Äidit+lapset Lahdesta

jokos ruvettais miettii uutta tapaamista??? kun edellisestä on jo niin kauan ;) ;) .... meille sopii joko aamusta 9 maissa tai sit iltapäivästä 3 jälkeen, no ei ens viikolla viel mut vaik sit seuraavalla =) =) =)

no mä pyrin käymään PerheSantrassa ainaskin perjantaisin 9-11.30 välisenä aikana joten mut bongaa sieltä sitten!!!!!


=) =) =) =) =)
 
Hellurei!


Mä pääsen treffeille parhaiten keskiviiko tai torstai. Mihin aikaan vaan!
Tiistai-aamuisin pääsen esikon kanssa kyllä, kun kuopus silloin kerhossa tai sitten kuopuksen kanssa tiistai -tai keskiviikkoiltapäivisin, kun taas esikko on kerhossa. Ma, ti ja pe illat menee sitten harrastuksissa, mutta joka päivä kyllä tuossa kolmen jälkeen taas käy...


Olipahan sekavaa selitystä :D
 
Hmm mä oon taas tällanen ongelmatapaus noiden aikojen kanssa..

Meillä noi isot ke kerhossa 8.45-11.45, mut aamusta tietty pääsen ton kuopuksen kaa sinne perhesantraan :)
Sitten iltapäivä menee varmaan päikkäreissä, yleensä kuopus heräilee vasta kolmen maissa kun pääsee vasta puolenpäivän jälkeen nukkumaan.

Mutta jos pääsette niin tulkaa aamusta sinne perhesantraan, mä voisin suunnistaa sinne heti ysiltä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 10:59 KYSELIJÄ kirjoitti:
missäs se perhe-sandra oikein on?


Vapaudenkadulla, torin laidalla. Ompelukoneliikkeen ja matkatoimiston välissä on ovi, jossa lukee aukioloajat ym. Siitä sisään ja hissillä ylimpään kerrokseen. Vaunuille on tilaa katutasossa ja ylimmäisessä kerroksessa.
 
:wave:

Tulipa sellainen juttu vielä mieleen että onko siellä millainen se hissi, että mahtuuko kaksosten vaunut (n.79cm) siihen? En millää raaskisi/uskaltaisi jättää niitä sinne alas jos tila on yläkerrassa :ashamed:

Ja nyt mielellään tultaisiin noiden lapsosten kanssa jos tapaaminen saataisiin aikaiseksi. Meidät tunnistaisi tuosta tytön tylleröstä jolla vaaleat hiukset ja suloiset hymykuopat (mun peruja noi hymykuopat) ja pikku vauvelista (vaikka ei tuo jäpikkä enää niin pieni ole =) ).

T: Riikka, Nea 1v 9kk ja Max 3,5kk


*kirjoittaa ihan mitä sattuu*<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2006 klo 23:03 Neppe05 kirjoitti:
:wave:

Tulipa sellainen juttu vielä mieleen että onko siellä millainen se hissi, että mahtuuko kaksosten vaunut (n.79cm) siihen? En millää raaskisi/uskaltaisi jättää niitä sinne alas jos tila on yläkerrassa :ashamed:

Ja nyt mielellään tultaisiin noiden lapsosten kanssa jos tapaaminen saataisiin aikaiseksi. Meidät tunnistaisi tuosta tytön tylleröstä jolla vaaleat hiukset ja suloiset hymykuopat (mun peruja noi hymykuopat) ja pikku vauvelista (vaikka ei tuo jäpikkä enää niin pieni ole =) ).

T: Riikka, Nea 1v 9kk ja Max 3,5kk


*kirjoittaa ihan mitä sattuu*
En tiedä mahtuuko kaksosten vaunut hissiin, mutta siinä alhaalla käytävässä mäkin olen aina vaunuja säilyttänyt ja tallessa ovat pysyneet :) siinä alhaalla on myös sellainen lukollinen koppi, johon vaunut voi jättää, (avaimet saa perhe-santran henk.kunnalta) mutta en tiedä mahtuuko kaksosten vaunut siitäkään ovesta... Pitäis mitata :)
 
Meille kyllä treffit kelpaa! :D

Kaksostenrattaat ei ainakaan kaverilla hissiin mahtuneet ja lukittavaan tilaankin piti laittaa kasassa.

Koska, missä, moneltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

T:pirre, Veeti 5v, Peppi kohta 3v ja masu 37+5 :wave:
 
Heissan!

Kiitos vaunu infosta :D

Jos sinne perhe-santraan jonkun tapaamisen saisi aikaiseksi niin me tultaisiin ainakin. Kaikki muut päivät sopii tällä vikolla paitsi torstai (pestäänpä pyykkiä) ja perjantaina tämä äippä lähtee "tuulettumaan" laivalle :p

MIkäs nyt tietty estäisi lähtemästä ihan extempore tutustuu sinne mut oishan se kiva jos ois muitakin paikalla =)

Riikka ja ipanat :wave:
 
Eipäs sitten päästä tulemaan \|O

Täällä kotona sitä istutaan nenä vuotaen ja ääni käheenä. Välillä pärskitään sekä yskitään :(

Eli enpä viitsi lähteä kävelemään vaan pysytellään koko konkkaronkka sisällä.

Duhadenä Riikka ja vielä terveet muksut ;)
 
Ensi viikolla meille sopisi treffit Perhe-Santrassa keskiviikkona, torstaina tai perjantaina. Aika mikä vaan = ). Varmistin vielä tänään, että paikka on ensi viikollakin auki. Lapseni löytyvät sieltä myös tiistaina, kun tuon heidät hoitoon ja lähden likkakaverini kanssa humputtelemaan kartsalle... :LOL:

T:pirre, Veeti, Peppi ja maha 38+0
 

Yhteistyössä