Äitejä Satakunnan alueelta?

JanSaa87, tervetuloa! Ihanaa saada uusia joukkoon taas vaihteeks. Nyt on ollu aikas hiljasta mun mielestäni. :D Mut mitäpä kirjottelet jossei oo mitää ihmeellist sanottavaa. Vaik kyll mä jaksasi höpöttää tost vauvelist koko päivä. :D Mut eipä se tänäänkää mitää ihmeellist oo tehny, paitsi ku heräs päikkäreilt ni ilmeet oli jotai nii outoo ettei oo enne ollu. :)
 
No hei kaikki!

Eipä oo tänne tullu kirjotettua varmaan sen jälkeen kun liityin :D
Neiti kasvaa kovasti, ikää on jo 5,5kk, voi että aika menee nopeasti! Niin paljon on pieni jo oppinut kaikkea.

Ihanaa kun tulee kevät! Jos pääsis noitten pukemisten ym. kanssa hieman helpommalla. Meen tyttö ei meinaa enää millään mahtua toppahaalarinsa kanssa turvakaukaloonsa, mut sitten jonkun collegehaalarin kanssa menee vielä ihan komeesti, et sais mun mielestä nuo toppahaalarikelit jo loppua :D
 
hei haha tiedän tunteen toppahaalareitten kanssa, tulispa jo pia semmoinen ettei tarvis pukee nii kauheesti, mut onneks ei oo enää pakkasta se vast oliki hirveetä, pistät kamalasti päälle ja sit se rupee huutaa kuumuutta siin vaihees ku itte laittelet vast pääl ja sitku ootte päässy ulos ni se on jo iha hikinen :D
Meillä on jo kamalasti hampaita ja imettäminen sattuu välillä ainakin silloin kun nukahtaa ja kun säpsähtää. Ja meilläki kasvaa ihan silmissä likka, tuntuu että vast vähä aikaa sit makasin leikkaus pöydällä ja nyt tulee 9 kk täyteen :D Ja JEEEE päästään ens viikolla muuttaa :D!!! ihanaan taloon johon rakastuin heti ensi silmäyksellä, eli rakkautta ensi silmäuksellä :D saa vihdoin oman pihan, oman kasvimaan, oman saunan, oman PUUTARHAN, toki vuokra kämppä mut ihan vapaat kädet saatiin puutarhan ja kasvimaan suhteen :D syrän!! oon kauhea puutarha ja viljelijä ihminen ja ajattelin kalastaakki tosta kokemäen joestä sen verran vain kun syödään :D ja hannakin pääsee liikkumaan vapaasti kun on aidattu piha ja saa tyttökin oma huoneen.
Kamalasti on tyttö menossa kaikkialle ja kauhea siivooja :D js kokkaaja :D
 
Moikka!

Eipä ole tainnut tulla kirjoteltua pitkään aikaan, täälläkin lapset kasvaa, neiti 1,5 v ja poika 3,7 v :) Kolmatta odotan rv 17+6 :heart: Kauhee jännitys kokoajan onko pieni hengissä, tää on joka kerta niin uutta ja ihmeellistä ;)
 
ihrapupu: kuulostaa ihanalta! Tosi kiva kun ootte löytäneet sen unelmienne kämpän. Tääl viel unelmoidaan. :D Halusin niin kovasti oman kodin ja just sen oman pihan mis vois vähä jotain kasvattaa. No katotaa tossa parin vuoden kuluttua..

Meil poika on edelleen maailman hurmaavin mut myös melko vahvatahtonen kaveri. Kauhee raivo jos jotain kieltää vaik hyvi iteki tietää et mitä saa tehä ja mitä ei. Touhu on melkosta, koko ajan saa vahtia et mitä se nyt keksii. Ku sen liikkuminenki on jo niin nopeeta.

Äiskä89: Onnittelut! Sul on sit LA noin kuukautta ennen meitä, tai jotain sinneppäin. :D Eikä teilläkään suurta ikäeroo tuu, ja sit niit on jo kolme! Mua vähä jännittää jos mite pärjää kahen pienen kaa, mut kait se siitä. :D
 
Jipsu: Oi että, onnea onnea!! :flower: Mulla on LA 17.9 :) Välillä sitä jääkin ajatteleen että kohta niitä on kolme!! :D Jaiks! Vanhin ehtii luultavasti täyttään 4v, on syntyny 11.9 :p Ja kakkonen sitten marraskuussa 2v :) Minkäs ikänen teidän poitsu on? Miten on raskaus edennyt? Itselläni tää on ollu ihan erilainen raskaus kun kaks edellistä.. :D oksensin alkuraskaudessa jne.. Nyt on menossa rv 22 ja keskiviikkona ois aika erikoislääkäri tarkistaan vähän mittoja kun ultratätien mielestä ei vastaa viikkoja.. Jännittää jo!!!
 
Voi herran jestas! Siit on yli kuukaus ku oon ees käyny kattoos tätä. No eipä kauheen vilkasta keskusteluu. :D
Äiskä89: Meillä poika nyt 1v 3kk eli sit tän kakkosen syntyessä noin 1,5v.. Raskaus on mennyt hyvin, mitä nyt itse tulee huolehdittua paljon enemmän kun esikoisesta, vaikka sillonkin olin välillä hysteerinen. :D Mulla nyt rv 23 tai 24.. Vitsi ku ei pysy enää laskuissa mukana. Rakenneultrassa oltiin tossa muutama viikko sitten ja siellä kaikki näytti olevan niinkun pitääkin, mitä nyt pikkasen pienempi otus vissiin, kun mitä viikkoja. Mut ei huolestuttavan suurta eroa. :) Vähän sukupuoltakin udeltiin ja kätilö epäröiden tyttöä veikkas! Ois se ihanaa saada se tyttökin. :D Olin vaan hämmästynyt kun oon ihan mielessäni odottanut toista poikaa.
Mitäs siellä erikoislääkärillä selvis? Ja miten muuten raskaus edistyy? :)
 
Jipsu, ilmottaudun tännekin pinoon :) Jos saatais tännekin vähän vilkkaampaa jutustelua. Siis tännekin tiedot - eli miulla mies, poika 8kk ja ite oon 27v. Ollaan muuttamassa Pohjois-Satakuntaan ja uudet tuttavuudet on vähän vähissä :)
 

Yhteistyössä