =)
 
Me käytiin perhe-santrassa viimeksi torstaina, perjantaina oli kirppistä ym. Ollaan taas tiistaina menossa (ma suljettu) n. klo 12-14, eli jos joku on suunnitellut samoihin aikoihin tulevansa, niin toivottavasti törmätään :)
 
Kiitos minunkin puolestani niille, keitä perjantaina ehdin tavata!

Mä varmaan tuun sinne tästälähtien aika usein just 9-11, kiva paikka leikkiä tuon pienen kanssa kun isommat on kerhossa ma-to.
Ja kiva on saada itselleenkin juttuseuraa :)

Tehotuhot, tunnistinkohan oikein ;) , olit sen suloisen pikkupojan kanssa?
Mä olin se joka ihasteli kovasti vauvaa, mulla oli koko pesue 5,5v, 2,5v ja 1v mukana.
Effica oli ainakin mukana, samaten aaron. Kiva ois siellä nähdä vaikka useamminkin, niin vois tutustua -uudet kivat tuttavuudet on aina tervetulleita :flower: :D <br><br>
 
onko kukaan menossa torstaina perhe santraan?
mä ajattelin tuon kuopuksen kanssa sinne suunnata kunhan ensin selvitään aamun kuulotutkimuksesta...
meinattiin kympin maissa sinne suunnata..ois kiva saada leikkikavereita... :) me niin harvoin päästään päiväsaikaan mihinkään.... :kieh: kun pitää noita töitä paiskia :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 08:02 kinkku04 kirjoitti:
onko kukaan menossa torstaina perhe santraan?
mä ajattelin tuon kuopuksen kanssa sinne suunnata kunhan ensin selvitään aamun kuulotutkimuksesta...
meinattiin kympin maissa sinne suunnata..ois kiva saada leikkikavereita... :) me niin harvoin päästään päiväsaikaan mihinkään.... :kieh: kun pitää noita töitä paiskia :LOL:
Mä saattaisin tuon kuopuksen kans tulla!
Mulle iski eilen ihan hirveä kuume/kurkkukipu, mut joka on mystisesti suurelta osin kadonnut :)
lapsetkin alkaa olla suht terveitä, joten aattelin viedä isommat huomenna kerhoon.
Jos tää tauti tosiaan jo luovutti, niin mä lampsin huomenna sinne perhesantraan ysin maissa, ja lähden sit yhdentoista aikaan hakee noita isompia kerhosta.
kinkku04, ehdittäshän me nähdä tunnin verran?
 
Vihdoin kone toimii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mä oon ollu pimennossa viikon ku viirukset hyökkäs kimppuun.Oltiin juu pikkumiehen ja neidin kanssa.Huomenna ei päästä ku on perhekerho 9,30-11.Niin ja kinkulle pahoittelut kun en oo ilmotellu mutta silloin oli se köhä päällä ja nivelsäryt kesti puoleen viikkoon asti.Sit tuliki multakuorma ja sitä levittelin loppuviikon ja vielä täksikin viikoks riitti.Mutta laittelen viestiä kun saan asiat järjestykseen.Ens vko menee reumalla ainaki ke-to asti.Ilmotelkaahan tapaamisista ni kyllä me yritetään ilmestyä rankemmalla joukolla. :LOL:
 
santtis...joo ja voi olla ett päästään jo aikasemminkin tonne perhe santraan...meil on aika kasilta päksissä ett jos ei yllätyksiä tuu niin luulisin ett ollaa enne kymppiä siellä....tosin noista päksin systeemeistä nyt ei ikinä voi olla varma....
yritetään kuitenki nähdä siel...mut jos meit ei ala näkymää kympin jälkee ni sit meil on menny pitkäks tuol sairaalas...
toivotaa kuitenki ett nähtäis :)

joo,tehotuhot ei mitää hätää,täs on meilläkin ollu kaikenlaista touhua....kyllähän tuota kerkee.
veistitellään ja yritetään nähdä jossakin vaiheessa. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 21:49 kinkku04 kirjoitti:
santtis...joo ja voi olla ett päästään jo aikasemminkin tonne perhe santraan...meil on aika kasilta päksissä ett jos ei yllätyksiä tuu niin luulisin ett ollaa enne kymppiä siellä....tosin noista päksin systeemeistä nyt ei ikinä voi olla varma....
yritetään kuitenki nähdä siel...mut jos meit ei ala näkymää kympin jälkee ni sit meil on menny pitkäks tuol sairaalas...
toivotaa kuitenki ett nähtäis :)

joo,tehotuhot ei mitää hätää,täs on meilläkin ollu kaikenlaista touhua....kyllähän tuota kerkee.
veistitellään ja yritetään nähdä jossakin vaiheessa. :)
Kinkku04, onhan kaikki kunnossa? meinaan vaan kun lähdin sieltä ennen yhtätoista eikä teitä vielä näkynyt...

