Äitejä tampereelta?

Heippa! Täällä ois 25v äiti ja lapset joulukuussa 3v täyttävä tyttö ja reilu 7kk poika. Asutaan Tampereella jankassa ja oltais enemmän kun onnellisia jos löydettäis puistoilu ja vaikkapa kyläilyseuraa! Kotona kun ollaan niin alkaa välillä tää sama rutiini vähän tylsistyttämään ja itse kun oon niin sosiaalinen luonne niin kaipaan aina jotain meille kylään tai sit itse lähtee jonnekkin. Kyllä me kaupungillakin voidaan käydä, toi 3v vaan tuppaa oleen niin vilkas ja tempperamenttinen et mihkään hiljaseen runokahvilaan mä en sen kanssa lähde... ;D Helmikuun alkuun oon kotona ja aikaa ois vaikka muille jakaa. Niin ja musta ois myös ihanaa saada esimerkiks lenkkeilyseuraa ilman lapsia, oon tupannu käymään iltasin koirien kanssa lenkillä ilman muksuja,mies on niiden kans taikka sit ne on jo nukkumassa ja ois niin kivaa jos joskus joku lähtis mukaan,ei aina tartis mennä yksin. Noi koiratkin kun on niin mukavuudenhaluisia ja ne on sellasia perässävedettäviä näillä keleillä, et ois kiva saada vähän innokkaampaa seuraa! :D
 
Ihan varmasti löytyy taaperotx5!! :) Tänään ei päästä kun lähetään sukuloimaan mutta ehkä huomenna tai ensviikolla sopis kyllä. Voidaan tavata vaikka kaupungilla jossain puistossa tms. Mulla on kyllä auto mutta se menee nyt tänään sukulaiselle huoltoon ja jää sinne vähäks aikaa, keskustaan on helpompi tulla bussilla varmaan,en nyt oikeen saa hahmotettua et missä se muotiala nyt taas olikaan... :)

Chocoladedrea: Seura kelpaa kyllä! Meen heti lukeen yv:n. :)

Luminen85: Kiva! Täytyy katsella sopivaa päivää koska voitas nähdä. :)
 
Viimeksi muokattu:
muotiala on tässä turtolan kauppakeskuksen lähellä,ja juu keskustaan mekin voitas bussilla tulla vaikka joku päivä ensviikolla.Mentäs vaikka johkin puistoon tai kahville muksujen kanssa.Mun mukaan tulis varmaan vaan tuo 10kk ikänen poika.
 
Okei, pikkukakkonen on aika täynnä etenkin aamupäivisin mut aina sinne on mahduttu kuitenkin. Periaatteessa mulle käy kyllä kaikki. Otto nukkuu päiväunet yleensä 11.00 eteenpäin pari tuntia mut kyllä me silti aika usein kaupungille ollaan aamupäivästä lähetty, siinä 10-11 aikoihin. Välttämättä toi seuramies ei sielä malta nukkua, mut se on niin helppo tapaus et on kiltisti kunhan on masu täynnä ja hyvää seuraa. :) Alisa nukkuu päiväunet vaihtelevasti ja usein menee niin et nukkuu sit kotimatkalla jos ollaan aamusta lähetty kaupunkiin. Sit jos lähetään myöhemmin päivällä niin paras aika ois joskus kolmesta eteenpäin.

Näsin puisto on aika tylsä mut siellä lähellä on tosi kiva sellanen "pusikko" joka on leikattu labyrintiksi ja noi juoksevat muksut on ihan innoissaan ollu kun saavat siellä mennä piilosta. :D
 

Yhteistyössä