ÄIDIT!!

miten voitte antaa lapsillenne sikainfluenssa rokotteen? rokotetta ei ole edes testattu kunnolla! miettikääpä jos rokotte aiheuttaakin tulevaisuudessa vaikeita sairauksia ym...miten voitte elää asian kanssa,jos rokote aiheuttaa lapsillenne jotain???itse olen antanut lapsilleni neuvolan rokotusohjelmassa olleet rokotteet,joita on sentään testattu ja tiedetään ettei niistä mitään tule!! tämä sikarokote on aiheuttanut kuolemia,halvaantumisia, keskenmenoja!!! tätä rokotetta en tule missään nimessä antamaan lapsilleni!
 
sikainfluenssan vaarallisuutta on suurenneltu kuule melko paljon!! enemmän ihmisiä kuolee tavan influenssaa kuin tähän. ja tähänkin mennessä on kuollut enemmän sellaisia joilla on tähän vielä joitain muita sairauksia! ei oo perusterveitä ihmisiä hyvin paljon tähän tautiin menehtynyt! tuo rokote se vaarallisempi on! ihmiset menevät ottamaan ennemmin rokotteen jota ei oe testattu kuin huolehtisivat hyvästä käsihygieniasta ja tekisivät muutenkin kaikkensa jotta välttyisivät taudilta! se on vaan liikaa nykyihmisltä vaadittu!
 
minulle on ihan sama, kuka antaa ja kuka ei, mutta prosentit puhuvat puolestaan.
Jos suhteutetaan kuolleiden määrä sikainfluun sairastuneisiin ja vastaavasti rokotteen takia kuolleiden tai vakavia oireita saaneiden määrä rokotettuihin, niin eiköhän se jo riitä syyksi rokottaa itsensä ja lapsensa.
Suomessa miljoona ihmistä jo lienee saanut rokotteen, eikä tiettävästi kellään ole tutkitusti rokotteesta johtuvia vakavia sivuvaikutuksia ollut.
 
ei ne rokotteen vaikutukset heti tule näkymään..menee kuukausia jopa vuosia ennen kuin siitä jotain tulee. 80-luvulla oli se "sokeripala" rokote,jota ei oltu testattu ja sehän aiheutti paljon ihmisille vammoja ja syntyneillä lapsilla todettiin paljon kehitysvaurioita,kun oli raskaana olevat äidit rokotteen ottaneet!!on järkyttävää kuinka äidit vievät lapsensa lääkintöhallituksen possuflunssa rokotetesteihin!Miten voitte asettaa lapsenne vaaraan ja mahdolliseen pysyvään terveydelliseen haittaan? Minkälainen vanhempi on valmis altistamaan lapsensa lääketeisteihin? jos influenssa tulee nyt parempi se on nyt sairastaa,että tulee vastuskyky tautia vastaan.kun on tauti vielä lievimmillään!
 
Ap olet hyvällä asialla. Olen samaa mieltä kanssasi. Onneksi nykyään löytyy jo sellaisiakin ihmisiä jotka ymmärtää ajatella itsekin asiaa eikä uskoa sinisilmäisesti lääkäreihin, ktl:ään ja thl:ään. Tämä sikarokote haiskahtaa todella pahasti. Onneksi oma järki pysyi päässä eikä olla menty lauman mukana ottamaan tutkimatonta ja vaarallista rokotetta. Ja ne jotka sanoo että meille ei tullut rokotuksesta mitään, on se tietysti hyvä, mutta mahdolliset vaikutukset eivät näy heti, vaan vasta kuukausien ja vuosien päästä. ;( En sano tätä pahalla, vaan haluan että ihmiset oikeasti pysähtyis miettimään, onko tämä sikajuttu mahdollisesti vain bisnesasia, niinkuin vähän näyttää...;(

Tässä adressi, johon kannattaa osallistua!

http://www.adressit.com/selvitysvaatimus_kansalaisturvallisuudesta
 
sikainfluenssa.fi

Aikoinaan talidomidia testattiin pelkästään hiirillä ja myöhemmin todettiin hiirien olleen suurinpiirtein ainoita eläimiä maailmassa,jonka sikiölle ei aiheutunu lääkkeestä mittään.Tapauksen jälkeen tuli laki,jossa määrättiin,että KAIKKI raskaana oleville syötettävät lääkkeet yms tullee testata vähintään 2lla eri eläinlajilla,josta toinen ei saa olla jyrsijä.
Sikainfluenssarokote on testattu pelkästään freteillä ja jostain syystä sai erikoisluvan levitykseen.Rokote on luokiteltu "käytössä testattavaksi" eli epäsuorasti tarkoittaa,että rokotetta testattaan ihmisillä,eli ensitilassa raskaana olevilla ja lapsilla!

En myöskään kykene ymmätämmään,miksi Suomeen ei oo tilattu elohopeatonta versioo,kun sellainen kerran on!Rokote sisältää elohopeaa,joka on myrkky ja monien tutkimusten mukkaan voi aiheuttaa vaikka mitä sikiölle.Tosin määrä sikainfluenssarokotteessa on vähäinen,mutten lähtisi silti arpomaan syntymättömän lapsen terveydellä.

Tavan influenssaan kuolee vuosittain 500-1000 ihmistä Suomessa,kun sikainfluenssaan on arvioitu kuolevan 40-50 ihmistä...Turhaa hysterisointia!

Tässä vain pari raskaana olevan näkökulmaa.Olen tutkiskellut asiaa todella paljon ja todennut sikainfluenssan olevan pienempi paha,kuin rokotteen.Taudista voi varmuudella sanoa,että mitä voi tapahtua,jos siihen sairastuu,kun taas rokote on täysi mysteeri.Raskauden viimeisellä 3ksella kehittyy aivot kaikkein voimakkaimmin ja tällöin voi rokote aiheuttaa sellaista vahinkoa aivoissa,ettei se tule välttämättä esille,kuin vasta kouluiässä :/
 
Ihan vaan sivuhuomiona: Korkea kuume kuuluu sikaflunssan oireisiin. Varmasti. Kova kuume on sikiölle vaarallinen. Varmasti. Raskausaikana turvallisia kuumelääkkeitä on käytännössä vain yksi, parasetamoli, joka ei välttämättä yksinään riitä. Itse olisin ottanut rokotuksen ,vaikka olisin ollut raskaanakin. Nyt tuikkasin piikin itse itselleni rokotettavien lasten välissä. :)
 

Yhteistyössä