Äippäkaveita Turkuun muuttaneelle:)

Olen vähän aikaa sitten Turkuun muuttanut 3vuotiaan pojan äiti. Toinen lapsi on tuloillaan heinäkuussa. Tykkään käydä kahviloissa ja kirppiksillä tai vaan kävellä ympäriinsä. Kaikki kaverit ja työpaikka jäivät edelliseen kaupunkiin, josta muutimme, joten sopeutuminen uuteen paikkaan on käynnissä. Tykkään myös käydä perhekahviloissa, mutta jotenkin lähteminen sinne on nyt vaikeaa.

Olisi kiva tutustua erilaisiin ihmisiin ja saada jutustelu seuraa
 
Heippa!

Laitapa mulle vaikka yksityisviestiä:) Mulla on 4-vuotias tyttö ja 5-vuotias poika, ja kolmas lapsi tulossa myös heinäkuussa(jos kaikki menee hyvin). Itse olen 32v:) Aikalailla samoja asioita itsekin tykkään tehdä ja sitten kun äippäloma alkaa niin olisi aikaa taas käydä perhekahviloissakin.
 
Itse olen myös Turkulainen, ainoa kaveripiiristäni joka odottaa vauvaa/saa sellaisen. Olen siis 18-vuotias ja asun turun ydinkeskustassa. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja jos saa ideoita noista missä on kivoi kirppiksii/kahviloita. Juttelen ja puran vauva intoiluani blogiini (Minä ja mun Pää ) Tuossa löytyy sinne osoitetta jos kiinnostaa! Olisi tosi ihanaa, jos saan sinne kommenttia ja näin jos edes vähän kiinnostuitte =)
 
Olen vähän aikaa sitten Turkuun muuttanut 3vuotiaan pojan äiti. Toinen lapsi on tuloillaan heinäkuussa. Tykkään käydä kahviloissa ja kirppiksillä tai vaan kävellä ympäriinsä. Kaikki kaverit ja työpaikka jäivät edelliseen kaupunkiin, josta muutimme, joten sopeutuminen uuteen paikkaan on käynnissä. Tykkään myös käydä perhekahviloissa, mutta jotenkin lähteminen sinne on nyt vaikeaa.

Olisi kiva tutustua erilaisiin ihmisiin ja saada jutustelu seuraa
 

Yhteistyössä