Äitejä Turusta!!

Moikkamoi!
Joo no me oltais Johanneksen kanssa tulossa. Moneltas me nyt sit nähdään? Onko se toi kello 11? Tulee aika kiire aamu, jos on noin aikasin, mutta eiköhän me ehditä..

Meillä isänpäivä meni ihan täällä Turussa, ei jaksettu lähteä Lahdessa käymään omia isiämme onnittelemaan, kun edellisestä kerrasta oli niin vähän aikaa..
 
yhdestätoista oli puhe, mä kans mietin että tulee kiirus aamu, mutta kyllä me ehditään. =) Hyvä että joku on kuitenkin tulossa, ei tartte yksin ihmetellä sitte.

Jutellaan huomenna sitte lisää....nähdään! :heart:
 
Huomiseksi on tosiaan kaatosadetta luvattu. Kai olette silti tulossa? Olis kiva nimittäin tietää ennen huomista varmuudella. Ettei sitten käy niin että joku menee sinne yksinään ihmettelemään, kun muut eivät ole ilman takia tulleetkaan.
Itse tässä nimittäin kovasti mietin, että viitsinkö tulla kaatosateella, mutta tulen kyllä jos joku muukin kertoo varmuudella tulevansa. =)

Niin ja jos kukaan nyt ei ilmoittaudu, niin olemme silti lähdössä Viljamin kanssa liikenteeseen.
 
En valitettavasti päässyt tapaamiseen, kun meillä oli niin vaikea yö, etten saannut kauheesti nukuttua, kun Johannes heräili noin tunnin välein syömään ja aamulla Johannes taas oli niin kiukkuinen huonosti nukutun yön jälkeen, että päätin antaa sen vaan nyt nukkua.
 
Joo oli mukava nähdä ihmisiä, harmi että olikin vain neljä kun mä muistelin että useampikin aikoi tulla. Mutta sellaista se aina on pienokaisten kanssa, ehkä Riikkakin pääsee sitten seuraavan kerran, tiedän kyllä että kiukutteluyön jälkeen on hankala lähteä minnekään. Meillä yritti iskä tänään käydä tytön kanssa ulkona ja 15min kesti :LOL: Samalla sekunnilla kun laittoi vaunuun selälleen alkoi kova huuto, ja toisaalta taas Kiira oli aamulla kuitenkin ihan normaalin kiltisti niinkun kaikkien muidenkin muksut tänään.

Ja milky ens kerralla laita kalenteriin ylös niin ehdit paikalle;) Musta toi Seikkis oli ihan ok tapaamispaikka vaikka se ensin vaikutti ihan ravintolalta. Ehkä vois nähdä tuolla toistekin ja toivottavasti paremmalla kelillä niin vois olla lasten kanssa siellä ulkonakin vähän. Mutta jos muita paikkoja tulee mieleen niin ehdotelkaa kaikki, onhan se kiva nähdä uusia maisemia.
 
Moikka moi!
Mitäs kaikille kuuluu? Pitäiskös pohtia uusi tapaamisaika?

Mulla riittää tohinaa hääjärjestelyissä, mutta vaihtelu virkistää ja vauvat on niin sulosia, että niitä olis kiva nähdä ja tietty äitejäkin. ;)

Tosiaan hääkutsuihin on nyt materiaalit hankittu ja enää tarttis saada ne valmiiksi, huh huh, niitä pitäis tehä noi 80, että puuhaa tosiaan on.

Viljami on vihdoinkin ruvennu edes välillä nukkumaan kunnon päiväunia, niin ehtii jotain tehdäkin. Niin ja syöttövälitkin on harventunu siihen kolmeen tuntiin. Nykyään saatan siis ehtiä käydä jossain pojan kanssa ilman että tarttee syöttää välillä. Aika vapauttava tunne. =)
 
Moi!
Tänne kuuluu ainakin ihan hyvää. Johanneksella oli tänään 5kk neuvola ja oli taas hyvin kasvanut, painoa oli tullut 7580g ja pituutta 69,6cm. Meillä hieman univelkaa vaan kertyy, kun Johannes syö niin usein yöllä, kun täysimetyksellä ainakin vielä reilu viikko joudutaan menemään. Viimeistään jolukuun alusta aloitetaan kiinteät ja sitten toivonmukaan pikkuhiljaa alkais Johanneskin nukkumaan paremmin öisin.

