Äiti vailla "juttukaveri-mammoja" :)

Olisi mahtavaa vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia muiden pienten lasten (meidän neiti 2vee) vanhempien kanssa :) Vain taivas rajana! Koen ite asian niin, että "tuntemattomille" on helpompaa ja ehkä mukavampaakin puhua kaikesta mahdollisesta ja tätä kautta myös löytämään uusia tuttavuuksia! :))
 
Juu kyllä oon samaa mieltä, että tuntemattoman kanssa on toisaalta helpompaa jutella monista asioista :) Itselläni on kohta 4kk vanha tyttö vauva. Jonka kanssa ei olla mitään helpointa alkua koettu. Mutta siittä voin enempi kertoa lisää myöhemmin, jos vielä kiinnostusta juttukaverille teillä :)
 
Tarvitsen myös juttukaveria, koska olen kaveri-/tuttavaporukkani ensimmäinen, joka on saanut lapsen. Itselläni on pieni poika, joka täytti tänään 4 kk ja elämä hänen kanssaan on niin uutta ja erilaista.
Täällä myös ollaan ensimmäisiä kaveripiirissä, joille vauva tullut :) Meillä kans pieni poika joka tulee ylihuomenna 4 kk :) Laita yksityisviestiä jos kiinnostais enemmänkin vaihtaa ajatuksia! :)
 
Hei vaan kaikille! Täällä myöskin hoidellaan 1v 3kk vanhaa poikaa ja odotetaan uutta tulokasta syntyväksi Joulukuussa:heart:
Mukavaa on tosiaan vaihtaa ajatuksia ja nän netin kautta se sujuu kivasti!!

Kysymykseni kuuluukin mistä ei juteltaisi??:hug:

Oletteko olleet ulkona ns. tyttöporukalla milloin viimeksi??
Minulla on hyviä ystäviä joiden kanssa menisin mieluusti, mutta kun on masu pystyssä niin...
Olin eilen terassilla ja join ihan vichyä omenamehulla. Joku herra sitten asteli viereen ja sanoi: neito hyvä, etkö tiedä että olut ei sovi odottajalle!!! Arghhhh!
Onko teillä kokemuksia lasten kanssa ravintolassa olosta tai minun tilanteestani??
 

Yhteistyössä