Äitejä Satakunnan alueelta?

Ei meilläkään juttu seuraks toi oma vuosikas oikeen ole vaikka kuinka sen kanssa saa huuto kilpailua aikaan kun yrittää selittää päälle. Selvästi äitiinsä tulossa kun kokoajan äänessä haluis olla ja kommentoida kaikkea.
 
Mä tulisin varmaa hulluks tääl ton poitsun kaa, jollen sil koko aja jotai juttelis, vaik hän ei vastaakkaa muuteku hymyilemäl sulosesti. Eikä viitti ihan koko aikaa istua kahdestaa kotona muutenkaa, etten tulis ihan mökkihöperöks. :D Mut sit taas ku mulla ei oo kauheen lapsiystävällisiä kavereita, niin mihinpä menisit. :D
 
Täällä ois yks 23v äiti ja tyttö 7,5kk jotka haluis liittyy mukaan :) Raumalla asustellaan...

Oon muualta Raumalle tullut miehen ja opiskelujen perässä, joten uudet kaverit on enemmän kuin tervetulleita. Kaveriporukasta oon myös ainoo jolla lapsi, joten mammakaverit varsinkin ois tervetulleita :)
 
Ria88, mul ihan sama juttu. Yhdelläkään kaverilla ei ole lapsia, joten välillä vähän yksinäinen olo. Tai ainakin hölmö kun lapsettomalle höpisee omasta vauvastaan. Ei ne taida ymmärtää, tai ainakaan mun kaverit. :D

Ja tervetuloa seuraan! :)
 
Meijän poitsu ois nyt pari päivää yli 5kk. Valtava jätkä! :D Viikko sit oppi ryömimään, ja kehittyy koko ajan vaa enemmän ja pääsee kovempaa. Yöt myös tämän takia vähän hankalampia. Mut pääasias meillä menee tosi hyvin. :)
 
Meillä esikoinen täyttää viikonloppuna 3 vuotta :heart: Ja hän myös aloittaa liikuntaleikkikoulun! Äiskän iso poika :,) Pikkuneiti on hieman vajaan 10 kk :heart: ryömi ihan hetken ja aloitti sitten konttaamisen, nyt on kovassa "huudossa" karhukävely ja kiipeily :D Ja myös tukea vasten vähän kävellään :) Äkkiä nää kasvaa, voi hurja! :) mutta ihan huippu ihanaa kun tulee syksy!! :heart: Meillä neiti tekee hampaita niin yöllä sitten itketään niitä, onneksi ei ihan koko yötä :D
 
Kuulostaa hauskalta noi harrastukset. Ois toisaalta ihan mukavaa jos ois jotakin, niinku nyt alkas vauvauinnit, mut en tie. En varmaa saa aikaseks sin, pääseehä uimaa itekseenki. :) Jotaki haluisin kehittää, mut ehkä odotan et poika on vähän vanhempi ja ymmärtää sit paremmin.
 
Meillä esikoinen alotti liikuntaleikkakoulun, tykkää käydä, vaikka ei ihan aina jaksa keskittyä siihen mitä pitäis tehdä, juosta vaan täytyis :D Ja sitten käydään kerran viikossa seurakunnan kerhossa, kuopuskin tykkää, konttailee siellä muitten seassa :)
 
Heippa

Täällä 21 vuotias äippä ja tyttö on 3kk... Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin täältä päin kun en ole kauaa täällä asunut :D Ja omat vanhat kaverit hiipuivat pois raskauden aikana... Ja sen verran ujo olen luonteeltani että on toooosi vaikeeta tutustuu kenenkään :D
 
Piti juuri kysymäni ihraPupulta samaa, et missäs päin asustaa. :D Ja Mönkiäinenkin oli Porista. Ompas meitä. :D Meilläki poika koht 6kk alkaa jo ymmärtää asioist paljon, seuraa laste leikkimist ja yrittää kovasti mukaa. Olis hauska saad hänel ikästää seuraa. :)
 
Jipsu ja ihraPupu, mehän ollaan kaikki sitten ihan lähialueilta :) Missä päin Poria sä Jipsu muuten asustat? Mä asustelen täällä Ruosniemen perällä Järvikylässä, eikä täällä oo kyllä yhtään samanikäisiä lapsia näkynyt sit lainkaan..
 
Me asustellaan kuukkarissa. Aika paljon aikaa vietetään kyll siel toisel puolel ruosniemee, mun vanhempien luona. :D Eipä silti, on nii kaukan silti toisistaa ettei tuski ol törmätty. Eipä täälläkään kyll kauheesti vauvoi oo, tai jos on ni niitte äidit juoksee vaa toisee suuntaa. :D

ihraPupu, voi ei :( Meilläki poitsu nosti niist 5kk rokotuksist kauheen kuumeen ja oli toosi kiukkunen ja läheisyydenkaipuinen. Koita jaksaa. :)
 
Mut minkä ihmeen takia? :D En mä ainakaa usko näyttäväni nii pelottavalt. En silti tiiä, et jos tolleen lenkillä vaan vastaan tulee niin mitä siinä juttua kehität. Varsinki ku mä en oo mitenkää verbaalisesti lahjakas tuntemattomie kaa tai muute jännittäväs tilantees. :D Mut oon kuullu juttuu, et leikkipuistois iha sama meninki, mulkoillaan vaan toisii. Meil ny ei ol viel leikkipuistois käyty, ni en tie sit todellisuudest.
 
Saman jutun oon huomannu että leikkipuistoissa vaan mulkoilaan toisia.. Ja kun esikoinen on alkanut käymään liikkarissa niin tuntuu että siellä mammat keskustelevat VAAN omien tuttaviensa kanssa ja mulkoilevat muita... todella omituista minusta, eikä siinä sitten huvita alkaa keskutelemaan heidän kanssaan kun muutenkin katsovat "nenänvartta pitkin" :eek:
 
HEEI! Oon näköjään ollu pois aaaaika kaaauaan :D No sen siitä saa kun aika menee ton tyttären kanssa. Mites olis, jos vaikka lyötäs naamakirjaan pystyyn oma ryhmä? Vois tulla enemmänkin juteltua. Vai onks kaikki ees Facebookis?
 

Yhteistyössä