Toisen kerran sit nähdään!!!
Huomenna oli tarkoitus kans mennä sinne koko katraan kans, mut pienin on nyt nuhassa ja pitää kattoo saiko ton saman taudin kun isommat. :snotty:
 
Hello ! :D

Ensi viikon keskiviikona Veetillä 5v lääkäri kymmeneltä. Sen jälkeen pyörähdetään markkinoilla ja sitten Santraan! :wave:

Ensi viikolla alkaa kerhot, eli todellakin keskiviikko ja torstai ovat ne vapaat aamupäivät, jolloin päästään Santraan tai muualle.

Lapset oli tänään viimeistä päivää tarhassa :LOL:

 
santtis, ei me sit mihinkää päästy...meillä meni päksissä melkein kahteentoista asti. ei se inkan kuulotutkimus ollutkaa mikää ihan helppo juttu,piti rauhoittavaa antaa..sit käytii myös lasten päivystyksessä tuon astman takia...
mut nyt kaikki ok.
tavataan joo tosiaan toisen kerran... :)
ens keskiviikkona mul taas "vapaa"päivä töistä mut mennää inkan kanssa hesaan tutkimuksiin...iltapäivällä ei sit kyllä ohjelmaa...
 
kinkku04, kurja homma että teillä reissu venyi!

Pääsettekö tällä viikolla sinne perhesantraan?
Mä varmaan parina päivänä ainakin meen sinne tuon kuopuksen kans. Nyt tällä viikolla meillä jää perjantai väliin kun mulla on omaa menoa ja mies on aamusta muksujen kanssa.
Pääsisittekö ti/ke/to??? Mä pääsisin 9-11. Mut laittele joko tähän tai yytä miten teille käy, muutkin tietty sinne vaan :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 22:10 santtis kirjoitti:
kinkku04, kurja homma että teillä reissu venyi!

Pääsettekö tällä viikolla sinne perhesantraan?
Mä varmaan parina päivänä ainakin meen sinne tuon kuopuksen kans. Nyt tällä viikolla meillä jää perjantai väliin kun mulla on omaa menoa ja mies on aamusta muksujen kanssa.
Pääsisittekö ti/ke/to??? Mä pääsisin 9-11. Mut laittele joko tähän tai yytä miten teille käy, muutkin tietty sinne vaan :D
ENS viikolla tietty, nythän on sunnuntai!!!! :LOL: :LOL:
 
heippa santtis ja muut!!!

enhän mä taida päästä aamupäivisin mihkää ku tarttee töihin mennä :kieh:
tai voi olla ett tilanne muuttuu lähipäivinä, jos tarttee saikkua hakea...oon ite aika huonossa jamassa ollu viime vkot,fyysisesti ja henkisesti ett pikku preikki töistä tekis ehkä hyvää...täytyy nyt katsoa :ashamed:

mut iltapäivisin me sit kyl päästäis leikkimään...jos joku pvä vois sit illemmalla nähdä
vai millaisia ohjelmia teillä iltaisin on? leikkiseuraa kovasti kaivattaisiin...


aaron!
huomenna maanantaina kokoontuu astmaa ja allergiaa sairastavien lasten vanhempien tukiryhmä (olipa vaikeasti sanottu)
lahden invakeskuksessa (veskun ja hämeenkadun kulma 2.krs) kello 18-20 siellä on ihan vapaata keskustelua astmasta yms...ett jos et ole kuullut niin tervetuloa!!! ei maksa mitään :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 22:20 kinkku04 kirjoitti:
heippa santtis ja muut!!!

enhän mä taida päästä aamupäivisin mihkää ku tarttee töihin mennä :kieh:
tai voi olla ett tilanne muuttuu lähipäivinä, jos tarttee saikkua hakea...oon ite aika huonossa jamassa ollu viime vkot,fyysisesti ja henkisesti ett pikku preikki töistä tekis ehkä hyvää...täytyy nyt katsoa :ashamed:

mut iltapäivisin me sit kyl päästäis leikkimään...jos joku pvä vois sit illemmalla nähdä
vai millaisia ohjelmia teillä iltaisin on? leikkiseuraa kovasti kaivattaisiin...


aaron!
huomenna maanantaina kokoontuu astmaa ja allergiaa sairastavien lasten vanhempien tukiryhmä (olipa vaikeasti sanottu)
lahden invakeskuksessa (veskun ja hämeenkadun kulma 2.krs) kello 18-20 siellä on ihan vapaata keskustelua astmasta yms...ett jos et ole kuullut niin tervetuloa!!! ei maksa mitään :)
Hmm....vaikka ei tää mulle ollu tarkotettu, niin huomasinpas :whistle:
Mä koitan tuonne päästä jos vaan mies on kotona tuohon aikaan, ois kiva kuulla muiden astmalasten vanhempien kokemuksia asiasta..Oliko toi vaan tuo kerta vai kokoontuuko kerran kuussa tms?