Meille ainakin sopisi nyt tapaaminen, kun nyt vielä ollaan täällä Turussa aika pitkään. Ennen kuin taas lähetään joulunviettoon kotiseudulle...
 
onpas täällä nyt hiljaista. Onko kaikilla noin paljon lumitöitä. :)
Ihanaa kun tuli lunta, itse olen tottunut tuolla idemmässä asuessani, että talvisin on lunta ja täällä on välillä ollut vaikeaa tottua lumettomuuteen. Onneksi nyt sentään jonkun aikaa on valkea maa. Nyt vaan pohditaan Viljamin kanssa, että onko kävelytiet aurattu niin että vaunujen kanssa pääsis kävelylle.
Kirjotelkaas kuulumisia......Me käytiin 2kk neuvolassa viime viikolla ja taas oli poju kasvanu paljon. Painaa kuusi kiloa ja on vähän reilut 60 cm pitkä. Mutta nyt syöttöpuuhiin. =)
 
jos tapaamisia on niin me ollaan valmiina tulee :)
meil on huomen 5kk neuvola,näkee miten on poika taas kasvanut. meit on vähä nuha kiusannut, tosi ikävää ja hankalaa on pojalta nenää putsata. yötkin ollut jotain ihan kamalia, mut nyt on ollut pari päivää parempia. mäki jopa jaksan päiväl tehä edes jotain. :)
 
Pitäiskö sit sopia joku tapaaminen ennen kun joulu tulee?
Mekin lähdetän sit reissuun ja tullaan vasta loppiaisen jälkeen turkuun takasin.
Meille ainakin käy mikä tahansa arkipäivä, ei ole mitään ihme suunnitelmia.

Mä oon kokoajan pelänny että koska meille iskee toi flunssa kunnolla, kun vähän on Viljamilla ollut nenä tukossa. Onneksi ei vielä ainakaan kovin pavasti. =)
 
niin olis se ihan kiva.mut täl viikole ei meille ainakaan sovi ku pojun isovanhemmat tulee kyläilee..eli helpotusta tiedossa mulle :D ja Nicklaksel viel nuhaa niin ei sit viittitä tavata muit vauvoja ettei vaan tartuteta toisille.
koska teille muille sopis? ja olisko edes muita innokkait tapaamaan tas?
 
Moi,

joo jos aiotaan tavata ennen joulua vaikka ensi viikolla niin mekin tulemme mielellään mukaan. Huono päivä olisi mulle tiistai koska silloin on Kiiran rokotukset (toiv. ei ole sitten keskiviikkona kipeä).

Muuten meillä kulkee hyvin, mutta nyt tyttö on alkanut syömään paljon useammin öisin ja se pitkä pätkä on jäänyt pois. Toivottavasti neuvolasta ei tule ohjeita että pitää ruveta syöttämään kiinteitä ennen kuin Kiira on 6kk eli tammikuun puolivälissä... Pulmonen, miten teidän Niklaksella sujuu kiinteiden syöminen? Mua vähän jännittää miten se tulee sujumaan ja mille kaikelle Kiira saattaa olla allerginen.
 
Hei, pahoittelen tungetteluani, olen tuolta odotuspuolelta ja tulin tuomaan viestiä TYKSin tilanteesta, jos joku haluaa osallistua:

TYKSissä on vuoden 2009 alusta odotettavissa vakava henkilökunta- ja resurssipula kun Loimaan synnytykset siirretään pääosin sinne.

Meitä kaikkia tarvitaan tilanteen parantamiseksi! Olemme aloittaneet adressin keräämisen, ja toivomme mahdollisimman montaa allekirjoittajaa, jotta saamme äänemme kuuluviin.

