äitejä espoosta

Lara83
Kannattaa bongailla tuolta tapaamiset -osiosta Tammimasujen treffejä.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1119374

Itse en ole vielä ehtinyt mukaan, mutta Hgissä on ollut tapaamisia :) ja huhuile ihmeessä myös meidän pinossa, koska muistelisin että siellä kirjoittelee muitakin espoolaisia :)
 
Heips! Big mama ja emmy83 asustelevat aika lähellä minua. Itse asun muuralassa eli hirvisuon ja suvelan välissä:)
Minulla on 2v3kk poika ja toinen tulossa toukokuussa, nyt siis rv 18. Kotona ollaan ja tekemistä aina välillä kaipaillaan. Jos seuraa kaipaa niin saa kysellä:)
 
AAM
:wave: nöykkiöläinen kohta 10 vuotta täällä asunut.. :)
työmamma vielä maaliskuun alkuun sit äiskäri ja kakkosen la lähestyy 13.04.09 ja sitten alkaa kotielämä taas... esikko siis helmikuussa kaks.

 
me asustellaan kiltakalliossa. =)
Mites teillä mennyt raskaus?
Mulla tänään tasan 22+0 täynnä <3
Ensimmäistä yhteistä lastamme tosiaan odotamme avomieheni kanssa.
Ihanaa, kun on alkanut liikkumaan iltaisin tuolla, välillä tuntuu ku kääntäis koko vatsan ympäri ku kääntyy. :LOL:
 
rozaJuu jossain vaiheessa voisi tavatakin. mulla on nyt vain meneillään raskauden ahdistus vaihe, kun maha niin valtava.

Juu mulla nyt rv 37+4. Tähän asti raskaus mennyt hyvin, ei mitään erikoista ole ollut. Tosin rv 33 tehty ultran mukaan vauva oli jo 2519g ja ens ma uusi ultra jossa katsotaan tuota kokoa, terveydenhoitajan mukaan tulossa yli nelikiloinen ja mua hieman hirvittää synnyttää ekaa noin isona. nyt supistelee aika lailla joka päivä, ja v arsinkin jos jotain tekee. Neiti potkii mahassa minkä kerkiää. Mä vain olen jo aika väsy tähän raskauteen...
 
emmy83: toivotaan että kohta helpottaa:) Oletko huomannut että tuolla tapaillaan puolella on äitejä jotka tapailevat näillä kulmilla silloin tällöin. Itse sen vasta löysin ja lisäsin itseni sinne jos vaikka uusi meeting olisi jossain vaiheessa tulossa. Tuut sit mukaan kun vauva on syntynyt ja tuntuu hyvältä lähteä liikkeelle.

Hyvää loppuodotusta, se on sitä odotusta viimeiseen asti, mutta kyllä ne on kaikki sieltä tulleet ulos keinolla tai toisella:). Mun esikoinen syntyi kaksi viikkoa yliaikaisena käynnistettynä.. ei ois halunnut pois ollenkaan, mutta tuli kun käskettiin:) toivotaan että tämä seuraava osaa tulla itse ulos ja mieluusti vähän aiemmin.
 
roza: juu olen huomannut tuon ryhmän. Pitää tosiaan sitten kun tämä vauva syntyy niin mennä tapaamisiin.
Juu kyllähän tuo ulos tulee, mutta kun ei jaksais enää tätä olo. No maanantaina selviää josko saisi hieman apua tuohon tulemiseen.
 
heippa vaan kaikille, mäkin tuolla tapaillaan osiossa jo ilmoittauduin ja ajattelin nyt sitten täälläkin. eli espoon keskuksessa asustellaan, poika on 1v9kk ja toinen nyt sitten ihan aluillaan tulossa. emmy83, lohdutuksena vaan että kyllä niitä nelikiloisia esikoita maailmaan on saatu, no hätä =) mutta tosiaan, puistoseura tms. ei olisi pahitteeksi... eli ottakaahan vaan yhteyttä
 
Täällä olisi yksi Espoon kiltakalliossa asusteleva. Esikoista odottelen, viikko 7-9 tienoilla nyt mennään.. Neuvola olisi maanantaina tossa Kiltakallion Lastentalossa. Onko kokemuksia? Jännittää niin, että miten mut otetaan vastaan siellä. Siskoni oli todella nuori kun odotti esikoistaan, ja olin hänen tukenaan ja muistan kuinka häneen suhtauduttiin eräässä neuvolassa. Ja ehkä siksi vähän mietityttää..
 

Yhteistyössä