Ja enhän mä taas muistanu että sä oot töissä :ashamed: ...
Mutta tosiaan joku iltapäivä vois olla kiva nähdä!<br><br>
 
Heissan :wave:

Kertokaahan viisaammat että mitä kaikkea tuolla perhesandrassa tapahtuu?

Ollaan vasta muutettu tänne ruoriniemeen enkä tunne ketää äitejä täällä joten joku tollai missä tapais ihmisiä ja vois siinä samalla reissulla käydä kaupungilla hoitaa asioita, ois kyllä kiva juttu. Ollaan molemmat tytön (poika 2kk joten hän nyt enimmäkseen vaan nukkuu) kanssa hiukan hiljaisia aluksi joten pelottaa että näinkö sitten kökötettäs jossain nurkassa

:ashamed: =)

Neppe ja lapset Nea 1v 7kk ja Max 2kk
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 11:51 Neppe05 kirjoitti:
Heissan :wave:

Kertokaahan viisaammat että mitä kaikkea tuolla perhesandrassa tapahtuu?

Ollaan vasta muutettu tänne ruoriniemeen enkä tunne ketää äitejä täällä joten joku tollai missä tapais ihmisiä ja vois siinä samalla reissulla käydä kaupungilla hoitaa asioita, ois kyllä kiva juttu. Ollaan molemmat tytön (poika 2kk joten hän nyt enimmäkseen vaan nukkuu) kanssa hiukan hiljaisia aluksi joten pelottaa että näinkö sitten kökötettäs jossain nurkassa

:ashamed: =)

Neppe ja lapset Nea 1v 7kk ja Max 2kk
Iltaisin perhesantrassa kokoontuu esim. keskosvauvojen vanhempien ryhmä jne., mutta päivällä se on ihan vain perheiden kokoontumispaikka. Avoinna TI-PE klo 9.00 (muistaakseni...)-14.00. Perhesantrassa on helppo vaihtaa vaipat, syödä, leikkiä ja tutustua muihin :) kahvimaksu 1e, siihen sisältyy myös keksiä tai pullaa. Muutamana päivänä viikossa oli lastenhoitopalveluakin, mutta en muista mitkä päivät... :snotty: siihen pitää jokatapauksessa ilmoittautua etukäteen.
Me käydään perhesantrassa 1-3x viikossa, aina puolen päivän jälkeen. Ehkä törmätään :)
 
moikka santtis!
sori ett on ollut niin kiireistä etten oo kerinny ees koneelle... :ashamed:

onko teidänkin muksuilla astmaa? vai oonko mä menny ihan sekaisin nimissä--muistaakseni aaronillakin oli...korjatkaa jos olen väärässä...

mutta ilman muuta olette tervetulleita,meitä äitejä ei siellä kovin paljon ole.ehkä 5 joten lisäväki ei tekis pahaa.

ryhmä kokoontuu aina joka kuukauden ensimmäinen maanantai kello 18-20 invakeskuksen tiloissa.lapset saa ottaa myös mukaan.mulla oli maanantaina kummatkin kun ei ollu lastenhoitajaa...

meillä nyt pitäis viel jättää inkalt kaikki maitotuotteet ja kotimaiset viljat pois...huh huh...

ja muutenkin jo haluat vaihtaa kuulumisia muuallakin ku tääl palstalla niin spostiosoite on: kati.kulmalahti@phnet.fi
mielellään luen/kuuntelen muidenkin kokemuksia allergioista ja ennenkaikkea astmasta.

mä oon ens keskiviikkona koko pvän lahdessa ku muksuil aamul hammashoitola...sit vois olla kiva nähdä. :)
 
joo tota siis mun nuoremmal pojal on astma ja me käytiinkin teil silloin yhtenä lauantaina, ja santtiksen vanhimmalla tyttärellä on kans astma. mä en päässyt nyt maanantaina mut yrtiän keretä muulloin, en oo oikein sisäistänyt viel tota juttua!!!

mites itse jakselet???? mei helpoitti vähän mun väsymystä kun ukko viime perjantain irtisanoi itsensä, on nyt kotona toistaiseksi. kirjottele mulle vaik ihan yynä jos haluut ja tuntuu siltä, ja saa meil tulla käymäänkin =) =)
 

Yhteistyössä