Äiti ei suostu viemään hammaslääkäriin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen siis nyt joutunut ramppaamaan ainakin kolme kertaa yhden hampaan takia, jota vihloi, mutta sieltä ei löytynyt reikiä. Nyt minulla on sopivasti alkanut viisaudenhammas vaivaamaan. Sitä jomottaa ja kipu säteilee kurkkuun ja korvaan. Äiti vähättelee oireitani ja suuttuu jos käsken häntä varaamaan ajan hammaslääkäriin. Kuulemma ei jaksa rampata siellä kokoajan, kun hän siis joutuu viemään minut sinne. Minua taas pelottaa hampaani puolesta, että se on ihan tulehtunut. Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?
 
vierailija
Maaseudulla siis kulkevat bussit :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Kenen rahoittamina?

Ap:lle - jos olet alaikäinen, on äitisi velvollisuus on hoitaa asia. Soita kunnan hammashoitolaan ja kerro tilanne.:(
Älä sinäkään nyt typerä viitsi olla. Ei se että asuu maalla tarkoita j o k a paikassa sitä ettei bussi kulkisi. Vaikka sen kerran päivässä kuten kävi ilmi.

Ja kerran viisaudenhammas jo vihoittelee, niin ap on ainakin seitsemäntoista tai niillä hujakoilla. Pystyy kyllä menemään hammaslääkärille ilman äitiään tai hoidattaa vaivansa juurikin esim.oppilaitoksen terveydenhuollon kautta.
 

Yhteistyössä