Lisätietoja ja adressi löytyvät osoitteesta:

http://www.adressit.com/tyks_synnytysosasto

terv. Turun seudun odottajien psta ventti
 
Moikka kaikille!
Ja hyvää joulukuuta! Pahoitteluni heti näin kärkeen etten ole kirjoitellut mitään viime tapaamisen jälkeen. Oli todella kiva nähdä vaikka meitä olikin vain neljä. Christian päätti "hoitaa" meidän modeemia puuhelistimellä niin kesti oman aikansa ennen kuin sain taas nettiyhteydet pelaamaan. Me ollaan toivuttu flunssasta. Se kesti 2 vkoa ja yöt meni valvoessa... Sitten oli isovanhemmat käymässa ja isäntäkin vanheni tossa sunnuntaina seuraavalle kymmenykselle niin sitäkin piti sitten juhlia.. Kuinkas moni olisi tulossa tapaamiseen jos se järjestettäisiin tällä viikolla?
 
no me ainakin oltais tulossa, mutta se nyt taisikin olla selvillä. =)
Olin viikonloppuna hääpuku ostoksilla ja ihanan puvun löysinkin. Viljami meinasi kyllä menettää hermonsa totaallisesti kun äiti oli sovituskopissa kaksi tuntia. heh.
Oltiin koko viikonloppu mummon luona kyläilemässä ja siellä poju nukku tosi hyvin. Pitempi pätkä saattoi olla jopa kuusi tuntia. Eilen tultiin sitte kotia ja viime yönä syötiin tunnin välein. Todella ihmeellistä. Nyt on sitte taas vähän pää pyörällä, mutta kai se tästä.
Nyt pitä mennä tekeen ittele ruokaa, kun poju on päikkäreillä.
 
hoh ei pahemmin taaskaan oo ollut aikaa käydä netis.hassua et vaik onki kotiäiti ja vaan kotosal niin tuntuu että ei kerkee edes käymää netis, mite se on mahollista :)
NadjaR: meillä on aika hyvin lähtenyt käyntiin kiinteiden syönti. vähä on vaan sekavaa että mitä pitää antaa ja kuinka kauan ja koska voi aloittaa uuttaa ja kaikkee tollast. vaikeeta myöski löytää rytmi ja kuitenki maistella uusia.mutta Nicklas on tykännyt ja syö hyvin.tietty se on vähä viel semmosta sottasta touhua kun onhan se erillaista kun äidin maito ja nieleminen on uutta, mut parempaan suuntaan mennään koko ajan.meil onneks ei viel o ilmaantuntu ollenkaa allergiaa ja en oikeestaan usko et tulee, kun ei kummalakaan ole.
meki varmaan voitais tulla mut pe eikä viikoloppu käy.
 
Oon ihan uus täälä kaksplussan sivuilla ja myös Turussa. Oon 22v ja muutin Turkuun tossa joulukuun alussa 4v pojan ja miehen kanssa ja toinen tulossa maaliskuun alussa, näin on ainaki arvioitu =) . En tunne Turkua enkä ihmisiä täältä, olis hirmu kivaa tutustua uusiin ihmisiin. Ja minkä ikäsiä äitejä täällä ja lapsia?
 
En ole huomannut tällaista palstaa ollenkaan :whistle: Vaikka Kaksplussalla muuten olen pyörinyt odotus-äiti- ja vauvapuolilla... pääsisikö vielä teidän joukkoon?

Olen itse 28 ja mulla on pikkuiset Verner 1,5v ja Hilda-Lyydia 5kk. Kotosalla siis heitä hoitelen, asustellaan Hannunniitussa. Kaipailisin vähän seuraa/tekemistä lapsosten kanssa =)
 
Nacco
Kirjoittelin äsken tuonne toisaalle jo, mutta nyt huomasin täällä tällaisen ketjun. Hyvä niin :)

Muutan tässä kuussa miehen ja 7kk pojan kanssa Turkuun Halisiin. Itse täytän tässä kuussa 25v. Minustakin olisi kiva saada joskus seuraa ja pian tuo poikakin alkaa leikkiä muiden lasten kanssa, niin olisi hänellekin seuraa.
 

Yhteistyössä